|
|
Linia 2682: |
Linia 2682: |
| <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> | | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>100%</td> |
| <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> | | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> |
− | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>Za każde użycie dodaje niewielką ilość Yenów używającemu.</td> | + | <td style='background:#FFFFFF; text-align: center;'>-</td> |
| </tr> | | </tr> |
| <tr> | | <tr> |
Wersja z 18:10, 22 lip 2013
Działania posunięć
Aspekt ataków statusowych (S):
1. Od czego zależy ich moc?
Każdy atak statusowy ma swój własny efekt (działanie). Nie można pytać, co zrobić by atak statusowy (ogólnie) był mocniejszy, tylko trzeba sprawdzić wszystkie informacje o nim z naszej encyklopedii jakim jest Pokedex.
Musimy odczytać efekt ataku z tego artykułu i wywnioskować sami, czy jest jakakolwiek możliwość zwiększenia mocy danego ataku.
a) jeśli ma słabą celność - możemy ją zwiększyć tylko INNYMI atakami, które naszemu Pokemonowi ją zwiększają, bądź zmniejszają uniki przeciwnika. Im gorzej się porusza, tym łatwiej trafić, prawda?
b) jeśli nakłada stan, typu paraliż, to nie jesteśmy w stanie na to wpłynąć, oprócz oczywiście celności.
c) jeśli ruch zwiększa nam atak, to robi to procentowo i jeśli robi to używającemu, to oblicza to na podstawie statystyki ataku używającego, oraz swojej mocy (poziomowej), którą wytłumaczyłem niżej:
Często widzimy, że pewne posunięcia zmniejszają, bądź zwiększają statystyki o jakąś ilość poziomów.
Jeden poziom odpowiada pięciu procentom, branym z naszych statystyk bądź przeciwnika (w zależności od efektu ataku). Atak zmieniający statystyki o dwa poziomy dodaje lub zabiera już około 10% punktów z aktualnych statystyk.
Na przykład:
Jeśli nasz Raticate posiada atak "90" oraz pierwszy raz użyje ruchu Swords Dance, jego statystyka atak wzrośnie o 10% (dwa poziomy).
Jeśli użyje drugi raz - to nasza statystyka będzie wynosić 99 i biorąc 10% z tej statystyki - wzrośnie nam o 9,9. I tak aż do zakończenia walki. Gdy zwiększałby nam szybkość o dwa poziomy, to po prostu musimy dalej trenować nasz atak w salce treningowej, by procentowo zwiększał więcej.
Kolejna sprawa. Jeśli przy ataku jest napisane, że podnosi "atak" to podnosi nam statystykę ataku fizycznego.
Jeśli specjalnego, to mamy jasność.
Posunięcia mogą także nakładać pewne stany na nas lub przeciwnika.
Wytłumaczenie stanów Pokemona w którym się znajduje jest wytłumaczone TUTAJ.
A
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Absorb |
|
|
20 |
100% |
- |
Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Acid |
|
|
40 |
100% |
- |
10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. |
Acid Armor |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. |
Acid Spray |
|
|
40 |
100% |
- |
Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy co każde trafienie. |
Acrobatics |
|
|
110 |
100% |
Tak |
- |
Acupressure |
|
|
- |
50% |
Tak |
Zwiększa wszystkie statystyki pokemona o pół poziomu |
Aerial Ace |
|
|
60 |
100% |
- |
- |
Aeroblast |
|
|
100 |
95% |
- |
- |
Agility |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy. |
Air Cutter |
|
|
55 |
95% |
- |
- |
Air Slash |
|
|
75 |
95% |
- |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Amnesia |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy. |
AncientPower |
|
|
80 |
100% |
- |
10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników. |
Aqua Jet |
|
|
40 |
100% |
- |
10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników. |
Aqua Ring |
|
|
- |
- |
Tak |
Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu. |
Aqua Tail |
|
|
90 |
90% |
- |
- |
Aromatherapy |
|
|
- |
- |
- |
Leczy używającego, kiedy dotknięty jest np paraliżem, jest otruty itp. Podobne działanie do Heal Bell. |
Assurance |
|
|
100 |
100% |
Tak |
- |
Astonish |
|
|
30 |
100% |
- |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Aura Sphere |
|
|
90 |
100% |
- |
- |
Aurora Beam |
|
|
65 |
100% |
- |
10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom. |
Attract |
|
|
- |
- |
- |
Wprowadza przeciwnika w stan "zakochania". |
Avalanche |
|
|
90 |
100% |
Tak |
Zadaje podwójne obrażenia, jeżeli atakujący doznał obrażeń od przeciwnika. |
Autotomize |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. |
B
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Barrage |
|
|
15 |
85% |
- |
Atakuje 2-5 razy. |
Barrier |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy. |
Baton Pass |
- |
- |
- |
- |
ND* |
- |
Beat Up |
|
|
65 |
100% |
Tak |
- |
Belly Drum |
|
|
