TM: Różnice pomiędzy wersjami
(→II Generacja: zmieniony efekt detect) |
|||
Linia 2239: | Linia 2239: | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> | ||
<td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>ND</td> | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>ND</td> | ||
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> |
</tr> | </tr> | ||
<tr> | <tr> |
Wersja z 22:27, 1 lis 2016
TM - (z ang. Technical Machine), czyli specjalna techniczna maszyna, pozwalająca uczyć Pokemony ataków, których w większości nie nauczyłyby się w inny sposób. Aktualnie zostało wprowadzonych większość TM z generacji pierwszej i drugiej. Pamiętajmy, że każdy TM, który mamy w plecaku, jest zdatny tylko do jednorazowego użytku na jednym Pokemonie. Każdy TM ma swoją listę dostępności dla Pokemonów - nie każdy TM jest dedykowany, dla każdego Pokemona (np. ognistego nie nauczymy TMa o wodnym typie). Jeśli dany Pokemon może nauczyć się TM, którego mamy w plecaku - to będzie dostępny w sali treningowej. Jeśli znamy już dany atak, to nie jesteśmy w stanie drugi raz się go nauczyć, nawet jeśli mamy go w plecaku. TM'y możemy pozyskać na kilka sposobów, ale najważniejszym jest pokonywanie liderów sal. Im trudniejszy lider, tym lepsze wynagrodzenie w postaci coraz to mocniejszych Technicznych Maszyn. TMy można wygrać od TRZECIEJ sali wzwyż. Jest o co walczyć.
Posunięcia znane z 'Move Tutor' II generacji dostępne są od teraz jako TM!
Wybrane TM'y sporadycznie można też znaleźć na Safari i w Parku Narodowym
Poziomy na których Pokemony mogą nauczyć się TM ustalane są wg następujących kryteriów:
- od obrażeń
- od celności
- od dodatkowych efektów (jeśli są to efekty negatywne - raniące nas samych, to uczymy się takich ataków szybciej)
Spis treści
Możliwe do wylosowania TMy
Na poniższej liście znajdują się TMy, które mogą wylosować się po zdobyciu danej sali. Szansa na wylosowanie każdego w danym szeregu jest identyczna. Salki 7 i 8 mają identyczną pulę w każdym regionie.
Sala | Możliwe TMy |
Kanto - 3 | 3, 23, 30, 31, 32, 33, 41, 45 |
Kanto - 4 | 6, 12, 16, 19, 20, 21, 36, 46 |
Kanto - 5 | 1, 2, 5, 8, 11, 37, 39, 47, 48 |
Kanto - 6 | 7, 9, 10, 15, 17, 18, 22, 24, 27, 28, 40, 42, 43, 49 |
Kanto - 7 | 13, 24, 29 ,63, 72, 87, 93, 132, 133, 130, 140, 210 |
Kanto - 8 | 14, 25, 26, 38, 44, 147, 176 |
- | - |
Johto - 3 | 55, 58, 64, 65, 70, 75, 82, 89, 91, 92 |
Johto - 4 | 51, 52, 60, 61, 76, 77, 80, 83, 88, 90 |
Johto - 5 | 50, 53, 54, 67, 68, 71, 74, 78, 79, 86 |
Johto - 6 | 66, 69, 84, 85 |
Johto - 7 | 13, 24, 29, 63, 72, 87, 93, 132, 133, 130, 140, 210 |
Johto - 8 | 14, 25, 26, 38, 44, 147, 176 |
- | - |
Hoenn - 3 | 96, 101, 102, 122 |
Hoenn - 4 | 97, 103, 104, 109, 115, 121 |
Hoenn - 5 | 95, 98, 105, 106, 108, 109, 113, 123, 127, 129 |
Hoenn - 6 | 94, 112, 114, 116, 117, 118, 119, 120, 125, 126, 128 |
Hoenn - 7 | 13, 24, 29, 63, 72, 87, 93, 132, 133, 130, 140, 210 |
Hoenn - 8 | 14, 25, 26, 38, 44, 147, 176 |
- | - |
Sinnoh - 3 | 135, 141, 146, 151, 161 |
Sinnoh - 4 | 142, 152, 154, 157, 158, 166 |
Sinnoh - 5 | 137, 138, 143, 153, 155, 159, 162, 163, 164 |
Sinnoh - 6 | 134, 136, 139, 144, 145, 148, 149, 165 |
Sinnoh - 7 | 13, 24, 29, 63, 72, 87, 93, 132, 133, 130, 140, 210 |
Sinnoh - 8 | 14, 25, 26, 38, 44, 147, 176 |
- | - |
Unova - 3 | 171, 184, 189, 193, 198, 209 |
Unova - 4 | 175, 179, 183, 187, 188, 190, 191, 192, 195, 196, 203, 205 |
Unova - 5 | 172, 177, 178, 180, 182, 200, 201, 202, 204, 207 |
Unova - 6 | 173, 185, 194, 206, 208 |
Unova - 7 | 13, 24, 29, 63, 72, 87, 93, 132, 133, 130, 140, 210 |
Unova - 8 | 14, 25, 26, 38, 44, 147, 176 |
Lista TM wg ich numerów
I Generacja
Numer TM | Posunięcie | Poziom | Typ | Kategoria | Moc | Celność | ND* | Efekt |
1 | Mega Punch | 36 | 80 | 85% | - | - | ||
2 | Razor Wind | 34 | 80 | 100% | - | - | ||
