Test
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Spis treści
Typ Normalny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Barrage | ![]() |
![]() |
15 | 85 | Atakuje 2-5 razy. |
Bind | ![]() |
![]() |
15 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund |
Body Slam | ![]() |
![]() |
85 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Chip Away | ![]() |
![]() |
70 | 1000 | Podnosi atak używającego o jeden poziom. |
Comet Punch | ![]() |
![]() |
18 | 85 | Atakuje 2-5 razy na rundę. |
Constrict | ![]() |
![]() |
10 | 100 | 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. |
Covet | ![]() |
![]() |
60 | 100 | - |
Crush Claw | ![]() |
![]() |
75 | 95 | 50% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom. |
Dizzy Punch | ![]() |
![]() |
70 | 100 | 20% szans na otępienie przeciwnika. |
DoubleSlap | ![]() |
![]() |
15 | 85 | Atakuje od 2 do 5 razy na rundę. |
Double-Edge | ![]() |
![]() |
120 | 100 | Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Double Hit | ![]() |
![]() |
35 | 90 | Atakuje 2 razy na rundę. |
Egg Bomb | ![]() |
![]() |
100 | 75 | - |
Endeavor | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. |
Explosion | ![]() |
![]() |
250 | 1000 | Zadaje 50% obrażeń zwrotnych. |
ExtremeSpeed | ![]() |
![]() |
80 | 1000 | - |
Facade | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie |
Fake Out | ![]() |
![]() |
40 | 1000 | - |
False Swipe | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Ten atak nie może zadać ciosu kończącego walkę, ponieważ zawsze zostawia przeciwnika z 1 HP |
Feint | ![]() |
![]() |
60 | 100 | 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Flail | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200. |
Frustration | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to kontratak do Return. |
Fury Attack | ![]() |
![]() |
15 | 85 | Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy |
Fury Swipes | ![]() |
![]() |
18 | 80 | Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy |
Giga Impact | ![]() |
![]() |
150 | 90 | - |
Guillotine | ![]() |
![]() |
1000 | 20 | Zadaje bardzo duże obrażenia. |
Headbutt | ![]() |
![]() |
70 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Horn Attack | ![]() |
![]() |
65 | 100 | - |
Horn Drill | ![]() |
![]() |
1000 | 20 | Zadaje bardzo duże obrażenia. |
Hyper Fang | ![]() |
![]() |
80 | 90 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Last Resort | ![]() |
![]() |
140 | 50 | - |
Mega Kick | ![]() |
![]() |
120 | 75 | - |
Mega Punch | ![]() |
![]() |
80 | 85 | - |
Natural Gift | ![]() |
![]() |
80 | 100 | - |
Odor Sleuth | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego, oraz normalnych i walczących na duchy. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. |
Pay Day | ![]() |
![]() |
40 | 100 | - |
Pound | ![]() |
![]() |
40 | 100 | - |
Present | ![]() |
![]() |
40 | 90 | Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika mocą 60. |
Quick Attack | ![]() |
![]() |
40 | 110 | - |
Rage | ![]() |
![]() |
20 | 100 | Zwiększa atak używającemu o jeden poziom. |
Rapid Spin | ![]() |
![]() |
30 | 100 | Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika: Fire Spin, Bind, Clamp, Wrap, Whirlpool, Sand Tomb i Magma Storm. |
Retaliate | ![]() |
![]() |
70 | 100 | - |
Return | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy. |
Scratch | ![]() |
![]() |
40 | 100 | - |
Secret Power | ![]() |
![]() |
70 | 100 | 30% szans na losowy efekt: paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie szybkości, obniżenie celności o 1 poziom u przeciwnika. |
Selfdestruct | ![]() |
![]() |
200 | 1000 | Zadaje też obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Skull Bash | ![]() |
![]() |
100 | 100 | Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Slam | ![]() |
![]() |
80 | 75 | - |
Slash | ![]() |
![]() |
70 | 100 | - |
Spike Cannon | ![]() |
![]() |
20 | 85 | Atakuje do 5 razy na rundę. |
Stomp | ![]() |
![]() |
65 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Strenght | ![]() |
![]() |
80 | 100 | |
Super Fang | ![]() |
![]() |
65 | 90 | - |
Tackle | ![]() |
![]() |
50 | 100 | - |
Take Down | ![]() |
![]() |
90 | 85 | W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń. |
Thrash | ![]() |
![]() |
120 | 100 | Atakuje 2-3 rundy, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi). |
Vicegrip | ![]() |
