Marshtomp

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
#258 Mudkip Lista Pokemonów #260 Swampert


Przyrosty
Atak +5
Obrona +4
SP Atak +4
SP Obrona +4
Szybkość +3
Życie +20
FURHlS.png

Marshtomp


ID: #259


Typ: Wodny Ziemny


Występowanie w grze: Głębina


Dostępny od poziomu 16

1 0.5 1 4 0 1 1 0.5 1 1 0.5 1 0.5 1 1 1 1








Wygląd

Marshtomp jest ziemnowodnym dwunożnym Pokemonem. Jego ciało jest głównie koloru jasnoniebieskiego z jaśniejszym odcieniem od spodu oraz okrągłym pomarańczowym brzuchem. Na głowie posiada kanciastą ciemnoszarą płetwę, małe i owalne pomarańczowe oczy oraz pomarańczowe jedno-żebrowe oskrzela na końcach obu policzków. Ma długie ręce zakończone trzema palcami. Jego nogi posiadają trzy palce, a ciało zakończone jest dwoma ciemnoszarymi płetwami jak ogonem.

Zachowanie

Ten Pokemon pokryty jest cienką, lepką błoną, która umożliwia mu życie na lądzie. Jego ciało słabnie, kiedy skóra wysycha, więc bawi się w błocie utworzonym na plaży w czasie odpływu, by uzupełnić płyny. Jest zdolny poruszać się szybciej poprzez błoto niż wodę. Jego silne nogi pozwalają mu przejąć kontrolę nad z trudem walczącym w błocie przeciwnikiem. Jako twórca swojego popisowego ataku "Muddy Water" sprawia, iż to jest jego kolejna unikatowa zdolność. Marshtomp żyje na bagnach i obszarach podmokłych.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Tackle 1 50 100 -
Growl 1 - 100 Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom.
Mud-Slap 1 40 100 Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom.
Water Gun 1 40 100 -
Mud Shot 16 65 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Foresight 20 - 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu.
Mud Bomb 25 85 85 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
Take Down 31 90 85 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń.
Muddy Water 37 95 85 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
Protect 42 - 100 Chroni używającego przed obrażeniami na jedną rundę.
Earthquake 46 100 100 Przeciwnika używającego Dig trafia z 2x większa siłą.
Endeavor 53 - 100 Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem.

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
1 Mega Punch 36
5 Mega Kick 46
6 Toxic 15
8 Body Slam 37
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
11 BubbleBeam 24
12 Water Gun 10
13 Ice Beam 42
14 Blizzard 52
17 Submission 33
18 Counter 30
19 Seismic Toss 15
20 Rage 10
26 Earthquake 44
27 Fissure 60
28 Dig 32
31 Mimic 15
32 Double Team 1
40 Skull Bash 44
44 Rest 45
48 Rock Slide 31
50 DynamicPunch 45
51 Headbutt 25
52 Curse 15
53 Rollout 34
60 Icy Wind 18
61 Protect 10
64 Endure 15
65 Frustration 15
66 Iron Tail 42
68 Return 15
70 Mud-Slap 8
71 Ice Punch 32
75 Detect 10
76 Attract 5
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
86 AncientPower 28
90 Low Kick 12
92 Defense Curl 1
95 Water Pulse 25
103 Brick Break 30
105 Rock Tomb 25
108 Facade 30
109 Secret Power 30
126 Aqua Tail 35
129 Endeavor 30
137 Fling 35
151 Captivate 5
154 Natural Gift 40
165 Superpower 45

Ewolucje

258.gif

16 poziom
259.gif

36 poziom
260.gif
Mudkip Marshtomp Swampert
Powrót do Listy Pokemonów