3 | Swords Dance | 1 | - | 100% | - | Podnosi statystykę ataku używającego o dwa poziomy. | ||
4 | Substitute | 30 | - | - | - | - | ND | - |
5 | Mega Kick | 46 | 120 | 75% | - | - | ||
6 | Toxic | 15 | - | 90% | - | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia. | ||
7 | Horn Drill | 60 | 1000 | 20% | - | Zadaje bardzo duże obrażenia.. | ||
8 | Body Slam | 37 | 85 | 100% | - | Szansa 30% na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
9 | Take Down | 36 | 90 | 85% | - | Zadaje obrażenia zwrotne, w postaci 25% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
10 | Double-Edge | 46 | 120 | 100% | - | Zadaje obrażenia zwrotne, w postaci 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
11 | BubbleBeam | 24 | 65 | 100% | - | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika. | ||
12 | Water Gun | 10 | 40 | 100% | - | - | ||
13 | Ice Beam | 42 | 95 | 100% | - | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | ||
14 | Blizzard | 52 | 120 | 70% | - | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | ||
15 | Hyper Beam | 60 | 150 | 90% | - | Po jego użyciu odpoczywamy 1 rundę, by zregenerować siły. | ||
16 | Pay Day | 1 | 40 | 100% | - | - | ||
17 | Submission | 33 | 80 | 80% | - | Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych przeciwnikowi obrażeń. | ||
18 | Counter | 30 | - | 100% | - | Counter, jak sama nazwa wskazuje - kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Moc tego ataku jest 1.5-2 raza większa od mocy ostatniego ataku fizycznego przeciwnika. | ||
19 | Seismic Toss | 15 | 50 | 100% | - | - | ||
20 | Rage | 10 | 20 | 100% | - | Podnosi statystykę ataku użytkownika. | ||
21 | Mega Drain | 15 | 40 | 100% | - | Regeneruje użytkownikowi 40% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
22 | SolarBeam | 52 | 120 | 100% | - | W 1 rundzie ładuje energię, a w drugiej posyła właściwe obrażenia. | ||
23 | Dragon Rage | 15 | 40 | 100% | - | - | ||
24 | Thunderbolt | 40 | 95 | 100% | - | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
25 | Thunder | 50 | 120 | 70% | - | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
26 | Earthquake | 44 | 100 | 100% | - | Zadaje podwójne obrażenia, gdy przeciwnik jest zakopany pod ziemię. | ||
27 | Fissure | 60 | 1000 | 20% | - | Zadaje bardzo duże obrażenia. | ||
28 | Dig | 32 | 80 | 100% | - | Użytkownik w rundzie użycia zakopuje się pod ziemię (jest niepodatny na większość ataków), a w kolejnej zadaje obrażenia. | ||
29 | Psychic | 40 | 90 | 100% | - | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. | ||
30 | Teleport | 1 | - | - | - | Nie zadaje obrażeń, lecz daje nam 50% szans, na uniknięcie kolejnego ataku przeciwnika. | ||
31 | Mimic | 15 | - | - | - | Kopiuje ostatnie posunięcie przeciwnika i tym samym przejmujemy ten atak do końca walki. | ||
32 | Double Team | 1 | - | 100% | - | Zwiększa uniki użytkownika. | ||
33 | Reflect | 1 | - | - | - | Podnosi statystykę obrony używającemu o jeden poziom. | ||
34 | Bide | 15 | - | - | - | - | ND | - |
35 | Metronome | 1 | - | - | ND | Losuje i używa jednego ataku ze wszystkich dostępnych. | ||
36 | Selfdestruct | 40 | 200 | 100% | - | Zadaje obrażenia zwrotne, w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
37 | Egg Bomb | 35 | 100 | 75% | - | - | ||
38 | Fire Blast | 51 | 120 | 85% | - | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
39 | Swift | 25 | 60 | - | - | Atak, który zawsze trafia, nie licząc przeciwników nukrkujących (Dive), zakopanych (Dig), lub w locie (Fly). | ||
40 | Skull Bash | 44 | 100 | 100% | - | Zwiększa obronę użytkownika. | ||
41 | Softboiled | 10 | - | 100% | - | Leczy 25% aktualnego zdrowia. | ||
42 | Dream Eater | 46 | 100 | 100% | - | Trafia tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Jeśli trafi regeneruje 40% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
