Posunięcia

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Działania posunięć

Aspekt ataków statusowych (S):

1. Od czego zależy ich moc?
Każdy atak statusowy ma swój własny efekt (działanie). Nie można pytać, co zrobić by atak statusowy (ogólnie) był mocniejszy, tylko trzeba sprawdzić wszystkie informacje o nim w naszej encyklopedii jaką jest Pokedex.
Musimy odczytać efekt ataku z tego artykułu i wywnioskować sami, czy jest jakakolwiek możliwość zwiększenia mocy danego ataku.

a) jeśli ma słabą celność - możemy ją zwiększyć tylko INNYMI atakami, które naszemu Pokemonowi ją zwiększają, bądź zmniejszają uniki przeciwnika. Im gorzej się porusza, tym łatwiej trafić, prawda?
b) jeśli nakłada stan, typu paraliż, to nie jesteśmy w stanie na to wpłynąć, oprócz oczywiście celności.
c) jeśli ruch zwiększa nam atak, to robi to procentowo i jeśli robi to używającemu, to oblicza to na podstawie statystyki ataku używającego, oraz swojej mocy (poziomowej), którą wytłumaczyłem niżej:

Często widzimy, że pewne posunięcia zmniejszają, bądź zwiększają statystyki o jakąś ilość poziomów.
Jeden poziom odpowiada pięciu procentom, branym z naszych statystyk bądź przeciwnika (w zależności od efektu ataku). Atak zmieniający statystyki o dwa poziomy dodaje lub zabiera już około 10% punktów z aktualnych statystyk.
Na przykład:
Jeśli nasz Raticate posiada atak "90" oraz pierwszy raz użyje ruchu Swords Dance, jego statystyka atak wzrośnie o 10% (dwa poziomy).
Jeśli użyje drugi raz - to nasza statystyka będzie wynosić 99 i biorąc 10% z tej statystyki - wzrośnie nam o 9,9. I tak aż do zakończenia walki. Gdy zwiększałby nam szybkość o dwa poziomy, to po prostu musimy dalej trenować nasz atak w salce treningowej, by procentowo zwiększał więcej.

Kolejna sprawa. Jeśli przy ataku jest napisane, że podnosi "atak" to podnosi nam statystykę ataku fizycznego.
Jeśli specjalnego, to mamy jasność.
Posunięcia mogą także nakładać pewne stany na nas lub przeciwnika. Wytłumaczenie stanów Pokemona w którym się znajduje jest wytłumaczone TUTAJ.


UWAGA co do celności ponad 100:
Tak, obecnie tak jest ona ustawiona w grze. Było to niegdyś zrobione w tym celu aby zrekompensować ataki o wyższym priorytecie czy szansie na trafienie krytyczne. Przy okazji zmiany wartości niektórych ataków i wyrównania błędnych wartości, zostanie to zmienione. Żaden atak nie będzie już miał tak wielkiej celności.


Typ Normalny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Barrage <section begin=barrageMoc>15 <section begin=barrageCel>85 <section begin=barrageOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Bind <section begin=bindMoc>15 <section begin=bindCel>85 <section begin=bindOp>
Body Slam <section begin=body_slamMoc>85 <section begin=body_slamCel>100 <section begin=body_slamOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Chip Away <section begin=chip_awayMoc>70 <section begin=chip_awayCel>1000 <section begin=chip_awayOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu podnosi Atak używającego o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Comet Punch <section begin=comet_punchMoc>18 <section begin=comet_punchCel>85 <section begin=comet_punchOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Constrict <section begin=constrictMoc>10 <section begin=constrictCel>100 <section begin=constrictOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom (5%).
Covet <section begin=covetMoc>60 <section begin=covetCel>100 <section begin=covetOp>Zadaje obrażenia.
Crush Claw <section begin=crush_clawMoc>75 <section begin=crush_clawCel>95 <section begin=crush_clawOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 50% szans na obniżenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
Dizzy Punch <section begin=dizzy_punchMoc>70 <section begin=dizzy_punchCel>100 <section begin=dizzy_punchOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na otępienie przeciwnika.
Double Hit <section begin=double_hitMoc>35 <section begin=double_hitCel>90 <section begin=double_hitOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Double Slap <section begin=double_slapMoc>15 <section begin=double_slapCel>85 <section begin=double_slapOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Double-Edge <section begin=double_edgeMoc>120 <section begin=double_edgeCel>100 <section begin=double_edgeOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Egg Bomb <section begin=egg_bombMoc>100 <section begin=egg_bombCel>75 <section begin=egg_bombOp>Zadaje obrażenia.
