Dialga
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
#482 Azelf | #483 Dialga (Lista Pokemonów) | #484 Palkia |
Dialga
|
Zwykły |
Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Dragon Breath | 1 | 60 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Scary Face | 1 | - | 100 | Zmniejsza Szybkość przeciwnika o 2 poziomy (10%). | ||
Metal Claw | 6 | 50 | 95 | Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie Ataku używającego o jeden poziom (5%). | ||
Ancient Power | 10 | 60 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz Celności i Uników o 1 poziom (5%). | ||
Slash | 15 | 70 | 100 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. | ||
Power Gem | 19 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Metal Burst | 24 | - | 100 | Jeśli Pokemon otrzymał obrażenia bezpośrednie w tej samej rundzie, uderza zadając takie same obrażenia. Podobnie jak Counter, ale działa zarówno na ruchy fizyczne jak i specjalne. Minusem jest brak ujemnego priorytetu. | ||
Dragon Claw | 28 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Earth Power | 33 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Aura Sphere | 37 | 80 | 1000 | Zawsze trafia. | ||
Iron Tail | 42 | 100 | 75 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika. | ||
Roar of Time | 46 | 150 | 90 | Zadaje obrażenia. Pokemon odpoczywa w następnej rundzie. | ||
Flash Cannon | 50 | 80 | 100 | Po trafieniu 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
TM 6 Toxic | 15 | - | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona. | ||
TM 9 Take Down | 36 | 90 | 85 | Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. | ||
TM 10 Double-Edge | 46 | 120 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych. | ||
TM 13 Ice Beam | 42 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. | ||
TM 14 Blizzard | 52 | 110 | 70 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia. | ||
TM 15 Hyper Beam | 60 | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
TM 20 Rage | 10 | 20 | 100 | Jeśli po tym ataku, w tej samej rundzie Pokemon otrzyma obrażenia - zwiększy Atak o jeden poziom. | ||
TM 24 Thunderbolt | 40 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
TM 25 Thunder | 50 | 110 | 70 | Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. Trafia w trakcie Fly, Bounce i Sky Drop. W trakcje Ostrego Słońca celność spada o 50%, a w trakcie Deszczu ma pewne trafienie. | ||
TM 26 Earthquake | 44 | 100 | 100 | Zakopanego przeciwnika zawsze trafia oraz zadaje podwójne obrażenia. | ||
TM 31 Mimic | 15 | 1 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika (musi być wykonane w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu) i używa go do końca walki (zamiast Mimic). | ||
TM 32 Double Team | 1 | - | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). | ||
TM 34 Bide | 15 | - | 1000 | Czeka przez 2 rundy (runda użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał | ||
TM 38 Fire Blast | 51 | 110 | 85 | Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
TM 44 Rest | 45 | - | 100 | W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz, jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy, leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. | ||
TM 45 Thunder Wave | 1 | - | 100 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. | ||
TM 48 Rock Slide | 31 | 75 | 90 | Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
TM 52 Curse | 15 | - | 100 | Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co rundę, przez 3 rundy, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%). | ||
TM 55 Psych Up | 15 | - | 1000 | Kopiuje zmiany poziomów statystyk, i modyfikuje swoje staty na podstawie tego. Np. jeśli przeciwnik zwiększył sobie atak o 6 poziomów, a gracz o 4 poziomy, psych up to skopiuje i doda sobie te 2 poziomy ataku. Będzie również kopiował negatywne zmiany poziomów statystyk. | ||
TM 57 Sunny Day | 15 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Ostre Słońce | ||
TM 59 Snore | 15 | 50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. | ||
TM 61 Protect | 10 | - | 100 | Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Zastosowanie kilku ruchów z grupy Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield zmniejsza celność ruchu do odpowiednio - gdy używane dwa: 40%, gdy używane trzy: 20%, gdy używane cztery: 10%. | ||
