Test
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Spis treści
Typ Normalny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Barrage | 15 | 85 | Atakuje 2-5 razy. | ||
Bind | 15 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund | ||
Body Slam | 85 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Chip Away | 70 | 1000 | Podnosi atak używającego o jeden poziom. | ||
Comet Punch | 18 | 85 | Atakuje 2-5 razy na rundę. | ||
Constrict | 10 | 100 | 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Covet | 60 | 100 | - | ||
Crush Claw | 75 | 95 | 50% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Crush Grip | 120 | 100 | |||
Dizzy Punch | 70 | 100 | 20% szans na otępienie przeciwnika. | ||
DoubleSlap | 15 | 85 | Atakuje od 2 do 5 razy na rundę. | ||
Double-Edge | 120 | 100 | Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Double Hit | 35 | 90 | Atakuje 2 razy na rundę. | ||
Egg Bomb | 100 | 75 | - | ||
Endeavor | 0 | 100 | Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. | ||
Explosion | 250 | 1000 | Zadaje 50% obrażeń zwrotnych. | ||
ExtremeSpeed | 80 | 1000 | - | ||
Facade | 70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie | ||
Fake Out | 40 | 1000 | - | ||
False Swipe | 60 | 100 | Ten atak nie może zadać ciosu kończącego walkę, ponieważ zawsze zostawia przeciwnika z 1 HP | ||
Feint | 60 | 100 | 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
Flail | 0 | 100 | Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200. | ||
Frustration | 60 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to kontratak do Return. | ||
Fury Attack | 15 | 85 | Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy | ||
Fury Swipes | 18 | 80 | Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy | ||
Giga Impact | 150 | 90 | - | ||
Guillotine | 1000 | 20 | Zadaje bardzo duże obrażenia. | ||
Headbutt | 70 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Horn Attack | 65 | 100 | - | ||
Horn Drill | 1000 | 20 | Zadaje bardzo duże obrażenia. | ||
Hyper Fang | 80 | 90 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Last Resort | 140 | 50 | - | ||
Mega Kick | 120 | 75 | - | ||
Mega Punch | 80 | 85 | - | ||
Natural Gift | 80 | 100 | - | ||
Odor Sleuth | 0 | 100 | Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego, oraz normalnych i walczących na duchy. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. | ||
Pay Day | 40 | 100 | - | ||
Pound | 40 | 100 | - | ||
Present | 40 | 90 | Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika mocą 60. | ||
Quick Attack | 40 | 110 | - | ||
Rage | 20 | 100 | Zwiększa atak używającemu o jeden poziom. | ||
Rapid Spin | 30 | 100 | Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika: Fire Spin, Bind, Clamp, Wrap, Whirlpool, Sand Tomb i Magma Storm. | ||
Retaliate | 70 | 100 | - | ||
Return | 60 | 100 | Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy. | ||
Scratch | 40 | 100 | - | ||
Secret Power | 70 | 100 | |||
Selfdestruct | 200 | 1000 | Zadaje też obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Skull Bash | 100 | 100 | Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. | ||
Slam | 80 | 75 | - | ||
Slash | 70 | 100 | - | ||
SmellingSalt | 60 | 100 | |||
Spike Cannon | 20 | 85 | Atakuje do 5 razy na rundę. | ||
Stomp | 65 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Strength | 80 | 100 | |||
Super Fang | 65 | 90 | - | ||
Tackle | 50 | 100 | - | ||
Take Down | 90 | 85 | W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń. | ||
Thrash | 120 | 100 | Atakuje 2-3 rundy, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi). | ||
Vicegrip | 55 | 100 | |||
Wrap | 15 | 90 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 16% jego zdrowia. | ||
Echoed Voice | 40 | 1000 | Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy. | ||
Hyper Beam | 150 | 90 | Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły. | ||
Hyper Voice | 90 | 100 | - | ||
Razor Wind | 80 | 100 | - | ||
Round | 60 | 100 | - | ||
SonicBoom | 40 | 90 | - | ||
Swift | 60 | 1000 | - | ||
Tri Attack | 80 | 100 | 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Trump Card | 80 | 100 | - | ||
Uproar | 90 | 100 | - | ||
Wring Out | 120 | 100 | - | ||
Acupressure | 0 | 50 | Zwiększa wszystkie statystyki pokemona o pół poziomu | ||
Attract | 0 | 100 | "Wprowadza przeciwnika w stan ""zakochania""." | ||
Belly Drum | 0 | 100 | Podwyższamy swoją statystykę ataku o 6 poziomów, ale jednocześnie tracimy (w teorii) 50% zdrowia. Atak jednorazowy. | ||
Captivate | 0 | 100 | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy. | ||
Charm | 0 | 100 | Zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy. | ||
Conversion | 0 | 100 | Zamienia nasz typ, na taki jakim zostaliśmy ostatnio trafieni przez przeciwnika. | ||
Conversion 2 | 0 | 100 | Zamienia nasz typ na odporny na ostatni atak, którego użył przeciwnik. | ||