- |
- |
- |
Podwyższamy swoją statystykę ataku o 6 poziomów, ale jednocześnie tracimy (w teorii) 50% zdrowia. Atak jednorazowy. |
Bide |
- |
- |
- |
- |
ND* |
- |
Bind |
|
|
15 |
85% |
- |
Atakuje 4-5 rund. |
Bite |
|
|
60 |
100% |
- |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Blaze Kick |
|
|
85 |
90% |
- |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Blizzard |
|
|
120 |
70% |
- |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia. |
Body Slam |
|
|
85 |
100% |
- |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Bone Club |
|
|
65 |
85% |
- |
10% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Bone Rush |
|
|
25 |
90% |
- |
Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie. |
Bonemerang |
|
|
50 |
90% |
- |
Atakuje 2 razy w rundzie. |
Bounce |
|
|
85 |
85% |
Tak |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Brave Bird |
|
|
120 |
100% |
- |
1/3 obrażeń zwrotnych. |
Brick Break |
|
|
75 |
100% |
Tak |
30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom. |
Brine |
|
|
110 |
90% |
Tak |
- |
Bubble |
|
|
20 |
100% |
- |
10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. |
BubbleBeam |
|
|
65 |
100% |
- |
10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom. |
Bug Bite |
|
|
60 |
100% |
Tak |
Regeneruje 30% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Bug Buzz |
|
|
90 |
100% |
- |
10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. |
Bulk Up |
|
|
- |
- |
- |
Podnosi atak i obronę używającego o jeden poziom. |
Bulldoze |
|
|
60 |
100% |
- |
Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Bullet Punch |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
Bullet Seed |
|
|
25 |
80% |
- |
Atakuje 4-5 razy na rundę. |
C
D
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Dark Pulse |
|
|
80 |
100% |
- |
20% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Defense Curl |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Destiny Bond |
|
|
- |
- |
Tak |
Nakłada efekt na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń. |
Detect |
|
|
- |
- |
- |
Chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę. |
Dig |
|
|
80 |
100% |
- |
Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. |
Disable |
|
|
- |
- |
- |
Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund. |
Discharge |
|
|
80 |
100% |
- |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Dive |
|
|
80 |
100% |
- |
Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik nurkuje i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. |
Dizzy Punch |
|
|
70 |
100% |
- |
20% szans na otępienie przeciwnika. |
Double Hit |
|
|
35 |
90% |
- |
Atakuje 2 razy na rundę. |
Double Kick |
|
|
30 |
100% |
- |
Atakuje dwa razy w rundzie. |
Double Team |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa uniki używającego o jeden poziom. |
Double-Edge |
|
|
120 |
100% |
- |
Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
DoubleSlap |
|
|
15 |
85% |
- |
Atakuje od 2 do 5 razy na rundę. |
Draco Meteor |
|
|
140 |
90% |
- |
Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
Dragon Claw |
|
|
80 |
100% |
- |
- |
Dragon Dance |
|
|
- |
- |
- |
Podnosi o jeden poziom atak i szybkość używającego. |
Dragon Pulse |
|
|
90 |
100% |
- |
- |
Dragon Rage |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
Dragon Rush |
|
|
100 |
75% |
- |
20% szans na oszołomienie przeciwnika. |
DragonBreath |
|
|
60 |
100% |
- |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Dragon Tail |
|
|
60 |
90% |
- |
- |
Dream Eater |
|
|
100 |
100% |
- |
Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Drill Peck |
|
|
80 |
100% |
- |
- |
Drill Run |
|
|
90 |
100% |
- |
- |
DynamicPunch |
|
|
100 |
50% |
- |
Jeśli trafi, otępia przeciwnika. |
E
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Earth Power |
|
|
90 |
100% |
- |
10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Earthquake |
|
|
100 |
100% |
- |
Przeciwnika używającego Dig trafia z 2x większą siłą. |
Echoed Voice |
|
|
40 |
100% |
Tak |
Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
Egg Bomb |
|
|
100 |
75% |
- |
- |
Electro Ball |
|
|
70 |
100% |
Tak |
- |
Embargo |
|
|
- |
100% |
ND |
- |
Ember |
|
|
40 |
100% |
- |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Endeavor |
|
|
- |
100% |
ND |
Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. |
Endure |
|
|
- |
- |
Tak |
Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30% co rundę. |
Energy Ball |
|
|
80 |
100% |
- |
10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. |
Eruption |
|
|
150 |
100% |
Tak |
- |
Explosion |
|
|
250 |
