Genesect
#648 Meloetta | #649 Genesect (Lista Pokemonów) | #650 Chespin |
Genesect
|
![]() Zwykły |
![]() Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Genesect jest dwunożnym Pokemonem-insektoidem. Większość jego ciała ma kolor fioletowy. Posiada parę dużych, czerwonych oczu oraz małą, białą cześć, która może być albo ustami albo otworem wentylacyjnym. Jego ręce są cienkie, a fragmenty nachodzą na siebie. Każda z rąk zakończona jest pojedynczym, spiczastym pazurem. Na każdym z ramion znajduje się szary okrąg, a na odwłoku pasek tego samego koloru. Ma nogi złożone z trzech segmentów i każda z nich zakończona jest dużym, zaokrąglonym ku górze, szponem.
Potężne działo na jego plecach zostało najwyraźniej dodane, jako jedna z modyfikacji przeprowadzonych przez Team Plasma. Jest jedynym Pokemonem, który może nauczyć się ruchu Techno Blast, którego typ określa zainstalowany dysk. Był wytrawnym i nieustępliwym myśliwym, jeszcze zanim zmodyfikował go Team Plasma. Genesect został ożywiony ze skamieliny i technologicznie ulepszony przez Team Plasma, w celu stworzenia najpotężniejszego Pokemona, jaki kiedykolwiek istniał.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Techno Blast | ![]() |
![]() |
start | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Quick Attack | ![]() |
![]() |
start | 40 | 100 | Atak o priorytecie 1. |
Metal Claw | ![]() |
![]() |
start | 50 | 95 | Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie Ataku używającego o jeden poziom (5%). |
Screech | ![]() |
![]() |
start | - | 85 | Po trafieniu obniża Obronę przeciwnika o 2 poziomy (10%). |
Magnet Rise | ![]() |
![]() |
start | - | 1000 | Pokemon unosi się w powietrze na 5 rund. Ataki ziemne nie mogą go wtedy trafić. Smack Down i Gravity negują ten efekt. |
Fell Stinger | ![]() |
![]() |
start | 50 | 100 | Zadaje obrażenia. Jeśli ruch powali przeciwnika, używający zwiększy swój atak o 5 poziomów. |
Fury Cutter | ![]() |
![]() |
start | 40 | 95 | Uderza za 40, moc podwaja się przy każdym użyciu. Aż do 160, jeśli spudłuje spada do 40 |
Lock-On | ![]() |
![]() |
11 | - | 100 | Następujący po nim ruch zawsze trafi nawet częściowo niewrażliwego przeciwnika, nie działa na KO. |
Flame Charge | ![]() |
![]() |
18 | 50 | 100 | Po trafieniu zwiększa szybkość używającego o jeden poziom (5%). |
Magnet Bomb | ![]() |
![]() |
22 | 60 | 1000 | Zawsze trafia. |
Slash | ![]() |
![]() |
29 | 70 | 100 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. |
Metal Sound | ![]() |
![]() |
33 | - | 85 | Po trafieniu zmniejsza Specjalną Obronę przeciwnika o dwa poziomy (10%). |
Signal Beam | ![]() |
![]() |
40 | 75 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na otępienie przeciwnika. |
Tri Attack | ![]() |
![]() |
44 | 80 | 100 | 20% na wystąpienie jakiegokolwiek efektu - potem każdy z nich ma 33% szansy na wystąpienie (podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika). |
X-Scissor | ![]() |
![]() |
51 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Bug Buzz | ![]() |
![]() |
55 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. |
Zap Cannon | ![]() |
![]() |
66 | 120 | 50 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. |
Hyper Beam | ![]() |
![]() |
73 | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
Self-Destruct | ![]() |
![]() |
77 | 200 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 30% obrażeń zwrotnych. |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
TM 1 Mega Punch | ![]() |
![]() |
36 | 80 | 85 | Zadaje obrażenia. |
TM 6 Toxic | ![]() |
![]() |
15 | - | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona. |
TM 8 Body Slam | ![]() |
![]() |
37 | 85 | 100 | Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika. |
TM 9 Take Down | ![]() |
![]() |
36 | 90 | 85 | Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. |
TM 10 Double-Edge | ![]() |
![]() |
46 | 120 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych. |
TM 13 Ice Beam | ![]() |
![]() |
42 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. |
TM 14 Blizzard | ![]() |
![]() |
52 | 110 | 70 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia. |
TM 15 Hyper Beam | ![]() |
![]() |
60 | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
TM 18 Counter | ![]() |
![]() |