![]() |
55 | 100 | - |
Wrap | ![]() |
![]() |
15 | 90 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 16% jego zdrowia. |
Echoed Voice | ![]() |
![]() |
40 | 1000 | Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
Hyper Beam | ![]() |
![]() |
150 | 90 | Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły. |
Hyper Voice | ![]() |
![]() |
90 | 100 | - |
Razor Wind | ![]() |
![]() |
80 | 100 | - |
Round | ![]() |
![]() |
60 | 100 | - |
SonicBoom | ![]() |
![]() |
40 | 90 | - |
Swift | ![]() |
![]() |
60 | 1000 | - |
Tri Attack | ![]() |
![]() |
80 | 100 | 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika. |
Trump Card | ![]() |
![]() |
80 | 100 | - |
Uproar | ![]() |
![]() |
90 | 100 | - |
Wring Out | ![]() |
![]() |
120 | 100 | - |
Acupressure | ![]() |
![]() |
0 | 50 | Zwiększa wszystkie statystyki pokemona o pół poziomu |
Attract | ![]() |
![]() |
0 | 100 | "Wprowadza przeciwnika w stan ""zakochania""." |
Belly Drum | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Podwyższamy swoją statystykę ataku o 6 poziomów, ale jednocześnie tracimy (w teorii) 50% zdrowia. Atak jednorazowy. |
Captivate | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy. |
Charm | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy. |
Conversion | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zamienia nasz typ, na taki jakim zostaliśmy ostatnio trafieni przez przeciwnika. |
Conversion 2 | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zamienia nasz typ na odporny na ostatni atak, którego użył przeciwnik. |
Defense Curl | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Disable | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund. |
Double Team | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa uniki używającego o jeden poziom. |
Endure | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30% co rundę. |
Flash | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o 1 poziom. |
Focus Energy | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom. |
Foresight | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. |
Glare | ![]() |
![]() |
0 | 90 | Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi. |
Growl | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom. |
Growth | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom. |
Harden | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Heal Bell | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie). |
Howl | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa atak używającego o jeden poziom. |
Leer | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Obniża obronę przeciwnika o jeden poziom. |
Lock-On | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa celność używającemu o 20-30% co użycie. |
Lovely Kiss | ![]() |
![]() |
0 | 75 | Jeśli trafi, usypia przeciwnika. |
Lucky Chant | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa obronę, specjalną obronę i celność używającego o jeden poziom. |
Metronome | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Losuje i używa jednego ataku ze wszystkich dostępnych. |
Milk Drink | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Mimic | ![]() |
![]() |
1 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). |
Mind Reader | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa celność używającemu o około 30% co użycie. |
Minimize | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa uniki używającego o dwa poziomy. |
Moonlight | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Morning Sun | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Protect | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Chroni używającego przed obrażeniami na jedną rundę. |
Psych Up | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia). |
Recover | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Reflect Type | ![]() |
![]() |
0 | 100 | - |
Refresh | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie. Podobne do Heal Bell i Aromatherapy. |
Safeguard | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan paraliż otępienie itd |
Scary Face | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o dwa poziomy |
Screech | ![]() |
![]() |
0 | 85 | Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy |
Sharpen | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Podnosi atak używającego o jeden poziom |