43 | Sky Attack | 55 | 140 | 90% | - | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
44 | Rest | 45 | - | 100% | - | Leczy 50% obecnego zdrowia, ma 50% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi dwie rundy, po czym w trzeciej budzi się i używa następnego ataku. | ||
45 | Thunder Wave | 1 | - | 100% | - | Wywołuje paraliż u przeciwnika. | ||
46 | Psywave | 18 | - | 80% | - | Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo | ||
47 | Explosion | 50 | 250 | 100% | - | Zadaje obrażenia zwrotne, w postaci 50% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
48 | Rock Slide | 31 | 75 | 90% | - | Ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
49 | Tri Attack | 33 | 80 | 100% | - | Ma 20% szans na uzyskanie u przeciwnika następujących efektów: podpalenie, zamrożenie, paraliż. |
II Generacja
Numer TM | Posunięcie | Poziom | Typ | Kategoria | Moc | Celność | ND* | Efekt |
50 | DynamicPunch | 45 | 100 | 50% | - | Jeśli trafi otępia przeciwnika. | ||
51 | Headbutt | 25 | 70 | 100% | - | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
52 | Curse | 15 | - | - | - | Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli duch, to tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia, jeśli inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom. | ||
53 | Rollout | 34 | - | 90% | - | Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o pewien procent. Jeśli nie trafimy, używamy kolejnego ataku z listy. | ||
54 | Zap Cannon | 51 | 120 | 50% | - | Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika. | ||
55 | Psych Up | 15 | - | - | - | Kopiuje pozytywne efekty dodanych statystyk przeciwnika. | ||
56 | Hidden Power | 15 | - | - | - | - | ND | - |
57 | Sunny Day | 15 | - | - | - | - | ND | - |
58 | Sweet Scent | 1 | - | 100% | - | Obniża uniki przeciwnikowi o jeden poziom. | ||
59 | Snore | 15 | - | - | - | - | ND | - |
60 | Icy Wind | 18 | 55 | 95% | - | Zmniejsza szybkość przeciwnika. | ||
61 | Protect | 10 | - | - | - | Po użyciu używający nie otrzyma obrażeń w następnej rundzie. Atak o priorytecie 4. Nie może ochronić przed atakami Doom Desire, Future Sight, Imprison, Perish Song, Role Play, Shadow Force, Transform. | ||
62 | Rain Dance | 15 | - | - | - | - | ND | - |
63 | Giga Drain | 30 | 75 | 100% | - | Regeneruje 40% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
64 | Endure | 15 | - | - | - | Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30% co rundę. | ||
65 | Frustration | 15 | - | - | - | Im Pokemon używający ma mniejsze przywiązanie, tym mocniejszy staje się ten atak. | ||
66 | Iron Tail | 42 | 100 | 75% | - | 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika. | ||
67 | DragonBreath | 30 | 60 | 100% | - | 30% szans na paraliż przeciwnika. | ||
68 | Return | 15 | - | - | - | Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy. | ||
69 | Shadow Ball | 34 | 80 | 100% | - | 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. | ||
70 | Mud-Slap | 8 | 20 | 100% | - | Obniża celność przeciwnika. | ||
71 | Ice Punch | 32 | 75 | 100% | - | 10% szans na zamrożenie przeciwnika. | ||
72 | Sludge Bomb | 36 | 90 | 100% | - | 30% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
73 | Sandstorm | 15 | - | - | - | - | ND | - |
74 | ThunderPunch | 32 | 75 | 100% | - | 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
75 | Detect | 10 | - | - | - | Po użyciu używający nie otrzyma obrażeń w następnej rundzie. Atak o priorytecie 4. Nie może ochronić przed atakami Doom Desire, Future Sight, Imprison, Perish Song, Role Play, Shadow Force, Transform. | ||
76 | Attract | 5 | - | - | - | Wprowadza przeciwnika w "Zakochanie", jeśli przeciwnik nie jest bezpłciowy. | ||
77 | Thief | 45 | 40 | 100% | ZD* | Regeneruje 25% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
