Exeggutor Alola
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
#2089 Muk Alola | #2103 Exeggutor Alola (Lista Pokemonów) | #2105 Marowak Alola |
Exeggutor Alola
|
![]() Zwykły |
![]() Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Absorb | ![]() |
![]() |
start | 20 | 100 | Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
Synthesis | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. W trakcie Ostrego Słońca leczy o 33%, a w trakcie Deszczu, Gradu i Burzy Piaskowej o 25%. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
Psyshock | ![]() |
![]() |
start | 80 | 100 | Używa obrony zamiast specjalnej obrony przeciwnika przy obliczaniu obrażeń, jest podatny na Light Screen i Mirror Coat |
Wood Hammer | ![]() |
![]() |
start | 120 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych. |
Leaf Storm | ![]() |
![]() |
start | 130 | 90 | Po użyciu obniża Specjalny Atak używającego o 2 poziomy (10%). |
Seed Bomb | ![]() |
![]() |
start | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Bullet Seed | ![]() |
![]() |
start | 25 | 100 | Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. |
Extrasensory | ![]() |
![]() |
start | 80 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
Uproar | ![]() |
![]() |
start | 90 | 100 | Chroni przed zaśnięciem jakiegokolwiek Pokemona w trakcie działania (blokuje przez to działanie Rest). Pokemon atakuje przez 2-3 rundy. Każda runda ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, wykonanie ruchu będzie niemożliwe (Paraliż, Dezorientacja, Zamrożenie) lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ. Blokada zaśnięć przestaje działać wraz z zakończeniem ruchu. |
Giga Drain | ![]() |
![]() |
start | 75 | 100 | Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
Mega Drain | ![]() |
![]() |
start | 40 | 100 | Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
Barrage | ![]() |
![]() |
start | 15 | 85 | Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. |
Reflect | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Obniża obrażenia od ataków fizycznych o 40% przez 3 rundy (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy). |
Hypnosis | ![]() |
![]() |
start | - | 50 | Po trafieniu usypia przeciwnika. |
Confusion | ![]() |
![]() |
start | 50 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na Zdezorientowanie przeciwnika. |
Solar Beam | ![]() |
![]() |
start | 120 | 100 | W pierwszej rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. W trakcie Ostrego Słońca atak nie wymaga ładowania w drugiej rundzie. W trakcie Deszczu, Burzy Piaskowej, Gradu i Mgły moc spada do 60. |
Leech Seed | ![]() |
![]() |
start | - | 90 | Po użyciu co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 5% zdrowia i regeneruje tyle używającemu. |
Dragon Hammer | ![]() |
![]() |
start | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Egg Bomb | ![]() |
![]() |
27 | 100 | 75 | Zadaje obrażenia. |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
TM 3 Swords Dance | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa Atak używającego o 2 poziomy (10%). |
TM 6 Toxic | ![]() |
![]() |
- | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona. |
TM 15 Hyper Beam | ![]() |
![]() |
150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
TM 22 Solar Beam | ![]() |
![]() |
120 | 100 | W pierwszej rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. W trakcie Ostrego Słońca atak nie wymaga ładowania w drugiej rundzie. W trakcie Deszczu, Burzy Piaskowej, Gradu i Mgły moc spada do 60. |
TM 26 Earthquake | ![]() |
![]() |
100 | 100 | Zakopanego przeciwnika zawsze trafia oraz zadaje podwójne obrażenia. |
TM 29 Psychic | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o jeden poziom (5%). |
TM 32 Double Team | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). |
TM 33 Reflect | ![]() |
![]() |
- | 100 | Obniża obrażenia od ataków fizycznych o 40% przez 3 rundy (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy). |
TM 36 Self-Destruct | ![]() |
![]() |
200 | 100 | Po trafieniu używający traci 17% obecnego życia. |
TM 42 Dream Eater | ![]() |
![]() |
100 | 100 | Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 40% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
TM 44 Rest | ![]() |
![]() |
- | 100 | W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz (jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy i nie wykonuje wtedy ataku np. Sleep Talk) leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
TM 47 Explosion | ![]() |
![]() |
250 | 100 | Po trafieniu używający traci 20% obecnego życia. |
TM 55 Psych Up | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Kopiuje zmiany poziomów statystyk, i modyfikuje swoje staty na podstawie tego. Np. jeśli przeciwnik zwiększył sobie atak o 6 poziomów, a gracz o 4 poziomy, psych up to skopiuje i doda sobie te 2 poziomy ataku. Będzie również kopiował negatywne zmiany poziomów statystyk. |
TM 57 Sunny Day | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przywołuje pogodę - Ostre Słońce |
TM 59 Snore | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
TM 61 Protect | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne zablokowanie ruchu. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. |
