Test

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Typ Normalny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Barrage 15 85 Atakuje 2-5 razy.
Bind 15 85 Więzi przeciwnika na 4-5 rund
Body Slam 85 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Chip Away 70 1000 Podnosi atak używającego o jeden poziom.
Comet Punch 18 85 Atakuje 2-5 razy na rundę.
Constrict 10 100 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Covet 60 100 -
Crush Claw 75 95 50% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Dizzy Punch 70 100 20% szans na otępienie przeciwnika.
DoubleSlap 15 85 Atakuje od 2 do 5 razy na rundę.
Double-Edge 120 100 Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Double Hit 35 90 Atakuje 2 razy na rundę.
Egg Bomb 100 75 -
Endeavor 0 100 Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem.
Explosion 250 1000 Zadaje 50% obrażeń zwrotnych.
ExtremeSpeed 80 1000 -
Facade 70 100 Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie
Fake Out 40 1000 -
False Swipe 60 100 Ten atak nie może zadać ciosu kończącego walkę, ponieważ zawsze zostawia przeciwnika z 1 HP
Feint 60 100 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Flail 0 100 Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200.
Frustration 60 100 Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to kontratak do Return.
Fury Attack 15 85 Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Fury Swipes 18 80 Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Giga Impact 150 90 -
Guillotine 1000 20 Zadaje bardzo duże obrażenia.
Headbutt 70 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Horn Attack 65 100 -
Horn Drill 1000 20 Zadaje bardzo duże obrażenia.
Hyper Fang 80 90 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Last Resort 140 50 -
Mega Kick 120 75 -
Mega Punch 80 85 -
Natural Gift 80 100 -
Odor Sleuth 0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego, oraz normalnych i walczących na duchy. Dodatkowo zwiększa celność używającemu.
Pay Day 40 100 -
Pound 40 100 -
Present 40 90 Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika mocą 60.
Quick Attack 40 110 -
Rage 20 100 Zwiększa atak używającemu o jeden poziom.
Rapid Spin 30 100 Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika: Fire Spin, Bind, Clamp, Wrap, Whirlpool, Sand Tomb i Magma Storm.
Retaliate 70 100 -
Return 60 100 Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy.
Scratch 40 100 -
Secret Power 70 100 30% szans na losowy efekt: paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie szybkości, obniżenie celności o 1 poziom u przeciwnika.
Selfdestruct 200 1000 Zadaje też obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Skull Bash 100 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Slam 80 75 -
Slash 70 100 -
Spike Cannon 20 85 Atakuje do 5 razy na rundę.
Stomp 65 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Strenght 80 100
Super Fang 65 90 -
Tackle 50 100 -
Take Down 90 85 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń.
Thrash 120 100 Atakuje 2-3 rundy, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi).
Vicegrip 55 100 -
Wrap 15 90 Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 16% jego zdrowia.
Echoed Voice 40 1000 Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Hyper Beam 150 90 Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły.
Hyper Voice 90 100 -
Razor Wind 80 100 -
Round 60 100 -
SonicBoom 40 90 -
Swift 60 1000 -
Tri Attack 80 100 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika.
Trump Card 80 100 -
Uproar 90 100 -
Wring Out 120 100 -
Acupressure 0 50 Zwiększa wszystkie statystyki pokemona o pół poziomu
Attract 0 100 "Wprowadza przeciwnika w stan ""zakochania""."
Belly Drum 0 100 Podwyższamy swoją statystykę ataku o 6 poziomów, ale jednocześnie tracimy (w teorii) 50% zdrowia. Atak jednorazowy.
Captivate 0 100 Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy.
Charm 0 100 Zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy.
Conversion 0 100 Zamienia nasz typ, na taki jakim zostaliśmy ostatnio trafieni przez przeciwnika.
Conversion 2 0 100 Zamienia nasz typ na odporny na ostatni atak, którego użył przeciwnik.
Defense Curl 0 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Disable 0 100 Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund.
Double Team 0 100 Zwiększa uniki używającego o jeden poziom.
Endure 0 100 Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30% co rundę.
Flash 0 100 Zmniejsza celność przeciwnika o 1 poziom.
Focus Energy 0 100 Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom.
Foresight 0 100 Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu.
Glare 0 90 Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi.
Growl 0 100 Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom.
Growth 0 100 Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom.
Harden 0 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Heal Bell 0 100 Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie).
Howl 0 100 Zwiększa atak używającego o jeden poziom.
Leer 0 100 Obniża obronę przeciwnika o jeden poziom.
Lock-On 0 100 Zwiększa celność używającemu o 20-30% co użycie.
Lovely Kiss 0 75 Jeśli trafi, usypia przeciwnika.
Lucky Chant 0 100 Zwiększa obronę, specjalną obronę i celność używającego o jeden poziom.
Metronome 0 100 Losuje i używa jednego ataku ze wszystkich dostępnych.
Milk Drink 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Mimic 1 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
Mind Reader 0 100 Zwiększa celność używającemu o około 30% co użycie.
Minimize 0 100 Zwiększa uniki używającego o dwa poziomy.
Moonlight 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Morning Sun 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Protect 0 100 Chroni używającego przed obrażeniami na jedną rundę.
Psych Up 0 100 Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia).
Recover 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Reflect Type 0 100 -
Refresh 0 100 Leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie. Podobne do Heal Bell i Aromatherapy.
Safeguard 0 100 Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan paraliż otępienie itd
Scary Face 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o dwa poziomy
Screech 0 85 Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy
Sharpen 0 100 Podnosi atak używającego o jeden poziom
Shell Smash 0 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak specjalny atak i szybkość o dwa poziomy.
Sing 0 55 Jeśli trafia usypia przeciwnika
Slack Off 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Smokescreen 0 100 Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom.
Softboiled 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Supersonic 0 55 Jeśli trafi otępia przeciwnika.
Swagger 0 90 Zwiększa atak przeciwnika o dwa poziomy ale także go otępia
Sweet Kiss 0 75 Otępia przeciwnika jeśli trafi.
Swords Dance 0 100 Podnosi statystykę ataku używającego o dwa poziomy.
Tail Whip 0 100 Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom.
Tickle 0 100 Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o jeden poziom.
Transform 0 100 Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków.
Wish 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia.
Work Up 0 100 Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden poziom.
Yawn 0 70 Usypia przeciwnika.