30 | - | 100 | Po użyciu kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Zadaje 1.5 raza więcej obrażeń, które przeciwnik zadał ostatnim atakiem fizycznym (ignoruje obronę, STAB). Atak o priorytecie -5. |
TM 19 Seismic Toss | ![]() |
![]() |
15 | 50 | 100 | Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy. |
TM 20 Rage | ![]() |
![]() |
10 | 20 | 100 | Jeśli po tym ataku, w tej samej rundzie Pokemon otrzyma obrażenia - zwiększy Atak o jeden poziom. |
TM 21 Mega Drain | ![]() |
![]() |
15 | 40 | 100 | Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. |
TM 22 Solar Beam | ![]() |
![]() |
52 | 120 | 100 | W pierwszej rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. W trakcie Ostrego Słońca atak nie wymaga ładowania w drugiej rundzie. W trakcie Deszczu, Burzy Piaskowej, Gradu i Mgły moc spada do 60. |
TM 24 Thunderbolt | ![]() |
![]() |
40 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
TM 25 Thunder | ![]() |
![]() |
50 | 110 | 70 | Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. Trafia w trakcie Fly, Bounce i Sky Drop. W trakcje Ostrego Słońca celność spada o 50%, a w trakcie Deszczu ma pewne trafienie. |
TM 29 Psychic | ![]() |
![]() |
40 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o jeden poziom (5%). |
TM 31 Mimic | ![]() |
![]() |
15 | 1 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). |
TM 32 Double Team | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). |
TM 33 Reflect | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Obniża obrażenia od ataków fizycznych o 40% przez 3 tury (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy). |
TM 34 Bide | ![]() |
![]() |
15 | - | 1000 | Czeka przez 2 tury (tura użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał plus 40% (czyli obrażenia mnożone przez 1.4) |
TM 36 Self-Destruct | ![]() |
![]() |
40 | 200 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 30% obrażeń zwrotnych. |
TM 39 Swift | ![]() |
![]() |
25 | 60 | 1000 | Zawsze trafia. |
TM 44 Rest | ![]() |
![]() |
45 | - | 100 | Leczy 40% aktualnego zdrowia pokemona oraz ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. |
TM 45 Thunder Wave | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. |
TM 46 Psywave | ![]() |
![]() |
18 | 45 | 100 | Moc Między 0.5 poziomu oraz 1.5 poziomu Pokemona |
TM 47 Explosion | ![]() |
![]() |
50 | 250 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 50% obrażeń zwrotnych. |
TM 51 Headbutt | ![]() |
![]() |
25 | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na Oszołomienie przeciwnika. |
TM 52 Curse | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co turę, przez 3 tury, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%). |
TM 54 Zap Cannon | ![]() |
![]() |
51 | 120 | 50 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. |
TM 58 Sweet Scent | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Zmniejsza Uniki przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 59 Snore | ![]() |
![]() |
15 | 50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
TM 61 Protect | ![]() |
![]() |
10 | - | 100 | Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4. |
TM 63 Giga Drain | ![]() |
![]() |
30 | 75 | 100 | Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. |
TM 64 Endure | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). |
TM 65 Frustration | ![]() |
![]() |
15 | 60 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102). |
TM 68 Return | ![]() |
![]() |
15 | 60 | 100 | Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102). |
TM 70 Mud-Slap | ![]() |
![]() |
8 | 20 | 100 | Po trafieniu zmniejsza Celność przeciwnika o jeden poziom (5%). |
TM 76 Attract | ![]() |
![]() |
5 | - | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 tury, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 80 Fury Cutter | ![]() |
![]() |
22 | 40 | 95 | Uderza za 40, moc podwaja się przy każdym użyciu. Aż do 160, jeśli spudłuje spada do 40 |
TM 82 Swagger | ![]() |
![]() |
10 | - | 90 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia. |
TM 83 Sleep Talk | ![]() |
![]() |
8 | - | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). |
TM 84 Flamethrower | ![]() |
![]() |
42 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. |
TM 91 String Shot | ![]() |
![]() |