Defense Curl | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. | ||
Disable | 0 | 100 | Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund. | ||
Double Team | 0 | 100 | Zwiększa uniki używającego o jeden poziom. | ||
Endure | 0 | 100 | Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30% co rundę. | ||
Flash | 0 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o 1 poziom. | ||
Focus Energy | 0 | 100 | Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom. | ||
Foresight | 0 | 100 | Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. | ||
Glare | 0 | 90 | Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi. | ||
Growl | 0 | 100 | Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom. | ||
Growth | 0 | 100 | Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom. | ||
Harden | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. | ||
Heal Bell | 0 | 100 | Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie). | ||
Howl | 0 | 100 | Zwiększa atak używającego o jeden poziom. | ||
Leer | 0 | 100 | Obniża obronę przeciwnika o jeden poziom. | ||
Lock-On | 0 | 100 | Zwiększa celność używającemu o 20-30% co użycie. | ||
Lovely Kiss | 0 | 75 | Jeśli trafi, usypia przeciwnika. | ||
Lucky Chant | 0 | 100 | Zwiększa obronę, specjalną obronę i celność używającego o jeden poziom. | ||
Metronome | 0 | 100 | Losuje i używa jednego ataku ze wszystkich dostępnych. | ||
Milk Drink | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Mimic | 1 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). | ||
Mind Reader | 0 | 100 | Zwiększa celność używającemu o około 30% co użycie. | ||
Minimize | 0 | 100 | Zwiększa uniki używającego o dwa poziomy. | ||
Moonlight | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Morning Sun | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Protect | 0 | 0 | Chroni używającego przed obrażeniami na jedną rundę. | ||
Protect | 0 | 100 | |||
Psych Up | 0 | 100 | Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia). | ||
Recover | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Reflect Type | 0 | 100 | - | ||
Refresh | 0 | 100 | Leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie. Podobne do Heal Bell i Aromatherapy. | ||
Safeguard | 0 | 100 | Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan paraliż otępienie itd | ||
Scary Face | 0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o dwa poziomy | ||
Screech | 0 | 85 | Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy | ||
Sharpen | 0 | 100 | Podnosi atak używającego o jeden poziom | ||
Shell Smash | 0 | 100 | Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak specjalny atak i szybkość o dwa poziomy. | ||
Sing | 0 | 55 | Jeśli trafia usypia przeciwnika | ||
Slack Off | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Smokescreen | 0 | 100 | |||
Softboiled | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Supersonic | 0 | 55 | Jeśli trafi otępia przeciwnika. | ||
Swagger | 0 | 90 | Zwiększa atak przeciwnika o dwa poziomy ale także go otępia | ||
Sweet Kiss | 0 | 75 | Otępia przeciwnika jeśli trafi. | ||
Swords Dance | 0 | 100 | Podnosi statystykę ataku używającego o dwa poziomy. | ||
Tail Whip | 0 | 100 | Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom. | ||
Tickle | 0 | 100 | Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o jeden poziom. | ||
Transform | 0 | 100 | Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków. | ||
Wish | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia. | ||
Work Up | 0 | 100 | Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden poziom. | ||
Yawn | 0 | 70 | Usypia przeciwnika. |
Typ Ognisty
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Blaze Kick | 85 | 90 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Fire Fang | 65 | 95 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Fire Punch | 75 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Flame Charge | 70 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. | ||
Flame Wheel | 60 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Flare Blitz | 120 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych gdy podpalimy przeciwnika. | ||
Blast Burn | 150 | 70 | |||
Ember | 40 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Eruption | 150 | 100 | - | ||
Fire Blast | 120 | 85 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Fire Spin | 35 | 85 | Więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund. | ||
Flamethrower | 95 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Flame Burst | 85 | 100 | - | ||
Heat Wave | 100 | 90 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Inferno | 100 | 50 | Podpala przeciwnika, jeśli trafi. | ||
Lava Plume | 90 | 100 | 30% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Overheat | 140 | 90 | Zmniejsza specjalny atak używającego o dwa poziomy. | ||
Will-O-Wisp | 0 | 75 | Jeśli trafi, podpala przeciwnika.(niedopracowane działanie) |