Shell Smash | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak specjalny atak i szybkość o dwa poziomy. |
Sing | ![]() |
![]() |
0 | 55 | Jeśli trafia usypia przeciwnika |
Slack Off | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Smokescreen | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom. |
Softboiled | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Supersonic | ![]() |
![]() |
0 | 55 | Jeśli trafi otępia przeciwnika. |
Swagger | ![]() |
![]() |
0 | 90 | Zwiększa atak przeciwnika o dwa poziomy ale także go otępia |
Sweet Kiss | ![]() |
![]() |
0 | 75 | Otępia przeciwnika jeśli trafi. |
Swords Dance | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Podnosi statystykę ataku używającego o dwa poziomy. |
Tail Whip | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom. |
Tickle | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o jeden poziom. |
Transform | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków. |
Wish | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia. |
Work Up | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden poziom. |
Yawn | ![]() |
![]() |
0 | 70 | Usypia przeciwnika. |
Typ Ognisty
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Blaze Kick | ![]() |
![]() |
85 | 90 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Fire Fang | ![]() |
![]() |
65 | 95 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Fire Punch | ![]() |
![]() |
75 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Flame Charge | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. |
Flame Wheel | ![]() |
![]() |
60 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Flare Blitz | ![]() |
![]() |
120 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych gdy podpalimy przeciwnika. |
Blast Burn | ![]() |
![]() |
150 | 70 | Atakuje, po czym w następnej turze odpoczywa. |
Ember | ![]() |
![]() |
40 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Eruption | ![]() |
![]() |
150 | 100 | - |
Fire Blast | ![]() |
![]() |
120 | 85 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Fire Spin | ![]() |
![]() |
35 | 85 | Więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund. |
Flamethrower | ![]() |
![]() |
95 | 100 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Flame Burst | ![]() |
![]() |
85 | 100 | - |
Heat Wave | ![]() |
![]() |
100 | 90 | 10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Inferno | ![]() |
![]() |
100 | 50 | Podpala przeciwnika, jeśli trafi. |
Lava Plume | ![]() |
![]() |
90 | 100 | 30% szans na podpalenie przeciwnika. |
Overheat | ![]() |
![]() |
140 | 90 | Zmniejsza specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
Will-O-Wisp | ![]() |
![]() |
0 | 75 | Jeśli trafi, podpala przeciwnika.(niedopracowane działanie) |
Typ Wodny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Aqua Jet | ![]() |
![]() |
40 | 1000 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników. |
Aqua Tail | ![]() |
![]() |
90 | 90 | - |
Clamp | ![]() |
![]() |
35 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund |
Crabhammer | ![]() |
![]() |
90 | 90 | - |
Dive | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik nurkuje i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. |
Razor Shell | ![]() |
![]() |
75 | 95 | 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Waterfall | ![]() |
![]() |
80 | 100 | - |
Brine | ![]() |
![]() |
110 | 100 | - |
Bubble | ![]() |
![]() |
20 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. |
BubbleBeam | ![]() |
![]() |
65 | 100 | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. |
Hydro Cannon | ![]() |
![]() |
150 | 70 | W drugiej turze odpoczywa regenerując siły. |
Hydro Pump | ![]() |
![]() |
120 | 80 | - |
Muddy Water | ![]() |
![]() |
95 | 85 | 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. |
Octazooka | ![]() |
![]() |
65 | 85 | 50% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. |
Splash | ![]() |
![]() |
10 | 80 | - |
Water Gun | ![]() |
![]() |
40 | 100 | - |
Water Pulse | ![]() |
![]() |
60 | 100 | 20% szans na otępienie przeciwnika. |
Water Spout | ![]() |
![]() |
150 | 100 | - |
Whirlpool | ![]() |
![]() |
35 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 16% jego zdrowia. Jeśli przeciwnik użył Dive. zadaje 2x większe obrażenia. |
Aqua Ring | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu. |