78 | Steel Wing | 29 | 90 | 90% | - | 10% szans na podwyższenie obrony. | ||
79 | Fire Punch | 32 | 75 | 100% | - | 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
80 | Fury Cutter | 22 | - | 95% | ZD* | Zaczyna od 20 mocy, kończy na 160. Działanie podobne do Rollout. | ||
81 | Nightmare | 25 | - | - | - | - | ND | - |
82 | Swagger | 10 | - | - | - | Podwyższa statystykę ataku przeciwnika i oszałamia go. | ||
83 | Sleep Talk | 8 | - | - | ND | Pozwala atakować losowym ruchem w trakcie snu. | ||
84 | Flamethrower | 42 | 95 | 100% | - | Szansa 10% na podpalenie. | ||
85 | Synthesis | 15 | - | - | - | Leczy 25% aktualnego zdrowia (zależne od pogody). | ||
86 | AncientPower | 28 | 80 | 100% | - | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników. | ||
87 | Outrage | 48 | 120 | 100% | - | Zadaje obrażenia przez 2 do 3 rund, po czym używający ataku zostaje otępiony. Ta sama sytuacja w przypadku kiedy nie trafimy przeciwnika. | ||
88 | Twister | 16 | 40 | 100% | - | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. Jeśli przeciwnik jest "w locie" moc tego ataku zwiększa się do 80. | ||
89 | Heal Bell | 5 | - | - | - | Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie). | ||
90 | Low Kick | 12 | 50 | 100% | - | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
91 | String Shot | 6 | - | 95% | - | Zmniejsza szybkość przeciwnika. | ||
92 | Defense Curl | 1 | - | - | - | Zwiększa obronę. |
III Generacja
Numer TM | Posunięcie | Poziom | Typ | Kategoria | Moc | Celność | ND* | Efekt |
93 | Focus Punch | 40 | 150 | 90% | ZD | Atak o priorytecie 6. | ||
94 | Dragon Claw | 45 | 80 | 100% | - | - | ||
95 | Water Pulse | 25 | 60 | 100% | - | 20% szans na otępienie przeciwnika. | ||
96 | Calm Mind | 20 | - | - | - | Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom. | ||
97 | Bulk Up | 20 | - | - | - | Podnosi atak i obronę używającego o jeden poziom. | ||
98 | Bullet Seed | 35 | 25 | 80% | - | Atakuje 4-5 razy na rundę. | ||
99 | Taunt | 20 | - | - | ND | Blokuje przeciwnikowi możliwość używania ataków statusowych. NIEOSKRYPTOWANY | ||
100 | Hail | 15 | - | - | - | - | ND | - |
101 | Light Screen | 1 | - | - | - | Podwyższa specjalną obronę używającego o dwa poziomy. | ||
102 | Safeguard | 20 | - | - | - | Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan paraliż otępienie itd | ||
103 | Brick Break | 30 | 75 | 100% | ZD | 30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. | ||
104 | Shock Wave | 25 | 60 | 100% | - | Zawsze trafia. | ||
105 | Rock Tomb | 25 | 50 | 80% | - | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. | ||
106 | Aerial Ace | 30 | 70 | 100% | - | Zawsze trafia. | ||
107 | Torment | 1 | - | - | - | - | ND | - |
108 | Facade | 30 | zależna | 100% | - | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie | ||
109 | Secret Power | 30 | 70 | 100% | - | 30% szans na losowy efekt: paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie szybkości, obniżenie celności o 1 poziom u przeciwnika. | ||
110 | Skill Swap | 20 | - | - | - | - | ND | - |
111 | Snatch | 20 | - | - | - | - | ND | - |
112 | Overheat | 45 | 140 | 90% | - | Zmniejsza specjalny atak używającego o dwa poziomy. | ||
113 | Ominous Wind | 30 | 60 | 100% | - | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników o jeden poziom. | ||
114 | Sucker Punch | 40 | 80 | 100% | - | Atak o priorytecie 1. | ||
115 | Vacuum Wave | 20 | 40 | 100% | - | Atak o priorytecie 1. | ||
116 | Zen Headbutt | 35 | 80 | 90% | - | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
117 | Blast Burn | 60 | 150 | 70% | - | Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły. | ||
118 | Draco Meteor | 60 | 140 | 90% | - | Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy. | ||