Typ Wodny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Aqua Jet | 40 | 1000 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników. | ||
Aqua Tail | 90 | 90 | - | ||
Clamp | 35 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund | ||
Crabhammer | 90 | 90 | - | ||
Dive | 80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik nurkuje i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. | ||
Razor Shell | 75 | 95 | 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
Waterfall | 80 | 100 | - | ||
Brine | 110 | 100 | - | ||
Bubble | 20 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
BubbleBeam | 65 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. | ||
Hydro Cannon | 150 | 70 | W drugiej turze odpoczywa regenerując siły. | ||
Hydro Pump | 120 | 80 | - | ||
Muddy Water | 95 | 85 | 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. | ||
Octazooka | 65 | 85 | 50% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. | ||
Splash | 10 | 80 | - | ||
Water Gun | 40 | 100 | - | ||
Water Pulse | 60 | 100 | 20% szans na otępienie przeciwnika. | ||
Water Spout | 150 | 100 | - | ||
Whirlpool | 35 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 16% jego zdrowia. Jeśli przeciwnik użył Dive. zadaje 2x większe obrażenia. | ||
Aqua Ring | 0 | 100 | Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Withdraw | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Typ Trawiasty
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Bullet Seed | 25 | 80 | Atakuje 4-5 razy na rundę. | ||
Leaf Blade | 90 | 1000 | - | ||
Needle Arm | 60 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Power Whip | 120 | 85 | - | ||
Razor Leaf | 55 | 95 | - | ||
Seed Bomb | 80 | 100 | - | ||
Vine Whip | 35 | 100 | - | ||
Wood Hammer | 120 | 100 | W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń. | ||
Absorb | 20 | 100 | Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Energy Ball | 80 | 100 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. | ||
Frenzy Plant | 150 | 90 | Atak dwurundowy. W pierwszej zadaje obrażenia, w drugiej odpoczywa. | ||
Giga Drain | 75 | 100 | Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Leaf Storm | 140 | 90 | Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy. | ||
Leaf Tornado | 85 | 90 | 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. | ||
Magical Leaf | 60 | 1000 | - | ||
Mega Drain | 40 | 100 | Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Petal Dance | 120 | 100 | Atakuje 2-3 razy pod rząd, a po tym otępia używającego. Podobny do Thrash i Outrage. | ||
SolarBeam | 120 | 100 | W 1 rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. | ||
Aromatherapy | 0 | 100 | Leczy używającego, kiedy dotknięty jest np paraliżem, jest otruty itp. Podobne działanie do Heal Bell. | ||
Cotton Guard | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o trzy poziomy. | ||
Cotton Spore | 0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. | ||
GrassWhistle | 0 | 100 | Usypia przeciwnika, jeśli trafi. | ||
Ingrain | 0 | 100 | Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Leech Seed | 0 | 90 | Co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 3-5% zdrowia i regeneruje tyle używającemu. | ||
Sleep Powder | 0 | 75 | Jeśli trafi usypia przeciwnika | ||
Spore | 0 | 100 | Usypia przeciwnika. | ||
Stun Spore | 0 | 75 | Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. | ||
Synthesis | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Typ Elektryczny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Spark | 65 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
ThunderPunch | 75 | 100 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Thunder Fang | 65 | 95 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Charge Beam | 70 | 90 | 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom. | ||
Discharge | 85 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Electro Ball | 70 | 100 | - | ||
Shock Wave | 60 | 1000 | - | ||
Thunder | 120 | 70 | 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Thunderbolt | 95 | 100 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Thundershock | 40 | 100 | |||
Zap Cannon | 120 | 50 | Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika. | ||
Charge | 0 | 100 | Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden i pół poziomu, a także specjalną obronę o jeden poziom. | ||
Thunder Wave | 0 | 100 | Paraliżuje przeciwnika. |
Typ Powietrzny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Acrobatics | 110 | 100 | - | ||
Aerial Ace | 70 | 1000 | - | ||
Bounce | 85 | 85 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Brave Bird | 120 | 100 | 1/3 obrażeń zwrotnych. | ||
Drill Peck | 80 | 100 | - | ||
Fly | 90 | 95 | |||
Peck | 35 | 100 | - | ||
Pluck | 60 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. | ||
Sky Attack | 140 | 90 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Sky Drop | 60 | 100 | - | ||
