Posunięcie
|
Typ
|
Kategoria
|
Moc
|
Celność
|
Efekt
|
TM 1 Mega Punch
|
|
|
80
|
85
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 79 Fire Punch
|
|
|
75
|
100
|
Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika.
|
TM 71 Ice Punch
|
|
|
75
|
100
|
Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika.
|
TM 74 Thunder Punch
|
|
|
75
|
100
|
Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
|
TM 5 Mega Kick
|
|
|
120
|
75
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 8 Body Slam
|
|
|
85
|
100
|
Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika.
|
TM 90 Low Kick
|
|
|
50
|
100
|
Im przeciwnik cięższy tym otrzyma większe obrażenia.
|
TM 28 Dig
|
|
|
80
|
100
|
Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. Magnitude, Fissure i Earthquake zadają podwójne obrażenia gdy jesteśmy zakopani. Dodatkowo jeśli rundę wcześniej użyto Lock-On albo Mind Reader to będziemy trafieni w fazie podziemnej.
|
TM 260 Focus Energy
|
|
|
-
|
100
|
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne następnego ruchu o 2 poziomy.
|
TM 44 Rest
|
|
|
-
|
100
|
W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz (jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy i nie wykonuje wtedy ataku np. Sleep Talk) leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący.
|
TM 59 Snore
|
|
|
50
|
100
|
Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu.
|
TM 292 Reversal
|
|
|
-
|
100
|
Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Zmienia się ona następująco: 20 dla >= 67%, 40 dla >= 35%, 80 dla >= 20%, 100 dla >= 10%, 150 dla >= 4% oraz 200 dla < 4%.
|
TM 61 Protect
|
|
|
-
|
100
|
Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne zablokowanie ruchu. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy.
|
TM 295 Scary Face
|
|
|
-
|
100
|
Zmniejsza Szybkość przeciwnika o 2 poziomy (10%).
|
TM 64 Endure
|
|
|
-
|
100
|
Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne przetrwanie ataku. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy.
|
TM 76 Attract
|
|
|
-
|
100
|
Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 rundy, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci.
|
TM 83 Sleep Talk
|
|
|
-
|
100
|
Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). Obrażenia zadane ruchem podczas Sleep Talk będą zmniejszone o 15%.
|
TM 108 Facade
|
|
|
70
|
100
|
Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie.
|
TM 165 Superpower
|
|
|
120
|
100
|
Zmniejsza Atak i Obronę używającego o 1 poziom (5%).
|
TM 291 Revenge
|
|
|
60
|
100
|
Atak o priorytecie -4. Jeśli otrzymaliśmy obrażenia w tej rundzie moc podwaja się
|
TM 103 Brick Break
|
|
|
75
|
100
|
Znosi efekt Reflect, Light Screen i Aurora Veil nawet jak nie trafi.
|
TM 97 Bulk Up
|
|
|
-
|
100
|
Zwiększa Atak i Obronę używającego o jeden poziom (5%).
|
TM 158 U-turn
|
|
|
70
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 244 Close Combat
|
|
|
120
|
100
|
Po trafieniu obniża Obronę i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%).
|
TM 116 Zen Headbutt
|
|
|
80
|
90
|
Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika.
|
TM 162 Iron Head
|
|
|
80
|
100
|
Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
|
TM 178 Low Sweep
|
|
|
65
|
100
|
Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%).
|
TM 179 Round
|
|
|
60
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 185 Acrobatics
|
|
|
55
|
100
|
Gdy pokemon nie trzyma przedmiotu (np. go zużył) moc to 110. Wyjątek to Klejnot Powietrza - klejnot zostanie zużyty przed obliczeniem mocy ruchu, więc ruch zaatakuje z mocą 110 + wzmocnienie z klejnotu)
|
TM 187 Retaliate
|
|
|
70
|
100
|
Jeśli zostanie użyty w pierwszej rundzie po padnięciu poprzedniego Pokemona, moc podwaja się (nawet jeśli nie trafi). Przed każdym następnym użyciem moc spada o 20, aż do bazowego 70.
|
TM 193 Work Up
|
|
|
-
|
100
|
Zwiększa Atak oraz Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%).
|