100% |
- |
Zadaje 50% obrażeń zwrotnych. |
Extrasensory |
|
|
80 |
100% |
- |
10% szans na oszołomienie przeciwnika. |
ExtremeSpeed |
|
|
80 |
100% |
- |
- |
F
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Facade |
|
|
zależna |
100% |
- |
Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy przeciwnik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie |
Faint Attack |
|
|
60 |
100% |
- |
- |
Fake Out |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
Fake Tears |
|
|
- |
100% |
- |
Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy |
False Swipe |
|
|
40 |
100% |
- |
Ten atak nie może zadać ciosu kończącego walkę, ponieważ zawsze zostawia przeciwnika z 1 HP |
FeatherDance |
|
|
- |
100% |
- |
Obniża atak przeciwnika o 2 poziomy. |
Feint |
|
|
60 |
100% |
Tak |
30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Final Gambit |
|
|
250 |
100% |
Tak |
50% obrażeń zwrotnych. |
Fire Blast |
|
|
120 |
85% |
- |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Fire Fang |
|
|
65 |
95% |
- |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Fire Pledge |
|
|
150 |
100% |
Tak |
- |
Fire Punch |
|
|
75 |
100% |
- |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Fire Spin |
|
|
35 |
85% |
- |
Więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund. |
Fissure |
|
|
1000 |
20% |
Tak |
Zadaje bardzo duże obrażenia. |
Flail |
|
|
zależna |
100% |
- |
Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200. |
Flame Burst |
|
|
85 |
100% |
Tak |
- |
Flame Charge |
|
|
50 |
100% |
- |
Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. |
Flame Wheel |
|
|
60 |
100% |
- |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Flamethrower |
|
|
95 |
100% |
- |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Flare Blitz |
|
|
120 |
100% |
- |
10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych. |
Flash |
|
|
- |
- |
- |
Zmniejsza celność przeciwnika o 1 poziom. |
Flash Cannon |
|
|
80 |
100% |
- |
10% szans na obniżenie specjalnej obrony o 1 poziom. |
Flatter |
|
|
- |
100% |
- |
Podnosi specjalny atak przeciwnika o 1 poziom i go otępia. |
Fling |
|
|
60 |
100% |
Tak |
- |
Focus Blast |
|
|
120 |
70% |
- |
10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Focus Energy |
|
|
- |
- |
- |
Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom. |
Focus Punch |
|
|
150 |
90% |
Tak |
- |
Follow Me |
|
|
- |
- |
- |
W walkach 6 vs 6 zmniejsza zmęczenie używającego, lub zwiększa przeciwnika (jeśli wygra z używającym ataku). |
Foresight |
|
|
- |
- |
- |
Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. |
Foul Play |
|
|
95 |
100% |
Tak |
- |
Frenzy Plant |
|
|
150 |
90% |
- |
Atak dwurundowy. W pierwszej zadaje obrażenia, w drugiej odpoczywa. |
Frustration |
|
|
zależna |
100% |
- |
Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to kontratak do Return. |
Fury Attack |
|
|
15 |
85% |
- |
Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy |
Fury Cutter |
|
|
zależna |
95% |
Tak |
Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95%. Zaczyna od 20 mocy, kończy na 160. Działanie podobne do Rollout. |
Fury Swipes |
|
|
18 |
80% |
- |
Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy |
Future Sight |
|
|
100 |
100% |
Tak |
- |
G
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Gastro Acid |
- |
- |
- |
- |
ND |
Wyłącza zdolność przeciwnika w walce (Ability) |
Giga Drain |
|
|
75 |
100% |
- |
Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Giga Impact |
|
|
150 |
90% |
Tak |
- |
Glare |
|
|
- |
90% |
- |
Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi. |
Grass Pledge |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
GrassWhistle |
|
|
- |
- |
- |
Usypia przeciwnika, jeśli trafi. |
Gravity |
- |
- |
- |
- |
ND |
Usuwa przeciwnikowi zdolność latania oraz lewitowania, a także blokuje działanie ataków z powietrza. |
Growl |
|
|
- |
100% |
- |
Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom. |
Growth |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom. |
Guillotine |
|
|
1000 |
20% |
Tak |
Zadaje bardzo duże obrażenia. |
Gunk Shot |
|
|
120 |
70% |
- |
30% szans na zatrucie przeciwnika. |
Gust |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
Gyro Ball |
|
|
100 |
100% |
Tak |
- |
H
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Hail |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Hammer Arm |
|
|
100 |
90% |
- |
Zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom. |
Harden |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Haze |
|
|
- |
- |
- |
Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki). |
