TM
TM - (z ang. Technical Machine), czyli specjalna techniczna maszyna, pozwalająca uczyć Pokemony ataków, których w większości nie nauczyłyby się w inny sposób. Aktualnie zostało wprowadzonych większość TM z generacji pierwszej i drugiej. Pamiętajmy, że każdy TM, który mamy w plecaku, jest zdatny tylko do jednorazowego użytku na jednym Pokemonie. Każdy TM ma swoją listę dostępności dla Pokemonów - nie każdy TM jest dedykowany, dla każdego Pokemona (np. ognistego nie nauczymy TMa o wodnym typie). Jeśli dany Pokemon może nauczyć się TM, którego mamy w plecaku - to będzie dostępny w sali treningowej. Jeśli znamy już dany atak, to nie jesteśmy w stanie drugi raz się go nauczyć, nawet jeśli mamy go w plecaku. TM'y możemy pozyskać na kilka sposobów, ale najważniejszym jest pokonywanie liderów sal. Im trudniejszy lider, tym lepsze wynagrodzenie w postaci coraz to mocniejszych Technicznych Maszyn. TMy można wygrać od TRZECIEJ sali wzwyż. Jest o co walczyć.
Posunięcia znane z 'Move Tutor' II generacji dostępne są od teraz jako TM!
Wybrane TM'y sporadycznie można też znaleźć na Safari i w Parku Narodowym
Poziomy na których Pokemony mogą nauczyć się TM ustalane są wg następujących kryteriów:
- od obrażeń
- od celności
- od dodatkowych efektów (jeśli są to efekty negatywne - raniące nas samych, to uczymy się takich ataków szybciej)
Spis treści
Możliwe do wylosowania TMy
Na poniższej liście znajdują się TMy, które mogą wylosować się po zdobyciu danej sali. Szansa na wylosowanie każdego w danym szeregu jest identyczna. Salki 7 i 8 mają identyczną pulę w każdym regionie.
Sala | Możliwe TMy |
Kanto - 3 | 3, 23, 31, 32, 33, 41 |
Kanto - 4 | 6, 12, 16, 19, 20, 21, 36, 45, 46 |
Kanto - 5 | 1, 2, 5, 7, 8, 9, 11, 15, 37, 39, 47 |
Kanto - 6 | 10, 17, 18, 22, 27, 28, 40, 42, 43, 49 |
Kanto - 7 | 13, 24, 29, 48, 63, 72, 84, 87, 130, 132, 133, 140 |
Kanto - 8 | 14, 25, 26, 38, 44, 147, 176 |
- | - |
Johto - 3 | 55, 64, 65, 70, 75, 82, 89, 91, 92 |
Johto - 4 | 51, 60, 61, 76, 78, 80, 88, 90 |
Johto - 5 | 50, 52, 53, 54, 67, 68, 71, 77, 74, 79, 86 |
Johto - 6 | 66, 69, 85 |
Johto - 7 | 13, 24, 29, 48, 63, 72, 84, 87, 130, 132, 133, 140 |
Johto - 8 | 14, 25, 26, 38, 44, 147, 176 |
- | - |
Hoenn - 3 | 96, 97, 101, 102, 122 |
Hoenn - 4 | 103, 104, 109, 115, 121, 122 |
Hoenn - 5 | 95, 98, 105, 106, 108, 109, 114, 123, 127, 129, 113 |
Hoenn - 6 | 93, 94, 112, 116, 117, 118, 119, 120, 125, 126, 128 |
Hoenn - 7 | 13, 24, 29, 48, 63, 72, 84, 87, 132, 133, 130, 140 |
Hoenn - 8 | 14, 25, 26, 38, 44, 147, 176 |
- | - |
Sinnoh - 3 | 135,146,151,161,141 |
Sinnoh - 4 | 142,154,166,158,157 |
Sinnoh - 5 | 136,137,138,143,149,152,153,155,159,162,163,164,165 |
Sinnoh - 6 | 134,139,148,144,145 |
Sinnoh - 7 | 13,24,29,48,63,72,84,87,132,133,130,140 |
Sinnoh - 8 | 14,25,26,38,44,147,176 |
- | - |
Unova - 3 | 171, 184, 189, 193, 198, 209 |
Unova - 4 | 175, 179, 180, 183, 187, 188, 190, 191, 192, 195, 196, 203, 205 |
Unova - 5 | 172, 177, 178, 182, 200, 201, 202, 204, 206, 207, 208 |
Unova - 6 | 173, 185, 194, 210 |
Unova - 7 | 13, 24, 29, 48, 63, 72, 84, 87, 130, 132, 133, 140 |
Unova - 8 | 14, 25, 26, 38, 44, 147, 176 |
Lista TM wg ich numerów
I Generacja
Numer TM | Posunięcie | Poziom | Typ | Kategoria | Moc | Celność | ND* | Efekt |