Withdraw | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Typ Trawiasty
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Bullet Seed | ![]() |
![]() |
25 | 80 | Atakuje 4-5 razy na rundę. |
Leaf Blade | ![]() |
![]() |
90 | 1000 | - |
Needle Arm | ![]() |
![]() |
60 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Power Whip | ![]() |
![]() |
120 | 85 | - |
Razor Leaf | ![]() |
![]() |
55 | 95 | - |
Seed Bomb | ![]() |
![]() |
80 | 100 | - |
Vine Whip | ![]() |
![]() |
35 | 100 | - |
Wood Hammer | ![]() |
![]() |
120 | 100 | W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń. |
Absorb | ![]() |
![]() |
20 | 100 | Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Energy Ball | ![]() |
![]() |
80 | 100 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. |
Frenzy Plant | ![]() |
![]() |
150 | 90 | Atak dwurundowy. W pierwszej zadaje obrażenia, w drugiej odpoczywa. |
Giga Drain | ![]() |
![]() |
75 | 100 | Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Leaf Storm | ![]() |
![]() |
140 | 90 | Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
Leaf Tornado | ![]() |
![]() |
85 | 90 | 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. |
Magical Leaf | ![]() |
![]() |
60 | 1000 | - |
Mega Drain | ![]() |
![]() |
40 | 100 | Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Petal Dance | ![]() |
![]() |
120 | 100 | Atakuje 2-3 razy pod rząd, a po tym otępia używającego. Podobny do Thrash i Outrage. |
SolarBeam | ![]() |
![]() |
120 | 100 | W 1 rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. |
Aromatherapy | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Leczy używającego, kiedy dotknięty jest np paraliżem, jest otruty itp. Podobne działanie do Heal Bell. |
Cotton Guard | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o trzy poziomy. |
Cotton Spore | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. |
GrassWhistle | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Usypia przeciwnika, jeśli trafi. |
Ingrain | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu. |
Leech Seed | ![]() |
![]() |
0 | 90 | Co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 3-5% zdrowia i regeneruje tyle używającemu. |
Sleep Powder | ![]() |
![]() |
0 | 75 | Jeśli trafi usypia przeciwnika |
Spore | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Usypia przeciwnika. |
Stun Spore | ![]() |
![]() |
0 | 75 | Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. |
Synthesis | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Typ Elektryczny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Spark | ![]() |
![]() |
65 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
ThunderPunch | ![]() |
![]() |
75 | 100 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Thunder Fang | ![]() |
![]() |
65 | 95 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Charge Beam | ![]() |
![]() |
70 | 90 | 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom. |
Discharge | ![]() |
![]() |
85 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Electro Ball | ![]() |
![]() |
70 | 100 | - |
Shock Wave | ![]() |
![]() |
60 | 1000 | - |
Thunder | ![]() |
![]() |
120 | 70 | 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
Thunderbolt | ![]() |
![]() |
95 | 100 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Thundershock | ![]() |
![]() |
40 | 100 | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Zap Cannon | ![]() |
![]() |
120 | 50 | Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika. |
Charge | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden i pół poziomu, a także specjalną obronę o jeden poziom. |
Thunder Wave | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Paraliżuje przeciwnika. |
Typ Powietrzny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Acrobatics | ![]() |
![]() |
110 | 100 | - |
Aerial Ace | ![]() |
![]() |
70 | 1000 | - |
Bounce | ![]() |
![]() |
85 | 85 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Brave Bird | ![]() |
![]() |
120 | 100 | 1/3 obrażeń zwrotnych. |
Drill Peck | ![]() |
![]() |
80 | 100 | - |
Fly | ![]() |
![]() |
90 | 95 | W pierwszej turze następuje ładowanie ataku, użytkownik wznosi się do góry i uzyskuje odporność na wszelkie ataki przeciwnika. W drugiej turze posyła właściwe obrażenia. |
Peck | ![]() |
![]() |
35 | 100 | - |
Pluck | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. |