Endeavor <section begin=endeavorMoc>- <section begin=endeavorCel>100 <section begin=endeavorOp>Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem.
Explosion <section begin=explosionMoc>250 <section begin=explosionCel>1000 <section begin=explosionOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 50% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Extreme Speed <section begin=extreme_speedMoc>80 <section begin=extreme_speedCel>100 <section begin=extreme_speedOp>Zadaje obrażenia.
Facade <section begin=facadeMoc>70 <section begin=facadeCel>100 <section begin=facadeOp>Zadaje obrażenia. Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie
Fake Out <section begin=fake_outMoc>40 <section begin=fake_outCel>100 <section begin=fake_outOp>Zadaje obrażenia.
[[False Swipe ]] <section begin=false_swipeMoc>60 <section begin=false_swipeCel>100 <section begin=false_swipeOp>Zadaje obrażenia. Ten atak nie może zadać ciosu kończącego walkę, ponieważ zawsze zostawia przeciwnika z 1 HP.
Feint <section begin=feintMoc>60 <section begin=feintCel>100 <section begin=feintOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom (5%).
Flail <section begin=flailMoc>- <section begin=flailCel>100 <section begin=flailOp>Zadaje obrażenia. Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200.
Frustration <section begin=frustrationMoc>60 <section begin=frustrationCel>100 <section begin=frustrationOp>Zadaje obrażenia. Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to kontratak do Return.
Fury Attack <section begin=fury_attackMoc>15 <section begin=fury_attackCel>85 <section begin=fury_attackOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-5 razy w ciągu rundy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Fury Swipes <section begin=fury_swipesMoc>18 <section begin=fury_swipesCel>80 <section begin=fury_swipesOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-5 razy w ciągu rundy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Giga Impact <section begin=giga_impactMoc>150 <section begin=giga_impactCel>90 <section begin=giga_impactOp>Zadaje obrażenia.
Guillotine <section begin=guillotineMoc>1000 <section begin=guillotineCel>30 <section begin=guillotineOp>Zadaje obrażenia.
Head Charge <section begin=head_chargeMoc>120 <section begin=head_chargeCel>100 <section begin=head_chargeOp>
Headbutt <section begin=headbuttMoc>70 <section begin=headbuttCel>100 <section begin=headbuttOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na Oszołomienie przeciwnika.
Horn Attack <section begin=horn_attackMoc>65 <section begin=horn_attackCel>100 <section begin=horn_attackOp>Zadaje obrażenia.
Horn Drill <section begin=horn_drillMoc>1000 <section begin=horn_drillCel>30 <section begin=horn_drillOp>Zadaje obrażenia.
Hyper Fang <section begin=hyper_fangMoc>80 <section begin=hyper_fangCel>90 <section begin=hyper_fangOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na Oszołomienie przeciwnika.
Last Resort <section begin=last_resortMoc>140 <section begin=last_resortCel>50 <section begin=last_resortOp>Zadaje obrażenia.
Mega Kick <section begin=mega_kickMoc>120 <section begin=mega_kickCel>75 <section begin=mega_kickOp>Zadaje obrażenia.
Mega Punch <section begin=mega_punchMoc>80 <section begin=mega_punchCel>85 <section begin=mega_punchOp>Zadaje obrażenia.
Natural Gift <section begin=natural_giftMoc>80 <section begin=natural_giftCel>100 <section begin=natural_giftOp>Zadaje obrażenia.
PayDay <section begin=pay_dayMoc>40 <section begin=pay_dayCel>100 <section begin=pay_dayOp>Zadaje obrażenia.
Pound <section begin=poundMoc>40 <section begin=poundCel>100 <section begin=poundOp>Zadaje obrażenia.
Present <section begin=presentMoc>40 <section begin=presentCel>90 <section begin=presentOp>Zadaje obrażenia. Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika mocą 60.
Quick Attack <section begin=quick_attackMoc>40 <section begin=quick_attackCel>100 <section begin=quick_attackOp>Zadaje obrażenia.
Rage <section begin=rageMoc>20 <section begin=rageCel>100 <section begin=rageOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zwiększa Atak używającemu o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Rapid Spin <section begin=rapid_spinMoc>30 <section begin=rapid_spinCel>100 <section begin=rapid_spinOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika: Fire Spin, Bind, Clamp, Wrap, Whirlpool, Sand Tomb i Magma Storm. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Retaliate <section begin=retaliateMoc>70 <section begin=retaliateCel>100 <section begin=retaliateOp>Zadaje obrażenia.