119 | Frenzy Plant | 60 | 150 | 90% | - | Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły. | ||
120 | Hydro Cannon | 60 | 150 | 70% | - | Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły. | ||
121 | Air Cutter | 30 | 85 | 100% | - | - | ||
122 | Knock Off | 1 | 20 | 100% | ZD | - | ||
123 | Last Resort | 50 | 140 | 50% | ZD | - | ||
124 | Magnet Rise | 20 | - | - | ND | Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego. | ||
125 | Uproar | 40 | 90 | 100% | ZD | - | ||
126 | Aqua Tail | 35 | 90 | 90% | - | - | ||
127 | Bounce | 30 | 85 | 85% | ZD | 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
128 | Earth Power | 40 | 90 | 100% | - | 10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
129 | Endeavor | 30 | - | 100% | - | Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. | ||
130 | Gunk Shot | 45 | 120 | 70% | - | 30% szans na zatrucie przeciwnika. |
IV Generacja
Numer TM | Posunięcie | Poziom | Typ | Kategoria | Moc | Celność | ND* | Efekt |
131 | Magic Coat | 30 | - | 100% | ND | Odbija ataki statusowe używane przez przeciwnika i kierowane w używającego tego ataku. | ||
132 | Roost | 45 | - | 100% | - | Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu. | ||
133 | Focus Blast | 50 | 120 | 70% | - | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
134 | Energy Ball | 45 | 80 | 100% | - | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. | ||
135 | False Swipe | 20 | 60 | 100% | - | Ten atak nie może zadać ciosu kończącego walkę, ponieważ zawsze zostawia przeciwnika z 1 HP | ||
136 | Brine | 45 | 110 | 100% | - | - | ||
137 | Fling | 35 | 80 | 100% | - | 30% szans na oszołomienie. | ||
138 | Charge Beam | 45 | 70 | 90% | - | 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom. | ||
139 | Dragon Pulse | 40 | 90 | 100% | - | - | ||
140 | Drain Punch | 35 | 75 | 100% | - | Regeneruje 40% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
141 | Will-O-Wisp | 45 | - | 75% | - | Jeśli trafi, podpala przeciwnika.(niedopracowane działanie) | ||
142 | Silver Wind | 30 | 80 | 100% | - | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników | ||
143 | Shadow Claw | 35 | 70 | 100% | - | - | ||
144 | Payback | 50 | 120 | 100% | - | - | ||
145 | Giga Impact | 60 | 150 | 90% | - | Po użyciu ataku wymagana jest runda odpoczynku. | ||
146 | Rock Polish | 15 | - | 100% | - | Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. | ||
147 | Stone Edge | 45 | 100 | 100% | - | - | ||
148 | Avalanche | 40 | 90 | 100% | - | Zadaje obrażenia. Priorytet -4. | ||
149 | Gyro Ball | 50 | 100 | 100% | - | - | ||
150 | Stealth Rock | 35 | - | - | ND | |||
151 | Captivate | 5 | - | 100% | - | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy. | ||
152 | Dark Pulse | 40 | 80 | 100% | - | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
153 | X-Scissor | 40 | 80 | 100% | - | - | ||
154 | Natural Gift | 40 | 80 | 100% | - | - | ||
155 | Poison Jab | 45 | 80 | 100% | - | 30% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
156 | Grass Knot | 40 | - | - | ND | - | ||
157 | Pluck | 25 | 60 | 100% | - | Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. | ||
158 | U-turn | 30 | 100 | 100% | - | Zwiększa szybkość o 2 poziomy. | ||
159 | Flash Cannon | 40 | 80 | 100% | - | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony o 1 poziom. | ||
160 | Trick Room | 45 | - | - | ND | - | ||
161 | Iron Defense | 25 | - | 100% | - | Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy. | ||
162 | Iron Head | 45 | 80 | 100% | - | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
163 | Seed Bomb | 45 | 80 | 100% | - | - | ||
164 | Signal Beam | 40 | 85 | 100% | - | 10% szans na otępienie przeciwnika | ||
165 | Superpower | 45 | 120 | 100% | - | Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom. | ||
