Zoroark
#570 Zorua | #571 Zoroark (Lista Pokemonów) | #572 Minccino |
Zoroark
|
Zwykły |
Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Zoroark jest dwunożnym liso-podobnym Pokémonem, a przede wszystkim szaro-brązowy w ubarwieniu z akcentami szkarłatu i czerni. Ma też spiczasty pysk i uszy, których wnętrze jest czerwone. Zoroark ma też kilka czerwonych akcentów otaczających jego oczy i usta. Pokemon ten ma dużą, pojemną grzywę, głównie w czerwonym kolorze ale z czarnymi końcówkami. Grzywa również w pewnym sensie przypomina koński ogon, a turkusowa bransoletka oddziela masę grzywy od dolnej części. Ma czarną kryzę na górnej części ciała, spiczastą na ramionach, z których wyrastają. Jego ramiona są cienkie, a przedramiona niewielkie i umięśnione. Ramiona mają kolczaste rozszerzenia futra na łokciach, a trzy pazury Zoroarka, jak również pazury na nogach, są czerwone w ubarwieniu.
Więzi pomiędzy tymi Pokemonami są bardzo silne. Chroni swoje stado poprzez wykiwanie oponenta. Każdy z nich posiada zdolność wyprowadzania w pole dużą ilość osób na raz. Chroni swoje legowisko tworząc złudne krajobrazy.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Night Daze | start | 85 | 95 | Po trafieniu 40% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
U-turn | start | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Scratch | start | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Leer | start | - | 100 | Zmniejsza Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Pursuit | start | 40 | 100 | Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. | ||
Hone Claws | start | - | 100 | Zwiększa Atak oraz Celność używającego o 1 poziom (5%). | ||
Fury Swipes | start | 18 | 80 | Pokemon atakuje 2-5 razy w ciągu rundy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Feint Attack | start | 60 | 10000 | Zawsze trafia. | ||
Scary Face | start | - | 100 | Zmniejsza Szybkość przeciwnika o 2 poziomy (10%). | ||
Taunt | start | - | 100 | Nie pozwala przeciwnikowi użyć ruchów statusowych przez 1-2 rundy (jeśli Taunt będzie pierwszym ruchem w rundzie, wtedy na 2, bo zablokuje też użycie statusu przeciwnika w tej samej rundzie). Zamiast ruchu statusowego przeciwnik użyje Struggle. | ||
Foul Play | start | 95 | 100 | Obrażenia zadawane obliczane sa na podstawie ataku fizycznego przeciwnika. | ||
Night Slash | 30 | 70 | 100 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. | ||
Agility | 39 | - | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy (10%). | ||
Embargo | 44 | - | 100 | Blokuje efekty przedmiotu trzymanego przeciwnika na 5 rund. Nie działa na mega kamienie. | ||
Punishment | 49 | 60 | 100 | Moc bazowa 60, zwiększana o 20 za każdy poziom zwiększenia statystyk przeciwnika (poza celnością i unikami). Maksymalna moc 200 | ||
Nasty Plot | 54 | - | 100 | Zwiększa Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
TM 1 Mega Punch | 36 | 80 | 85 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 3 Swords Dance | 1 | - | 100 | Zwiększa Atak używającego o 2 poziomy (10%). | ||
TM 5 Mega Kick | 46 | 120 | 75 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 6 Toxic | 15 | - | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona. | ||
TM 8 Body Slam | 37 | 85 | 100 | Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika. | ||
TM 9 Take Down | 36 | 90 | 85 | Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. | ||
TM 10 Double-Edge | 46 | 120 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych. | ||
TM 11 Bubble Beam | 24 | 65 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
TM 12 Water Gun | 10 | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 15 Hyper Beam | 60 | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
TM 17 Submission | 33 | 80 | 80 | Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. | ||
TM 18 Counter | 30 | - | 100 | Po użyciu kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Zadaje 1.5 raza więcej obrażeń, które przeciwnik zadał ostatnim atakiem fizycznym (ignoruje obronę, STAB). Atak o priorytecie -5. | ||
TM 19 Seismic Toss | 15 | 50 | 100 | Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy. | ||