Return <section begin=returnMoc>60 <section begin=returnCel>100 <section begin=returnOp>Zadaje obrażenia. Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy.
Scratch <section begin=scratchMoc>40 <section begin=scratchCel>100 <section begin=scratchOp>Zadaje obrażenia.
Secret Power <section begin=secret_powerMoc>70 <section begin=secret_powerCel>100 <section begin=secret_powerOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Szybkości, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika.
Self-Destruct <section begin=self_destructMoc>200 <section begin=self_destructCel>1000 <section begin=self_destructOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 30% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Skull Bash <section begin=skull_bashMoc>100 <section begin=skull_bashCel>100 <section begin=skull_bashOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zwiększa Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje
Slam <section begin=slamMoc>80 <section begin=slamCel>75 <section begin=slamOp>Zadaje obrażenia.
Slash <section begin=slashMoc>70 <section begin=slashCel>100 <section begin=slashOp>Zadaje obrażenia.
Spike Cannon <section begin=spike_cannonMoc>20 <section begin=spike_cannonCel>85 <section begin=spike_cannonOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje do 5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Stomp <section begin=stompMoc>65 <section begin=stompCel>100 <section begin=stompOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Super Fang <section begin=super_fangMoc>65 <section begin=super_fangCel>90 <section begin=super_fangOp>Zadaje obrażenia.
Tackle <section begin=tackleMoc>50 <section begin=tackleCel>100 <section begin=tackleOp>Zadaje obrażenia.
Tail Slap <section begin=tail_slapMoc>25 <section begin=tail_slapCel>85 <section begin=tail_slapOp>
Take Down <section begin=take_downMoc>90 <section begin=take_downCel>85 <section begin=take_downOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Thrash <section begin=thrashMoc>120 <section begin=thrashCel>100 <section begin=thrashOp>Atakuje 2-3 rundy, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi).
Vice Grip <section begin=vice_gripMoc>55 <section begin=vice_gripCel>100 <section begin=vice_gripOp>Zadaje obrażenia.
Wrap <section begin=wrapMoc>15 <section begin=wrapCel>90 <section begin=wrapOp>Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Boomburst <section begin=boomburstMoc>140 <section begin=boomburstCel>100 <section begin=boomburstOp>
Echoed Voice <section begin=echoed_voiceMoc>40 <section begin=echoed_voiceCel>1000 <section begin=echoed_voiceOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zwiększa atak używającego o 2 poziomy (10%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Hyper Beam <section begin=hyper_beamMoc>150 <section begin=hyper_beamCel>90 <section begin=hyper_beamOp>Zadaje obrażenia. W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły.
Hyper Voice <section begin=hyper_voiceMoc>90 <section begin=hyper_voiceCel>100 <section begin=hyper_voiceOp>Zadaje obrażenia.
Judgment <section begin=judgmentMoc>100 <section begin=judgmentCel>100 <section begin=judgmentOp>NIEDOSTĘPNY
Razor Wind <section begin=razor_windMoc>80 <section begin=razor_windCel>100 <section begin=razor_windOp>Zadaje obrażenia.
Relic Song <section begin=relic_songMoc>75 <section begin=relic_songCel>100 <section begin=relic_songOp>
Round <section begin=roundMoc>60 <section begin=roundCel>100 <section begin=roundOp>Zadaje obrażenia.
Sonic Boom <section begin=sonic_boomMoc>40 <section begin=sonic_boomCel>90 <section begin=sonic_boomOp>Zadaje obrażenia.
Swift <section begin=swiftMoc>60 <section begin=swiftCel>1000 <section begin=swiftOp>Zadaje obrażenia.
Techno Blast <section begin=techno_blastMoc>120 <section begin=techno_blastCel>100 <section begin=techno_blastOp>
Tri Attack <section begin=tri_attackMoc>80 <section begin=tri_attackCel>100 <section begin=tri_attackOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika.
Trump Card <section begin=trump_cardMoc>80 <section begin=trump_cardCel>100 <section begin=trump_cardOp>Zadaje obrażenia.
Uproar <section begin=uproarMoc>90 <section begin=uproarCel>100 <section begin=uproarOp>Zadaje obrażenia.
Wring Out <section begin=wring_outMoc>120 <section begin=wring_outCel>100 <section begin=wring_outOp>Zadaje obrażenia.
Acupressure <section begin=acupressureMoc>- <section begin=acupressureCel>50 <section begin=acupressureOp>
Attract <section begin=attractMoc>- <section begin=attractCel>100 <section begin=attractOp>Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania.