Wing Attack | 60 | 100 | - | ||
Air Cutter | 85 | 1000 | - | ||
Air Slash | 75 | 95 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Gust | 40 | 100 | - | ||
Hurricane | 120 | 70 | 30% szans na otępienie przeciwnika. | ||
FeatherDance | 0 | 100 | Obniża atak przeciwnika o 2 poziomy. | ||
Roost | 0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Tailwind | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. |
Typ Psychiczny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Heart Stamp | 60 | 100 | - | ||
Psycho Cut | 70 | 1000 | - | ||
Zen Headbutt | 80 | 90 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Confusion | 50 | 100 | 10% szans na otępienie przeciwnika. | ||
Dream Eater | 100 | 100 | Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Extrasensory | 80 | 100 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Future Sight | 100 | 100 | - | ||
Mirror Coat | 100 | 100 | Odbija ostatni atak przeciwnika z 1.5-2 razy większą mocą, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik użył ataku specjalnego. | ||
Psybeam | 65 | 100 | 10% szans na otępienie przeciwnika. | ||
Psychic | 90 | 100 | 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika. | ||
Psyshock | 90 | 100 | 10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony fizycznej przeciwnika o jeden poziom. | ||
Psystrike | 100 | 100 | Zwiększa specjalny atak używającego i zmniejsza obronę fizyczną przeciwnika o jeden poziom. | ||
Psywave | 45 | 80 | Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo. | ||
Stored Power | 80 | 100 | - | ||
Synchronoise | 70 | 100 | - | ||
Agility | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. | ||
Amnesia | 0 | 100 | Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy. | ||
Barrier | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. | ||
Calm Mind | 0 | 100 | Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom. | ||
Cosmic Power | 0 | 100 | Podnosi obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. | ||
Heal Pulse | 0 | 100 | Leczy 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Hypnosis | 0 | 60 | Usypia przeciwnika, jeśli trafi. | ||
Kinesis | 0 | 80 | Zwiększa celność używającemu o jeden poziom. | ||
Light Screen | 0 | 100 | Podwyższa specjalną obronę używającego o dwa poziomy. | ||
Meditate | 0 | 100 | Zwiększa atak używającego o jeden poziom. | ||
Miracle Eye | 0 | 100 | Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. | ||
Reflect | 0 | 100 | Podnosi statystykę obrony używającemu o dwa poziomy. | ||
Rest | 0 | 100 | Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia. | ||
Teleport | 0 | 100 | Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika.. |
Typ Trujący
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Cross Poison | 70 | 1000 | 10% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Gunk Shot | 120 | 70 | 30% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Poison Fang | 65 | 100 | Zatruwa przeciwnika przy trafieniu. | ||
Poison Jab | 80 | 100 | 30% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Poison Sting | 30 | 100 | 30% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Poison Tail | 50 | 1000 | 10% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Toxic Spikes | 30 | 90 | Atakuje do 5 razy na rundę. 25% szans na otrucie przeciwnika. | ||
Acid | 40 | 100 | 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Acid Spray | 60 | 100 | Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy co każde trafienie. | ||
Clear Smog | 60 | 1000 | - | ||
Sludge | 65 | 100 | 30% szans na zatrucie przeciwnika | ||
Sludge Bomb | 90 | 100 | 30% szans na zatrucie przeciwnika | ||
Sludge Wave | 95 | 100 | 10% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Smog | 20 | 70 | 40% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Venoshock | 65 | 90 | Uderza do dwóch razy na rundę. | ||
Acid Armor | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. | ||
Coil | 0 | 100 | Zwiększa atak, obronę oraz celność używającego o jeden poziom. | ||
PoisonPowder | 0 | 75 | Zatruwa przeciwnika. | ||
Poison Gas | 0 | 80 | Zatruwa przeciwnika. | ||
Toxic | 0 | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. |
Typ Duch
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Astonish | 30 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Lick | 20 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Shadow Claw | 70 | 1000 | - | ||
Shadow Punch | 60 | 1000 | - | ||
Shadow Sneak | 40 | 1000 | - | ||
Hex | 90 | 80 | - | ||
Night Shade | 40 | 100 | Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy. | ||
Ominous Wind | 60 | 100 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników o jeden poziom. | ||
Shadow Ball | 80 | 100 | 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom | ||
Confuse Ray | 0 | 100 | Atak otępiający przeciwnika. | ||
Curse | 0 | 100 | Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom. | ||