Sky Attack | ![]() |
![]() |
140 | 90 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Sky Drop | ![]() |
![]() |
60 | 100 | - |
Wing Attack | ![]() |
![]() |
60 | 100 | - |
Air Cutter | ![]() |
![]() |
85 | 1000 | - |
Air Slash | ![]() |
![]() |
75 | 95 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Gust | ![]() |
![]() |
40 | 100 | - |
Hurricane | ![]() |
![]() |
120 | 70 | 30% szans na otępienie przeciwnika. |
FeatherDance | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Obniża atak przeciwnika o 2 poziomy. |
Roost | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Tailwind | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. |
Typ Psychiczny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Heart Stamp | ![]() |
![]() |
60 | 100 | - |
Psycho Cut | ![]() |
![]() |
70 | 1000 | - |
Zen Headbutt | ![]() |
![]() |
80 | 90 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Confusion | ![]() |
![]() |
50 | 100 | 10% szans na otępienie przeciwnika. |
Dream Eater | ![]() |
![]() |
100 | 100 | Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Extrasensory | ![]() |
![]() |
80 | 100 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Future Sight | ![]() |
![]() |
100 | 100 | - |
Mirror Coat | ![]() |
![]() |
100 | 100 | Odbija ostatni atak przeciwnika z 1.5-2 razy większą mocą, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik użył ataku specjalnego. |
Psybeam | ![]() |
![]() |
65 | 100 | 10% szans na otępienie przeciwnika. |
Psychic | ![]() |
![]() |
90 | 100 | 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika. |
Psyshock | ![]() |
![]() |
90 | 100 | 10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony fizycznej przeciwnika o jeden poziom. |
Psystrike | ![]() |
![]() |
100 | 100 | Zwiększa specjalny atak używającego i zmniejsza obronę fizyczną przeciwnika o jeden poziom. |
Psywave | ![]() |
![]() |
45 | 80 | Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo. |
Stored Power | ![]() |
![]() |
80 | 100 | - |
Synchronoise | ![]() |
![]() |
70 | 100 | - |
Agility | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. |
Amnesia | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy. |
Barrier | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. |
Calm Mind | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom. |
Cosmic Power | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Podnosi obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. |
Heal Pulse | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Leczy 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Hypnosis | ![]() |
![]() |
0 | 60 | Usypia przeciwnika, jeśli trafi. |
Kinesis | ![]() |
![]() |
0 | 80 | Zwiększa celność używającemu o jeden poziom. |
Light Screen | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Podwyższa specjalną obronę używającego o dwa poziomy. |
Meditate | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa atak używającego o jeden poziom. |
Miracle Eye | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. |
Reflect | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Podnosi statystykę obrony używającemu o dwa poziomy. |
Rest | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia. |
Teleport | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika.. |
Typ Trujący
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Cross Poison | ![]() |
![]() |
70 | 1000 | 10% szans na zatrucie przeciwnika. |
Gunk Shot | ![]() |
![]() |
120 | 70 | 30% szans na zatrucie przeciwnika. |
Poison Fang | ![]() |
![]() |
65 | 100 | Zatruwa przeciwnika przy trafieniu. |
Poison Jab | ![]() |
![]() |
80 | 100 | 30% szans na zatrucie przeciwnika. |
Poison Sting | ![]() |
![]() |
30 | 100 | 30% szans na zatrucie przeciwnika. |
Poison Tail | ![]() |
![]() |
50 | 1000 | 10% szans na zatrucie przeciwnika. |
Toxic Spikes | ![]() |
![]() |
30 | 90 | Atakuje do 5 razy na rundę. 25% szans na otrucie przeciwnika. |
Acid | ![]() |
![]() |
40 | 100 | 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. |
Acid Spray | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy co każde trafienie. |
Clear Smog | ![]() |
![]() |
60 | 1000 | - |
Sludge | ![]() |
![]() |
65 | 100 | 30% szans na zatrucie przeciwnika |
Sludge Bomb | ![]() |
![]() |
90 | 100 | 30% szans na zatrucie przeciwnika |
Sludge Wave | ![]() |
![]() |