Belly Drum <section begin=belly_drumMoc>- <section begin=belly_drumCel>100 <section begin=belly_drumOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak używającego o 6 poziomów (30%), ale jednocześnie tracimy (w teorii) 50% zdrowia. Atak jednorazowy. Zawsze się udaje.
Captivate <section begin=captivateMoc>- <section begin=captivateCel>100 <section begin=captivateOp>
Confide <section begin=confideMoc>- <section begin=confideCel>1000 <section begin=confideOp>
Conversion <section begin=conversionMoc>- <section begin=conversionCel>100 <section begin=conversionOp>Po użyciu zamienia nasz typ, na taki jakim zostaliśmy ostatnio trafieni przez przeciwnika. Zawsze się udaje.
Conversion 2 <section begin=conversion_2Moc>- <section begin=conversion_2Cel>100 <section begin=conversion_2Op>Po użyciu zamienia nasz typ, na odporny na ostatni atak, którego użył przeciwnik. Zawsze się udaje.
Defense Curl <section begin=defense_curlMoc>- <section begin=defense_curlCel>100 <section begin=defense_curlOp>Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Disable <section begin=disableMoc>- <section begin=disableCel>100 <section begin=disableOp>Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund.
Double Team <section begin=double_teamMoc>- <section begin=double_teamCel>100 <section begin=double_teamOp>Po udanym użyciu zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Endure <section begin=endureMoc>- <section begin=endureCel>100 <section begin=endureOp>Po udanym użyciu zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30% w następnej rundzie. Zawsze się udaje.
Flash <section begin=flashMoc>- <section begin=flashCel>100 <section begin=flashOp>Po trafieniu obniża celność przeciwnika o 1 poziom (5%). Zawsze sie udaje.
Focus Energy <section begin=focus_energyMoc>- <section begin=focus_energyCel>100 <section begin=focus_energyOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak i Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Foresight <section begin=foresightMoc>- <section begin=foresightCel>100 <section begin=foresightOp>Po trafieniu usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Glare <section begin=glareMoc>- <section begin=glareCel>90 <section begin=glareOp>Po trafieniu paraliżuje przeciwnika.
Growl <section begin=growlMoc>- <section begin=growlCel>100 <section begin=growlOp>Po trafieniu obniża atak przeciwnika o jeden poziom (5%).
Growth <section begin=growthMoc>- <section begin=growthCel>100 <section begin=growthOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak i Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Harden <section begin=hardenMoc>- <section begin=hardenCel>100 <section begin=hardenOp>Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Heal Bell <section begin=heal_bellMoc>- <section begin=heal_bellCel>100 <section begin=heal_bellOp>Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie). Zawsze się udaje.
Howl <section begin=howlMoc>- <section begin=howlCel>100 <section begin=howlOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Leer <section begin=leerMoc>- <section begin=leerCel>100 <section begin=leerOp>Po udanym użyciu zmniejsza Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Lock-On <section begin=lock_onMoc>- <section begin=lock_onCel>100 <section begin=lock_onOp>Po użyciu zwiększa Celność używającemu o 20-30% co użycie.
Lovely Kiss <section begin=lovely_kissMoc>- <section begin=lovely_kissCel>50 <section begin=lovely_kissOp>Jeśli trafi, po użyciu usypia przeciwnika.
Lucky Chant <section begin=lucky_chantMoc>- <section begin=lucky_chantCel>100 <section begin=lucky_chantOp>Po udanym użyciu zwiększa Obronę, Specjalną Obronę i Celność używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Metronome <section begin=metronomeMoc>- <section begin=metronomeCel>100 <section begin=metronomeOp>Losuje i używa jednego ataku ze wszystkich dostępnych.
Milk Drink <section begin=milk_drinkMoc>- <section begin=milk_drinkCel>100 <section begin=milk_drinkOp>Po udanym użyciu leczy 50% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje.
Mimic <section begin=mimicMoc>1 <section begin=mimicCel>100 <section begin=mimicOp>Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
Mind Reader <section begin=mind_readerMoc>- <section begin=mind_readerCel>100 <section begin=mind_readerOp>Po udanym użyciu zwiększa Celność używającego o sześć poziomów (30%). Zawsze się udaje.
Minimize <section begin=minimizeMoc>- <section begin=minimizeCel>100 <section begin=minimizeOp>Po udanym użyciu zwiększa Uniki używającego o dwa poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Morning Sun <section begin=morning_sunMoc>- <section begin=morning_sunCel>100 <section begin=morning_sunOp>Po udanym użyciu leczy 50% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje.
