Vulpix: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(→Wygląd) |
|||
Linia 132: | Linia 132: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>1</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>1</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>40</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>40</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>10% szans na podpalenie przeciwnika.</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>10% szans na podpalenie przeciwnika.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 141: | Linia 141: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>4</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>4</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 150: | Linia 150: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>10</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>10</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>40</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>40</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 159: | Linia 159: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>12</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>12</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>35</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>35</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>85</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>85%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 168: | Linia 168: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>15</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>15</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Atak otępiający przeciwnika.</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Atak otępiający przeciwnika.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 177: | Linia 177: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>20</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>20</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>60</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>60</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 186: | Linia 186: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>23</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>23</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>85</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>85</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 195: | Linia 195: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>26</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>26</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>75</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>75%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Jeśli trafi, podpala przeciwnika.(niedopracowane działanie)</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Jeśli trafi, podpala przeciwnika.(niedopracowane działanie)</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 204: | Linia 204: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>28</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>28</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>90</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>90</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>80</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>80%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 213: | Linia 213: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>31</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>31</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>120</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>120</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 222: | Linia 222: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>34</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>34</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>95</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>95</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>10% szans na podpalenie przeciwnika.</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>10% szans na podpalenie przeciwnika.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 231: | Linia 231: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>36</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>36</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan paraliż otępienie itd</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan paraliż otępienie itd</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 240: | Linia 240: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>39</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>39</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>80</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>80</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>10% szans na oszołomienie przeciwnika.</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>10% szans na oszołomienie przeciwnika.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 249: | Linia 249: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>42</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>42</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>120</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>120</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>85</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>85%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>10% szans na podpalenie przeciwnika.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>10% szans na podpalenie przeciwnika.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 258: | Linia 258: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>47</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>47</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy.</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 267: | Linia 267: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>50</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>50</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>50</td> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>50%</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Podpala przeciwnika, jeśli trafi.</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Podpala przeciwnika, jeśli trafi.</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
</table> | </table> | ||
− | |||
== Dostępne TM == | == Dostępne TM == |
Wersja z 19:15, 12 cze 2013
#036 Clefable | #037 Vulpix | #038 Ninetales |
|
Vulpix
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Spis treści
Wygląd
Vulpix przypomina liska z wielkimi kręconymi sześcioma ogonami i grzywą. Jest koloru brązowego ma jaśniejsze łapki i biały brzuszek , mały nosek i duże, piękne, brązowe oczy.
Zachowanie
Vulpixy są przyjazne i miłe. Często bardzo ciekawskie i odważne.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
Ember | 1 | 40 | 100% | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Tail Whip | 4 | - | 100% | Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom. | ||
Quick Attack | 10 | 40 | 100% | - | ||
Fire Spin | 12 | 35 | 85% | Więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund. | ||
Confuse Ray | 15 | - | 100% | Atak otępiający przeciwnika. | ||
Faint Attack | 20 | 60 | 100% | - | ||
Flame Burst | 23 | 85 | 100% | - | ||
Will-O-Wisp | 26 | - | 75% | Jeśli trafi, podpala przeciwnika.(niedopracowane działanie) | ||
Hex | 28 | 90 | 80% | - | ||
Payback | 31 | 120 | 100% | - | ||
Flamethrower | 34 | 95 | 100% | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Safeguard | 36 | - | 100% | Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan paraliż otępienie itd | ||
Extrasensory | 39 | 80 | 100% | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Fire Blast | 42 | 120 | 85% | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Captivate | 47 | - | 100% | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy. | ||
Inferno | 50 | 100 | 50% | Podpala przeciwnika, jeśli trafi. |
Dostępne TM
Nr TM | Posunięcie | Min Lvl |
6 | Toxic | 15 |
8 | Body Slam | 37 |
9 | Take Down | 36 |
10 | Double-Edge | 46 |
20 | Rage | 10 |
28 | Dig | 32 |
31 | Mimic | 15 |
32 | Double Team | 1 |
33 | Reflect | 1 |
34 | Bide | 15 |
38 | Fire Blast | 51 |
39 | Swift | 25 |
40 | Skull Bash | 44 |
44 | Rest | 45 |
51 | Headbutt | 25 |
52 | Curse | 15 |
56 | Hidden Power | 15 |
57 | Sunny Day | 15 |
59 | Snore | 15 |
61 | Protect | 10 |
64 | Endure | 15 |
65 | Frustration | 15 |
66 | Iron Tail | 42 |
68 | Return | 15 |
76 | Attract | 5 |
82 | Swagger | 10 |
83 | Sleep Talk | 8 |
84 | Flamethrower | 42 |
Ewolucje
→ Ognisty Okruch (Min. 16 poziom) |
||||
Vulpix | Ninetales |
Powrót do Listy Pokemonów |