Destiny Bond | 0 | 100 | Nakłada efekt na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń. |
Typ Walczący
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Brick Break | 75 | 100 | 30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Circle Throw | 60 | 90 | - | ||
Close Combat | 120 | 100 | Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. | ||
Counter | 0 | 100 | Counter, jak sama nazwa wskazuje - kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Moc tego ataku jest 1.5-2 raza większa od mocy ostatniego ataku fizycznego przeciwnika. | ||
Cross Chop | 100 | 80 | - | ||
Double Kick | 30 | 100 | Atakuje dwa razy w rundzie. | ||
DynamicPunch | 100 | 50 | Jeśli trafi, otępia przeciwnika. | ||
Focus Punch | 150 | 90 | - | ||
Hammer Arm | 100 | 90 | Zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom. | ||
Hi Jump Kick | 130 | 90 | Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od aktualnego zdrowia używającego. | ||
Jump Kick | 100 | 95 | Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 15% od aktualnego zdrowia używającego. | ||
Karate Chop | 50 | 100 | - | ||
Low Kick | 50 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Low Sweep | 60 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. | ||
Mach Punch | 40 | 1000 | - | ||
Revenge | 120 | 100 | - | ||
Reversal | 0 | 100 | Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200. | ||
Rock Smash | 40 | 100 | 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
Rolling Kick | 60 | 85 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Seismic Toss | 50 | 100 | - | ||
Sky Uppercut | 85 | 90 | - | ||
Storm Throw | 80 | 100 | |||
Submission | 80 | 80 | Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych przeciwnikowi obrażeń. | ||
Superpower | 120 | 100 | Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom. | ||
Triple Kick | 25 | 90 | Trafia do 3 razy na rundę. | ||
Vital Throw | 70 | 10000 | - | ||
Wake-Up Slap | 60 | 100 | - | ||
Aura Sphere | 90 | 1000 | - | ||
Final Gambit | 250 | 1000 | 50% obrażeń zwrotnych. | ||
Focus Blast | 120 | 70 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
Vacuum Wave | 40 | 1000 | - | ||
Bulk Up | 0 | 100 | Podnosi atak i obronę używającego o jeden poziom. | ||
Detect | 0 | 100 | Chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę. | ||
Quick Guard | 0 | 100 | Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom. |
Typ Stalowy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Bullet Punch | 40 | 1000 | - | ||
Gyro Ball | 100 | 100 | - | ||
Heavy Slam | 120 | 100 | - | ||
Iron Head | 80 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Iron Tail | 100 | 75 | 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika. | ||
Magnet Bomb | 60 | 1000 | - | ||
Metal Claw | 50 | 95 | 10% szans na podwyższenie ataku używającemu o jeden poziom. | ||
Meteor Mash | 100 | 85 | 20% szans na zwiększenie ataku używającemu o jeden poziom. | ||
Steel Wing | 90 | 90 | 10% szans na zwiększenie obrony używającego o jeden poziom. | ||
Flash Cannon | 80 | 100 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony o 1 poziom. | ||
Mirror Shot | 65 | 85 | 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. | ||
Autotomize | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. | ||
Iron Defense | 0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy. | ||
Metal Sound | 0 | 85 | Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o dwa poziomy. |
Typ Ziemny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Bonemerang | 50 | 90 | Atakuje 2 razy w rundzie. | ||
Bone Club | 65 | 85 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Bone Rush | 25 | 90 | Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie. | ||
Bulldoze | 60 | 100 | Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom. | ||
Dig | 80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. | ||
Drill Run | 90 | 1000 | - | ||
Earthquake | 100 | 100 | Przeciwnika używającego Dig trafia z 2x większą siłą. | ||
Fissure | 1000 | 20 | Zadaje bardzo duże obrażenia. | ||
Magnitude | 70 | 100 | Zróżnicowana moc, od 10 do 150 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Najczęściej atakuje za 70. | ||
Sand Tomb | 35 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia | ||
Spikes | 35 | 100 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund. | ||
Earth Power | 90 | 100 | 10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
Mud Bomb | 85 | 85 | 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. | ||
Mud Shot | 65 | 95 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. | ||
Mud-Slap | 40 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom. | ||
Sand-Attack | 0 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom |
Typ Kamienny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Head Smash | 150 | 80 | |||
Rock Blast | 25 | 90 | Atakuje 4-5 razy w rundzie. | ||