Headbutt |
|
|
70 |
100% |
- |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Heal Bell |
|
|
- |
- |
- |
Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie). |
Heal Block |
|
|
- |
- |
ND |
Blokuje przeciwnika przed samoleczeniem. |
Heal Pulse |
|
|
- |
- |
- |
Leczy 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Heart Stamp |
|
|
60 |
100% |
- |
- |
Heat Wave |
|
|
100 |
90% |
- |
10% szans na podpalenie przeciwnika. |
Heavy Slam |
|
|
120 |
100% |
Tak |
- |
Hex |
|
|
90 |
80% |
Tak |
- |
Hi Jump Kick |
|
|
130 |
90% |
- |
Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od aktualnego zdrowia używającego. |
Hidden Power |
|
|
30-70 |
- |
ND |
Typ losuje spośród wszystkich dostępnych. |
Hone Claws |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa atak oraz celność używającego o jeden poziom. |
Horn Attack |
|
|
65 |
100% |
- |
- |
Horn Drill |
|
|
1000 |
20% |
Tak |
Zadaje bardzo duże obrażenia. |
Howl |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa atak używającego o jeden poziom. |
Hurricane |
|
|
120 |
70% |
- |
30% szans na otępienie przeciwnika. |
Hydro Cannon |
|
|
150 |
90% |
ND |
W drugiej turze odpoczywa regenerując siły. |
Hydro Pump |
|
|
120 |
80% |
- |
- |
Hyper Beam |
|
|
150 |
90% |
- |
Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły. |
Hyper Fang |
|
|
80 |
90% |
- |
10% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Hyper Voice |
|
|
90 |
100% |
- |
- |
Hypnosis |
|
|
- |
60% |
- |
Usypia przeciwnika, jeśli trafi. |
I
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Ice Beam |
|
|
95 |
100% |
- |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
Ice Fang |
|
|
65 |
95% |
- |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
Ice Punch |
|
|
75 |
100% |
- |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
Ice Shard |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
Icicle Crash |
|
|
85 |
90% |
- |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Icicle Spear |
|
|
25 |
85% |
- |
Atakuje do 5 razy w rundzie. |
Icy Wind |
|
|
55 |
95% |
- |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Inferno |
|
|
100 |
50% |
- |
Podpala przeciwnika, jeśli trafi. |
Ingrain |
|
|
- |
- |
- |
Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu. |
Iron Defense |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy. |
Iron Head |
|
|
80 |
100% |
- |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Iron Tail |
|
|
100 |
75% |
- |
10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika. |
J
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Jump Kick |
|
|
100 |
95% |
- |
Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 15% od aktualnego zdrowia używającego. |
K
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Karate Chop |
|
|
50 |
100% |
- |
- |
Kinesis |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa celność używającemu o jeden poziom. |
Knock Off |
|
|
20 |
100% |
Tak |
- |
L
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Last Resort |
|
| 140 |
50% |
Tak |
- |
Lava Plume |
|
|
90 |
100% |
- |
30% szans na podpalenie przeciwnika. |
Leaf Blade |
|
|
90 |
100% |
- |
- |
Leaf Storm |
|
|
140 |
90% |
- |
Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
Leaf Tornado |
|
|
65 |
90% |
- |
30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. |
Leech Life |
|
|
20 |
100% |
- |
Leczy 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Leech Seed |
|
|
- |
90% |
|
Co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 2-3% zdrowia i regeneruje tyle używającemu. |
Leer |
|
|
- |
100% |
- |
Obniża obronę przeciwnika o jeden poziom. |
Lick |
|
|
20 |
100% |
- |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Light Screen |
|
|
- |
- |
- |
Podwyższa specjalną obronę używającego o dwa poziomy. |
Lock-On |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa celność używającemu o 20-30% co użycie. |
Lovely Kiss |
|
|
- |
75% |
- |
Jeśli trafi, usypia przeciwnika. |
Low Kick |
|
|
50 |
100% |
Tak |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Low Sweep |
|
|
60 |
100% |
- |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Lucky Chant |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa obronę, specjalną obronę i celność używającego o jeden poziom. |
M
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Mach Punch |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
Magic Coat |
|
|
- |
- |
- |
Odbija ataki statusowe używane przez przeciwnika i kierowane w używającego tego ataku. |
Magical Leaf |
|
|
60 |
100% |
- |
- |
Magnet Bomb |
|
|
60 |
100% |
- |
- |
Magnet Rise |
