Hitmontop: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 32: Linia 32:
 
</table>
 
</table>
 
</td>
 
</td>
<td width=125px style="background:#FFAF54;"> http://cdn.bulbagarden.net/upload/archive/9/94/20100417214516%21237Hitmontop.png </td>
+
<td width=125px style="background:#FFAF54;"> http://www.iaza.com/work/130518C/iaza17511451427600.png </td>
  
 
<td style="background:#FFAF54; text-align: left;">
 
<td style="background:#FFAF54; text-align: left;">
Linia 45: Linia 45:
  
  
'''Występowanie w grze:'''[[Ruiny Miasta]]
+
'''Występowanie w grze:''' [[Ruiny Miasta]]
  
  

Wersja z 21:27, 17 maj 2013

#236 Tyrogue #237 Hitmontop #238 Smoochum


Przyrosty
Atak +5
Obrona +5
SP Atak +1
SP Obrona +5
Celność +3
Uniki +3
Życie +10
iaza17511451427600.png

Hitmontop


ID: #237


Typ: Walczący


Występowanie w grze: Ruiny Miasta


Dostępny od poziomu 20

1 1 1 1 1 2 2 1 1 1 1 1 0.5 1 0.5 0.5 1








Wygląd

Zachowanie

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Revenge 1 120 100 -
Rolling Kick 1 60 85 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Focus Energy 6 - 100 Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom.
Pursuit 10 60 100 Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80.
Quick Attack 15 40 100 -
Triple Kick 19 25 90 Trafia do 3 razy na rundę.
Rapid Spin 24 30 100 Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika: Fire Spin, Bind, Clamp, Wrap, Whirlpool, Sand Tomb i Magma Storm.
Counter 28 - 100 Counter, jak sama nazwa wskazuje - kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Moc tego ataku jest 1.5-2 raza większa od mocy ostatniego ataku fizycznego przeciwnika.
Feint 33 60 100 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Agility 37 - 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
Gyro Ball 42 100 100 -
Quick Guard 46 - 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom.
Wide Guard 46 - 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
Detect 51 - 100 Chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę.
Close Combat 55 120 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
5 Mega Kick 46
6 Toxic 15
8 Body Slam 37
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
17 Submission 33
18 Counter 30
19 Seismic Toss 15
20 Rage 10
26 Earthquake 44
28 Dig 32
31 Mimic 15
32 Double Team 1
34 Bide 15
39 Swift 25
44 Rest 45
48 Rock Slide 31
51 Headbutt 25
52 Curse 15
56 Hidden Power 15
57 Sunny Day 15
59 Snore 15
61 Protect 10
62 Rain Dance 15
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
70 Mud-Slap 8
73 Sandstorm 15
75 Detect 10
76 Attract 5
77 Thief 45
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
88 Twister 16
90 Low Kick 12


Ewolucje

tyrogue.png


20 poziom
(jeśli atak przewyższa obronę)
hitmonlee.png
Tyrogue Hitmonlee
tyrogue.png


20 poziom
(jeśli obrona przewyższa atak)
hitmonchan.png
Tyrogue Hitmonchan
tyrogue.png


20 poziom
(jeśli atak i obrona są równe)
hitmontop.png
Tyrogue Hitmontop




Powrót do Listy Pokemonów