Typ Ognisty

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Blaze Kick 85 90 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Fang 65 95 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Punch 75 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Flame Charge 70 100 Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom.
Flame Wheel 60 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Flare Blitz 120 100 10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych gdy podpalimy przeciwnika.
Blast Burn 150 70 Atakuje, po czym w następnej turze odpoczywa.
Ember 40 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Eruption 150 100 -
Fire Blast 120 85 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Spin 35 85 Więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund.
Flamethrower 95 100 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Flame Burst 85 100 -
Heat Wave 100 90 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Inferno 100 50 Podpala przeciwnika, jeśli trafi.
Lava Plume 90 100 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Overheat 140 90 Zmniejsza specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Will-O-Wisp 0 75 Jeśli trafi, podpala przeciwnika.(niedopracowane działanie)


Typ Wodny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Aqua Jet 40 1000 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników.
Aqua Tail 90 90 -
Clamp 35 85 Więzi przeciwnika na 4-5 rund
Crabhammer 90 90 -
Dive 80 100 Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik nurkuje i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia.
Razor Shell 75 95 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Waterfall 80 100 -
Brine 110 100 -
Bubble 20 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
BubbleBeam 65 100 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Hydro Cannon 150 70 W drugiej turze odpoczywa regenerując siły.
Hydro Pump 120 80 -
Muddy Water 95 85 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
Octazooka 65 85 50% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
Splash 10 80 -
Water Gun 40 100 -
Water Pulse 60 100 20% szans na otępienie przeciwnika.
Water Spout 150 100 -
Whirlpool 35 85 Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 16% jego zdrowia. Jeśli przeciwnik użył Dive. zadaje 2x większe obrażenia.
Aqua Ring 0 100 Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.
Withdraw 0 100 Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.