Noble Roar <section begin=noble_roarMoc>- <section begin=noble_roarCel>100 <section begin=noble_roarOp>
Play Nice <section begin=play_niceMoc>- <section begin=play_niceCel>1000 <section begin=play_niceOp>
Protect <section begin=protectMoc>- <section begin=protectCel>100 <section begin=protectOp>Po użyciu używający nie otrzyma obrażeń w następnej rundzie. Zawsze się udaje.
Psych Up <section begin=psych_upMoc>- <section begin=psych_upCel>100 <section begin=psych_upOp>Kopiuje pozytywne efekty dodanych statystyk przeciwnika na używającego. Zawsze się udaje.
Recover <section begin=recoverMoc>- <section begin=recoverCel>100 <section begin=recoverOp>Po udanym użyciu leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje.
Refresh <section begin=refreshMoc>- <section begin=refreshCel>100 <section begin=refreshOp>Po użyciu leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie. Podobne do Heal Bell i Aromatherapy. Zawsze się udaje.
Safeguard <section begin=safeguardMoc>- <section begin=safeguardCel>100 <section begin=safeguardOp>Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, otępienie itd.
Scary Face <section begin=scary_faceMoc>- <section begin=scary_faceCel>100 <section begin=scary_faceOp>Po udanym użyciu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Screech <section begin=screechMoc>- <section begin=screechCel>85 <section begin=screechOp>Po trafieniu obniża Obronę przeciwnika o 2 poziomy (5%).
Sharpen <section begin=sharpenMoc>- <section begin=sharpenCel>100 <section begin=sharpenOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Shell Smash <section begin=shell_smashMoc>- <section begin=shell_smashCel>100 <section begin=shell_smashOp>Po użyciu obniża Obronę i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%) a w zamian zwiększa Atak, Specjalny Atak i Szybkość o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Sing <section begin=singMoc>- <section begin=singCel>50 <section begin=singOp>Po trafieniu usypia przeciwnika.
Slack Off <section begin=slack_offMoc>- <section begin=slack_offCel>100 <section begin=slack_offOp>Po udanym użyciu leczy 20% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje.
Smokescreen <section begin=smokescreenMoc>- <section begin=smokescreenCel>100 <section begin=smokescreenOp>Po udanym użyciu zmniejsza Celność przeciwnika 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Soft-Boiled <section begin=soft_boiledMoc>- <section begin=soft_boiledCel>100 <section begin=soft_boiledOp>Po udanym użyciu leczy 25% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje.
Supersonic <section begin=supersonicMoc>- <section begin=supersonicCel>55 <section begin=supersonicOp>Po trafieniu otępia przeciwnika.
Swagger <section begin=swaggerMoc>- <section begin=swaggerCel>90 <section begin=swaggerOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia.
Sweet Scent <section begin=sweet_scentMoc>- <section begin=sweet_scentCel>100 <section begin=sweet_scentOp>Po udanym użyciu zmniejsza Uniki przeciwnika o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Swords Dance <section begin=swords_danceMoc>- <section begin=swords_danceCel>100 <section begin=swords_danceOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Tail Whip <section begin=tail_whipMoc>- <section begin=tail_whipCel>100 <section begin=tail_whipOp>Po trafieniu zmniejsza Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%).
Tickle <section begin=tickleMoc>- <section begin=tickleCel>100 <section begin=tickleOp>Po trafieniu zmniejsza Atak i Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%).
Transform <section begin=transformMoc>- <section begin=transformCel>100 <section begin=transformOp>Używający przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków.
Wish <section begin=wishMoc>- <section begin=wishCel>100 <section begin=wishOp>Po udanym użyciu leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje.
Work Up <section begin=work_upMoc>- <section begin=work_upCel>100 <section begin=work_upOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak oraz Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Yawn <section begin=yawnMoc>- <section begin=yawnCel>50 <section begin=yawnOp>Po trafieniu usypia przeciwnika.

Typ Ognisty

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Blaze Kick <section begin=blaze_kickMoc>85 <section begin=blaze_kickCel>90 <section begin=blaze_kickOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na podpalenie przeciwnika.
Fire Fang <section begin=fire_fangMoc>65 <section begin=fire_fangCel>95 <section begin=fire_fangOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Punch <section begin=fire_punchMoc>75 <section begin=fire_punchCel>100 <section begin=fire_punchOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Flame Charge <section begin=flame_chargeMoc>70 <section begin=flame_chargeCel>100 <section begin=flame_chargeOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zwiększa szybkość używającego o jeden poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Flame Wheel <section begin=flame_wheelMoc>60 <section begin=flame_wheelCel>100 <section begin=flame_wheelOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Flare Blitz <section begin=flare_blitzMoc>120 <section begin=flare_blitzCel>100 <section begin=flare_blitzOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych gdy podpalimy przeciwnika.