TM 63 Giga Drain | ![]() |
![]() |
75 | 100 | Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
TM 64 Endure | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne przetrwanie ataku. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. |
TM 65 Frustration | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102). |
TM 66 Iron Tail | ![]() |
![]() |
100 | 75 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika. |
TM 68 Return | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102). |
TM 72 Sludge Bomb | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. |
TM 76 Attract | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 rundy, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 77 Thief | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Jeśli Pokemon nie posiada przedmiotu, po trafieniu kradnie przedmiot przeciwnika. Skradziony przedmiot wraca do właściciela na koniec Tury (z wyjątkiem Lepkiego Kolca i Celu Pierścieniowego). Nie może ukraść Mega Kamienia. |
TM 82 Swagger | ![]() |
![]() |
- | 85 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go Dezorientuje. |
TM 83 Sleep Talk | ![]() |
![]() |
- | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). Obrażenia zadane ruchem podczas Sleep Talk będą zmniejszone o 15%. |
TM 84 Flamethrower | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. |
TM 87 Outrage | ![]() |
![]() |
120 | 100 | Pokemon atakuje przez 2-3 rundy po czym używający popada w Dezorientacje (lub gdy spudłuje). Każda runda ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, wykonanie ruchu będzie niemożliwe (Paraliż, Dezorientacja, Zamrożenie) lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ. |
TM 90 Low Kick | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Im przeciwnik cięższy tym otrzyma większe obrażenia. |
TM 98 Bullet Seed | ![]() |
![]() |
25 | 100 | Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. |
TM 101 Light Screen | ![]() |
![]() |
- | 100 | Obniża o 40% obrażenia od specjalnych ataków na 3 rundy (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy). |
TM 103 Brick Break | ![]() |
![]() |
75 | 100 | Znosi efekt Reflect, Light Screen i Aurora Veil nawet jak nie trafi. |
TM 108 Facade | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. |
TM 116 Zen Headbutt | ![]() |
![]() |
80 | 90 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
TM 125 Uproar | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Chroni przed zaśnięciem jakiegokolwiek Pokemona w trakcie działania (blokuje przez to działanie Rest). Pokemon atakuje przez 2-3 rundy. Każda runda ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, wykonanie ruchu będzie niemożliwe (Paraliż, Dezorientacja, Zamrożenie) lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ. Blokada zaśnięć przestaje działać wraz z zakończeniem ruchu. |
TM 134 Energy Ball | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 139 Dragon Pulse | ![]() |
![]() |
85 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 145 Giga Impact | ![]() |
![]() |
150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
TM 156 Grass Knot | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Zadaje obrażenia zależnie od wagi przeciwnika - im cięższy tym większe obrażenia. |
TM 160 Trick Room | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Powoduje że wolniejszy Pokemon będzie atakował jako pierwszy. Efekt trwa 5 rund. Ruchy ze zmienionym priorytetem atakują bez zmian. |
TM 162 Iron Head | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
TM 163 Seed Bomb | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 165 Superpower | ![]() |
![]() |
120 | 100 | Zmniejsza Atak i Obronę używającego o 1 poziom (5%). |
TM 172 Psyshock | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Używa obrony zamiast specjalnej obrony przeciwnika przy obliczaniu obrażeń, jest podatny na Light Screen i Mirror Coat |
TM 179 Round | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 190 Bulldoze | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Po trafieniu obniża Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 192 Dragon Tail | ![]() |
![]() |
60 | 90 | Atak o priorytecie -6. |
TM 211 Infestation | ![]() |
![]() |
20 | 100 | Po trafieniu nakłada na przeciwnika status Uwięzienia. |
TM 212 Nature Power | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zmienia się w inne posunięcie w zależności od miejsca, w którym się przebywa.Tri Attack - Liga, Sale Liderów Pokemon, Opuszczone Miasto, Nawiedzona Wieża, Dolina Wiatraków, Reliktowy Zamek Lava Plume - Wulkan Hydro Pump - Wybrzeże, Morze, Jezioro, Głębina, Potrójny Staw, Strzelisty Most, Lazurowa Zatoka Energy Ball - Łąka, Las, Safari, Równina, Puszcza, Park Narodowy, Alejka Spacerowa, Ogród, Gęsty Zagajnik, Ranczo, Wiejski Most, Francuski Labirynt, Mroczna Gęstwina, Przyjazne Safari Psychic - Cudowny Most Earth Power - Góry, Ruiny Miasta, Pustynia, Opuszczona Elektrownia, Wielkie Bagna, Most Sieci Metra Power Gem - Jaskinie, Meteorytowa Góra, Koronny Szczyt, Jaskinia Elektrokamieni, Lustrzana Grota Ice Beam - Pustynia Lodowa, Most Zwodzony Driftveil, Oszroniona Pieczara |
