Jolteon
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
#134 Vaporeon | #135 Jolteon (Lista Pokemonów) | #136 Flareon |
Jolteon
|
![]() Zwykły |
![]() Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Przypomina królika ze względu na swoje wielkie uszy. Kolor jego umaszczenia to żółto-biały. Pysk Jolteona jest długi i zgrabny. Oczy czarno-fioletowe, patrzące z lekkim rozbawieniem. Jego szyja jest otoczona spiczastym kołnierzem sierści. Pokemon ten nie posiada ogona.
Pokemon ten jest bardzo uczuciowy, przywiązuje się do trenera i dba o niego. Łatwo go rozzłościć czy obrazić. Mimo swojej siły, jest pieszczochem który zrobi wiele, by zadowolić swojego trenera.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Tackle | ![]() |
![]() |
start | 50 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Tail Whip | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Po trafieniu zmniejsza Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%). |
Sand Attack | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom (5%). |
Thunder Shock | ![]() |
![]() |
start | 40 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
Quick Attack | ![]() |
![]() |
13 | 40 | 100 | Atak o priorytecie 1. |
Double Kick | ![]() |
![]() |
17 | 30 | 100 | Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. |
Thunder Fang | ![]() |
![]() |
20 | 65 | 95 | Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie i/lub oszołomienie przeciwnika (mogą zostać nałożone oba, żaden lub jeden z nich). |
Pin Missile | ![]() |
![]() |
25 | 25 | 95 | Pokemon atakuje 2-5 razy w ciągu jednej rundy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. |
Agility | ![]() |
![]() |
29 | - | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy (10%). |
Thunder Wave | ![]() |
![]() |
33 | - | 100 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. |
Discharge | ![]() |
![]() |
37 | 80 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
Last Resort | ![]() |
![]() |
41 | 140 | 20 | Co każde użycie celność zwiększa sie o +10%, bez wartości maksymalnej - wraca do 20% na koniec walki 1v1 |
Thunder | ![]() |
![]() |
45 | 110 | 70 | Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. Trafia w trakcie Fly, Bounce i Sky Drop. W trakcje Ostrego Słońca celność spada o 50%, a w trakcie Deszczu ma pewne trafienie. |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
TM 6 Toxic | ![]() |
![]() |
15 | - | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona. |
TM 8 Body Slam | ![]() |
![]() |
37 | 85 | 100 | Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika. |
TM 9 Take Down | ![]() |
![]() |
36 | 90 | 85 | Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. |
TM 10 Double-Edge | ![]() |
![]() |
46 | 120 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych. |
TM 15 Hyper Beam | ![]() |
![]() |
60 | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
TM 20 Rage | ![]() |
![]() |
10 | 20 | 100 | Jeśli po tym ataku, w tej samej rundzie Pokemon otrzyma obrażenia - zwiększy Atak o jeden poziom. |
TM 24 Thunderbolt | ![]() |
![]() |
40 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
TM 25 Thunder | ![]() |
![]() |
50 | 110 | 70 | Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. Trafia w trakcie Fly, Bounce i Sky Drop. W trakcje Ostrego Słońca celność spada o 50%, a w trakcie Deszczu ma pewne trafienie. |
TM 28 Dig | ![]() |
![]() |
32 | 80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. Magnitude, Fissure i Earthquake zadają podwójne obrażenia gdy jesteśmy zakopani. Dodatkowo jeśli rundę wcześniej użyto Lock-On albo Mind Reader to będziemy trafieni w fazie podziemnej. |
TM 31 Mimic | ![]() |
![]() |
15 | 1 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). |
TM 32 Double Team | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). |
TM 33 Reflect | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Obniża obrażenia od ataków fizycznych o 40% przez 3 tury (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy). |
TM 34 Bide | ![]() |
![]() |
15 | - | 1000 | Czeka przez 2 tury (tura użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał plus 40% (czyli obrażenia mnożone przez 1.4) |
TM 39 Swift | ![]() |
![]() |
25 | 60 | 1000 | Zawsze trafia. |
TM 40 Skull Bash | ![]() |
![]() |
44 | 130 | 100 | Ładuje się w pierwszej rundzie i zwiększa obronę używającego o jeden poziom. Atakuje w drugiej rundzie. |
TM 44 Rest | ![]() |
![]() |
45 | - | 100 | Leczy 40% aktualnego zdrowia pokemona oraz ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. |
TM 45 Thunder Wave | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. |
TM 51 Headbutt | ![]() |
![]() |
25 | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na Oszołomienie przeciwnika. |