Sacred Fire <section begin=sacred_fireMoc>100 <section begin=sacred_fireCel>95 <section begin=sacred_fireOp>NIEDOSTĘPNY
V-create <section begin=v_createMoc>180 <section begin=v_createCel>95 <section begin=v_createOp>
Blast Burn <section begin=blast_burnMoc>150 <section begin=blast_burnCel>70 <section begin=blast_burnOp>Po użyciu używający w następnej rundzie odpoczywa.
Blue Flare <section begin=blue_flareMoc>130 <section begin=blue_flareCel>85 <section begin=blue_flareOp>
Ember <section begin=emberMoc>40 <section begin=emberCel>100 <section begin=emberOp>Zadaje obrażenia.
Eruption <section begin=eruptionMoc>150 <section begin=eruptionCel>100 <section begin=eruptionOp>Zadaje obrażenia.
Fiery Dance <section begin=fiery_danceMoc>80 <section begin=fiery_danceCel>100 <section begin=fiery_danceOp>
Fire Blast <section begin=fire_blastMoc>120 <section begin=fire_blastCel>85 <section begin=fire_blastOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Pledge <section begin=fire_pledgeMoc>80 <section begin=fire_pledgeCel>100 <section begin=fire_pledgeOp>
Fire Spin <section begin=fire_spinMoc>35 <section begin=fire_spinCel>85 <section begin=fire_spinOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund.
Flame Burst <section begin=flame_burstMoc>85 <section begin=flame_burstCel>100 <section begin=flame_burstOp>Zadaje obrażenia.
Flamethrower <section begin=flamethrowerMoc>95 <section begin=flamethrowerCel>100 <section begin=flamethrowerOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fusion Flare <section begin=fusion_flareMoc>100 <section begin=fusion_flareCel>100 <section begin=fusion_flareOp>
Heat Wave <section begin=heat_waveMoc>100 <section begin=heat_waveCel>90 <section begin=heat_waveOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na podpalenie przeciwnika.
Incinerate <section begin=incinerateMoc>60 <section begin=incinerateCel>100 <section begin=incinerateOp>
Inferno <section begin=infernoMoc>100 <section begin=infernoCel>50 <section begin=infernoOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu podpala przeciwnika. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Lava Plume <section begin=lava_plumeMoc>90 <section begin=lava_plumeCel>100 <section begin=lava_plumeOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na podpalenie przeciwnika.
Mystical Fire <section begin=mystical_fireMoc>65 <section begin=mystical_fireCel>100 <section begin=mystical_fireOp>
Overheat <section begin=overheatMoc>140 <section begin=overheatCel>90 <section begin=overheatOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Searing Shot <section begin=searing_shotMoc>100 <section begin=searing_shotCel>100 <section begin=searing_shotOp>
Will-O-Wisp <section begin=will_o_wispMoc>- <section begin=will_o_wispCel>75 <section begin=will_o_wispOp>Po trafieniu podpala przeciwnika.

Typ Wodny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Aqua Jet <section begin=aqua_jetMoc>40 <section begin=aqua_jetCel>100 <section begin=aqua_jetOp>Zadaje obrażenia.
Aqua Tail <section begin=aqua_tailMoc>90 <section begin=aqua_tailCel>90 <section begin=aqua_tailOp>Zadaje obrażenia.
Clamp <section begin=clampMoc>35 <section begin=clampCel>85 <section begin=clampOp>Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia.
Crabhammer <section begin=crabhammerMoc>90 <section begin=crabhammerCel>90 <section begin=crabhammerOp>Zadaje obrażenia.
Dive <section begin=diveMoc>80 <section begin=diveCel>100 <section begin=diveOp>Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik nurkuje i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia.
Razor Shell <section begin=razor_shellMoc>75 <section begin=razor_shellCel>95 <section begin=razor_shellOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 50% szans na zmniejszenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
Waterfall <section begin=waterfallMoc>80 <section begin=waterfallCel>100 <section begin=waterfallOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Brine <section begin=brineMoc>110 <section begin=brineCel>100 <section begin=brineOp>Zadaje obrażenia.
Bubble <section begin=bubbleMoc>20 <section begin=bubbleCel>100 <section begin=bubbleOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom (5%).