95 | 100 | 10% szans na zatrucie przeciwnika. |
Smog | ![]() |
![]() |
20 | 70 | 40% szans na zatrucie przeciwnika. |
Venoshock | ![]() |
![]() |
65 | 90 | Uderza do dwóch razy na rundę. |
Acid Armor | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. |
Coil | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa atak, obronę oraz celność używającego o jeden poziom. |
PoisonPowder | ![]() |
![]() |
0 | 75 | Zatruwa przeciwnika. |
Poison Gas | ![]() |
![]() |
0 | 80 | Zatruwa przeciwnika. |
Toxic | ![]() |
![]() |
0 | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. |
Typ Duch
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Astonish | ![]() |
![]() |
30 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Lick | ![]() |
![]() |
20 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Shadow Claw | ![]() |
![]() |
70 | 1000 | - |
Shadow Punch | ![]() |
![]() |
60 | 1000 | - |
Shadow Sneak | ![]() |
![]() |
40 | 1000 | - |
Hex | ![]() |
![]() |
90 | 80 | - |
Night Shade | ![]() |
![]() |
40 | 100 | Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy. |
Ominous Wind | ![]() |
![]() |
60 | 100 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników o jeden poziom. |
Shadow Ball | ![]() |
![]() |
80 | 100 | 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom |
Confuse Ray | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Atak otępiający przeciwnika. |
Curse | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom. |
Destiny Bond | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Nakłada efekt na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń. |
Typ Walczący
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Brick Break | ![]() |
![]() |
75 | 100 | 30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. |
Circle Throw | ![]() |
![]() |
60 | 90 | - |
Close Combat | ![]() |
![]() |
120 | 100 | Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. |
Counter | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Counter, jak sama nazwa wskazuje - kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Moc tego ataku jest 1.5-2 raza większa od mocy ostatniego ataku fizycznego przeciwnika. |
Cross Chop | ![]() |
![]() |
100 | 80 | - |
Double Kick | ![]() |
![]() |
30 | 100 | Atakuje dwa razy w rundzie. |
DynamicPunch | ![]() |
![]() |
100 | 50 | Jeśli trafi, otępia przeciwnika. |
Focus Punch | ![]() |
![]() |
150 | 90 | - |
Hammer Arm | ![]() |
![]() |
100 | 90 | Zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom. |
Hi Jump Kick | ![]() |
![]() |
130 | 90 | Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od aktualnego zdrowia używającego. |
Jump Kick | ![]() |
![]() |
100 | 95 | Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 15% od aktualnego zdrowia używającego. |
Karate Chop | ![]() |
![]() |
50 | 100 | - |
Low Kick | ![]() |
![]() |
50 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Low Sweep | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Mach Punch | ![]() |
![]() |
40 | 1000 | - |
Revenge | ![]() |
![]() |
120 | 100 | - |
Reversal | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200. |
Rock Smash | ![]() |
![]() |
40 | 100 | 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Rolling Kick | ![]() |
![]() |
60 | 85 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Seismic Toss | ![]() |
![]() |
50 | 100 | - |
Sky Uppercut | ![]() |
![]() |
85 | 90 | - |
Storm Throw | ![]() |
![]() |
80 | 100 | |
Submission | ![]() |
![]() |
80 | 80 | Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych przeciwnikowi obrażeń. |
Superpower | ![]() |
![]() |
120 | 100 | Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom. |
Triple Kick | ![]() |
![]() |
25 | 90 | Trafia do 3 razy na rundę. |
Vital Throw | ![]() |
![]() |
70 | 10000 | - |
Wake-Up Slap | ![]() |
![]() |
60 | 100 | - |
Aura Sphere | ![]() |
![]() |
90 | 1000 | - |
Final Gambit | ![]() |
![]() |
250 | 1000 | 50% obrażeń zwrotnych. |
Focus Blast | ![]() |
![]() |
120 | 70 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Vacuum Wave | ![]() |
![]() |
40 | 1000 | - |
Bulk Up | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Podnosi atak i obronę używającego o jeden poziom. |
Detect | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę. |
Quick Guard | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom. |
