Walczący: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 386: Linia 386:
 
'''> SINNOH'''<br/>
 
'''> SINNOH'''<br/>
 
* [[Riolu]]
 
* [[Riolu]]
 +
'''> UNOVA'''<br/>
 +
* [[Timburr]]
 +
* [[Gurdurr]]
 +
* [[Conkeldurr]]
 +
* [[Throh]]
 +
* [[Sawk]]
 +
* [[Mienfoo]]
 +
* [[Mienshao]]
 
</td>
 
</td>
 
<td align="center" style="vertical-align:top;">
 
<td align="center" style="vertical-align:top;">
Linia 395: Linia 403:
 
'''> SINNOH'''<br/>
 
'''> SINNOH'''<br/>
 
* [[Lucario]]
 
* [[Lucario]]
 +
'''> UNOVA'''<br/>
 
</td>
 
</td>
 
<td align="center" style="vertical-align:top;">
 
<td align="center" style="vertical-align:top;">
Linia 411: Linia 420:
 
* [[Toxicroak]]
 
* [[Toxicroak]]
 
* [[Gallade]]
 
* [[Gallade]]
 +
'''> UNOVA'''<br/>
 +
* [[Pignite]]
 +
* [[Emboar]]
 +
* [[Scraggy]]
 +
* [[Scrafty]]
 +
* [[Cobalion]]
 +
* [[Terrakion]]
 +
* [[Virizion]]
 +
* [[Keldeo]]
 
</tr>
 
</tr>
 
</table>
 
</table>

Wersja z 09:54, 6 sie 2015

15nq3ur.jpg

Typ Walczący - Jest to typowo fizyczny typ Pokemonów oraz jeden z najsilniejszych. Istnieje ich 46, więc nie są zbyt popularne. Jak sama nazwa wskazuje te Pokemony nastawione są na atak i tutaj wiodą prym. Typ walczący jest super efektywny na aż 5 innych typów, co plasuje go w czołówce za Ziemnymi. Niestety mają jedną trudną do skorygowania wadę. Słabe statystyki specjalnej obrony powodują, że trudno się im przeciwstawić typowi psychicznemu, na który są podatne. Także typ walczący nie trafi nigdy Ducha, lecz jest na to częściowa rada*. W drugiej generacji wprowadzono ruch Foresight, który usuwa odporność duchów na ataki fizyczne. W kolejnej generacji służy temu także Odor Sleuth i umiejętność "Scrappy", którą posiada np Kangaskhan*. Co ciekawe istnieje kilka ataków specjalnych o typie walczącym, chociaż zazwyczaj dostępne są tylko dla legend.
Najciekawszymi i najmocniejszymi atakami tego typu są Superpower, Hi Jump Kick, DynamicPunch, Cross Chop, Close Combat, Final Gambit, Revenge, Jump Kick, Hammer Arm, Focus Punch, Focus Blast .



* Efektywność ataków:


* Odporności pokemonów:

Super efektywne (2x):


Mało efektywne (0,5x):


Brak efektu (0x):

Nietykalne (0x):

---

Odporne (0,5x):


Podatne (2x):





* Spis ataków walczących:


Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Brick Break 75 100 30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Circle Throw 60 90 -
Close Combat 120 100 Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Counter 0 100 Counter, jak sama nazwa wskazuje - kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Moc tego ataku jest 1.5-2 raza większa od mocy ostatniego ataku fizycznego przeciwnika.
Cross Chop 100 80 -
Double Kick 30 100 Atakuje dwa razy w rundzie.
DynamicPunch 100 50 Jeśli trafi, otępia przeciwnika.
Focus Punch 150 90 -
Hammer Arm 100 90 Zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom.
Hi Jump Kick 130 90 Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od aktualnego zdrowia używającego.
Jump Kick 100 95 Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 15% od aktualnego zdrowia używającego.
Karate Chop 50 100 -
Low Kick 50 100 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Low Sweep 60 100 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Mach Punch 40 1000 -
Revenge 120 100 -
Reversal 0 100 Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200.
Rolling Kick 60 85 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Seismic Toss 50 100 -
Sky Uppercut 85 90 -
Storm Throw 80 100
Submission 80 80 Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych przeciwnikowi obrażeń.
Superpower 120 100 Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom.
Triple Kick 25 90 Trafia do 3 razy na rundę.
Vital Throw 70 10000 -
Wake-Up Slap 60 100 -
Aura Sphere 90 1000 -
Final Gambit 250 1000 50% obrażeń zwrotnych.
Focus Blast 120 70 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Vacuum Wave 40 1000 -
Bulk Up 0 100 Podnosi atak i obronę używającego o jeden poziom.
Detect 0 100 Chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę.
Quick Guard 0 100 Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom.







Lista pokemonów walczących:


Pokemony typowo :


Pokemony o pierwszym typie :


Pokemony o drugim typie :

> KANTO

> JOHTO

> HOENN

> SINNOH

> UNOVA

> KANTO
> JOHTO
> HOENN

> SINNOH

> UNOVA

> KANTO

> JOHTO

> HOENN

> SINNOH

> UNOVA