Bubble Beam <section begin=bubble_beamMoc>65 <section begin=bubble_beamCel>100 <section begin=bubble_beamOp>NIEDOSTĘPNY
Hydro Cannon <section begin=hydro_cannonMoc>150 <section begin=hydro_cannonCel>70 <section begin=hydro_cannonOp>Zadaje obrażenia.
Hydro Canon <section begin=hydro_canonMoc>150 <section begin=hydro_canonCel>90 <section begin=hydro_canonOp>Zadaje obrażenia. W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły.
Hydro Pump <section begin=hydro_pumpMoc>120 <section begin=hydro_pumpCel>80 <section begin=hydro_pumpOp>Zadaje obrażenia.
Muddy Water <section begin=muddy_waterMoc>95 <section begin=muddy_waterCel>85 <section begin=muddy_waterOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Celności przeciwnika o jeden poziom (5%).
Octazooka <section begin=octazookaMoc>65 <section begin=octazookaCel>85 <section begin=octazookaOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 50% szansy na zmniejszenie Celności przeciwnika o jeden poziom (5%).
Splash <section begin=splashMoc>10 <section begin=splashCel>80 <section begin=splashOp>Zadaje obrażenia.
Water Gun <section begin=water_gunMoc>40 <section begin=water_gunCel>100 <section begin=water_gunOp>Zadaje obrażenia.
Water Pledge <section begin=water_pledgeMoc>80 <section begin=water_pledgeCel>100 <section begin=water_pledgeOp>
Water Pulse <section begin=water_pulseMoc>60 <section begin=water_pulseCel>100 <section begin=water_pulseOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na otępienie przeciwnika.
Water Spout <section begin=water_spoutMoc>150 <section begin=water_spoutCel>100 <section begin=water_spoutOp>Zadaje obrażenia.
Whirlpool <section begin=whirlpoolMoc>35 <section begin=whirlpoolCel>85 <section begin=whirlpoolOp>Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. Jeśli przeciwnik użył Dive zadaje 2 razy większe obrażenia.
Aqua Ring <section begin=aqua_ringMoc>- <section begin=aqua_ringCel>100 <section begin=aqua_ringOp>Po udanym użyciu leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje.
Withdraw <section begin=withdrawMoc>- <section begin=withdrawCel>100 <section begin=withdrawOp>Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.

Typ Trawiasty

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Bullet Seed <section begin=bullet_seedMoc>25 <section begin=bullet_seedCel>80 <section begin=bullet_seedOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 4-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Leaf Blade <section begin=leaf_bladeMoc>90 <section begin=leaf_bladeCel>1000 <section begin=leaf_bladeOp>Zadaje obrażenia.
Needle Arm <section begin=needle_armMoc>60 <section begin=needle_armCel>100 <section begin=needle_armOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Petal Blizzard <section begin=petal_blizzardMoc>90 <section begin=petal_blizzardCel>100 <section begin=petal_blizzardOp>
Power Whip <section begin=power_whipMoc>120 <section begin=power_whipCel>85 <section begin=power_whipOp>Zadaje obrażenia.
Razor Leaf <section begin=razor_leafMoc>55 <section begin=razor_leafCel>95 <section begin=razor_leafOp>Zadaje obrażenia.
Seed Bomb <section begin=seed_bombMoc>80 <section begin=seed_bombCel>100 <section begin=seed_bombOp>Zadaje obrażenia.
Vine Whip <section begin=vine_whipMoc>35 <section begin=vine_whipCel>100 <section begin=vine_whipOp>Zadaje obrażenia.
Wood Hammer <section begin=wood_hammerMoc>120 <section begin=wood_hammerCel>100 <section begin=wood_hammerOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Absorb <section begin=absorbMoc>20 <section begin=absorbCel>100 <section begin=absorbOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 50% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Energy Ball <section begin=energy_ballMoc>80 <section begin=energy_ballCel>100 <section begin=energy_ballOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
Frenzy Plant <section begin=frenzy_plantMoc>150 <section begin=frenzy_plantCel>90 <section begin=frenzy_plantOp>Zadaje obrażenia. Atak dwurundowy. W pierwszej rundzie zadaje obrażenia, w drugiej odpoczywa.
Giga Drain <section begin=giga_drainMoc>75 <section begin=giga_drainCel>100 <section begin=giga_drainOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 50% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Grass Pledge <section begin=grass_pledgeMoc>80 <section begin=grass_pledgeCel>100 <section begin=grass_pledgeOp>
Leaf Storm <section begin=leaf_stormMoc>140 <section begin=leaf_stormCel>90 <section begin=leaf_stormOp>Po użyciu obniża Specjalny Atak używającego o 2 poziomy (10%).
