Mroczny

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

219azya.jpg

Typ Mroczny - Typ mroczny został wprowadzony wraz z rozpoczęciem drugiej generacji. Aktualnie ich liczba wynosi 45. W japońskiej wersji ten typ nazywany jest "złym" co podkreślają wpisy w pokedexie na temat poszczególnych Pokemonów. Właśnie natura i reputacja Mrocznych Pokemonów jest z reguły zepsuta. Ataki tego typu są złowieszcze - polegają na gryzieniu, kąsaniu, miażdżeniu bądź kradzieży (np przedmiotów czy statystyk). Dziwnym wyjątkiem spośród mrocznych Pokemonów jest Absol, który zazwyczaj stara się pomagać ludziom, kiedy następuje kataklizm. Mroczne ataki z reguły mają użyteczne dodatkowe efekty, a same są niezwykle skuteczne. Zdecydowana ich większość jest atakami fizycznymi, więc naszego mrocznego Pokemona warto trenować w tym kierunku. Sam typ nie ma wielu odporności i efektywności, ale trzeba podkreślić, że Mrok ma pełną odporność na Pokemony psychiczne.
Najlepszymi tego typu atakami (dostępnymi w Pokelife) są Assurance, Punishment, Payback i Memento.



* Efektywność ataków:


* Odporności pokemonów:

Super efektywne (2x):

Mało efektywne (0,5x):

Brak efektu (0x):

---

Nietykalne (0x):

Odporne (0,5x):

Podatne (2x):





* Spis ataków mrocznych:


Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Assurance 100 100
Beat Up 85 100
Bite 60 100 Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Crunch 80 100 Po trafieniu 20% szans na zmniejszenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
Feint Attack 60 1000 Zawsze trafia.
Fling 80 100 Po trafieniu 30% szans na oszołomienie.
Foul Play 95 100
Knock Off 20 100
Night Slash 70 1000 Zawsze trafia.
Payback 120 100
Punishment 160 100
Pursuit 60 100 Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. Atak o priorytecie 7.
Sucker Punch 80 100 Atak o priorytecie 1.
Thief 40 100 Po trafieniu leczy 25% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki.
Dark Pulse 80 100 Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Memento 200 100 Po trafieniu zmniejsza Atak i Specjalny Atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Po trafieniu używający otrzymuje 50% obrażeń zwrotnych.
Night Daze 85 95 Po trafieniu 40% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o 1 poziom (5%).
Snarl 55 95 Po trafieniu zmniejsza specjalny atak przeciwnika o 1 poziom (5%).
Dark Void - 50 Po trafieniu usypia przeciwnika.
Fake Tears - 100 Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy (10%).
Flatter - 100 Podnosi specjalny atak przeciwnika o 1 poziom (5%) oraz go otępia.
Hone Claws - 100 Zwiększa Atak oraz Celność używającego o 1 poziom (5%).
Nasty Plot - 100 Zwiększa Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%).
Quash - 100 Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o dwa poziomy (10%).






Lista pokemonów mrocznych:


Pokemony typowo :


Pokemony o pierwszym typie :


Pokemony o drugim typie :

> KANTO
> JOHTO

> HOENN

> SINNOH

> UNOVA

> KANTO
> JOHTO

> HOENN

> SINNOH

> UNOVA

> KANTO
> JOHTO

> HOENN

> SINNOH

> UNOVA