1 | Mega Punch | 36 | % | - | ||||
2 | Razor Wind | 34 | % | - | ||||
3 | Swords Dance | 1 | % | - | ||||
4 | Substitute | 30 | - | - | - | - | ND | |
5 | Mega Kick | 46 | % | - | ||||
6 | Toxic | 15 | % | - | ||||
7 | Horn Drill | 60 | % | - | ||||
8 | Body Slam | 37 | % | - | ||||
9 | Take Down | 36 | % | - | ||||
10 | Double-Edge | 46 | % | - | ||||
11 | Bubble Beam | 24 | % | - | ||||
12 | Water Gun | 10 | % | - | ||||
13 | Ice Beam | 42 | % | - | ||||
14 | Blizzard | 52 | % | - | ||||
15 | Hyper Beam | 60 | % | - | ||||
16 | Pay Day | 1 | % | - | ||||
17 | Submission | 33 | % | - | ||||
18 | Counter | 30 | % | - | ||||
19 | Seismic Toss | 15 | % | - | ||||
20 | Rage | 10 | % | - | ||||
21 | Mega Drain | 15 | % | - | ||||
22 | Solar Beam | 52 | % | - | ||||
23 | Dragon Rage | 15 | % | - | ||||
24 | Thunderbolt | 40 | % | - | ||||
25 | Thunder | 50 | % | - | ||||
26 | Earthquake | 44 | % | - | ||||
27 | Fissure | 60 | % | - | ||||
28 | Dig | 32 | % | - | ||||
29 | Psychic | 40 | % | - | ||||
30 | Teleport | 1 | - | - | - | - | ND | |
31 | Mimic | 15 | % | - | ||||
32 | Double Team | 1 | % | - | ||||
33 | Reflect | 1 | % | - | ||||
34 | Bide | 15 | - | - | - | - | ND | |
35 | Metronome | 1 | % | - | ||||
36 | Self-Destruct | 40 | % | - | ||||
37 | Egg Bomb | 35 | % | - | ||||
38 | Fire Blast | 51 | % | - | ||||
39 | Swift | 25 | % | - | ||||
40 | Skull Bash | 44 | % | - | ||||
41 | Softboiled | 10 | % | - | ||||
42 | Dream Eater | 46 | % | - | ||||
43 | Sky Attack | 55 | % | - | ||||
44 | Rest | 45 | % | - | ||||
45 | Thunder Wave | 1 | % | - | ||||
46 | Psywave | 18 | % | - | ||||
47 | Explosion | 50 | % | - | ||||
48 | Rock Slide | 31 | % | - | ||||
49 | Tri Attack | 33 | % | - |
II Generacja
Numer TM | Posunięcie | Poziom | Typ | Kategoria | Moc | Celność | ND* | Efekt |
50 | Dynamic Punch | 45 | % | - | ||||
51 | Headbutt | 25 | % | - | ||||
52 | Curse | 15 | % | - | ||||
53 | Rollout | 34 | % | - | ||||
54 | Zap Cannon | 51 | % | - | ||||
55 | Psych Up | 15 | % | - | ||||
56 | Hidden Power | 15 | - | 60 | 100% | - | Typ ruchu losowany z ID Pokemona jako stały seed - oznacza to, że dany Pokemon będzie miał zawsze ten sam typ tego ataku. | |
57 | Sunny Day | 15 | - | - | - | - | ND | |
58 | Sweet Scent | 1 | % | - | ||||
59 | Snore | 15 | - | - | - | - | ND | |
60 | Icy Wind | 18 | % | - | ||||
61 | Protect | 10 | % | - | ||||
62 | Rain Dance | 15 | - | - | - | - | ND | |
63 | Giga Drain | 30 | % | - | ||||
64 | Endure | 15 | % | - | ||||
65 | Frustration | 15 | % | - | ||||
66 | Iron Tail | 42 | % | - | ||||
67 | Dragon Breath | 30 | % | - | ||||
68 | Return | 15 | % | - | ||||
69 | Shadow Ball | 34 | % | - | ||||
70 | Mud-Slap | 8 | % | - | ||||
71 | Ice Punch | 32 | % | - | ||||
72 | Sludge Bomb | 36 | % | - | ||||
73 | Sandstorm | 15 | - | - | - | - | ND | |
74 | Thunder Punch | 32 | % | - | ||||
75 | Detect | 10 | % | - | ||||
76 | Attract | 5 | % | - | ||||
77 | Thief | 45 | % | - | ||||
78 | Steel Wing | 29 | % | - | ||||
79 | Fire Punch | 32 | % | - | ||||
80 | Fury Cutter | 22 | % | - | ||||
81 | Nightmare | 25 | - | - | - | - | ND | |
82 | Swagger | 10 | % | - | ||||
83 | Sleep Talk | 8 | - | - | ND | Pozwala atakować losowym ruchem w trakcie snu. | ||
84 | Flamethrower | 42 | % | - | ||||
