Jigglypuff: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 198: Linia 198:
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td>
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia.</td>
+
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Leczy 50% obecnego zdrowia, ma 50% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi dwie rundy, po czym w trzeciej budzi się i używa następnego ataku.</td>
 
</tr>
 
</tr>
 
<tr>
 
<tr>

Wersja z 00:37, 28 cze 2015

#038 Ninetales Lista Pokemonów #040 Wigglytuff


Przyrosty
Atak +3
Obrona +2
SP Atak +3
SP Obrona +2
Szybkość +2
Życie +30
39.png

Jigglypuff


ID: #39


Typ: Normalny


Występowanie w grze: Las


Dostępny od poziomu 12

Brak możliwości złapania w dziczy.

1 1 1 1 1 1 1 1 0 2 1 1 1 1 1 1 1








Wygląd

Jigglypuff jest różowa, ma kocie uszy z czarnym środkiem, niebieskie oczy i loczek na głowie.

Zachowanie

Jigglypuff jest słodki i miły, jednak jeśli się go zdenerwuje zaczyna śpiewać, a przed jego śpiewem nie ma ucieczki. Ludzie zasypiają, a on się wtedy cieszy.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Sing 1 - 55 Jeśli trafi, usypia przeciwnika
Defense Curl 5 - 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Pound 9 40 100 -
Disable 13 - 100 Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund.
Round 17 60 100 -
Rollout 21 30 90 Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy.
DoubleSlap 26 15 85 Atakuje od 2 do 5 razy na rundę.
Rest 29 - 100 Leczy 50% obecnego zdrowia, ma 50% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi dwie rundy, po czym w trzeciej budzi się i używa następnego ataku.
Body Slam 33 85 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Gyro Ball 37 100 100 -
Wake-Up Slap 41 60 100 -
Mimic 45 - 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
Hyper Voice 49 90 100 -
Double-Edge 53 120 100 Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
1 Mega Punch 36
5 Mega Kick 46
6 Toxic 15
8 Body Slam 37
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
11 BubbleBeam 24
12 Water Gun 10
14 Blizzard 52
17 Submission 33
18 Counter 30
19 Seismic Toss 15
20 Rage 10
22 SolarBeam 52
24 Thunderbolt 40
25 Thunder 50
28 Dig 32
29 Psychic 40
30 Teleport 1
31 Mimic 15
32 Double Team 1
33 Reflect 1
38 Fire Blast 51
40 Skull Bash 44
42 Dream Eater 46
44 Rest 45
45 Thunder Wave 1
46 Psywave 18
49 Tri Attack 33
50 DynamicPunch 45
51 Headbutt 25
52 Curse 15
53 Rollout 34
54 Zap Cannon 51
55 Psych Up 15
60 Icy Wind 18
61 Protect 10
64 Endure 15
65 Frustration 15
68 Return 15
69 Shadow Ball 34
70 Mud-Slap 8
71 Ice Punch 32
74 ThunderPunch 32
75 Detect 10
76 Attract 5
79 Fire Punch 32
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
84 Flamethrower 42
89 Heal Bell 5
92 Defense Curl 1
93 Focus Punch 40
95 Water Pulse 25
101 Light Screen 1
102 Safeguard 20
103 Brick Break 30
104 Shock Wave 25
108 Facade 30
109 Secret Power 30
122 Knock Off 1
123 Last Resort 50
127 Bounce 30
129 Endeavor 30
137 Fling 35
138 Charge Beam 45
149 Gyro Ball 50
151 Captivate 5
154 Natural Gift 40

Ewolucje

174.gif
Przywiązanie
12 poziom
039.gif
Księżycowy Okruch
(Min. 25 poziom)
040.gif
Igglybuff Jigglypuff Wigglytuff


Powrót do Listy Pokemonów