Marill

Z PokeLife Pokedex
Wersja z dnia 16:44, 13 kwi 2013 autorstwa Nyalina (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
#182 Bellossom #183 Marill #184 Azumarill


Przyrosty
Atak +1
Obrona +2
SP Atak +1
SP Obrona +2
Celność +3
Uniki +3
Życie +15
iaza17511421049800.png

Marill


ID: #183


Typ: Wodny


Występowanie w grze:


Dostępny od poziomu 8

1 0.5 0.5 2 2 1 1 1 1 1 0.5 1 1 0.5 1 1 1








Wygląd

Marill to mały dwunożny niebieski pokemon. Ma bliski kuli kształt i okrągłą białą plamę na brzuchu.No głowie wyrastają mu równie okrągłe uszy z czerwonym wnętrzem.Posiada krótkie rączki i nóżki.Jego elastyczny czarny ogon jest zygzakowatego kształtu zwieńczony błękitnym jakby bąbelkiem. Posiada parę ciemno niebieskich oczu.

Zachowanie

Ma doskonały słuch.Jego pokryta wodoodpornym futrem woda pomaga mu osiągać wspaniałe wyniki w pływaniu, poprzez obniżanie tarcia z wodą.Wnętrze jego ogona jest wypełnione olejem,który jest lżejszy od wody i unosi się na niej.Gdy pożywia się roślinami z dna rzek lub jezior widać jego unoszący się na wodzie ogon.Gdy chce pożywić się z rwących rzek uprzednio owija ogon wokół najbliższego korytu rzeki drzewa. Czasem skacze na swoim ogonie.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Bubble 1 20 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Tackle 1 50 100 -
Tail Whip 2 - 100 Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom.
Water Gun 7 40 100 -
Defense Curl 10 - 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Rollout 10 30 90 Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy.
BubbleBeam 13 65 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Aqua Tail 20 90 90 -
Double-Edge 23 120 100 Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Aqua Ring 28 - 100 Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.
Rain Dance 31 - 0 NIEDOSTĘPNY
Superpower 37 120 100 Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom.
Hydro Pump 40 120 80 -


Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
1 Mega Punch 36
5 Mega Kick 46
6 Toxic 15
8 Body Slam 37
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
11 BubbleBeam 24
12 Water Gun 10
13 Ice Beam 42
14 Blizzard 52
19 Seismic Toss 15
20 Rage 10
28 Dig 32
31 Mimic 15
32 Double Team 1
34 Bide 15
37 Egg Bomb 35
39 Swift 25
40 Skull Bash 44
44 Rest 45
50 DynamicPunch 45
51 Headbutt 25
52 Curse 15
53 Rollout 34
56 Hidden Power 15
59 Snore 15
60 Icy Wind 18
61 Protect 10
62 Rain Dance 15
64 Endure 15
65 Frustration 15
66 Iron Tail 42
68 Return 15
70 Mud-Slap 8
71 Ice Punch 32
76 Attract 5
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
92 Defense Curl 1


Ewolucje

azurill.png

Szczęście (8 poziom)
marill.png

18 poziom
azumarill.png
Azurill Marill Azumarill




Powrót do Listy Pokemonów