Azumarill: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 213: Linia 213:
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td>
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.</td>
+
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Leczy po 6.25% obecnego zdrowia co rundę, przez 4 rundy (zaczynając od rundy PO użyciu ataku)</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
<tr>
 
<tr>
Linia 243: Linia 243:
 
</tr>
 
</tr>
 
</table>
 
</table>
 
  
 
== Dostępne TM ==
 
== Dostępne TM ==

Wersja z 19:31, 27 cze 2015

#183 Marill Lista Pokemonów #185 Sudowoodo


Przyrosty
Atak +3
Obrona +5
SP Atak +3
SP Obrona +5
Szybkość +3
Życie +25
184.png

Azumarill


ID: #184


Typ: Wodny


Występowanie w grze: Jezioro


Dostępny od poziomu 18

1 0.5 0.5 2 2 1 1 1 1 1 0.5 1 1 0.5 1 1 1








Wygląd

Azumarill to dwunożny jajowaty błękitny pokemon. Dolna część jego brzucha jest biała a powyżej niej ma kilka białych okrągłych plamek, które pomagają mu zachować kamuflaż w wodzie.Nadal podobnie jak pre-ewolucja posiada krótkie łapki, taki sam ogonek z kulką i maluteńki nosek. Jego oczy są brązowe. Posiada długie uszy z różowym wnętrzem.


Zachowanie

Stojąc nieruchomo i słuchając uważnie potrafi stwierdzić co jest nawet w rwącej rzece. Potrafi wytworzyć pod woda balon z powietrzem, który pomaga tonącym lub mającym problemy z oddychaniem pod wodą ludziom i pokemonom. Całymi dniami przebywa w wodzie. Zwija wtedy swoje uszy by zapobiec wlewaniu się do nich wody.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Bubble 1 20 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Tackle 1 50 100 -
Tail Whip 1 - 100 Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom.
Water Gun 7 40 100 -
Defense Curl 10 - 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Rollout 10 30 90 Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem, gdy trafimy, moc ataku zwiększa sie o około 1,5-2 razy.
BubbleBeam 13 65 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Aqua Tail 21 90 90 -
Double-Edge 25 120 100 Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażen przeciwnikowi.
Aqua Ring 31 - 100 Leczy po 6.25% obecnego zdrowia co rundę, przez 4 rundy (zaczynając od rundy PO użyciu ataku)
Rain Dance 35 - 0 NIEDOSTĘPNY
Superpower 42 120 100 Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom.
Hydro Pump 46 120 80 -

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
1 Mega Punch 36
5 Mega Kick 46
6 Toxic 15
8 Body Slam 37
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
11 BubbleBeam 24
12 Water Gun 10
13 Ice Beam 42
14 Blizzard 52
15 Hyper Beam 60
19 Seismic Toss 15
20 Rage 10
28 Dig 32
31 Mimic 15
32 Double Team 1
37 Egg Bomb 35
39 Swift 25
40 Skull Bash 44
44 Rest 45
50 DynamicPunch 45
51 Headbutt 25
52 Curse 15
53 Rollout 34
61 Protect 10
64 Endure 15
65 Frustration 15
66 Iron Tail 42
68 Return 15
70 Mud-Slap 8
71 Ice Punch 32
76 Attract 5
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
92 Defense Curl 1
93 Focus Punch 40
95 Water Pulse 25
103 Brick Break 30
108 Facade 30
109 Secret Power 30
122 Knock Off 1
126 Aqua Tail 35
127 Bounce 30
133 Focus Blast 50
137 Fling 35
145 Giga Impact 60
151 Captivate 5
154 Natural Gift 40
165 Superpower 45

Ewolucje

298.gif

8 poziom
Przywiązanie
183.gif

18 poziom
184.gif
Azurill Marill Azumarill




Powrót do Listy Pokemonów