|
|
- |
- |
- |
Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego. |
Magnitude |
|
|
Zróżnicowana |
100% |
- |
Zróżnicowana moc, od 10 do 150 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Najczęściej atakuje za 70. |
Me First |
|
|
- |
- |
- |
Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie. |
Mean Look |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Meditate |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa atak używającego o jeden poziom. |
Mega Drain |
|
|
40 |
100% |
- |
Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Mega Kick |
|
|
120 |
75% |
- |
- |
Mega Punch |
|
|
80 |
85% |
- |
- |
Megahorn |
|
|
120 |
85% |
- |
- |
Memento |
|
|
200 |
100% |
Tak |
Zmniejsza atak i specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. 50% obrażeń zwrotnych. |
Metal Claw |
|
|
50 |
95% |
- |
10% szans na podwyższenie ataku używającemu o jeden poziom. |
Metal Sound |
|
|
- |
85% |
- |
Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o dwa poziomy. |
Meteor Mash |
|
|
100 |
85% |
- |
20% szans na zwiększenie ataku używającemu o jeden poziom. |
Metronome |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Milk Drink |
|
|
- |
- |
- |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Mimic |
|
|
- |
- |
- |
Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). |
Mind Reader |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa celność używającemu o około 30% co użycie. |
Minimize |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa uniki używającego o dwa poziomy. |
Miracle Eye |
|
|
- |
- |
ND |
Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. |
Mirror Coat |
|
|
- |
- |
- |
Odbija ostatni atak przeciwnika z 1.5-2 razy większą mocą, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik użył ataku specjalnego. |
Mirror Move |
|
|
- |
- |
ND |
Kopiuje ostatni atak przeciwnika. |
Mirror Shot |
|
|
65 |
85% |
- |
30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. |
Mist |
|
|
- |
- |
- |
Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów. |
Moonlight |
|
|
- |
- |
- |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Morning Sun |
|
|
- |
- |
- |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Mud Bomb |
|
|
65 |
85% |
- |
30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. |
Mud Shot |
|
|
55 |
95% |
- |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Mud Sport |
|
|
- |
- |
ND |
Zmniejsza siłę elektrycznych ataków przeciwnika o 67%. |
Mud-Slap |
|
|
20 |
100% |
- |
Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom. |
Muddy Water |
|
|
95 |
85% |
- |
30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. |
N
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Nasty Plot |
|
| - |
- |
- |
Podnosi specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
Natural Gift |
|
|
80 |
100% |
Tak |
- |
Night Shade |
|
|
Zróżnicowana |
100% |
- |
Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy. |
Night Slash |
|
|
70 |
100% |
- |
- |
Nightmare |
|
|
- |
- |
ND |
Jeśli przeciwnik śpi zadaje obrażenia równe 25% aktualnego zdrowia przeciwnika. |
O
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Octazooka |
|
| 65 |
85% |
- |
50% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom. |
Odor Sleuth |
|
|
- |
- |
ND |
Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego, oraz normalnych i walczących na duchy. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. |
Ominous Wind |
|
|
60 |
100% |
- |
10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników o jeden poziom. |
Outrage |
|
|
120 |
100% |
- |
Zadaje obrażenia przez 2-3 rundy, po czym używający popada w otępienie. Podobny do Thrash i Petal Dance. |
Overheat |
|
|
140 |
90% |
- |
Zmniejsza specjalny atak używającego o dwa poziomy. |
P
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Pain Split |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Pay Day |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
Payback |
|
|
120 |
100% |
Tak |
- |
Peck |
|
|
35 |
100% |
- |
- |
Perish Song |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Petal Dance |
|
|
120 |
100% |
- |
Atakuje 2-3 razy pod rząd, a po tym otępia używającego. Podobny do Thrash i Outrage. |
Pin Missile |
|
|
14 |
95% |
- |
Atakuje 4-5 razy na rundę. |
Pluck |
|
|
60 |
100% |
Tak |
Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. |
Poison Fang |
|
|
65 |
100% |
Tak |
Zatruwa przeciwnika przy trafieniu. |
Poison Gas |
|
|
- |
80% |
- |
Zatruwa przeciwnika. |
Poison Jab |
|
|
80 |
100% |
- |
30% szans na zatrucie przeciwnika. |
Poison Sting |
|
|
15 |
100% |
- |