Typ Stalowy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Bullet Punch | ![]() |
![]() |
40 | 1000 | - |
Gyro Ball | ![]() |
![]() |
100 | 100 | - |
Heavy Slam | ![]() |
![]() |
120 | 100 | - |
Iron Head | ![]() |
![]() |
80 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Iron Tail | ![]() |
![]() |
100 | 75 | 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika. |
Magnet Bomb | ![]() |
![]() |
60 | 1000 | - |
Metal Claw | ![]() |
![]() |
50 | 95 | 10% szans na podwyższenie ataku używającemu o jeden poziom. |
Meteor Mash | ![]() |
![]() |
100 | 85 | 20% szans na zwiększenie ataku używającemu o jeden poziom. |
Steel Wing | ![]() |
![]() |
90 | 90 | 10% szans na zwiększenie obrony używającego o jeden poziom. |
Flash Cannon | ![]() |
![]() |
80 | 100 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony o 1 poziom. |
Mirror Shot | ![]() |
![]() |
65 | 85 | 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. |
Autotomize | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. |
Iron Defense | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy. |
Metal Sound | ![]() |
![]() |
0 | 85 | Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o dwa poziomy. |
Typ Ziemny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Bonemerang | ![]() |
![]() |
50 | 90 | Atakuje 2 razy w rundzie. |
Bone Club | ![]() |
![]() |
65 | 85 | 10% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Bone Rush | ![]() |
![]() |
25 | 90 | Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie. |
Bulldoze | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Dig | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. |
Drill Run | ![]() |
![]() |
90 | 1000 | - |
Earthquake | ![]() |
![]() |
100 | 100 | Przeciwnika używającego Dig trafia z 2x większą siłą. |
Fissure | ![]() |
![]() |
1000 | 20 | Zadaje bardzo duże obrażenia. |
Magnitude | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Zróżnicowana moc, od 10 do 150 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Najczęściej atakuje za 70. |
Sand Tomb | ![]() |
![]() |
35 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia |
Spikes | ![]() |
![]() |
35 | 100 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund. |
Earth Power | ![]() |
![]() |
90 | 100 | 10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Mud Bomb | ![]() |
![]() |
85 | 85 | 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. |
Mud Shot | ![]() |
![]() |
65 | 95 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Mud-Slap | ![]() |
![]() |
40 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom. |
Sand-Attack | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom |
Typ Kamienny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Head Smash | ![]() |
![]() |
150 | 80 | - |
Rock Blast | ![]() |
![]() |
25 | 90 | Atakuje 4-5 razy w rundzie. |
Rock Slide | ![]() |
![]() |
75 | 90 | Ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Rock Throw | ![]() |
![]() |
50 | 90 | - |
Rock Tomb | ![]() |
![]() |
50 | 80 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Rollout | ![]() |
![]() |
30 | 90 | Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy. |
Smack Down | ![]() |
![]() |
50 | 100 | - |
Stone Edge | ![]() |
![]() |
100 | 1000 | - |
AncientPower | ![]() |
![]() |
80 | 100 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników. |
Power Gem | ![]() |
![]() |
70 | 100 | - |
Rock Polish | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. |
Wide Guard | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 2 poziomy. |
Typ Lodowy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Avalanche | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Zadaje podwójne obrażenia, jeżeli atakujący doznał obrażeń od przeciwnika. |
Ice Fang | ![]() |
![]() |
65 | 95 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
Ice Punch | ![]() |
![]() |
75 | 100 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
Ice Shard | ![]() |
![]() |
40 | 1000 | - |
Icicle Crash | ![]() |
![]() |
85 | 90 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Icicle Spear | ![]() |
![]() |
25 | 85 | Atakuje do 5 razy w rundzie. |
Aurora Beam | ![]() |
![]() |
65 | 100 | 10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom. |
Blizzard | ![]() |
![]() |
120 | 70 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia. |
Ice Beam | ![]() |
![]() |