Typ Trawiasty

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Bullet Seed 25 80 Atakuje 4-5 razy na rundę.
Leaf Blade 90 1000 -
Needle Arm 60 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Power Whip 120 85 -
Razor Leaf 55 95 -
Seed Bomb 80 100 -
Vine Whip 35 100 -
Wood Hammer 120 100 W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń.
Absorb 20 100 Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Energy Ball 80 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Frenzy Plant 150 90 Atak dwurundowy. W pierwszej zadaje obrażenia, w drugiej odpoczywa.
Giga Drain 75 100 Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Leaf Storm 140 90 Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Leaf Tornado 85 90 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
Magical Leaf 60 1000 -
Mega Drain 40 100 Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Petal Dance 120 100 Atakuje 2-3 razy pod rząd, a po tym otępia używającego. Podobny do Thrash i Outrage.
SolarBeam 120 100 W 1 rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia.
Aromatherapy 0 100 Leczy używającego, kiedy dotknięty jest np paraliżem, jest otruty itp. Podobne działanie do Heal Bell.
Cotton Guard 0 100 Zwiększa obronę używającego o trzy poziomy.
Cotton Spore 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy.
GrassWhistle 0 100 Usypia przeciwnika, jeśli trafi.
Ingrain 0 100 Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.
Leech Seed 0 90 Co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 3-5% zdrowia i regeneruje tyle używającemu.
Sleep Powder 0 75 Jeśli trafi usypia przeciwnika
Spore 0 100 Usypia przeciwnika.
Stun Spore 0 75 Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika.
Synthesis 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.


Typ Elektryczny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Spark 65 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
ThunderPunch 75 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Fang 65 95 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Charge Beam 70 90 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom.
Discharge 85 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Electro Ball 70 100 -
Shock Wave 60 1000 -
Thunder 120 70 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunderbolt 95 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Thundershock 40 100 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Zap Cannon 120 50 Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika.
Charge 0 100 Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden i pół poziomu, a także specjalną obronę o jeden poziom.
Thunder Wave 0 100 Paraliżuje przeciwnika.


Typ Powietrzny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Acrobatics 110 100 -
Aerial Ace 70 1000 -
Bounce 85 85 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Brave Bird 120 100 1/3 obrażeń zwrotnych.
Drill Peck 80 100 -
Fly 90 95 W pierwszej turze następuje ładowanie ataku, użytkownik wznosi się do góry i uzyskuje odporność na wszelkie ataki przeciwnika. W drugiej turze posyła właściwe obrażenia.
Peck 35 100 -
Pluck 60 100 Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom.
Sky Attack 140 90 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Sky Drop 60 100 -
Wing Attack 60 100 -
Air Cutter 85 1000 -
Air Slash 75 95 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Gust 40 100 -
Hurricane 120 70 30% szans na otępienie przeciwnika.
FeatherDance 0 100 Obniża atak przeciwnika o 2 poziomy.
Roost 0 100 Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Tailwind 0 100 Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy.


Typ Psychiczny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Heart Stamp 60 100 -
Psycho Cut 70 1000 -
Zen Headbutt 80 90 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Confusion 50 100 10% szans na otępienie przeciwnika.
Dream Eater 100 100 Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Extrasensory 80 100 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Future Sight 100 100 -
Mirror Coat 100 100 Odbija ostatni atak przeciwnika z 1.5-2 razy większą mocą, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik użył ataku specjalnego.
Psybeam 65 100 10% szans na otępienie przeciwnika.
Psychic 90 100 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika.
Psyshock 90 100 10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony fizycznej przeciwnika o jeden poziom.
Psystrike 100 100 Zwiększa specjalny atak używającego i zmniejsza obronę fizyczną przeciwnika o jeden poziom.
Psywave 45 80 Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo.
Stored Power 80 100 -
Synchronoise 70 100 -
Agility 0 100 Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
Amnesia 0 100 Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
Barrier 0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Calm Mind 0 100 Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom.
Cosmic Power 0 100 Podnosi obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Heal Pulse 0 100 Leczy 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Hypnosis 0 60 Usypia przeciwnika, jeśli trafi.
Kinesis 0 80 Zwiększa celność używającemu o jeden poziom.
Light Screen 0 100 Podwyższa specjalną obronę używającego o dwa poziomy.
Meditate 0 100 Zwiększa atak używającego o jeden poziom.
Miracle Eye 0 100 Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu.
Reflect 0 100 Podnosi statystykę obrony używającemu o dwa poziomy.
Rest 0 100 Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia.
Teleport 0 100 Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika..