TM 62 Rain Dance | 15 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Deszcz. | ||
TM 64 Endure | 15 | - | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Zastosowanie kilku ruchów z grupy Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield zmniejsza celność ruchu do odpowiednio - gdy używane dwa: 40%, gdy używane trzy: 20%, gdy używane cztery: 10%. | ||
TM 65 Frustration | 15 | 60 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102). | ||
TM 66 Iron Tail | 42 | 100 | 75 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika. | ||
TM 68 Return | 15 | 60 | 100 | Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102). | ||
TM 73 Sandstorm | 15 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Burzę Piaskową. | ||
TM 76 Attract | 5 | - | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 rundy, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. | ||
TM 82 Swagger | 10 | - | 90 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia. | ||
TM 83 Sleep Talk | 8 | - | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). | ||
TM 84 Flamethrower | 42 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
TM 94 Dragon Claw | 45 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 97 Bulk Up | 20 | - | 100 | Zwiększa Atak i Obronę używającego o jeden poziom (5%). | ||
TM 102 Safeguard | 20 | - | 100 | Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, otępienie itd. Działa 3 rundy. | ||
TM 103 Brick Break | 30 | 75 | 100 | Znosi efekt Reflect i Light Screen nawet jak nie trafi. | ||
TM 104 Shock Wave | 25 | 60 | 1000 | Zawsze trafia. | ||
TM 105 Rock Tomb | 25 | 60 | 95 | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
TM 106 Aerial Ace | 30 | 60 | 1000 | Zawsze trafia. | ||
TM 108 Facade | 30 | 70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. | ||
TM 109 Secret Power | 30 | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: obniżenie Specjalnego Ataku, obniżenie Szybkości, podpalenie, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika. | ||
TM 112 Overheat | 45 | 130 | 90 | Po trafieniu zmniejsza Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). | ||
TM 139 Dragon Pulse | 40 | 85 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 143 Shadow Claw | 35 | 70 | 100 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. | ||
TM 145 Giga Impact | 60 | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
TM 147 Stone Edge | 45 | 100 | 80 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. | ||
TM 150 Stealth Rock | 35 | - | 1000 | Zadaje obrażenia równe 5% obecnych punktów życia przeciwnika. Dodatkowo rozrzuca na polu walki ostre skały. Pokemon przeciwnika który wejdzie do walki otrzyma obrażenia równe 10% obecnego zdrowia, pomnożone przez odporność na typ kamienny (czyli 2.5% - 40%). Nie zużywają się, jednak mogą zostać usunięte przez atak Rapid Spin. | ||
TM 151 Captivate | 5 | - | 100 | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy (10%). Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. | ||
TM 154 Natural Gift | 40 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 159 Flash Cannon | 40 | 80 | 100 | Po trafieniu 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
TM 160 Trick Room | 45 | - | 1000 | Powoduje że wolniejszy Pokemon będzie atakował jako pierwszy. Efekt trwa 5 rund. Ruchy ze zmienionym priorytetem atakują bez zmian. | ||
TM 171 Hone Claws | 15 | - | 100 | Zwiększa Atak oraz Celność używającego o 1 poziom (5%). | ||
TM 179 Round | 35 | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 180 Echoed Voice | 25 | 40 | 100 | Zaczyna z mocą 40, po każdym użyciu moc wzrasta o 40 do max 200. Po osiągnięciu 200, spada ponownie do 40. Również na koniec walki 1v1 spada do 40 | ||
TM 183 Incinerate | 30 | 60 | 100 | Niszczy trzymany klejnot przeciwnika na czas walki. | ||
TM 190 Bulldoze | 40 | 60 | 100 | Po trafieniu obniża Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
TM 192 Dragon Tail | 35 | 60 | 90 | Atak o priorytecie -6. | ||
TM 215 Confide | 20 | - | 1000 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect. | ||
TM 227 Hidden Power | 16 | 60 | 100 | Typ ruchu losowany z ID Pokemona jako stały seed - oznacza to, że dany Pokemon będzie miał zawsze ten sam typ tego ataku. |
Ewolucje
Dialga |
Powrót do Listy Pokemonów |