Spinda: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 184: | Linia 184: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Kopiuje | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Kopiuje pozytywne efekty dodanych statystyk przeciwnika.</td> |
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> | ||
Linia 214: | Linia 214: | ||
</tr> | </tr> | ||
</table> | </table> | ||
− | |||
== Dostępne TM == | == Dostępne TM == |
Wersja z 13:52, 31 sty 2015
#326 Grumpig | Lista Pokemonów | #328 Trapinch |
|
Spinda
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Spis treści
Wygląd
Spinda to połączenie pandy z królikiem. Kształt jej ciała przypomina kształt ciała Plusle i Minuna. Każdy przedstawiciel tego gatunku, ma na ciele czerwone plamy w różnych miejscach. Reszta ciała jest w kolorze kremowym. Spotkanie dwóch takich samych Spind graniczy z cudem. Sposób w jaki porusza się pokemon, wygląda, jakby ten był znokautowany, co zniechęca drapieżników do ataku. Jej oczy wyglądają jak czarne spirale. Pokemon posiada podobny wzór na uszach.
Zachowanie
Pokemony te mają dziwny zwyczaj kręcenia się podczas poruszania. Przez to Spindy wciąż mają zawroty głowy. Dzięki temu, pokemon nie jest atakowany przez wrogów i przez drapieżników, gdyż sprawia wrażenie znokautowanego.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
Tackle | 1 | 50 | 100 | - | ||
Uproar | 5 | 90 | 100 | - | ||
Faint Attack | 14 | 60 | 100 | - | ||
Hypnosis | 23 | - | 60 | Usypia przeciwnika, jeśli trafi. | ||
Dizzy Punch | 28 | 70 | 100 | 20% szans na otępienie przeciwnika. | ||
Sucker Punch | 32 | 80 | 100 | - | ||
Psych Up | 41 | - | 100 | Kopiuje pozytywne efekty dodanych statystyk przeciwnika. | ||
Double-Edge | 46 | 120 | 100 | Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Flail | 50 | - | 100 | Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200. | ||
Thrash | 55 | 120 | 100 | Atakuje 2-3 rundy, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi). |
Dostępne TM
Ewolucje
Spinda |
Powrót do Listy Pokemonów |