TM 20 Rage | 10 | 20 | 100 | Jeśli po tym ataku, w tej samej rundzie Pokemon otrzyma obrażenia - zwiększy Atak o jeden poziom. | ||
TM 28 Dig | 32 | 80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. Magnitude, Fissure i Earthquake zadają podwójne obrażenia gdy jesteśmy zakopani. Dodatkowo jeśli rundę wcześniej użyto Lock-On albo Mind Reader to będziemy trafieni w fazie podziemnej. | ||
TM 31 Mimic | 15 | 1 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). | ||
TM 32 Double Team | 1 | - | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). | ||
TM 34 Bide | 15 | - | 1000 | Czeka przez 2 tury (tura użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał plus 40% (czyli obrażenia mnożone przez 1.4) | ||
TM 39 Swift | 25 | 60 | 1000 | Zawsze trafia. | ||
TM 40 Skull Bash | 44 | 130 | 100 | Ładuje się w pierwszej rundzie i zwiększa obronę używającego o jeden poziom. Atakuje w drugiej rundzie. | ||
TM 44 Rest | 45 | - | 100 | Leczy 40% aktualnego zdrowia pokemona oraz ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. | ||
TM 46 Psywave | 18 | 45 | 100 | Moc Między 0.5 poziomu oraz 1.5 poziomu Pokemona | ||
TM 50 Dynamic Punch | 45 | 100 | 50 | Po trafieniu otępia przeciwnika. | ||
TM 51 Headbutt | 25 | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na Oszołomienie przeciwnika. | ||
TM 52 Curse | 15 | - | 100 | Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co turę, przez 3 tury, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%). | ||
TM 55 Psych Up | 15 | - | 1000 | Kopiuje zmiany poziomów statystyk, i modyfikuje swoje staty na podstawie tego. Np. jeśli przeciwnik zwiększył sobie atak o 6 poziomów, a gracz o 4 poziomy, psych up to skopiuje i doda sobie te 2 poziomy ataku. Będzie również kopiował negatywne zmiany poziomów statystyk. | ||
TM 57 Sunny Day | 15 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Ostre Słońce | ||
TM 59 Snore | 15 | 50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. | ||
TM 61 Protect | 10 | - | 100 | Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4. | ||
TM 62 Rain Dance | 15 | - | 100 | Przywołuje pogodę - Deszcz. | ||
TM 64 Endure | 15 | - | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). | ||
TM 65 Frustration | 15 | 60 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102). | ||
TM 68 Return | 15 | 60 | 100 | Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102). | ||
TM 69 Shadow Ball | 34 | 80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na obniżenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
TM 70 Mud-Slap | 8 | 20 | 100 | Po trafieniu zmniejsza Celność przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
TM 75 Detect | 10 | - | 100 | Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4. | ||
TM 76 Attract | 5 | - | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 tury, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. | ||
TM 77 Thief | 45 | 60 | 100 | Kradniemy przedmiot przeciwnika. I jeśli nie mieliśmy żadnego to go używamy. Skradzione przedmioty wracają do właściciela na koniec walki 1v1. | ||
TM 80 Fury Cutter | 22 | 40 | 95 | Uderza za 40, moc podwaja się przy każdym użyciu. Aż do 160, jeśli spudłuje spada do 40 | ||
TM 81 Nightmare | 25 | - | 100 | Można użyć tylko na śpiącym przeciwniku. Podczas snu przeciwnik otrzymuje 15% obecnego zdrowia jako obrażenia na koniec każdej rundy. | ||
TM 82 Swagger | 10 | - | 90 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia. | ||
TM 83 Sleep Talk | 8 | - | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). | ||
TM 84 Flamethrower | 42 | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
TM 90 Low Kick | 12 | 50 | 100 | Im przeciwnik cięższy tym otrzyma większe obrażenia. | ||
TM 96 Calm Mind | 20 | - | 100 | Zwiększa Specjalny Atak i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%). | ||
TM 99 Taunt | 20 | - | 100 | Nie pozwala przeciwnikowi użyć ruchów statusowych przez 1-2 rundy (jeśli Taunt będzie pierwszym ruchem w rundzie, wtedy na 2, bo zablokuje też użycie statusu przeciwnika w tej samej rundzie). Zamiast ruchu statusowego przeciwnik użyje Struggle. | ||
