Lucario: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 250: | Linia 250: | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>51</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>51</td> | ||
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>90</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>90</td> | ||
− | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'> | + | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>100</td> |
<td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#DDDDDD; text-align: center;'>-</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
Linia 277: | Linia 277: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>65</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>65</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>80</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>80</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100</td> |
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | ||
</tr> | </tr> | ||
</table> | </table> | ||
− | |||
== Dostępne TM == | == Dostępne TM == |
Wersja z 12:28, 21 mar 2014
#447 Riolu | Lista Pokemonów | #449 Hippopotas |
|
Lucario
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Spis treści
Wygląd
Zachowanie
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
Dark Pulse | start | 80 | 100 | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Foresight | start | 0 | 100 | Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. | ||
Quick Attack | start | 40 | 110 | - | ||
Detect | start | 0 | 100 | Chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę. | ||
Metal Claw | start | 50 | 95 | 10% szans na podwyższenie ataku używającemu o jeden poziom. | ||
Counter | start | 0 | 100 | Counter, jak sama nazwa wskazuje - kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Moc tego ataku jest 1.5-2 raza większa od mocy ostatniego ataku fizycznego przeciwnika. | ||
Feint | start | 60 | 100 | 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
Metal Sound | start | 0 | 85 | Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o dwa poziomy. | ||
Bone Rush | 29 | 25 | 90 | Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie. | ||
Quick Guard | 33 | 0 | 100 | Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom. | ||
Swords Dance | 37 | 0 | 100 | Podnosi statystykę ataku używającego o dwa poziomy. | ||
Heal Pulse | 42 | 0 | 100 | Leczy 50% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
Calm Mind | 47 | 0 | 100 | Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom. | ||
Aura Sphere | 51 | 90 | 100 | - | ||
Close Combat | 55 | 120 | 100 | Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom. | ||
Dragon Pulse | 60 | 90 | 100 | - | ||
ExtremeSpeed | 65 | 80 | 100 | - |
Dostępne TM
Ewolucje
> Przywiązanie 25 poziom |
|||
Riolu | Lucario |
Powrót do Listy Pokemonów |