30% szans na zatrucie przeciwnika. |
PoisonPowder |
|
|
- |
75% |
- |
Zatruwa przeciwnika. |
Pound |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
Powder Snow |
|
|
40 |
100% |
- |
10% szans na zamrożenie przeciwnika. |
Power Gem |
|
|
70 |
100% |
- |
- |
Power Whip |
|
|
120 |
85% |
- |
- |
Present |
Zróżnicowany |
|
Zróżnicowana |
90% |
- |
Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika mocą 60. |
Protect |
|
|
- |
- |
- |
Chroni używającego przed obrażeniami na jedną rundę. |
Psybeam |
|
|
65 |
100% |
- |
10% szans na otępienie przeciwnika. |
Psych Up |
|
|
- |
- |
- |
Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia). |
Psychic |
|
|
90 |
100% |
- |
10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika. |
Psycho Cut |
|
|
70 |
100% |
- |
- |
Psyshock |
|
|
90 |
100% |
Tak |
10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony fizycznej przeciwnika o jeden poziom. |
Psystrike |
|
|
100 |
100% |
Tak |
Zwiększa specjalny atak używającego i zmniejsza obronę fizyczną przeciwnika o jeden poziom. |
Psywave |
|
|
Zróżnicowana |
80% |
- |
Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo. |
Punishment |
|
|
140 |
100% |
Tak |
- |
Pursuit |
|
|
40 |
100% |
Tak |
Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. |
Q
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Quash |
|
|
- |
- |
Tak |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. |
Quick Attack |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
Quick Guard |
|
|
- |
- |
Tak |
Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom. |
Quiver Dance |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa specjalny atak, specjalną obronę i szybkość używającego o jeden poziom. |
R
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Rage |
|
| 20 |
100% |
- |
Zwiększa atak używającemu o jeden poziom. |
Rain Dance |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Rapid Spin |
|
|
30 |
100% |
- |
Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika: Fire Spin, Bind, Clamp, Wrap, Whirlpool, Sand Tomb i Magma Storm. |
Razor Leaf |
|
|
55 |
95% |
- |
- |
Razor Shell |
|
|
75 |
95% |
- |
50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Razor Wind |
|
|
80 |
100% |
- |
- |
Recover |
|
|
- |
- |
- |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Reflect |
|
|
- |
- |
Tak |
Podnosi statystykę obrony używającemu o jeden poziom. |
Reflect Type |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Refresh |
|
|
- |
- |
- |
Leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie. Podobne do Heal Bell i Aromatherapy. |
Rest |
|
|
- |
100% |
- |
Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia. |
Retaliate |
|
|
70 |
100% |
Tak |
- |
Return |
|
|
Zróżnicowna |
100% |
- |
Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy. |
Revenge |
|
|
120 |
100% |
Tak |
- |
Reversal |
|
|
Zróżnicowana |
100% |
- |
Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200. |
Rock Blast |
|
|
25 |
90% |
- |
Atakuje 4-5 razy w rundzie. |
Rock Polish |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. |
Rock Slide |
|
|
75 |
90% |
- |
Ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Rock Smash |
|
|
40 |
100% |
- |
50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. |
Rock Throw |
|
|
50 |
90% |
- |
- |
Rock Tomb |
|
|
50 |
80% |
- |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Rolling Kick |
|
|
65 |
85% |
- |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Rollout |
|
|
Zróżnicowana |
90% |
- |
Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy. |
Roost |
|
|
- |
- |
- |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Round |
|
|
60 |
100% |
Tak |
- |
S
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Safeguard |
|
|
- |
- |
- |
Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan paraliż otępienie itd |
Sand Tomb |
|
|
35 |
85% |
- |
Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia |
Sand-Attack |
|
|
- |
- |
- |
Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom |
Sandstorm |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Scary Face |
|
|
- |
- |
- |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o dwa poziomy |
Scratch |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
Screech |
|
|
- |
- |
85% |
Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy |
Seed Bomb |
|
|
80 |
100% |
- |
- |
Seismic Toss |
|
|
zależna |
100% |
- |
- |
Selfdestruct |
|
|
200 |
100% |
- |
Zadaje też obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Shadow Ball |
|
|
80 |
100% |
- |
20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom |
Shadow Claw |
