Ziemny: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „<table cellspacing="0" border="0" width="90%" align="center"> <tr> <td align="center" style="vertical-align:top;"> http://oi60.tinypic.com/2q9htmx.jpg </td> <td align=...”)
 
Linia 282: Linia 282:
 
* [[Larvitar]]
 
* [[Larvitar]]
 
* [[Pupitar]]
 
* [[Pupitar]]
 +
'''> HOENN'''<br/>
 
* [[Marshtomp]]
 
* [[Marshtomp]]
 
* [[Swampert]]
 
* [[Swampert]]
'''> HOENN'''<br/>
 
 
* [[Nincada]]
 
* [[Nincada]]
 
* [[Numel]]
 
* [[Numel]]

Wersja z 13:53, 25 cze 2014

2q9htmx.jpg

Typ Ziemny - Pokemony tego typu zazwyczaj są wytrzymałymi i silnymi kompanami dopóki nie muszą mierzyć się z wodą, trawą czy lodem. Do VI generacji włącznie odnaleziono informacje o 61 osobnikach tego gatunku. Pokemony te starają się żyć w suchych miejscach, szczególnie na pustyniach, czy głęboko w górach. Ataków tego typu jest dosłownie garstka. Mimo to ich siła nie przewyższa średniej i maksymalną mocą Earthquake jest 100, co nie przysparza im wielu wielbicieli na najwyższych poziomach. Ich zaletą jest całkowita odporność na ataki elektryczne, a także dość duża ilość zdrowia i obrony. W ofensywie typ ziemny jest efektywny na pięć innych typów - w tym na trujące i stalowe. Pokemony ziemne nie trafiają latających, ale pamiętajmy, że na wyższych poziomach potrafią nauczyć się też kamiennych ataków i to w pewien sposób rozwiązuje problem.
Najskuteczniejsze ataki tego typu to Bonemerang, Earthquake. Innymi godnymi polecenia są Fissure, który zadaje olbrzymie obrażenia jeśli trafi na co ma małe szanse oraz Spikes, który zadaje obrażenia przez 4-5 tur niezależnie od tego pozwalając użytkownikowi na dalsze atakowanie (on użyty raz zadaje obrażenia w każdej turze, a Pokemon od następnej tury może atakować następnym przypisanym atakiem.



* Efektywność ataków:


* Odporności pokemonów:

Super efektywne (2x):


Mało efektywne (0,5x):

Brak efektu (0x):

Nietykalne (0x):

Odporne (0,5x):

Podatne (2x):





* Spis ataków ziemnych:


Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Bone Club 65 85 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Bone Rush 25 90 Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie.
Bonemerang 50 90 Atakuje 2 razy w rundzie.
Bulldoze 60 100 Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Dig 80 100 Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia.
Drill Run 90 1000 -
Earthquake 100 100 Przeciwnika używającego Dig trafia z 2x większą siłą.
Fissure 1000 20 Zadaje bardzo duże obrażenia.
Magnitude 70 100 Zróżnicowana moc, od 10 do 150 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Najczęściej atakuje za 70.
Sand Tomb 35 85 Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia
Spikes 35 100 Więzi przeciwnika na 4-5 rund.
Earth Power 90 100 10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Mud Bomb 85 85 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
Mud Shot 65 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Mud-Slap 40 100 Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom.
Sand-Attack 0 100 Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom








Lista pokemonów ziemnych:


Pokemony typowo :


Pokemony o pierwszym typie :


Pokemony o drugim typie :

> KANTO

> JOHTO

> HOENN

> SINNOH

> KANTO

> JOHTO

> HOENN

> SINNOH

> KANTO

> JOHTO

> HOENN

> SINNOH