85 | Synthesis | 15 | % | - | ||||
86 | AncientPower | 28 | % | - | ||||
87 | Outrage | 48 | % | - | ||||
88 | Twister | 16 | % | - | ||||
89 | Heal Bell | 5 | % | - | ||||
90 | Low Kick | 12 | % | - | ||||
91 | String Shot | 6 | % | - | ||||
92 | Defense Curl | 1 | % | - |
III Generacja
Numer TM | Posunięcie | Poziom | Typ | Kategoria | Moc | Celność | ND* | Efekt |
93 | Focus Punch | 40 | 150 | 90% | - | Pokemon przygotowuje się do ataku na początku tury i jeśli nie zostanie uderzony bezpośrednim atakiem przeciwnika, to atak wykonuje się na koniec tej samej tury. | ||
94 | Dragon Claw | 45 | 80 | 100% | - | - | ||
95 | Water Pulse | 25 | 60 | 100% | - | 20% szans na otępienie przeciwnika. | ||
96 | Calm Mind | 20 | - | - | - | Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom. | ||
97 | Bulk Up | 20 | - | - | - | Podnosi atak i obronę używającego o jeden poziom. | ||
98 | Bullet Seed | 35 | 25 | 100% | - | Atakuje 2-5 razy na rundę. | ||
99 | Taunt | 20 | - | - | ND | Blokuje przeciwnikowi możliwość używania ataków statusowych. NIEOSKRYPTOWANY | ||
100 | Hail | 15 | - | - | - | - | ND | - |
101 | Light Screen | 1 | - | - | - | Obniża o 40% obrażenia od specjalnych ataków na 3 tury. | ||
102 | Safeguard | 20 | - | - | - | Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan paraliż otępienie, chroni przed byciem ospałym z Yawn, nie chroni przed flinch, ilość tur zmieniona na 3 itd | ||
103 | Brick Break | 30 | 75 | 100% | - | Znosi efekt Reflect i Light Screen nawet jak nie trafi. | ||
104 | Shock Wave | 25 | 60 | 100% | - | Zawsze trafia. | ||
105 | Rock Tomb | 25 | 60 | 95% | - | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
106 | Aerial Ace | 30 | 60 | 100% | - | Zawsze trafia. | ||
107 | Torment | 1 | - | - | - | - | ND | - |
108 | Facade | 30 | 70 | 100% | - | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie | ||
109 | Secret Power | 30 | 70 | 100% | - | Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: podpalenie, zmniejszenie szybkości, obniżenie Specjalnego Ataku, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Szybkości, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika. | ||
110 | Skill Swap | 20 | - | - | - | - | ND | - |
111 | Snatch | 20 | - | - | - | - | ND | - |
112 | Overheat | 45 | 130 | 90% | - | Zmniejsza specjalny atak używającego o dwa poziomy (10%). | ||
113 | Ominous Wind | 30 | 60 | 100% | - | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników o jeden poziom (5%). | ||
114 | Sucker Punch | 40 | 80 | 100% | - | Zadziała tylko wtedy, kiedy w danej rundzie Pokemon zaatakuje pierwszy oraz przeciwnik ma zaatakować ruchem fizycznym lub specjalnym (nie statusowym). | ||
115 | Vacuum Wave | 20 | 40 | 100% | - | Atak o priorytecie 1. | ||
116 | Zen Headbutt | 35 | 80 | 90% | - | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
117 | Blast Burn | 60 | 150 | 90% | - | Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły. | ||
118 | Draco Meteor | 60 | 130 | 90% | - | Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy. | ||
119 | Frenzy Plant | 60 | 150 | 90% | - | Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły. | ||
120 | Hydro Cannon | 60 | 150 | 90% | - | Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły. | ||
