Elektryczny: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(dodanie atakow i pokemonow z aloli)
(drobna literowka przy nazwie "TogedEmaru")
Linia 363: Linia 363:
 
* [[Alolan Raichu]]
 
* [[Alolan Raichu]]
 
* [[Oricorio]]
 
* [[Oricorio]]
* [[Togedamaru]]
+
* [[Togedemaru]]
 
* [[Tapu Koko]]
 
* [[Tapu Koko]]
 
</td>
 
</td>

Wersja z 00:08, 6 sty 2022

Typ Elektryczny - Dzięki popularności Pikachu wydawać się mogło, że elektryczny typ będzie bardzo licznym we wszystkich generacjach, jednak ta grupa liczy sobie 59 Pokemonów. Generalnie Pokemony tego typu są szybkie i mają dosyć wysokie statystyki specjalnego ataku. Pokemony tego typu nie są zbyt silne, lecz starają się unikać ciosów przeciwnika przy tym paraliżując go i rażąc Thunderboltem, który jest najczęściej używanym ruchem tego typu. Z Pokemonem elektrycznym u boku trudno się poruszać po lasach i łąkach gdzie dominują Pokemony trawiaste, a także w górach czy jaskiniach gdzie Pokemony ziemne mają stu-procentową izolację od elektryczności. Najlepszą taktyką najbardziej doświadczonych trenerów jest używanie Thundera podczas ulewy, by wywołać burzę.
Najsilniejsze obecnie ataki elektryczne dostępne w Pokelife to: Zap Cannon, Thunderbolt oraz Thunder



* Efektywność ataków:


* Odporności pokemonów:

Super efektywne (2x):

Mało efektywne (0,5x):

Brak efektu (0x):

Nietykalne (0x):

---

Odporne (0,5x):

Podatne (2x):





* Spis ataków elektrycznych:


Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Bolt Strike 130 85 Po trafieniu 20% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Charge - 100 Zwiększa Specjalną Obronę o jeden poziom (5%). Elektryczny atak użyty w następnej rundzie będzie miał podwojoną moc.
Charge Beam 50 90 Po trafieniu 70% szansy na podniesienie Ataku Specjalnego używającego o 1 poziom (5%).
Discharge 80 100 Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Eerie Impulse - 100 Obniża Specjalny atak przeciwnika o dwa poziomy (10%).
Electric Terrain - 1000 Pokrywa pole walki naelektryzowanym terenem na 5 rund. Tylko jeden teren może być aktywny w danym czasie. Podczas trwania tego efektu: uziemione Pokemony nie mogą mieć nałożonego głównego snu; moc ruchów elektrycznych uziemionych Pokemonów jest większa o 50%; uziemione Pokemony nie mogą użyć Rest; zmienia się efekt Nature Power i Secret Power
Electrify - 1000 Po użyciu 1-2 ruchy przeciwnika (2 jeśli używający ruch zaatakuje pierwszy, inaczej zadziała tylko na ruch w następnej rundzie) będą miały zmieniony typ na elektryczny
Electroweb 55 95 Po trafieniu obniża Szybkośc przeciwnika o jeden poziom (5%).
Electro Ball 70 100 Im Pokemon używający jest szybszy od przeciwnika tym większe zadaje obrażenia. Szybkość 4 razy większa - 150 moc, 3 razy - 120 moc, 2 razy - 80 moc, w pozostałych wypadkach - 60.
Fusion Bolt 100 100 Jeśli w tej samej rundzie został użyty atak Fusion Flare, moc ataku zwiększa się dwukrotnie.
Ion Deluge - 1000 Nakłada na pole walki efekt, który sprawia, że wszystkie ruchy Normalne będą miały zmieniony typ na Elektryczny. Działa przez 2-3 rundy (runda użycia oraz 2 następne).
Magnet Rise - 1000 Pokemon unosi się w powietrze na 5 rund. Ataki ziemne nie mogą go wtedy trafić. Smack Down i Gravity negują ten efekt.
Nuzzle 20 100 Po trafieniu paraliżuje przeciwnika.
Parabolic Charge 50 100 Leczy 40% z zadanych obrażeń.
Plasma Fists 100 100 Jeśli przeciwnik atakuje w tej turze ruchem normalnym, typ tego ruchu zostaje zmieniony na elektryczny.
Shock Wave 60 1000 Zawsze trafia.
Spark 65 100 Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder 110 70 Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. Trafia w trakcie Fly, Bounce i Sky Drop. W trakcje Ostrego Słońca celność spada o 50%, a w trakcie Deszczu ma pewne trafienie.
Thunderbolt 90 100 Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Fang 65 95 Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie i/lub oszołomienie przeciwnika (mogą zostać nałożone oba, żaden lub jeden z nich).
Thunder Punch 75 100 Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Shock 40 100 Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Wave - 100 Po trafieniu paraliżuje przeciwnika.
Volt Switch 70 100 Zadaje obrażenia.
Volt Tackle 120 100 Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych oraz 10% szansy na paraliż przeciwnika.
Wild Charge 90 100 Obrażenia zwrotne - 25% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Zap Cannon 120 50 Po trafieniu paraliżuje przeciwnika.
Zing Zap 80 100 Po trafieniu 30% szansy na Oszołomienie przeciwnika.





Lista pokemonów elektrycznych:


Pokemony typowo :


Pokemony o pierwszym typie :


Pokemony o drugim typie :

> KANTO

> JOHTO

> HOENN

> SINNOH

> UNOVA

> KALOS
> ALOLA

> KANTO

> JOHTO

> HOENN
> SINNOH

> UNOVA

> KALOS

> ALOLA

> KANTO
> JOHTO

> HOENN
> SINNOH
> UNOVA

> KALOS
> ALOLA