166 | Bug Bite | 35 | 60 | 100% | - | Regeneruje 30% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
167 | Gastro Acid | 15 | - | - | ND | - | ||
168 | Gravity | 15 | - | - | ND | Usuwa przeciwnikowi zdolność latania oraz lewitowania, a także blokuje działanie ataków z powietrza. | ||
169 | Helping Hand | 15 | - | - | ND | - | ||
170 | Pain Split | 35 | - | - | ND | - |
V Generacja
Numer TM | Posunięcie | Poziom | Typ | Kategoria | Moc | Celność | ND* | Efekt |
171 | Hone Claws | 15 | - | 100% | - | Zwiększa atak oraz celność używającego o jeden poziom. | ||
172 | Psyshock | 40 | 90 | 100% | - | 10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony fizycznej przeciwnika o jeden poziom. | ||
173 | Venoshock | 45 | 65 | 90% | - | Uderza do dwóch razy na rundę. | ||
174 | Telekinesis | 30 | - | 100% | ND | - | ||
175 | Smack Down | 25 | 50 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
176 | Sludge Wave | 50 | 95 | 100% | - | 10% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
177 | Flame Charge | 35 | 70 | 100% | - | Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. | ||
178 | Low Sweep | 30 | 60 | 100% | - | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. | ||
179 | Round | 35 | 60 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
180 | Echoed Voice | 25 | 40 | 100% | - | Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy. | ||
181 | Scald | 40 | 80 | 100% | ND | - | ||
182 | Sky Drop | 35 | 60 | 100% | - | Zadaje obrażenia | ||
183 | Incinerate | 35 | 60 | 100% | - | Zadaje obrażenia | ||
184 | Quash | 15 | - | 100% | - | Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. | ||
185 | Acrobatics | 50 | 110 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
186 | Embargo | 45 | - | 100% | ND | - | ||
187 | Retaliate | 40 | 70 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
188 | Volt Switch | 25 | 70 | 100% | - | - | ||
189 | Struggle Bug | 25 | 50 | 100% | - | Zmniejsza specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. | ||
190 | Bulldoze | 40 | 60 | 100% | - | Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom. | ||
191 | Frost Breath | 40 | 60 | 90 | - | - | ||
192 | Dragon Tail | 35 | 60 | 90% | - | Zadaje obrażenia. Atak z priorytetem -6. | ||
193 | Work Up | 15 | - | 100% | - | Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden poziom. | ||
194 | Wild Charge | 50 | 90 | 100% | - | W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń. | ||
195 | Snarl | 30 | 55 | 95% | - | Po trafieniu zmniejsza specjalny atak przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
196 | Super Fang | 35 | 65 | 90% | - | Zadaje obrażenia. | ||
197 | Role Play | 15 | - | - | ND | - | ||
198 | Tailwind | 30 | - | 100% | - | Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. | ||
199 | Worry Seed | 10 | - | - | ND | - | ||
200 | Grass Pledge | 35 | 80 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
201 | Fire Pledge | 35 | 80 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
202 | Water Pledge | 35 | 80 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
203 | Covet | 20 | 60 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
204 | Drill Run | 40 | 90 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
205 | Dual Chop | 30 | 40 | 90 | - | Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
206 | Hyper Voice | 40 | 90 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
207 | Electroweb | 30 | 55 | 90 | - | Zadaje obrażenia. | ||
208 | Foul Play | 50 | 95 | 100% | Zadaje obrażenia. | |||
209 | Bind | 15 | 15 | 85% | - | - | ||
210 | Heat Wave | 45 | 100 | 90% | - | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na podpalenie przeciwnika. |
Brakujące TM'y zostaną wprowadzone w najbliższej przyszłości. Numeracja nie zostanie zmieniona.
Legenda:
ND - Niedostępny
ZD - Zmienione Działanie