121 | Air Cutter | 30 | 60 | 95% | - | - | ||
122 | Knock Off | 1 | 65 | 100% | - | Wytrąca trzymany przedmiot z użycia. Aczkolwiek szczęśliwe jajko nadal doda ekspa. Jeśli to zrobi zadaje 50% więcej obrażeń czyli 97,5. | ||
123 | Last Resort | 50 | 140 | 20% | - | Co każde użycie celność zwiększa sie o +10%, bez maxa - wraca do 20% na koniec walki 1v | ||
124 | Magnet Rise | 20 | - | - | ND | Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego. | ||
125 | Uproar | 40 | 90 | 100% | - | Chroni przed zaśnięciem jakiegokolwiek Pokemona w trakcie działania (blokuje przez to działanie Rest). Pokemon atakuje do 3 razy, przerywa działanie jeśli spudłuje lub przez inne efekty takie same jak przy Thrash (ale nie otępia po zakończeniu). Blokada zaśnięć przestaje działać wraz z zakończeniem ruchu. | ||
126 | Aqua Tail | 35 | 90 | 90% | - | - | ||
127 | Bounce | 30 | 85 | 85% | - | W pierwszej turze następuje ładowanie ataku, użytkownik wznosi się do góry i uzyskuje odporność na wszelkie ataki przeciwnika. W drugiej turze posyła właściwe obrażenia. | ||
128 | Earth Power | 40 | 90 | 100% | - | 10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
129 | Endeavor | 30 | - | 80% | - | Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. Ruch nie może trafić Pokemona z poziomem wyższym niż używający. Zadziała na przeciwników z poziomem niższym lub tym samym. | ||
130 | Gunk Shot | 45 | 120 | 80% | - | 30% szans na zatrucie przeciwnika. |
IV Generacja
Numer TM | Posunięcie | Poziom | Typ | Kategoria | Moc | Celność | ND* | Efekt |
131 | Magic Coat | 30 | - | 100% | ND | Odbija ataki statusowe używane przez przeciwnika i kierowane w używającego tego ataku. | ||
132 | Roost | 45 | - | 100% | - | Używający traci typ latający i odzyskuje go przed swoim następnym ruchem. Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. | ||
133 | Focus Blast | 50 | 120 | 70% | - | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom. | ||
134 | Energy Ball | 45 | 90 | 100% | - | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. | ||
135 | False Swipe | 20 | 40 | 100% | - | Ten atak nie może zadać ciosu kończącego walkę, ponieważ zawsze zostawia przeciwnika z 1 HP | ||
136 | Brine | 45 | 65 | 100% | - | Jeśli przeciwnik ma mniej niż 50% życia zadajemy mu podwójne obrażenia. | ||
137 | Fling | 35 | - | 100% | - | Pokemon rzuca trzymany przedmiot. Moc ataku uzależniona od przedmiotu. Niektóre przedmioty dodają efekty specjalne (moc oraz efekty opisane na stronie przedmiotu). Trafia pomimo Protect czy Detect. | ||
138 | Charge Beam | 45 | 50 | 90% | - | 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom. | ||
139 | Dragon Pulse | 40 | 85 | 100% | - | - | ||
140 | Drain Punch | 35 | 75 | 100% | - | Regeneruje 40% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
141 | Will-O-Wisp | 45 | - | 85% | - | Jeśli trafi, podpala przeciwnika. | ||
142 | Silver Wind | 30 | 60 | 100% | - | 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o jeden poziom (5%) oprócz celności i uników | ||
143 | Shadow Claw | 35 | 70 | 100% | - | - | ||
144 | Payback | 50 | 50 | 100% | - | Podwójna moc, jeśli atakujemy jako drudzy | ||
145 | Giga Impact | 60 | 150 | 90% | - | Po użyciu ataku wymagana jest runda odpoczynku. | ||
