Squirtle: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 148: Linia 148:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>1</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>1</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>50</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>50</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'> - </td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'> - </td>
 
</tr><tr>
 
</tr><tr>
Linia 156: Linia 156:
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>4</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>4</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td>
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td>
+
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'> Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom.  </td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'> Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom.  </td>
 
</tr><tr>
 
</tr><tr>
Linia 164: Linia 164:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>7</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>7</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>20</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>20</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.</td>
 
</tr><tr>
 
</tr><tr>
Linia 172: Linia 172:
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>10</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>10</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td>
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td>
+
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.</td>
 
</tr><tr>
 
</tr><tr>
Linia 180: Linia 180:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>13</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>13</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>40</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>40</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'> - </td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'> - </td>
 
</tr><tr>
 
</tr><tr>
Linia 188: Linia 188:
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>16</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>16</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>60</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>60</td>
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td>
+
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>30% szans na oszołomienie przeciwnika. </td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>30% szans na oszołomienie przeciwnika. </td>
 
</tr><tr>
 
</tr><tr>
Linia 196: Linia 196:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>19</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>19</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>30</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>30</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika:[[Fire Spin]], [[Bind]], [[Clamp]], [[Wrap]], [[Whirlpool]], [[Sand Tomb]] i [[Magma Storm]]. </td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika:[[Fire Spin]], [[Bind]], [[Clamp]], [[Wrap]], [[Whirlpool]], [[Sand Tomb]] i [[Magma Storm]]. </td>
 
</tr><tr>
 
</tr><tr>
Linia 204: Linia 204:
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>22</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>22</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td>
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td>
+
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Chroni nas przed kolejnym atakiem przeciwnika, nie licząc: [[Curse]], [[Future Sight]], [[Perish Song]], [[Psych Up]], [[Transform]]. </td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Chroni nas przed kolejnym atakiem przeciwnika, nie licząc: [[Curse]], [[Future Sight]], [[Perish Song]], [[Psych Up]], [[Transform]]. </td>
 
</tr><tr>
 
</tr><tr>
Linia 212: Linia 212:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>25</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>25</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>60</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>60</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>20% szans na otępienie przeciwnika. </td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>20% szans na otępienie przeciwnika. </td>
 
</tr><tr>
 
</tr><tr>
Linia 220: Linia 220:
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>28</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>28</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>90</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>90</td>
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>90</td>
+
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>90%</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'> - </td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'> - </td>
 
</tr><tr>
 
</tr><tr>
Linia 228: Linia 228:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>31</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>31</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.</td>
 
</tr><tr>
 
</tr><tr>
Linia 236: Linia 236:
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>34</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>34</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td>
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td>
+
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100%</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy. </td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy. </td>
 
</tr><tr>
 
</tr><tr>
Linia 244: Linia 244:
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>37</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>37</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td>
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>0</td>
+
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Niedostępny</td>
 
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Niedostępny</td>
 
</tr><tr>
 
</tr><tr>
Linia 252: Linia 252:
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>40</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>40</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>120</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>120</td>
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>80</td>
+
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>80%</td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'> - </td>
 
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'> - </td>
 
</tr></table>
 
</tr></table>

Wersja z 21:04, 11 cze 2013

#006 Charizard #007 Squirtle #008 Wartortle


Przyrosty
Atak +2
Obrona +3
SP Atak +2
SP Obrona +2
Celność +3
Uniki +3
Życie +10
7_zps6bd3701a.png

Squirtle


ID: #007


Typ: Wodny


Występowanie w grze: Wybrzeże


Pokemon-starter z rejonu Kanto

1 0,5 0,5 2 2 1 1 1 1 1 0,5 1 1 0,5 1 1 1








Wygląd

Squirtle jest niewielkim pokemonem przypominającym pokrojem ciała żółwia. Jego najbardziej charakterystyczną cechą jest dużych rozmiarów skorupa, do której pokemon chowa się w sytuacji zagrożenia lub niekiedy podczas snu. Jest ona koloru jasnobrązowego, podobnego nieco do barwy piasku co prawdopodobnie ułatwia kamuflaż. Pokrywające ją twarde, gładkie łuski nie tylko zapewniają ochronę, ale także minimalizują napotykany przez pokemona opór wody podczas pływania. Rozpoznawalne są także duże, ciemne oczy pokemona oraz jego zawinięty na końcu ogon. Śliska, pokryta drobnymi łuskami skóra jest koloru błękitnego co pozwala pokemonowi na maskowanie się w morzu. Pomimo tylu przystosowań do życia w wodzie, zaskakująco dobrze poruszają się na lądzie.