95 | 100 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
Icy Wind | ![]() |
![]() |
55 | 95 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Powder Snow | ![]() |
![]() |
40 | 100 | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
Sheer Cold | ![]() |
![]() |
1000 | 20 | Zadaje bardzo duże obrażenia. |
Haze | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki). |
Mist | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów. |
Typ Mroczny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Assurance | ![]() |
![]() |
100 | 100 | - |
Beat Up | ![]() |
![]() |
85 | 100 | - |
Bite | ![]() |
![]() |
60 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Crunch | ![]() |
![]() |
80 | 100 | 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom. |
Faint Attack | ![]() |
![]() |
60 | 10000 | - |
Fling | ![]() |
![]() |
80 | 100 | 30% szans na oszołomienie. |
Foul Play | ![]() |
![]() |
95 | 100 | - |
Knock Off | ![]() |
![]() |
20 | 100 | - |
Night Slash | ![]() |
![]() |
70 | 1000 | - |
Payback | ![]() |
![]() |
120 | 100 | - |
Punishment | ![]() |
![]() |
160 | 100 | - |
Pursuit | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. |
Sucker Punch | ![]() |
![]() |
80 | 1000 | - |
Thief | ![]() |
![]() |
40 | 100 | Regeneruje 25% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Dark Pulse | ![]() |
![]() |
80 | 100 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Memento | ![]() |
![]() |
200 | 100 | Zmniejsza atak i specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. 50% obrażeń zwrotnych. |
Fake Tears | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy |
Hone Claws | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa atak oraz celność używającego o jeden poziom. |
Nasty Plot | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Podnosi specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
Quash | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. |
Typ Robaczy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Bug Bite | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Regeneruje 30% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Fury Cutter | ![]() |
![]() |
20 | 95 | Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95%. Zaczyna od 20 mocy, kończy na 160. Działanie podobne do Rollout. |
Leech Life | ![]() |
![]() |
20 | 100 | Leczy 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Megahorn | ![]() |
![]() |
120 | 95 | - |
Pin Missile | ![]() |
![]() |
14 | 85 | Atakuje 4-5 razy na rundę. |
Steamroller | ![]() |
![]() |
90 | 100 | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Twineedle | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika. |
U-turn | ![]() |
![]() |
100 | 100 | - |
X-Scissor | ![]() |
![]() |
80 | 100 | - |
Bug Buzz | ![]() |
![]() |
90 | 100 | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. |
Signal Beam | ![]() |
![]() |
85 | 100 | 10% szans na otępienie przeciwnika |
Silver Wind | ![]() |
![]() |
80 | 100 | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników |
Struggle Bug | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Zmniejsza specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. |
Quiver Dance | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zwiększa specjalny atak, specjalną obronę i szybkość używającego o jeden poziom. |
Spider Web | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Zmniejsza celność uniki oraz szybkość przeciwnika o jeden poziom *zmienione działanie. |
String Shot | ![]() |
![]() |
0 | 95 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Typ Smoczy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Dragon Claw | ![]() |
![]() |
80 | 100 | - |
Dragon Rush | ![]() |
![]() |
100 | 75 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Dragon Tail | ![]() |
![]() |
60 | 90 | - |
Outrage | ![]() |
![]() |
120 | 100 | Zadaje obrażenia przez 2-3 rundy, po czym używający popada w otępienie. Podobny do Thrash i Petal Dance. |
Draco Meteor | ![]() |
![]() |
140 | 90 | Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
DragonBreath | ![]() |
![]() |
60 | 100 | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Dragon Pulse | ![]() |
![]() |
90 | 100 | - |
Dragon Rage | ![]() |
![]() |
40 | 100 | - |
Twister | ![]() |
![]() |
40 | 100 | - |
Dragon Dance | ![]() |
![]() |
0 | 100 | Podnosi o jeden poziom atak i szybkość używającego. |