TM 52 Curse | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co turę, przez 3 tury, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%). |
TM 54 Zap Cannon | ![]() |
![]() |
51 | 120 | 50 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. |
TM 57 Sunny Day | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Ostre Słońce |
TM 59 Snore | ![]() |
![]() |
15 | 50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
TM 61 Protect | ![]() |
![]() |
10 | - | 100 | Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4. |
TM 62 Rain Dance | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Deszcz. |
TM 64 Endure | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). |
TM 65 Frustration | ![]() |
![]() |
15 | 60 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102). |
TM 66 Iron Tail | ![]() |
![]() |
42 | 100 | 75 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika. |
TM 68 Return | ![]() |
![]() |
15 | 60 | 100 | Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102). |
TM 69 Shadow Ball | ![]() |
![]() |
34 | 80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na obniżenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 70 Mud-Slap | ![]() |
![]() |
8 | 20 | 100 | Po trafieniu zmniejsza Celność przeciwnika o jeden poziom (5%). |
TM 75 Detect | ![]() |
![]() |
10 | - | 100 | Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4. |
TM 76 Attract | ![]() |
![]() |
5 | - | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 tury, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 82 Swagger | ![]() |
![]() |
10 | - | 90 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia. |
TM 83 Sleep Talk | ![]() |
![]() |
8 | - | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). |
TM 89 Heal Bell | ![]() |
![]() |
5 | - | 100 | Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie). |
TM 101 Light Screen | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Obniża o 40% obrażenia od specjalnych ataków na 3 tury (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy). |
TM 104 Shock Wave | ![]() |
![]() |
25 | 60 | 1000 | Zawsze trafia. |
TM 108 Facade | ![]() |
![]() |
30 | 70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. |
TM 109 Secret Power | ![]() |
![]() |
30 | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: podpalenie, zmniejszenie szybkości, obniżenie Specjalnego Ataku, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Szybkości, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika. |
TM 123 Last Resort | ![]() |
![]() |
50 | 140 | 20 | Co każde użycie celność zwiększa sie o +10%, bez wartości maksymalnej - wraca do 20% na koniec walki 1v1 |
TM 124 Magnet Rise | ![]() |
![]() |
20 | - | 1000 | Pokemon unosi się w powietrze na 5 rund. Ataki ziemne nie mogą go wtedy trafić. Smack Down i Gravity negują ten efekt. |
TM 138 Charge Beam | ![]() |
![]() |
45 | 50 | 90 | Po trafieniu 70% szansy na podniesienie Ataku Specjalnego używającego o 1 poziom (5%). |
TM 145 Giga Impact | ![]() |
![]() |
60 | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
TM 151 Captivate | ![]() |
![]() |
5 | - | 100 | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy (10%). Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 154 Natural Gift | ![]() |
![]() |
40 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 164 Signal Beam | ![]() |
![]() |
40 | 75 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na otępienie przeciwnika. |
TM 179 Round | ![]() |
![]() |
35 | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 180 Echoed Voice | ![]() |
![]() |
25 | 40 | 100 | Zaczyna z mocą 40, po każdym użyciu moc wzrasta o 40 do max 200. Po osiągnięciu 200, spada ponownie do 40. Również na koniec walki 1v1 spada do 40 |
TM 187 Retaliate | ![]() |
![]() |
40 | 70 | 100 | Jeśli zostanie użyty w pierwszej turze po padnięciu poprzedniego Pokemona, moc podwaja się (nawet jeśli nie trafi). Przed każdym następnym użyciem moc spada o 20, aż do bazowego 70. |
TM 188 Volt Switch | ![]() |
![]() |
25 | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 193 Work Up | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Zwiększa Atak oraz Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%). |
TM 194 Wild Charge | ![]() |
![]() |
50 | 90 | 100 | Obrażenia zwrotne - 25% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
TM 203 Covet | ![]() |
![]() |
20 | 60 | 100 | Pokemon kradnie przedmiot przeciwnika. I jeśli nie trzymał żadnego to go używa. Skradzione przedmioty wracają do właściciela na koniec walki 1v1. |
TM 206 Hyper Voice | ![]() |
![]() |
40 | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 215 Confide | ![]() |
![]() |
20 | - | 1000 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect. |
Ewolucje
![]() |
> 12 lvl Okruch Gromu |
![]() |
Eevee | Jolteon |
Powrót do Listy Pokemonów |