Zachowanie

Squirtle są niezwykle towarzyskie oraz przyjaźnie nastawione do swoich trenerów. Zdają się bardzo łatwo przejmować ludzkie wzorce zachowań i zwyczaje. Z tego powodu bardzo często pomagają one człowiekowi w wielu dziedzinach - nierzadki jest widok squirtle podlewającego ogród lub pomagającego gasić pożary. Niechętnie spędzają czas w pokeballach. Lubią towarzystwo innych pokemonów, także swojego gatunku - dzikie osobniki nie są terytorialne. Wielu trenerów bardzo przywiązuje się do swoich squirtle, traktując je jak "kumpli". Z powodu "luzackiego" charakteru squirtle mogą sprawiać pewne problemy w praktyce trenerskiej. Ich wybór na startera traktowany jest jako kompromis pomiędzy bardzo przywiązanymi i łatwymi w treningu bulbasaurami a charmanderem, ewoluującym w chodzącego własnymi ścieżkami charmeleona.

Opis Fabularny

Geograf, stojąc do pasa w przejrzystej wodzie pieczołowicie zapisywał koordynaty niewielkiej wysepki. Od tygodnia tworzył dokładną mapę mielizn, lagun oraz wysepek w okolicy. Tropikalny raj wokół zdawał się być zupełnie pusty, jedynym śladem człowieka była niewielka motorówka, którą przypłynął. W pewnej chwili, z zarośli wyrastających tuż za plażą wychyliło się kilka squirtle. Wyraźnie zaciekawione, bez wahania ruszyły w kierunku człowieka. Ten w pierwszej chwili sięgnął ku wiszącym u jego pasa pokeballom, postanowił jednak poczekać co się stanie. Pokemony zaczęły z ciekawością analizować wodoszczelną tubę z mapami, urządzenie GPS oraz długopisy. Słomkowy kapelusz geografa szybko znalazł się na głowie jednego z pokemonów, wzbudzając wśród nich kłótnię. Człowiek stwierdził, że to dobry moment by się wycofać. Powrócił do swej motorówki i powoli odpłynął, zostawiając za sobą oniemiałe na widok motorówki pokemony. Słomkowy kapelusz unosił się powoli na wodzie...

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Tackle 1 50 100% -
Tail Whip 4 - 100% Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom.
Bubble 7 20 100% 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Withdraw 10 - 100% Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Water Gun 13 40 100% -
Bite 16 60 100% 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Rapid Spin 19 30 100% Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika:Fire Spin, Bind, Clamp, Wrap, Whirlpool, Sand Tomb i Magma Storm.
Protect 22 - 100% Chroni nas przed kolejnym atakiem przeciwnika, nie licząc: Curse, Future Sight, Perish Song, Psych Up, Transform.
Water Pulse 25 60 100% 20% szans na otępienie przeciwnika.
Aqua Tail 28 90 90% -
Skull Bash 31 100 100% Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Iron Defense 34 - 100% Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy.
Rain Dance 37 - - Niedostępny
Hydro Pump 40 120 80% -

Dostępne TM

Nr TM Posunięcie Min Lvl
1 Mega Punch 36
5 Mega Kick 46
6 Toxic 15
8 Body Slam 37
9 Take Down 36
10 Double-Edge 46
11 BubbleBeam 24
12 Water Gun 10
13 Ice Beam 42
14 Blizzard 52
17 Submission 33
18 Counter 30
19 Seismic Toss 15
20 Rage 10
28 Dig 32
31 Mimic 15
32 Double Team 1
33 Reflect 1
34 Bide 15
40 Skull Bash 44
44 Rest 45
50 DynamicPunch 45
51 Headbutt 25
52 Curse 15
53 Rollout 34
56 Hidden Power 15
59 Snore 15
60 Icy Wind 18
61 Protect 10
62 Rain Dance 15
64 Endure 15
65 Frustration 15
66 Iron Tail 42
68 Return 15
70 Mud-Slap 8
71 Ice Punch 32
76 Attract 5
82 Swagger 10
83 Sleep Talk 8
92 Defense Curl 1

Ewolucje

squirtle.png

16 poziom
wartortle.png

36 poziom
blastoise.png
Squirtle Wartortle Blastoise



Powrót do Listy Pokemonów