Wydarzenia: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
(Nie pokazano 26 wersji utworzonych przez 8 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
Codziennie w czasie nocnego restartu gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze). Wydarzenia mogą być zarówno pozytywne (np. 20% więcej zdobywanego doświadczenia) jak i negatywne (np. 33% mniej znajdowanych jagód). Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego efektu. Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "Szczęście nowicjusza").
+
'''Wydarzenia''' to mechanika w grze, która daje graczom dodatkowe bonusy do aktywności w grze.
=Możliwe wydarzenia=
 
*'''Spokojny dzień''' - brak specjalnych efektów, to wydarzenie '''ma 33% szans na pojawienie się.'''
 
*'''Sezon na Jagody''' - 50% więcej znajdowanych jagód.
 
*'''Susza''' - 33% mniej znajdowanych jagód.
 
*'''Błyszczenie''' - 200% większa szansa na spotkanie shiny pokemonów.
 
*'''Dobra pogoda''' - szansa na spotkanie pokemona zwiększona o 20%
 
*'''Zła pogoda''' - szansa na spotkanie pokemona zmniejszona o 20%
 
*'''Szczęśliwy dzień''' - szansa złapania pokemona większa o 25%
 
*'''Pechowy dzień''' - szansa złapanie pokemona mniejsza o 25%
 
*'''Deszcz meteorów''' - szansa na znalezienie okruchu zwiększona o 300%
 
*'''Zew''' - większa szansa na spotkanie wysokopoziomowych pokemonów w dziczy.
 
*'''Wylęg''' - mniejsza szansa na spotkanie wysokopoziomowych pokemonów w dziczy.
 
*'''Łowy''' - wartość spotykanych w dziczy pokemonów większa o 20%
 
*'''Święto''' - przywiązanie z zabawy x2.
 
*'''Gniew natury''' - pokemony spotykane w dziczy są bardziej rozdrażnione.
 
*'''Rześkie powietrze''' - ilość PA regenerowanych co godzinę, większa o 10% maks. PA.
 
*'''Dzień wyzwań''' - 50% większa szansa na spotkanie trenera w dziczy.
 
*'''Spokój''' - trenerzy w dziczy dzisiaj się nie pojawiają.
 
*'''Mądrość przodków''' - 20% więcej zdobywanego doświadczenia za walki.
 
*'''Ciężka głowa''' - 10% mniej zdobywanego doświadczenia za walki.
 
  
*'''Szczęście nowicjusza''' - zwiększa szanse złapania pokemona o 25%
+
=Działanie=
=Specjalne wydarzenia=
+
 
Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. z świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację.
+
* Codziennie w czasie nocnego [[Reset|restartu]] (00:00-00:30) gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze).
 +
* Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego działania.
 +
* Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "'''Szczęście nowicjusza'''").
 +
 
 +
=Standardowe wydarzenia=
 +
* Każde z poniższych wydarzeń, ma równą szansę na wystąpienie.
 +
* W momencie losowania wydarzenia, wykluczane są te, które wystąpiły w ciągu ostatnich 6 dni.
 +
 
 +
 
 +
<table cellspacing="5" border="0" width="85%" align="center" bgcolor="c7c7c7"><tr></tr>
 +
<tr bgcolor="969696">
 +
<td width="20%" align="center>'''Wydarzenie'''</td>
 +
<td width="40%" align="center>'''Działanie'''</td>
 +
 
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Sezon na Jagody</td>
 +
<td align="center">W Dziczach znajdujesz o +50% więcej Jagód.</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Błyszczenie</td>
 +
<td align="center">Szansa spotkania [[Shiny Pokemon|Shiny Pokemona]] większa o +200%.</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Hodowla w Potrzebie</td>
 +
<td align="center">Za Pokemony Dnia otrzymasz o +75% więcej Yen.</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Szczęśliwy Dzień</td>
 +
<td align="center">Szansa złapania Pokemonów w Dziczy jest większa o +40%.</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Łowy</td>
 +
<td align="center">Wartość złapanych w Dziczy Pokemonów jest większa o +25%.</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Święto</td>
 +
<td align="center">Ilość przywiązania z Aktywności [[Zabawa]] jest zwiększona o +500%.</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Rześkie Powietrze</td>
 +
<td align="center">Co godzinę regenerujesz dodatkowe 10% maksymalnych [[Punkty Akcji|PA]].</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Dzień Wyzwań</td>
 +
<td align="center">Yeny za wygranie walki z Trenerem w Dziczy są zwiększone o +30%.</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Mądrość Przodków</td>
 +
<td align="center">Doświadczenie z walk w Dziczy jest zwiększone o +50%.</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Kumulacja</td>
 +
<td align="center">Możesz wziąć udział w [[Mini Loteria|Mini Loterii]] dodatkowe 3 razy za darmo.</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Dzień Zdrowia</td>
 +
<td align="center">Koszt naładowania Apteczki jest zmniejszony o 45%.</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Gorączka Złota</td>
 +
<td align="center">Wartość "znajdziek" w Dziczach (minerały, perły i podobne) jest zwiększona o +75%.</td>
 +
</tr>
 +
 