|
|
70 |
100% |
- |
- |
Shadow Punch |
|
|
60 |
100% |
- |
- |
Shadow Sneak |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
Sharpen |
|
|
- |
- |
- |
Podnosi atak używającego o jeden poziom |
Sheer Cold |
|
|
1000 |
20% |
Tak |
Zadaje bardzo duże obrażenia. |
Shell Smash |
|
|
- |
- |
- |
Obniża obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom a w zamian zwiększa atak specjalny atak i szybkość o dwa poziomy. |
Shock Wave |
|
|
60 |
100% |
- |
- |
Signal Beam |
|
|
75 |
100% |
- |
10% szans na otępienie przeciwnika |
Silver Wind |
|
|
60 |
100% |
- |
10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom oprócz celności i uników |
Sing |
|
|
- |
55% |
- |
Jeśli trafia usypia przeciwnika |
Sketch |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Skull Bash |
|
|
100 |
100% |
- |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Sky Attack |
|
|
140 |
90% |
- |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Sky Drop |
|
|
60 |
100% |
Tak |
- |
Sky Uppercut |
|
|
85 |
90% |
Tak |
- |
Slack Off |
|
|
- |
- |
- |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
Slam |
|
|
80 |
75% |
- |
- |
Slash |
|
|
70 |
100% |
- |
- |
Sleep Powder |
|
|
- |
75% |
- |
Jeśli trafi usypia przeciwnika |
Sleep Talk |
|
|
- |
100% |
ND |
Chroni przed zaśnięciem na kilka rund. |
Sludge |
|
|
65 |
100% |
- |
30% szans na zatrucie przeciwnika |
Sludge Bomb |
|
|
90 |
100% |
- |
30% szans na zatrucie przeciwnika |
Sludge Wave |
|
|
95 |
100% |
- |
10% szans na zatrucie przeciwnika. |
Smack Down |
|
|
50 |
100% |
Tak |
- |
Smog |
|
|
20 |
70% |
- |
40% szans na zatrucie przeciwnika. |
SmokeScreen |
|
|
- |
100% |
- |
Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom. |
Snore |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Softboiled |
|
|
- |
- |
- |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
SolarBeam |
|
|
120 |
100% |
- |
W 1 rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. |
SonicBoom |
|
|
20 |
90% |
- |
- |
Spark |
|
|
65 |
100% |
- |
30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Spider Web |
|
|
- |
- |
Tak |
Zmniejsza celność uniki oraz szybkość przeciwnika o jeden poziom *zmienione działanie. |
Spike Cannon |
|
|
20 |
100% |
- |
Atakuje do 5 razy na rundę. |
Spikes |
|
|
35 |
100% |
Tak |
Więzi przeciwnika w kolcach do 5 rund. |
Spite |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Splash |
|
|
10 |
80% |
Tak |
- |
Spore |
|
|
- |
100% |
- |
Usypia przeciwnika. |
Stealth Rock |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Steamroller |
|
|
90 |
100% |
Tak |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Steel Wing |
|
|
70 |
90% |
- |
10% szans na zwiększenie obrony używającego o jeden poziom. |
Stomp |
|
|
65 |
100% |
Tak |
30% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Stone Edge |
|
|
100 |
100% |
- |
- |
Stored Power |
|
|
80 |
100% |
Tak |
- |
String Shot |
|
|
- |
95% |
- |
Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom. |
Struggle Bug |
|
|
30 |
100% |
- |
Zmniejsza specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. |
Stun Spore |
|
|
- |
75% |
- |
Jeśli trafi paraliżuje przeciwnika. |
Submission |
|
|
80 |
80% |
- |
Zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od zadanych przeciwnikowi obrażeń. |
Substitute |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Sucker Punch |
|
|
80 |
100% |
- |
- |
Sunny Day |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Super Fang |
|
|
70 |
100% |
Tak |
- |
Superpower |
|
|
120 |
100% |
- |
Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom. |
Supersonic |
|
|
- |
55% |
- |
Jeśli trafi otępia przeciwnika. |
Surf |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Swagger |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa atak przeciwnika o dwa poziomy ale także go otępia |
Sweet Kiss |
|
|
- |
- |
- |
Otępia przeciwnika jeśli trafi. |
Sweet Scent |
- |
- |
- |
- |
ND |
- |
Swift |
|
|
60 |
100% |
- |
- |
Swords Dance |
|
|
- |
100% |
- |
Podnosi statystykę ataku używającego o dwa poziomy. |
Synchronoise |
|
|
70 |
100% |
Tak |
- |
Synthesis |
|
|
- |
- |
- |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu. |
T
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Tackle |
|
|
50 |
100% |
- |
- |
Tail Glow |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa specjalny atak użytkownika o 3 poziomy. |
Tail Slap |
|
|
25 |
85% |
- |
Trafia do 5 razy na rundę. |
Tail Whip |
|
|
- |
100% |
- |
Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom. |
Tailwind |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy. |