Rock Slide | 75 | 90 | Ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Rock Throw | 50 | 90 | - | ||
Rock Tomb | 50 | 80 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. | ||
Rollout | 30 | 90 | Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy. | ||
Smack Down | 50 | 100 | - | ||
Stone Edge | 100 | 1000 | - | ||
AncientPower | 80 | 100 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników. | ||
Power Gem | 70 | 100 | - | ||
Rock Polish | 0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. | ||
Wide Guard | 0 | 100 | Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 2 poziomy. |
Typ Lodowy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Avalanche | 90 | 100 | Zadaje podwójne obrażenia, jeżeli atakujący doznał obrażeń od przeciwnika. | ||
Ice Fang | 65 | 95 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | ||
Ice Punch | 75 | 100 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | ||
Ice Shard | 40 | 1000 | - | ||
Icicle Crash | 85 | 90 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Icicle Spear | 25 | 85 | Atakuje do 5 razy w rundzie. | ||
Aurora Beam | 65 | 100 | 10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom. | ||
Blizzard | 120 | 70 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia. | ||
Ice Beam | 95 | 100 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | ||
Icy Wind | 55 | 95 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. | ||
Powder Snow | 40 | 100 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | ||
Sheer Cold | 1000 | 20 | Zadaje bardzo duże obrażenia. | ||
Haze | 0 | 100 | Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki). | ||
Mist | 0 | 100 | Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów. |
Typ Mroczny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Assurance | 100 | 100 | - | ||
Beat Up | 85 | 100 | - | ||
Bite | 60 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Crunch | 80 | 100 | 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
Faint Attack | 60 | 10000 | - | ||
Fling | 80 | 100 | 30% szans na oszołomienie. | ||
Foul Play | 95 | 100 | - | ||
Knock Off | 20 | 100 | - | ||
Night Slash | 70 | 1000 | - | ||
Payback | 120 | 100 | - | ||
Punishment | 160 | 100 | - | ||
Pursuit | 60 | 100 | Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. | ||
Sucker Punch | 80 | 1000 | - | ||
Thief | 40 | 100 | Regeneruje 25% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Dark Pulse | 80 | 100 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Memento | 200 | 100 | Zmniejsza atak i specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. 50% obrażeń zwrotnych. | ||
Fake Tears | 0 | 100 | Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy | ||
Hone Claws | 0 | 100 | Zwiększa atak oraz celność używającego o jeden poziom. | ||
Nasty Plot | 0 | 100 | Podnosi specjalny atak używającego o dwa poziomy. | ||
Quash | 0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. |
Typ Robaczy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Bug Bite | 60 | 100 | Regeneruje 30% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Fury Cutter | 20 | 95 | Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95%. Zaczyna od 20 mocy, kończy na 160. Działanie podobne do Rollout. | ||
Leech Life | 20 | 100 | Leczy 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Megahorn | 120 | 95 | - | ||
Pin Missile | 14 | 85 | Atakuje 4-5 razy na rundę. | ||
Steamroller | 90 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Twineedle | 50 | 100 | Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
U-turn | 100 | 100 | - | ||
X-Scissor | 80 | 100 | - | ||
Bug Buzz | 90 | 100 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. | ||
Signal Beam | 85 | 100 | 10% szans na otępienie przeciwnika | ||
Silver Wind | 80 | 100 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników | ||
Struggle Bug | 50 | 100 | Zmniejsza specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. | ||
Quiver Dance | 0 | 100 | Zwiększa specjalny atak, specjalną obronę i szybkość używającego o jeden poziom. | ||
Spider Web | 0 | 100 | Zmniejsza celność uniki oraz szybkość przeciwnika o jeden poziom *zmienione działanie. | ||
String Shot | 0 | 95 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Typ Smoczy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Dragon Claw | 80 | 100 | - | ||
Dragon Rush | 100 | 75 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Dragon Tail | 60 | 90 | - | ||
Outrage | 120 | 100 | Zadaje obrażenia przez 2-3 rundy, po czym używający popada w otępienie. Podobny do Thrash i Petal Dance. | ||
Draco Meteor | 140 | 90 | Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy. | ||
DragonBreath | 60 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Dragon Pulse | 90 | 100 | - | ||
Dragon Rage | 40 | 100 | - | ||
Twister | 40 | 100 | - | ||
Dragon Dance | 0 | 100 | Podnosi o jeden poziom atak i szybkość używającego. |