 +
</table>
 +
 
 +
 
 +
=Bonus Weekendowy=
 +
* Bonus, który ma miejsce w co drugi weekend (na przemian z [[Hala Wyzwań]]).
 +
* Wydarzenie wylosowane w Piątek rozpoczynający weekend z bonusem zostanie wzmocnione x2 i będzie trwało cały weekend (w Sobotę i Niedziele nie wylosuje się inne wydarzenie).
 +
* W Piątek rozpoczynający weekend z bonusem Wydarzenia: Błyszczenie, Święto, Rześkie Powietrze, Kumulacja, '''nie''' mogą zostać wylosowane.
 +
 
 +
=Niestandardowe wydarzenia=
 +
Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. ze świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację.
 +
 
 +
<table cellspacing="5" border="0" width="85%" align="center" bgcolor="c7c7c7"><tr></tr>
 +
<tr bgcolor="969696">
 +
<td width="20%" align="center>'''Wydarzenie'''</td>
 +
<td width="40%" align="center>'''Działanie'''</td>
 +
</tr>
 +
 
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Szczęście Nowicjusza</td>
 +
<td align="center">Zwiększa szanse złapania Pokemona o 25% dla Trenerów poniżej 15 poziomu.</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Opustoszała Puszcza</td>
 +
<td align="center">Zmniejsza o 50% szansę na spotkanie Pokemona w [[Puszcza|Puszczy]] przez 1 godzinę.</td>
 +
</tr>
 +
<tr bgcolor="FFFFFF">
 +
<td align="center">Zew Przygody</td>
 +
<td align="center">Pokemony zdobywają 50% więcej doświadczenia przebywając na terenie rezerwatu.</td>
 +
</tr>
 +
 
 +
</table>

Aktualna wersja na dzień 00:51, 11 lut 2023

Wydarzenia to mechanika w grze, która daje graczom dodatkowe bonusy do aktywności w grze.

Działanie

  • Codziennie w czasie nocnego restartu (00:00-00:30) gry losowane jest nowe wydarzenie, które ma wpływ na grę (głównie dotyczą one podróżowania po dziczy, ale nie zawsze).
  • Nazwę aktywnego wydarzenia znaleźć można w prawej kolumnie wraz z opisem jego działania.
  • Wydarzenia są aktywne dla wszystkich graczy powyżej 14 poziomu (dla tych poniżej 15 poziomu aktywne jest stałe wydarzenie "Szczęście nowicjusza").

Standardowe wydarzenia

  • Każde z poniższych wydarzeń, ma równą szansę na wystąpienie.
  • W momencie losowania wydarzenia, wykluczane są te, które wystąpiły w ciągu ostatnich 6 dni.


Wydarzenie Działanie
Sezon na Jagody W Dziczach znajdujesz o +50% więcej Jagód.
Błyszczenie Szansa spotkania Shiny Pokemona większa o +200%.
Hodowla w Potrzebie Za Pokemony Dnia otrzymasz o +75% więcej Yen.
Szczęśliwy Dzień Szansa złapania Pokemonów w Dziczy jest większa o +40%.
Łowy Wartość złapanych w Dziczy Pokemonów jest większa o +25%.
Święto Ilość przywiązania z Aktywności Zabawa jest zwiększona o +500%.
Rześkie Powietrze Co godzinę regenerujesz dodatkowe 10% maksymalnych PA.
Dzień Wyzwań Yeny za wygranie walki z Trenerem w Dziczy są zwiększone o +30%.
Mądrość Przodków Doświadczenie z walk w Dziczy jest zwiększone o +50%.
Kumulacja Możesz wziąć udział w Mini Loterii dodatkowe 3 razy za darmo.
Dzień Zdrowia Koszt naładowania Apteczki jest zmniejszony o 45%.
Gorączka Złota Wartość "znajdziek" w Dziczach (minerały, perły i podobne) jest zwiększona o +75%.


Bonus Weekendowy

  • Bonus, który ma miejsce w co drugi weekend (na przemian z Hala Wyzwań).
  • Wydarzenie wylosowane w Piątek rozpoczynający weekend z bonusem zostanie wzmocnione x2 i będzie trwało cały weekend (w Sobotę i Niedziele nie wylosuje się inne wydarzenie).
  • W Piątek rozpoczynający weekend z bonusem Wydarzenia: Błyszczenie, Święto, Rześkie Powietrze, Kumulacja, nie mogą zostać wylosowane.

Niestandardowe wydarzenia

Oprócz wymienionych wyżej wydarzeń mogą pojawiać się czasami specjalne związane np. ze świętami. Takie wydarzenia nie pojawiają się losowo, a są wprowadzane do gry przez administrację.

Wydarzenie Działanie
Szczęście Nowicjusza Zwiększa szanse złapania Pokemona o 25% dla Trenerów poniżej 15 poziomu.
Opustoszała Puszcza Zmniejsza o 50% szansę na spotkanie Pokemona w Puszczy przez 1 godzinę.
Zew Przygody Pokemony zdobywają 50% więcej doświadczenia przebywając na terenie rezerwatu.