TM 106 Aerial Ace | 30 | 60 | 1000 | Zawsze trafia. | ||
TM 108 Facade | 30 | 70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. | ||
TM 109 Secret Power | 30 | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: podpalenie, zmniejszenie szybkości, obniżenie Specjalnego Ataku, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Szybkości, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika. | ||
TM 111 Snatch | 20 | - | 1000 | Przejmuje ruch przeciwnika (tylko niektóre ruchy). Przeciwnik używa wtedy Struggle. | ||
TM 114 Sucker Punch | 40 | 80 | 100 | Zadziała tylko wtedy, kiedy w danej rundzie Pokemon zaatakuje pierwszy oraz przeciwnik ma zaatakować ruchem fizycznym lub specjalnym (nie statusowym). Atak o priorytecie 1. | ||
TM 122 Knock Off | 1 | 65 | 100 | Wytrąca trzymany przedmiot z użycia. Aczkolwiek szczęśliwe jajko nadal doda ekspa. Jeśli to zrobi zadaje 50% więcej obrażeń czyli 97,5. | ||
TM 125 Uproar | 40 | 90 | 100 | Chroni przed zaśnięciem jakiegokolwiek Pokemona w trakcie działania (blokuje przez to działanie Rest). Pokemon atakuje do 3 razy, przerywa działanie jeśli spudłuje lub przez inne efekty takie same jak przy Thrash (ale nie otępia po zakończeniu). Blokada zaśnięć przestaje działać wraz z zakończeniem ruchu. | ||
TM 127 Bounce | 30 | 85 | 85 | W pierwszej turze następuje ładowanie ataku, użytkownik wznosi się do góry i uzyskuje odporność na wszelkie ataki przeciwnika. W drugiej turze posyła właściwe obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
TM 133 Focus Blast | 50 | 120 | 70 | Po trafieniu 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
TM 137 Fling | 35 | 1 | 100 | Pokemon rzuca trzymany przedmiot. Moc ataku uzależniona od przedmiotu. Niektóre przedmioty dodają efekty specjalne (moc oraz efekty opisane na stronie przedmiotu). | ||
TM 143 Shadow Claw | 35 | 70 | 100 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. | ||
TM 144 Payback | 50 | 50 | 100 | Podwójna moc, jeśli atakujemy jako drudzy | ||
TM 145 Giga Impact | 60 | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
TM 151 Captivate | 5 | - | 100 | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy (10%). Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. | ||
TM 152 Dark Pulse | 40 | 80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
TM 154 Natural Gift | 40 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 156 Grass Knot | 40 | 20 | 100 | Zadaje obrażenia zależnie od wagi przeciwnika - im cięższy tym większe obrażenia. | ||
TM 158 U-turn | 30 | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 171 Hone Claws | 15 | - | 100 | Zwiększa Atak oraz Celność używającego o 1 poziom (5%). | ||
TM 178 Low Sweep | 35 | 65 | 100 | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
TM 179 Round | 35 | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 183 Incinerate | 30 | 60 | 100 | Niszczy trzymany klejnot przeciwnika na czas walki. | ||
TM 186 Embargo | 45 | - | 100 | Blokuje efekty przedmiotu trzymanego przeciwnika na 5 rund. Nie działa na mega kamienie. | ||
TM 187 Retaliate | 40 | 70 | 100 | Jeśli zostanie użyty w pierwszej turze po padnięciu poprzedniego Pokemona, moc podwaja się (nawet jeśli nie trafi). Przed każdym następnym użyciem moc spada o 20, aż do bazowego 70. | ||
TM 195 Snarl | 30 | 55 | 95 | Po trafieniu zmniejsza specjalny atak przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
TM 203 Covet | 20 | 60 | 100 | Pokemon kradnie przedmiot przeciwnika. I jeśli nie trzymał żadnego to go używa. Skradzione przedmioty wracają do właściciela na koniec walki 1v1. | ||
TM 206 Hyper Voice | 40 | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
TM 208 Foul Play | 50 | 95 | 100 | Obrażenia zadawane obliczane sa na podstawie ataku fizycznego przeciwnika. | ||
TM 215 Confide | 20 | - | 1000 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect. | ||
TM 216 Trick | 20 | - | 100 | Zamienia przedmioty między Pokemonami. Nie działa na Mega Kamienie. |
Ewolucje
> 30 lvl |
||
Zorua | Zoroark |
Powrót do Listy Pokemonów |