Deerling

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

#584 Vanilluxe #585 Deerling (Lista Pokemonów) #586 Sawsbuck


Deerling
Przyrosty
Atak +4
Obrona +3
SpAtak +3
SpObrona +3
Szybkość +4
Życie +20
Wzrost: 0.6m
Waga: 19.5kg
Zwykły
Zwykły
Shiny
Shiny
ID: #585
Inne formy: Letni, Jesienny, Zimowy
Typ: Normalny Trawiasty
Płeć: 50% samica, 50% samiec
Region: Unova
Występowanie w Dziczy: Ranczo
Możliwość złapania: Tak
Trudność złapania: Niska
Występowanie Shiny: Ranczo
Dodawany do kolekcji przez: złapanie
Dostępny od poziomu: 1
ESP: Brak danych
Umiejętności: Chlorophyll Sap Sipper Serene Grace
1 2 0.5 0.5 0.5 2 1 2 0 2 1 0.5 1 2 1 2 1 1

Deerling
Przyrosty
Atak +4
Obrona +3
SpAtak +3
SpObrona +3
Szybkość +4
Życie +20
Wzrost: 0.6m
Waga: 19.5kg
Zwykły
Zwykły
Shiny
Shiny
ID: #585
Inne formy: Wiosenny, Jesienny, Zimowy
Typ: Normalny Trawiasty
Płeć: 50% samica, 50% samiec
Region: Unova
Występowanie w Dziczy: Cudowny Most
Możliwość złapania: Tak
Trudność złapania: Niska
Występowanie Shiny: Cudowny Most
Dodawany do kolekcji przez: złapanie
Dostępny od poziomu: 1
ESP: Brak danych
Umiejętności: Chlorophyll Sap Sipper Serene Grace
1 2 0.5 0.5 0.5 2 1 2 0 2 1 0.5 1 2 1 2 1 1

Deerling
Przyrosty
Atak +4
Obrona +3
SpAtak +3
SpObrona +3
Szybkość +4
Życie +20
Wzrost: 0.6m
Waga: 19.5kg
Zwykły
Zwykły
Shiny
Shiny
ID: #585
Inne formy: Wiosenny, Letni, Zimowy
Typ: Normalny Trawiasty
Płeć: 50% samica, 50% samiec
Region: Unova
Występowanie w Dziczy: Wiejski Most
Możliwość złapania: Tak
Trudność złapania: Niska
Występowanie Shiny: Wiejski Most
Dodawany do kolekcji przez: złapanie
Dostępny od poziomu: 1
ESP: Brak danych
Umiejętności: Chlorophyll Sap Sipper Serene Grace
1 2 0.5 0.5 0.5 2 1 2 0 2 1 0.5 1 2 1 2 1 1

Deerling
Przyrosty
Atak +4
Obrona +3
SpAtak +3
SpObrona +3
Szybkość +4
Życie +20
Wzrost: 0.6m
Waga: 19.5kg
Zwykły
Zwykły
Shiny
Shiny
ID: #585
Inne formy: Wiosenny, Letni, Jesienny
Typ: Normalny Trawiasty
Płeć: 50% samica, 50% samiec
Region: Unova
Występowanie w Dziczy: Most Zwodzony Driftveil
Możliwość złapania: Tak
Trudność złapania: Niska
Występowanie Shiny: Most Zwodzony Driftveil
Dodawany do kolekcji przez: złapanie
Dostępny od poziomu: 1
ESP: Brak danych
Umiejętności: Chlorophyll Sap Sipper Serene Grace
1 2 0.5 0.5 0.5 2 1 2 0 2 1 0.5 1 2 1 2 1 1



Wygląd i zachowanie

Deerling wyglądem przypomina jelonka. Ma duże, czarne oczy i długie uszy żółte w środku, między którymi widnieje kwiat tego samego koloru. Grzbiet od kremowego brzucha oddzielony jest żółtą, falistą linią. Zmienia kolor zależnie od pory roku: wiosną jest różowy, latem zielony, jesienią pomarańczowy, a zimą brązowy.