Typ Trujący

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Cross Poison 70 1000 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Gunk Shot 120 70 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Poison Fang 65 100 Zatruwa przeciwnika przy trafieniu.
Poison Jab 80 100 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Poison Sting 30 100 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Poison Tail 50 1000 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Toxic Spikes 30 90 Atakuje do 5 razy na rundę. 25% szans na otrucie przeciwnika.
Acid 40 100 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Acid Spray 60 100 Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy co każde trafienie.
Clear Smog 60 1000 -
Sludge 65 100 30% szans na zatrucie przeciwnika
Sludge Bomb 90 100 30% szans na zatrucie przeciwnika
Sludge Wave 95 100 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Smog 20 70 40% szans na zatrucie przeciwnika.
Venoshock 65 90 Uderza do dwóch razy na rundę.
Acid Armor 0 100 Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Coil 0 100 Zwiększa atak, obronę oraz celność używającego o jeden poziom.
PoisonPowder 0 75 Zatruwa przeciwnika.
Poison Gas 0 80 Zatruwa przeciwnika.
Toxic 0 90 Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego.


Typ Duch

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Astonish 30 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Lick 20 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Shadow Claw 70 1000 -
Shadow Punch 60 1000 -
Shadow Sneak 40 1000 -
Hex 90 80 -
Night Shade 40 100 Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.
Ominous Wind 60 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników o jeden poziom.
Shadow Ball 80 100 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom
Confuse Ray 0 100 Atak otępiający przeciwnika.
Curse 0 100 Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom.
Destiny Bond 0 100 Nakłada efekt na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń.


Typ Walczący

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Brick Break 75 100 30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Circle Throw 60 90 -
Close Combat 120 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Counter 0 100 Counter, jak sama nazwa wskazuje - kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Moc tego ataku jest 1.5-2 raza większa od mocy ostatniego ataku fizycznego przeciwnika.
Cross Chop 100 80 -
Double Kick 30 100 Atakuje dwa razy w rundzie.
DynamicPunch 100 50 Jeśli trafi, otępia przeciwnika.
Focus Punch 150 90 -
Hammer Arm 100 90 Zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom.
Hi Jump Kick 130 90 Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od aktualnego zdrowia używającego.
Jump Kick 100 95 Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 15% od aktualnego zdrowia używającego.
Karate Chop 50 100 -
Low Kick 50 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Low Sweep 60 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Mach Punch 40 1000 -
Revenge 120 100 -
Reversal 0 100 Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200.
Rock Smash 40 100 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Rolling Kick 60 85 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Seismic Toss 50 100 -
Sky Uppercut 85 90 -
Storm Throw 80 100
Submission 80 80 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych przeciwnikowi obrażeń.
Superpower 120 100 Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom.
Triple Kick 25 90 Trafia do 3 razy na rundę.
Vital Throw 70 10000 -
Wake-Up Slap 60 100 -
Aura Sphere 90 1000 -
Final Gambit 250 1000 50% obrażeń zwrotnych.
Focus Blast 120 70 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Vacuum Wave 40 1000 -
Bulk Up 0 100 Podnosi atak i obronę używającego o jeden poziom.
Detect 0 100 Chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę.
Quick Guard 0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom.


Typ Stalowy

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Bullet Punch 40 1000 -
Gyro Ball 100 100 -
Heavy Slam 120 100 -
Iron Head 80 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Iron Tail 100 75 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika.
Magnet Bomb 60 1000 -
Metal Claw 50 95 10% szans na podwyższenie ataku używającemu o jeden poziom.
Meteor Mash 100 85 20% szans na zwiększenie ataku używającemu o jeden poziom.
Steel Wing 90 90 10% szans na zwiększenie obrony używającego o jeden poziom.
Flash Cannon 80 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony o 1 poziom.
Mirror Shot 65 85 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
Autotomize 0 100 Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy.
Iron Defense 0 100 Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy.
Metal Sound 0 85 Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o dwa poziomy.