146 | Rock Polish | 15 | - | 100% | - | Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy (10%). | ||
147 | Stone Edge | 45 | 100 | 80% | - | - | ||
148 | Avalanche | 40 | 60 | 100% | - | Zadaje obrażenia. Priorytet -4. Jeśli otrzymaliśmy obrażenia w tej turze (tylko bezpośrednie, klątwa i obrażenia od stanów nie są uwzględniane) podwajamy moc ataku. | ||
149 | Gyro Ball | 50 | - | 100% | - | Moc = 25 × (szybkość przeciwnika / szybkość użytkownika). Moc maksymalna to 150. | ||
150 | Stealth Rock | 35 | - | - | ND | |||
151 | Captivate | 5 | - | 100% | - | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy. | ||
152 | Dark Pulse | 40 | 80 | 100% | - | 20% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
153 | X-Scissor | 40 | 80 | 100% | - | - | ||
154 | Natural Gift | 40 | 80 | 100% | - | - | ||
155 | Poison Jab | 45 | 80 | 100% | - | 30% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
156 | Grass Knot | 40 | - | - | ND | - | ||
157 | Pluck | 25 | 60 | 100% | - | Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. | ||
158 | U-turn | 30 | 70 | 100% | - | |||
159 | Flash Cannon | 40 | 80 | 100% | - | 10% szans na obniżenie specjalnej obrony o 1 poziom. | ||
160 | Trick Room | 45 | - | - | ND | - | ||
161 | Iron Defense | 25 | - | 100% | - | Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy. | ||
162 | Iron Head | 45 | 80 | 100% | - | 30% szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
163 | Seed Bomb | 45 | 80 | 100% | - | - | ||
164 | Signal Beam | 40 | 75 | 100% | - | 10% szans na otępienie przeciwnika | ||
165 | Superpower | 45 | 120 | 100% | - | Zmniejsza atak i obronę używającego o jeden poziom. | ||
166 | Bug Bite | 35 | 60 | 100% | - | |||
167 | Gastro Acid | 15 | - | - | ND | - | ||
168 | Gravity | 15 | - | - | ND | Usuwa przeciwnikowi zdolność latania oraz lewitowania, a także blokuje działanie ataków z powietrza. | ||
169 | Helping Hand | 15 | - | - | ND | - | ||
170 | Pain Split | 35 | - | - | ND | - |
V Generacja
Numer TM | Posunięcie | Poziom | Typ | Kategoria | Moc | Celność | ND* | Efekt |
171 | Hone Claws | 15 | - | 100% | - | Zwiększa atak oraz celność używającego o jeden poziom (5%). | ||
172 | Psyshock | 40 | 80 | 100% | - | Używa obrony zamiast specjalnej obrony przeciwnika przy obliczaniu obrażeń, jest podatny na Light Screen i Mirror Coat. | ||
173 | Venoshock | 45 | 65 | 100% | - | Podwaja moc gdy jest użyty na zatrutym przeciwniku. | ||
174 | Telekinesis | 30 | - | 100% | ND | - | ||
175 | Smack Down | 25 | 50 | 100% | - | Sprawia, że ziemne ataki mogą uderzać latające Pokemony. Anuluje ataki Fly, Bounce i Sky Drop, gdy są w fazie ładowania. | ||
176 | Sludge Wave | 50 | 95 | 100% | - | 10% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
177 | Flame Charge | 35 | 50 | 100% | - | Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom (5%). | ||
178 | Low Sweep | 30 | 65 | 100% | - | Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
179 | Round | 35 | 60 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
180 | Echoed Voice | 25 | 40 | 100% | - | Zaczyna z mocą 40, po każdym użyciu moc wzrasta o 40 do max 200. Po osiągnięciu 200, spada ponownie do 40. Również na koniec walki 1v1 spada do 40 | ||
181 | Scald | 40 | 80 | 100% | ND | - | ||
