Kanto |
Odznaka Głazu
|
Efekt odznaki: +15 obrony dla każdego naszego Pokemona w walce. |
Odznaka Kaskady
|
Efekt odznaki: 5% tańsze leczenie. |
Odznaka Grzmotu
|
Efekt odznaki: Zwiększona odporność na efekty paraliżu. |
Odznaka Tęczy
|
Efekt odznaki: 10% mocniejsze ataki zmieniające statystyki. |
Odznaka Duszy
|
Efekt odznaki: +10 więcej maksymalnych punktów akcji. |
Odznaka Bagna
|
Efekt odznaki: Zmniejszone obrażenia od trucizny. |
Odznaka Wulkanu
|
Efekt odznaki: +30 specjalnego ataku dla wszystkich pokemonów. |
Odznaka Ziemi
|
Efekt odznaki: 7,5% tańsze treningi. |
|
Johto |
Odznaka Zefiru
|
Efekt odznaki: +15 do szybkości naszych pokemonów. |
Odznaka Ula
|
Efekt odznaki: +5% do celności i uników Pokemonów. |
Odznaka Niziny
|
Efekt odznaki: +15 ataku dla wszystkich naszych pokemonów. |
Odznaka Mgły
|
Efekt odznaki: +5% do celności i uników Pokemonów. |
Odznaka Burzy
|
Efekt odznaki: +10 maksymalnych punktów akcji. |
Odznaka Minerału
|
Efekt odznaki: 20% większa szansa na złapanie shiny pokemona. |
Odznaka Lodowca
|
Efekt odznaki: +30 specjalnej obrony dla wszystkich naszych pokemonów. |
Odznaka Wschodu
|
Efekt odznaki: 10% większa szansa na złapanie pokemonów. |
|
Hoenn |
Odznaka Kamienia
|
Efekt odznaki: Mała szansa na wybudzenie się ze snu o rundę wcześniej. |
Odznaka Kostki
|
Efekt odznaki: 15% więcej przywiązania z Zabawy. |
Odznaka Dynama
|
Efekt odznaki: +5 do maksymalnych punktów akcji. |
Odznaka Ciepła
|
Efekt odznaki: Pokemony otrzymują mniejsze obrażenia od Podpalenia. |
Odznaka Równowagi
|
Efekt odznaki: +10 do wszystkich statystyk pokemona (z wyjątkiem życia). |
Odznaka Pióra
|
Efekt odznaki: +1% większa regeneracja PA przy klikaniu w linki promocyjne. |
Odznaka Umysłu
|
Efekt odznaki: Zmniejsza szansę na to, że pokemon będący pod wpływem Otępienia zada obrażenia sam sobie. |
Odznaka Deszczu
|
Efekt odznaki: Podnosi o 2 limit maksymalnie zdobywanych PD przez pokemona za walkę. |
|
Sinnoh |
Odznaka Węgla
|
Efekt odznaki: +5 do maksymalnych punktów akcji. |
Odznaka Lasu
|
Efekt odznaki: 5% szans na zebranie dodatkowej jagody. |
Odznaka Reliktu
|
Efekt odznaki: 5% więcej punktów doświadczenia z treningu. |
Odznaka Cegły
|
Efekt odznaki: +10 obrony i +10 sp.obrony (w przyszłości efekt tej odznaki może się zmienić). |
Odznaka Moczarów
|
Efekt odznaki: Daje 3% szansy na spotkanie pokemona zamiast pustej wyprawy (każda dzicz). |
Odznaka Kopalni
|
Efekt odznaki: Zwiększa o 10% przychód yenów z wydarzeń dających yeny oraz z pracy. |
Odznaka Sopla
|
Efekt odznaki: Zwiększa szansę na odtajanie pokemona po zamrożeniu. |
Odznaka Latarni Morskiej
|
Efekt odznaki: Zwiększa o 5 bonus do statystyk pokemona za jego wysokie przywiązanie. |
|
Unova |
Odznaka Podstawy
|
Efekt odznaki: +5 do maksymalnych punktów akcji. |
Odznaka Toksyny
|
Efekt odznaki: +1 regeneracji HP z czerwonych jagód. |
Odznaka Insekta
|
Efekt odznaki: 5% większa cena pokemonów znajdowanych w dziczy. |
Odznaka Pioruna
|
Efekt odznaki: 5% szansy na nie zużycie pokeballa jeśli pokemon się w niego nie złapie (za wyjątkiem stunballi). |
Odznaka Trzęsienia
|
Efekt odznaki: 20% większa szansa zdobycia przedmiotu ewolucyjnego po pokonaniu pokemona. |
Odznaka Odrzutowca
|
Efekt odznaki: 5% szansy na nie zużycie PA na wyprawę do dziczy. |
Odznaka Legendy
|
Efekt odznaki: 15% większa szansa spotkania pokemona shiny. |
Odznaka Fali
|
Efekt odznaki: +5% obrażeń od STAB (łącznie 30%). |
Kalos |
Odznaka Robaka
|
Efekt odznaki: +15 ataku w walce dla Pokemonów. |
Odznaka Urwiska
|
Efekt odznaki: +1 przywiazania otrzymywanego z każdego Pokerzysmaku, Białej Jagody i Czekoladowego Serca. |
Odznaka Łomotu
|
Efekt odznaki: 20% szansy na uwolnienie się z pułapki 1 rundę przed czasem. |
Odznaka Rośliny
|
Efekt odznaki: +8 godzin do czasu trwania dopalaczy. |
Odznaka Napięcia
|
Efekt odznaki: +10 do maksymalnych punktów akcji. |
Odznaka Wróżki
|
Efekt odznaki: 15% mniejsza szansa na Yeny w Jaskini Hazardu. |
Odznaka Psychiczna
|
Efekt odznaki: 10% więcej statystyk w walce z przedmiotów X Statystyka. |
Odznaka Góry Lodowej
|
Efekt odznaki: 15% większa szansa na krytyczne trafienie (szansa na cios krytyczny mnożona jest przez 1.15). |
|