TM 215 Confide | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect. |
TM 225 Brutal Swing | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 227 Hidden Power | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Typ jest zależny od wyjściowych statystyk Ataku i SpAtaku Pokemona (przyrosty + natura + szkolenie + jagody). Dodawane są ostatnie cyfry obu ataków i Pokemon otrzymuje typ odpowiadający tej liczbie od 1 (Normalny) do 18 (Wróżkowy). W przypadku zera, ruch staje się ruchem Normalnym. Typ tego ruchu nie może być zmieniony przez żaden inny efekt. |
TM 229 Stomping Tantrum | ![]() |
![]() |
75 | 100 | Moc zostanie zwiększona do 120, jeśli poprzedni ruch się nie powiódł. Nie zadziała w przypadku trafienia w osłonę przeciwnika, po odpoczynku z ruchu dwurundowego oraz po użyciu Rest. |
TM 241 Breaking Swipe | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Zmniejsza Atak przeciwnika o 1 poziom. |
TM 262 Grassy Terrain | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Pokrywa pole walki trawiastym terenem na 5 rund. Tylko jeden teren może być aktywny w danym czasie. Podczas trwania tego efektu:uziemione Pokemony regenerują 6% obecnego zdrowia co rundę; moc ruchów trawiastych uziemionych Pokemonów jest większa o 30%; Bulldoze, Magnitude i Eartquake mają moc zmniejszoną o 50%; zmienia się efekt Nature Power i Secret Power |
TM 272 Leaf Storm | ![]() |
![]() |
130 | 90 | Po użyciu obniża Specjalny Atak używającego o 2 poziomy (10%). |
TM 273 Magical Leaf | ![]() |
![]() |
60 | 1000 | Zawsze trafia. |
TM 286 Power Whip | ![]() |
![]() |
120 | 85 | Zadaje obrażenia. |
Nauczyciel Ruchów
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
Low Kick | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Im przeciwnik cięższy tym otrzyma większe obrażenia. |
Snore | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
Outrage | ![]() |
![]() |
120 | 100 | Pokemon atakuje przez 2-3 rundy po czym używający popada w Dezorientacje (lub gdy spudłuje). Każda runda ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, wykonanie ruchu będzie niemożliwe (Paraliż, Dezorientacja, Zamrożenie) lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ. |
Giga Drain | ![]() |
![]() |
75 | 100 | Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
Iron Tail | ![]() |
![]() |
100 | 75 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika. |
Synthesis | ![]() |
![]() |
- | 100 | Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. W trakcie Ostrego Słońca leczy o 33%, a w trakcie Deszczu, Gradu i Burzy Piaskowej o 25%. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
Superpower | ![]() |
![]() |
120 | 100 | Zmniejsza Atak i Obronę używającego o 1 poziom (5%). |
Knock Off | ![]() |
![]() |
65 | 100 | Wytrąca trzymany przedmiot przeciwnika, usuwając go całkiem z walki. Zwiększa swoją moc do 97 po wytrąceniu. Nie może wytrącić Mega Kamienii ani Gwiazdy Życzeń. |
Gravity | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Zwiększa grawitację na polu walki dla wszystkich Pokemonów na 5 rund. Podczas trwania efektu: celność Pokemonów jest mnożona przez 1.66, latające Pokemony zostają uziemione (tracą odporność na ziemne ruchy. pułapki etc), niektóre ruchy nie mogą zostać użyte (Bounce, Sky Drop, Fly). |
Seed Bomb | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Dragon Pulse | ![]() |
![]() |
85 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Zen Headbutt | ![]() |
![]() |
80 | 90 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
Draco Meteor | ![]() |
![]() |
130 | 90 | Po trafieniu obniża Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). |
Iron Head | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
Telekinesis | ![]() |
![]() |
- | 100 | Unosi przeciwnika w powietrze sprawiając, że ruchy fizyczne i specjalne zawsze w niego trafią (nie KO) przez następne 3 rundy. Przeciwnik staje się niewrażliwy na ruchy ziemne i efekty wymagające aby był uziemiony. Diglett, Dugtrio, Mega Gengar, Sandygast oraz Palossand są odporni na ten efekt. Gravity i Smack Down anulują ten efekt. |
Stomping Tantrum | ![]() |
![]() |
75 | 100 | Moc zostanie zwiększona do 120, jeśli poprzedni ruch się nie powiódł. Nie zadziała w przypadku trafienia w osłonę przeciwnika, po odpoczynku z ruchu dwurundowego oraz po użyciu Rest. |
Grassy Glide | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Jeśli aktywny jest Trawiasty Teren, ruch ten zwiększy swój priorytet o +1 po udanym użyciu. |
Terrain Pulse | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Jeśli w walce nie ma aktywnego terenu lub Pokemon nie jest uziemiony, ruch jest typu Normalnego i ma 50 mocy. W przeciwnym razie ruch ma moc 100 i zmienia swój typ na typ odpowiadający aktywnemu terenowi (Elektryczny, Trawiasty, Psychiczny lub Wróżkowy). Zmiana typu i mocy ruchu zachodzi przed rozpoczęciem wykonywania ruchu. Siłą ruchu jest zwiększana przez umiejętność Mega Launcher. Typ tego ruchu nie może być zmieniony przez żaden inny efekt. |
Ewolucje
![]() |
> 16 lvl Okruch Roślinny |
![]() |
Exeggcute | Exeggutor |
![]() |
> 16 lvl Okruch Roślinny w Aloli |
![]() |
Exeggcute | Exeggutor Alola |
Powrót do Listy Pokemonów |