Take Down |
|
|
90 |
85% |
- |
W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń. |
Taunt |
|
|
- |
- |
- |
Blokuje przeciwnikowi możliwość używania ataków statusowych. NIEOSKRYPTOWANY |
Techno Blast |
|
|
85 |
100% |
- |
- |
Teeter Dance |
|
|
- |
100% |
- |
Otępia przeciwnika. |
Teleport |
|
|
- |
50% |
Tak |
Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika.. |
Thief |
|
|
40 |
100% |
Tak |
Regeneruje 25% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
Thrash |
|
|
120 |
100% |
- |
Atakuje 2-3 rundy, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi). |
Thunder |
|
|
120 |
70% |
- |
30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
Thunder Fang |
|
|
65 |
95% |
- |
10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Thunder Wave |
|
|
- |
100% |
- |
Paraliżuje przeciwnika. |
Thunderbolt |
|
|
95 |
100% |
- |
10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
ThunderPunch |
|
|
75 |
100% |
- |
10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
ThunderShock |
|
|
40 |
100% |
- |
10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. |
Tickle |
|
|
- |
100% |
- |
Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o jeden poziom. |
Toxic |
|
|
- |
90% |
- |
Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. |
Toxic Spikes |
|
|
30 |
95% |
Tak |
Atakuje do 5 razy na rundę. 25% szans na otrucie przeciwnika. |
Transform |
|
|
- |
- |
- |
Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków. |
Tri Attack |
|
|
80 |
100% |
- |
20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika. |
Triple Kick |
|
|
25 |
90% |
Tak |
Trafia do 3 razy na rundę. |
Trump Card |
|
|
80 |
100% |
Tak |
- |
Twineedle |
|
|
50 |
100% |
- |
Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika. |
Twister |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
U
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
U-turn |
|
|
100 |
100% |
Tak |
- |
Uproar |
|
|
90 |
100% |
Tak |
- |
V
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Vacuum Wave |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
Venoshock |
|
|
65 |
90% |
Tak |
Uderza do dwóch razy na rundę. |
Vice Grip |
|
|
35 |
100% |
- |
- |
Vine Whip |
|
|
35 |
100% |
- |
- |
Vital Throw |
|
|
70 |
100% |
- |
- |
Volt Switch |
|
|
70 |
100% |
- |
- |
Volt Tackle |
|
|
120 |
100% |
- |
10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. W wyniku zadanych obrażeń, użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń. |
W
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Wake-Up Slap |
|
|
60 |
100% |
Tak |
- |
Water Gun |
|
|
40 |
100% |
- |
- |
Water Pledge |
|
|
50 |
100% |
Tak |
- |
Water Pulse |
|
|
60 |
100% |
- |
20% szans na otępienie przeciwnika. |
Water Sport |
|
|
- |
- |
- |
Zmniejsza o 67% moc ognistych ataków. |
Water Spout |
|
|
150 |
100% |
Tak |
- |
Waterfall |
|
|
80 |
100% |
- |
- |
Weather Ball |
|
|
50 |
100% |
Tak |
- |
Whirlpool |
|
|
35 |
85% |
- |
Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 16% jego zdrowia. Jeśli przeciwnik użył Dive. zadaje 2x większe obrażenia. |
Wide Guard |
|
|
- |
- |
Tak |
Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 2 poziomy. |
Wild Charge |
|
|
90 |
100% |
- |
W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń. |
Will-O-Wisp |
|
|
- |
75% |
Tak |
Jeśli trafi, podpala przeciwnika.(niedopracowane działanie) |
Wing Attack |
|
|
60 |
100% |
- |
- |
Wish |
|
|
- |
- |
Tak |
Regeneruje 50% aktualnego zdrowia. |
Withdraw |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa obronę używającego o jeden poziom. |
Wonder Room |
|
|
- |
- |
- |
Użytkownik tworzy obszar, który utrzymuje się przez 5 tur. Obrona i Sp. Obrona wszystkich obecnych w nim Pokemonów zostają zamienione ze sobą. |
Wood Hammer |
|
|
120 |
100% |
- |
W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń. |
Work Up |
|
|
- |
- |
- |
Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden poziom. |
Wrap |
|
|
15 |
90% |
- |
Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 16% jego zdrowia. |
Wring Out |
|
|
120 |
100% |
Tak |
- |
X
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
X-Scissor |
|
|
80 |
100% |
- |
- |
Y
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Yawn |
|
|
- |
70% |
Tak |
Usypia przeciwnika. |
Z
Posunięcie |
Typ |
Kategoria |
Moc |
Celność |
ZD* |
Efekt |
Zap Cannon |
|
|
120 |
50% |
- |
Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika. |
Zen Headbutt |
|
|
80 |
90% |
- |
20% szans na oszołomienie przeciwnika. |
Brakujące ataki zostaną dodane w przyszłości.
Legenda:
ZD - Zmienione Działanie
ND - Niedostępny/Nieoskryptowany