Pinsir: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 151: Linia 151:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>15</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>15</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>85</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>85</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Więzi przeciwnika na 4-5 rund.</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia.</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
<tr>
 
<tr>

Wersja z 15:14, 19 lip 2014

#126 Magmar Lista Pokemonów #128 Tauros


Przyrosty
Atak +7
Obrona +6
SP Atak +3
SP Obrona +4
Szybkość +5
Życie +20
127.png

Pinsir


ID: #127


Typ: Robaczy


Występowanie w grze: Safari


Dostępny od poziomu 25

1 2 1 0.5 1 2 1 1 1 0.5 1 0.5 2 1 1 1 1








Wygląd

Pinsir jest dwunożnym stworzeniem o ciemnobrązowym ciele. Na czubku głowy ma dwa wielkie rogi z małymy kolcami. Okrągły otwór gębowy wyposażony jest w dwa rzędy trójkątnych zębów ułożonych pionowo. Zarówno łapy, jak i ręce tego Pokemona zakończone są trzema pazurami. Jest Pokemonem zimnokrwistym.

Zachowanie

W chłodniejsze dni Pinsiry stają się ociężałe i powolne, dlatego często zakopują się w ziemi i przykrywają gnijącymi liśćmi, które dają im ciepło. Gdy panuje wysoka temperatura, stają się znacznie żywsze, ale i agresywniejsze. Mają bardzo silnie rozwinięty instynkt terytorialny.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Focus Energy 1 - 100 Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom.
Vicegrip 1 55 100
Bind 4 15 85 Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia.
Seismic Toss 8 50 100 -
Harden 11 - 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Revenge 15 120 100 -
Brick Break 18 75 100 30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Vital Throw 22 70 100 -
Submission 26 80 80 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych przeciwnikowi obrażeń.
X-Scissor 29 80 100 -
Storm Throw 33 80 100
Thrash 36 120 100 Atakuje 2-3 rundy, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi).
Swords Dance 40 - 100 Podnosi statystykę ataku używającego o dwa poziomy.
Superpower 43 120 100 Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom.
Guillotine 47 1000 20 Zadaje bardzo duże obrażenia.

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
3 Swords Dance 1
6 Toxic 15
8 Body Slam 37
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
15 Hyper Beam 60
17 Submission 33
19 Seismic Toss 15
20 Rage 10
26 Earthquake 44
28 Dig 32
31 Mimic 15
32 Double Team 1
44 Rest 45
48 Rock Slide 31
51 Headbutt 25
52 Curse 15
61 Protect 10
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
76 Attract 5
77 Thief 45
80 Fury Cutter 22
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
91 String Shot 6
93 Focus Punch 40
97 Bulk Up 20
103 Brick Break 30
105 Rock Tomb 25
108 Facade 30
109 Secret Power 30
122 Knock Off 1
133 Focus Blast 50
135 False Swipe 20
137 Fling 35
145 Giga Impact 60
147 Stone Edge 45
151 Captivate 5
153 X-Scissor 40
154 Natural Gift 40
161 Iron Defense 25
165 Superpower 45
166 Bug Bite 35

Ewolucje

127.gif
Pinsir


Powrót do Listy Pokemonów