182 | Sky Drop | 35 | 60 | 100% | - | Przeciwnik jest brany w powietrze i nie może atakować turę. W następnej turze zadane są mu obrażenia i wszystko wraca do normy. Nie działa na latający typ oraz Pokemony powyżej 200kg. | ||
183 | Incinerate | 35 | 60 | 100% | - | Niszczy trzymany klejnot przeciwnika na czas walki. | ||
184 | Quash | 15 | - | 100% | - | Zmniejsza priorytet losowego ataku przeciwnika o -2. Maksymalnie -6, może wylosować pusty ruch, wtedy nie zadziała. | ||
185 | Acrobatics | 50 | 55 | 100% | - | Gdy Pokemon nie trzyma przedmiotu (np. go zużył) moc to 110. Wyjątek to Klejnot Powietrza - klejnot zostanie zużyty przed obliczeniem mocy ruchu, więc ruch zaatakuje z mocą 110 + wzmocnienie z klejnotu) | ||
186 | Embargo | 45 | - | 100% | ND | - | ||
187 | Retaliate | 40 | 70 | 100% | - | Jeśli zostanie użyty w pierwszej turze po padnięciu poprzedniego Pokemona, moc podwaja się (nawet jeśli nie trafi). Przed każdym następnym użyciem moc spada o 20, aż do bazowego 70. | ||
188 | Volt Switch | 25 | 70 | 100% | - | - | ||
189 | Struggle Bug | 25 | 50 | 100% | - | Zmniejsza specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. | ||
190 | Bulldoze | 40 | 60 | 100% | - | Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
191 | Frost Breath | 40 | 60 | 90% | - | - | ||
192 | Dragon Tail | 35 | 60 | 90% | - | Zadaje obrażenia. Atak z priorytetem -6. | ||
193 | Work Up | 15 | - | 100% | - | Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden poziom. | ||
194 | Wild Charge | 50 | 90 | 100% | - | W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń. | ||
195 | Snarl | 30 | 55 | 95% | - | Po trafieniu zmniejsza specjalny atak przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
196 | Super Fang | 35 | - | 90% | - | Zabiera 15% obecnego życia wrogowi. | ||
197 | Role Play | 15 | - | - | ND | - | ||
198 | Tailwind | 30 | - | 100% | - | Podwaja Szybkość używającego w następnej rundzie. | ||
199 | Worry Seed | 10 | - | - | ND | - | ||
200 | Grass Pledge | 35 | 80 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
201 | Fire Pledge | 35 | 80 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
202 | Water Pledge | 35 | 80 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
203 | Covet | 20 | 60 | 100% | - | Pokemon kradnie przedmiot przeciwnika. I jeśli nie trzymał żadnego to go używa. Skradzione przedmioty wracają do właściciela na koniec walki 1v1. | ||
204 | Drill Run | 40 | 80 | 95% | - | Zadaje obrażenia. | ||
205 | Dual Chop | 30 | 40 | 90 | - | Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
206 | Hyper Voice | 40 | 90 | 100% | - | Zadaje obrażenia. | ||
207 | Electroweb | 30 | 55 | 95% | - | Po trafieniu obniża Szybkośc przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
208 | Foul Play | 50 | 95 | 100% | - | Obrażenia zadawane przez Pokemona zadawane są na podstawie ataku przeciwnika, a nie Pokemona atakującego. | ||
209 | Bind | 15 | 15 | 85% | - | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. | ||
210 | Heat Wave | 45 | 95 | 90% | - | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na podpalenie przeciwnika. |
Brakujące TM'y zostaną wprowadzone w najbliższej przyszłości. Numeracja nie zostanie zmieniona.
Legenda:
ND - Niedostępny
ZD - Zmienione Działanie