Shellos
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
#421 Cherrim | #422 Shellos (Lista Pokemonów) | #423 Gastrodon |
Shellos
|
![]() Zwykły |
![]() Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Shellos
|
![]() Zwykły |
![]() Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Shellos to niewielki, niebieski pokemon. Na grzbiecie ma dwie wypustki okrążone żółtym paskiem, które przypominają skrzydełka. Brzuch jest biały i również jest otoczony przez pasek. Z głowy wystają dwa różki, wyglądające jak koki lub kucyki o białych końcówkach. Ma owalne oko o czarnej źrenicy oraz żółtej tęczówce. Usta sprawiają wrażenie, jakby były drobnym dziobem.
Pochodzi z wschodnich mórz. Jeżeli się je ściśnie, w ich ciała wycieknie fioletowy płyn. Może wydłużyć swoją szyję do niesamowitych długości. Najczęściej są spotykane w okolicy zbiorników wodnych.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Mud-Slap | ![]() |
![]() |
1 | 20 | 100 | Po trafieniu zmniejsza Celność przeciwnika o jeden poziom (5%). |
Mud Sport | ![]() |
![]() |
2 | - | 1000 | Pokrywa pole walki błotem, zmniejszajac siłe elektrycznych ruchów wszystkich Pokemonów o 50%. Efekt pozostaje przez 5 rund. |
Harden | ![]() |
![]() |
4 | - | 100 | Zwiększa Obronę używającego o 1 poziom (5%). |
Water Pulse | ![]() |
![]() |
7 | 60 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na otępienie przeciwnika. |
Mud Bomb | ![]() |
![]() |
11 | 65 | 85 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Celności przeciwnika o jeden poziom (5%). |
Rain Dance | ![]() |
![]() |
22 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Deszcz. |
Body Slam | ![]() |
![]() |
29 | 85 | 100 | Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika. |
Muddy Water | ![]() |
![]() |
37 | 90 | 85 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Celności przeciwnika o jeden poziom (5%). |
Recover | ![]() |
![]() |
47 | - | 100 | Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
TM 6 Toxic | ![]() |
![]() |
15 | - | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona. |
TM 8 Body Slam | ![]() |
![]() |
37 | 85 | 100 | Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika. |
TM 9 Take Down | ![]() |
![]() |
36 | 90 | 85 | Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. |
TM 10 Double-Edge | ![]() |
![]() |
46 | 120 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych. |
TM 11 Bubble Beam | ![]() |
![]() |
24 | 65 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 12 Water Gun | ![]() |
![]() |
10 | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 13 Ice Beam | ![]() |
![]() |
42 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. |
TM 14 Blizzard | ![]() |
![]() |
52 | 110 | 70 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia. |
TM 20 Rage | ![]() |
![]() |
10 | 20 | 100 | Jeśli po tym ataku, w tej samej rundzie Pokemon otrzyma obrażenia - zwiększy Atak o jeden poziom. |
TM 27 Fissure | ![]() |
![]() |
60 | 800 | 25 | Gdy Pokemon atakuje przeciwnika na tym samym lub niższym poziomie moc wynosi 1000, gdy przeciwnik ma wyższy poziom - atakuje z mocą 100. |
TM 31 Mimic | ![]() |
![]() |
15 | 1 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). |
TM 32 Double Team | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). |
TM 34 Bide | ![]() |
![]() |
15 | - | 1000 | Czeka przez 2 tury (tura użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał plus 40% (czyli obrażenia mnożone przez 1.4) |
TM 40 Skull Bash | ![]() |
![]() |
44 | 130 | 100 | Ładuje się w pierwszej rundzie i zwiększa obronę używającego o jeden poziom. Atakuje w drugiej rundzie. |
TM 44 Rest | ![]() |
![]() |
45 | - | 100 | Leczy 40% aktualnego zdrowia pokemona oraz ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. |
TM 51 Headbutt | ![]() |
![]() |
25 | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na Oszołomienie przeciwnika. |
TM 52 Curse | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co turę, przez 3 tury, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%). |
TM 59 Snore | ![]() |
![]() |
15 | 50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
TM 60 Icy Wind | ![]() |
![]() |
18 | 55 | 95 | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 61 Protect | ![]() |
![]() |
10 | - | 100 | Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4. |
TM 62 Rain Dance | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Deszcz. |
TM 64 Endure | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). |
TM 65 Frustration | ![]() |
![]() |
15 | 60 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102). |
TM 68 Return | ![]() |
![]() |
15 | 60 | 100 | Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102). |
TM 75 Detect | ![]() |
![]() |
10 | - | 100 | Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4. |
TM 76 Attract | ![]() |
![]() |
5 | - | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 tury, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 82 Swagger | ![]() |
![]() |
10 | - | 90 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia. |
TM 83 Sleep Talk | ![]() |
![]() |
8 | - | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). |
TM 86 Ancient Power | ![]() |
![]() |
28 | 60 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz Celności i Uników o 1 poziom (5%). |
TM 91 String Shot | ![]() |
![]() |
6 | - | 95 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom (5%). |
TM 92 Defense Curl | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Zwiększa Obronę używającego o 1 poziom (5%). Podwaja moc ataków Rollout i Ice Ball, działa na całą walkę. |
TM 95 Water Pulse | ![]() |
![]() |
25 | 60 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na otępienie przeciwnika. |
TM 100 Hail | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Grad. |
TM 108 Facade | ![]() |
![]() |
30 | 70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. |
TM 109 Secret Power | ![]() |
![]() |
30 | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: podpalenie, zmniejszenie szybkości, obniżenie Specjalnego Ataku, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Szybkości, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika. |
TM 128 Earth Power | ![]() |
![]() |
40 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 136 Brine | ![]() |
![]() |
45 | 65 | 100 | Jeśli przeciwnik ma mniej niż 50% życia zadajemy mu podwójne obrażenia. |
TM 151 Captivate | ![]() |
![]() |
5 | - | 100 | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy (10%). Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 154 Natural Gift | ![]() |
![]() |
40 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 179 Round | ![]() |
![]() |
35 | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 181 Scald | ![]() |
![]() |
40 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia i ma 30% szans na podpalenie przeciwnika. Dodatkowo zawsze odmraża używającego go Pokemona oraz odmraża przeciwnika jeśli go trafi. |
TM 211 Infestation | ![]() |
![]() |
20 | 20 | 100 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. |
TM 215 Confide | ![]() |
![]() |
20 | - | 1000 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect. |
Ewolucje
![]() |
> 30 lvl |
![]() |
Shellos | Gastrodon | |
![]() |
> 30 lvl |
![]() |
Shellos | Gastrodon |
Powrót do Listy Pokemonów |