6 | - | 95 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom (5%). |
TM 101 Light Screen | ![]() |
![]() |
1 | - | 100 | Obniża o 40% obrażenia od specjalnych ataków na 3 tury (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy). |
TM 104 Shock Wave | ![]() |
![]() |
25 | 60 | 1000 | Zawsze trafia. |
TM 106 Aerial Ace | ![]() |
![]() |
30 | 60 | 1000 | Zawsze trafia. |
TM 108 Facade | ![]() |
![]() |
30 | 70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. |
TM 109 Secret Power | ![]() |
![]() |
30 | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: podpalenie, zmniejszenie szybkości, obniżenie Specjalnego Ataku, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Szybkości, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika. |
TM 116 Zen Headbutt | ![]() |
![]() |
35 | 80 | 90 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
TM 123 Last Resort | ![]() |
![]() |
50 | 140 | 20 | Co każde użycie celność zwiększa sie o +10%, bez wartości maksymalnej - wraca do 20% na koniec walki 1v1 |
TM 124 Magnet Rise | ![]() |
![]() |
20 | - | 1000 | Pokemon unosi się w powietrze na 5 rund. Ataki ziemne nie mogą go wtedy trafić. Smack Down i Gravity negują ten efekt. |
TM 130 Gunk Shot | ![]() |
![]() |
45 | 120 | 80 | Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. |
TM 134 Energy Ball | ![]() |
![]() |
45 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 138 Charge Beam | ![]() |
![]() |
45 | 50 | 90 | Po trafieniu 70% szansy na podniesienie Ataku Specjalnego używającego o 1 poziom (5%). |
TM 143 Shadow Claw | ![]() |
![]() |
35 | 70 | 100 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. |
TM 145 Giga Impact | ![]() |
![]() |
60 | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
TM 146 Rock Polish | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Zwiększa Szybkość używającego o 2 poziomy (10%). |
TM 151 Captivate | ![]() |
![]() |
5 | - | 100 | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy (10%). Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 152 Dark Pulse | ![]() |
![]() |
40 | 80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
TM 153 X-Scissor | ![]() |
![]() |
40 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 154 Natural Gift | ![]() |
![]() |
40 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 158 U-turn | ![]() |
![]() |
30 | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 159 Flash Cannon | ![]() |
![]() |
40 | 80 | 100 | Po trafieniu 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 161 Iron Defense | ![]() |
![]() |
25 | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 2 poziomy (10%). |
TM 162 Iron Head | ![]() |
![]() |
45 | 80 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
TM 164 Signal Beam | ![]() |
![]() |
40 | 75 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na otępienie przeciwnika. |
TM 166 Bug Bite | ![]() |
![]() |
35 | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 168 Gravity | ![]() |
![]() |
15 | - | 1000 | Zwiększa grawitację na polu walki dla wszystkich Pokemonów. Podczas trwania efektu: celność Pokemonów jest mnożona przez 1.66, latające Pokemony zostają uziemione (tracą odporność na ziemne ruchy. pułapki etc), niektóre ruchy nie mogą zostać użyte (Bounce, Sky Drop, Fly). |
TM 171 Hone Claws | ![]() |
![]() |
15 | - | 100 | Zwiększa Atak oraz Celność używającego o 1 poziom (5%). |
TM 177 Flame Charge | ![]() |
![]() |
35 | 50 | 100 | Po trafieniu zwiększa szybkość używającego o jeden poziom (5%). |
TM 179 Round | ![]() |
![]() |
35 | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 189 Struggle Bug | ![]() |
![]() |
25 | 50 | 100 | Po trafieniu zmniejsza Specjalny Atak przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 207 Electroweb | ![]() |
![]() |
30 | 55 | 95 | Po trafieniu obniża Szybkośc przeciwnika o jeden poziom (5%). |
TM 211 Infestation | ![]() |
![]() |
20 | 20 | 100 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. |
TM 215 Confide | ![]() |
![]() |
20 | - | 1000 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect. |
TM 217 Recycle | ![]() |
![]() |
20 | - | 100 | Odnawia zużyty przedmiot (np. przez Fling lub Klejnot). Nie może odnowić przedmiotu skradzionego lub zamienionego. |
Ewolucje
![]() |
Genesect |
Powrót do Listy Pokemonów |