Typ Ziemny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Bonemerang 50 90 Atakuje 2 razy w rundzie.
Bone Club 65 85 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Bone Rush 25 90 Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie.
Bulldoze 60 100 Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Dig 80 100 Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia.
Drill Run 90 1000 -
Earthquake 100 100 Przeciwnika używającego Dig trafia z 2x większą siłą.
Fissure 1000 20 Zadaje bardzo duże obrażenia.
Magnitude 70 100 Zróżnicowana moc, od 10 do 150 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Najczęściej atakuje za 70.
Sand Tomb 35 85 Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia
Spikes 35 100 Więzi przeciwnika na 4-5 rund.
Earth Power 90 100 10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Mud Bomb 85 85 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
Mud Shot 65 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Mud-Slap 40 100 Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom.
Sand-Attack 0 100 Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom


Typ Kamienny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Head Smash 150 80 -
Rock Blast 25 90 Atakuje 4-5 razy w rundzie.
Rock Slide 75 90 Ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Rock Throw 50 90 -
Rock Tomb 50 80 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Rollout 30 90 Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy.
Smack Down 50 100 -
Stone Edge 100 1000 -
AncientPower 80 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników.
Power Gem 70 100 -
Rock Polish 0 100 Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy.
Wide Guard 0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 2 poziomy.


Typ Lodowy

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Avalanche 90 100 Zadaje podwójne obrażenia, jeżeli atakujący doznał obrażeń od przeciwnika.
Ice Fang 65 95 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Ice Punch 75 100 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Ice Shard 40 1000 -
Icicle Crash 85 90 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Icicle Spear 25 85 Atakuje do 5 razy w rundzie.
Aurora Beam 65 100 10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom.
Blizzard 120 70 10% szans na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia.
Ice Beam 95 100 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Icy Wind 55 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Powder Snow 40 100 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Sheer Cold 1000 20 Zadaje bardzo duże obrażenia.
Haze 0 100 Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki).
Mist 0 100 Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów.


Typ Mroczny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Assurance 100 100 -
Beat Up 85 100 -
Bite 60 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Crunch 80 100 20% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Faint Attack 60 10000 -
Fling 80 100 30% szans na oszołomienie.
Foul Play 95 100 -
Knock Off 20 100 -
Night Slash 70 1000 -
Payback 120 100 -
Punishment 160 100 -
Pursuit 60 100 Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80.
Sucker Punch 80 1000 -
Thief 40 100 Regeneruje 25% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Dark Pulse 80 100 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Memento 200 100 Zmniejsza atak i specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. 50% obrażeń zwrotnych.
Fake Tears 0 100 Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy
Hone Claws 0 100 Zwiększa atak oraz celność używającego o jeden poziom.
Nasty Plot 0 100 Podnosi specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Quash 0 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy.


Typ Robaczy

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Bug Bite 60 100 Regeneruje 30% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Fury Cutter 20 95 Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95%. Zaczyna od 20 mocy, kończy na 160. Działanie podobne do Rollout.
Leech Life 20 100 Leczy 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Megahorn 120 95 -
Pin Missile 14 85 Atakuje 4-5 razy na rundę.
Steamroller 90 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Twineedle 50 100 Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika.
U-turn 100 100 -
X-Scissor 80 100 -
Bug Buzz 90 100 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Signal Beam 85 100 10% szans na otępienie przeciwnika
Silver Wind 80 100 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników
Struggle Bug 50 100 Zmniejsza specjalny atak przeciwnika o jeden poziom.
Quiver Dance 0 100 Zwiększa specjalny atak, specjalną obronę i szybkość używającego o jeden poziom.
Spider Web 0 100 Zmniejsza celność uniki oraz szybkość przeciwnika o jeden poziom *zmienione działanie.
String Shot 0 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.


Typ Smoczy

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Dragon Claw 80 100 -
Dragon Rush 100 75 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Dragon Tail 60 90 -
Outrage 120 100 Zadaje obrażenia przez 2-3 rundy, po czym używający popada w otępienie. Podobny do Thrash i Petal Dance.
Draco Meteor 140 90 Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy.
DragonBreath 60 100 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Dragon Pulse 90 100 -
Dragon Rage 40 100 -
Twister 40 100 -
Dragon Dance 0 100 Podnosi o jeden poziom atak i szybkość używającego.