Kolor i zapach jego futra zmienia się, by dopasować się do górskich muraw. Gdy wyczuje wrogość skrywa się trawach. Kolejne pory roku zmieniają kolor i zapach futra tego Pokemona. Ludzie używają ich, by określać aktualny sezon.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Tackle 1 50 100 Zadaje obrażenia.
Growl 4 - 100 Po trafieniu obniża atak przeciwnika o jeden poziom (5%).
Sand Attack 7 - 100 Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom (5%).
Double Kick 10 30 100 Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Leech Seed 13 - 90 Po użyciu co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 3-5% zdrowia i regeneruje tyle używającemu.
Feint Attack 16 60 10000 Zawsze trafia.
Take Down 20 90 85 Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych.
Jump Kick 24 100 95 Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 15% od aktualnego zdrowia używającego.
Aromatherapy 28 - 100 Leczy używającego, kiedy dotknięty jest np. paraliżem, jest otruty itp. Podobne działanie do Heal Bell.
Energy Ball 32 90 100 Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
Charm 36 - 100 Po trafieniu zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy (10%).
Nature Power 41 - 100 Zmienia się w inne posunięcie w zależności od miejsca, w którym się przebywa.Tri Attack - Liga, Sale Liderów Pokemon, Opuszczone Miasto, Nawiedzona Wieża, Dolina Wiatraków, Reliktowy Zamek Lava Plume - Wulkan Hydro Pump - Wybrzeże, Morze, Jezioro, Głębina, Potrójny Staw, Strzelisty Most, Lazurowa Zatoka Energy Ball - Łąka, Las, Safari, Równina, Puszcza, Park Narodowy, Alejka Spacerowa, Ogród, Gęsty Zagajnik, Ranczo, Wiejski Most, Francuski Labirynt, Mroczna Gęstwina, Przyjazne Safari Psychic - Cudowny Most Earth Power - Góry, Ruiny Miasta, Pustynia, Opuszczona Elektrownia, Wielkie Bagna, Most Sieci Metra Power Gem - Jaskinie, Meteorytowa Góra, Koronny Szczyt, Jaskinia Elektrokamieni, Lustrzana Grota Ice Beam - Pustynia Lodowa, Most Zwodzony Driftveil, Oszroniona Pieczara
Double-Edge 46 120 100 Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych.
Solar Beam 51 120 100 W pierwszej rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. W trakcie Ostrego Słońca atak nie wymaga ładowania w drugiej rundzie. W trakcie Deszczu, Burzy Piaskowej, Gradu i Mgły moc spada do 60.



Dostępne TM

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
TM 6 Toxic 15 - 90 Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona.
TM 9 Take Down 36 90 85 Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych.
TM 10 Double-Edge 46 120 100 Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych.
TM 20 Rage 10 20 100 Jeśli po tym ataku, w tej samej rundzie Pokemon otrzyma obrażenia - zwiększy Atak o jeden poziom.
TM 31 Mimic 15 1 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
TM 32 Double Team 1 - 100 Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%).
TM 34 Bide 15 - 1000 Czeka przez 2 tury (tura użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał plus 40% (czyli obrażenia mnożone przez 1.4)
TM 44 Rest 45 - 100 Leczy 40% aktualnego zdrowia pokemona oraz ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku.
TM 52 Curse 15 - 100 Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co turę, przez 3 tury, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%).
TM 57 Sunny Day 15 - 100 Przywołuje pogodę - Ostre Słońce
TM 59 Snore 15 50 100 Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu.
TM 61 Protect 10 - 100 Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4.
TM 62 Rain Dance 15 - 100 Przywołuje pogodę - Deszcz.
TM 64 Endure 15 - 100 Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu).
TM 65 Frustration 15 60 100 Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102).
TM 68 Return 15 60 100 Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102).
TM 76 Attract 5 - 100 Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 tury, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci.
TM 82 Swagger 10 - 90 Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia.
TM 83 Sleep Talk 8 - 100 Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch).
TM 108 Facade 30 70 100 Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie.
TM 109 Secret Power 30 70 100 Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: podpalenie, zmniejszenie szybkości, obniżenie Specjalnego Ataku, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Szybkości, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika.
TM 151 Captivate 5 - 100 Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy (10%). Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci.
TM 154 Natural Gift 40 80 100 Zadaje obrażenia.
TM 179 Round 35 60 100 Zadaje obrażenia.
TM 215 Confide 20 - 1000 Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect.




Ewolucje

585.gif
>
34 lvl
586.gif
Deerling Sawsbuck
3585.gif
>
34 lvl
3586.gif
Deerling Sawsbuck
4585.gif
>
34 lvl
4586.gif
Deerling Sawsbuck
5585.gif
>
34 lvl
5586.gif
Deerling Sawsbuck



Powrót do Listy Pokemonów