Leaf Tornado <section begin=leaf_tornadoMoc>85 <section begin=leaf_tornadoCel>90 <section begin=leaf_tornadoOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Celności przeciwnika o 1 poziom (5%).
Magical Leaf <section begin=magical_leafMoc>60 <section begin=magical_leafCel>1000 <section begin=magical_leafOp>Zadaje obrażenia.
Mega Drain <section begin=mega_drainMoc>40 <section begin=mega_drainCel>100 <section begin=mega_drainOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 50% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Petal Dance <section begin=petal_danceMoc>120 <section begin=petal_danceCel>100 <section begin=petal_danceOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-3 razy po czym używający popada w otępienie. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Seed Flare <section begin=seed_flareMoc>120 <section begin=seed_flareCel>85 <section begin=seed_flareOp>NIEDOSTĘPNY
Solar Beam <section begin=solar_beamMoc>120 <section begin=solar_beamCel>100 <section begin=solar_beamOp>Zadaje obrażenia. W pierwszej rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia.
Aromatherapy <section begin=AromatherapyMoc>- <section begin=AromatherapyCel>100 <section begin=AromatherapyOp>Po użyciu leczy używającego, kiedy dotknięty jest np. paraliżem, jest otruty itp. Podobne działanie do Heal Bell. Zawsze się udaje.
Cotton Guard <section begin=cotton_guardMoc>- <section begin=cotton_guardCel>100 <section begin=cotton_guardOp>Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 3 poziomy (15%).
Cotton Spore <section begin=cotton_sporeMoc>- <section begin=cotton_sporeCel>100 <section begin=cotton_sporeOp>
Grass Whistle <section begin=grass_whistleMoc>- <section begin=grass_whistleCel>50 <section begin=grass_whistleOp>Po trafieniu usypia przeciwnika.
Ingrain <section begin=ingrainMoc>- <section begin=ingrainCel>100 <section begin=ingrainOp>Po udanym użyciu Leczy po 6.25% aktualnego zdrowia Pokemona (zaczynając od rundy po użyciu ataku). Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje.
Leech Seed <section begin=leech_seedMoc>- <section begin=leech_seedCel>90 <section begin=leech_seedOp>Po użyciu co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 3-5% zdrowia i regeneruje tyle używającemu.
Sleep Powder <section begin=sleep_powderMoc>- <section begin=sleep_powderCel>50 <section begin=sleep_powderOp>Po trafieniu usypia przeciwnika.
Spore <section begin=sporeMoc>- <section begin=sporeCel>50 <section begin=sporeOp>Po trafieniu usypia przeciwnika.
Stun Spore <section begin=stun_sporeMoc>- <section begin=stun_sporeCel>75 <section begin=stun_sporeOp>Po trafieniu paraliżuje przeciwnika.
Synthesis <section begin=synthesisMoc>- <section begin=synthesisCel>100 <section begin=synthesisOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 25% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.

Typ Elektryczny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Bolt Strike <section begin=bolt_strikeMoc>130 <section begin=bolt_strikeCel>85 <section begin=bolt_strikeOp>
Fusion Bolt <section begin=fusion_boltMoc>100 <section begin=fusion_boltCel>100 <section begin=fusion_boltOp>
Nuzzle <section begin=nuzzleMoc>20 <section begin=nuzzleCel>100 <section begin=nuzzleOp>
Spark <section begin=sparkMoc>65 <section begin=sparkCel>100 <section begin=sparkOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Fang <section begin=thunder_fangMoc>65 <section begin=thunder_fangCel>95 <section begin=thunder_fangOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie i/lub oszołomienie przeciwnika.
Thunder Punch <section begin=thunder_punchMoc>75 <section begin=thunder_punchCel>100 <section begin=thunder_punchOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Wild Charge <section begin=wild_chargeMoc>90 <section begin=wild_chargeCel>100 <section begin=wild_chargeOp>
Charge Beam <section begin=charge_beamMoc>70 <section begin=charge_beamCel>90 <section begin=charge_beamOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 70% szansy na podniesienie Ataku Specjalnego używającego o 1 poziom (5%).
Discharge <section begin=dischargeMoc>85 <section begin=dischargeCel>100 <section begin=dischargeOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Electro Ball <section begin=electro_ballMoc>70 <section begin=electro_ballCel>100 <section begin=electro_ballOp>Zadaje obrażenia.
Electroweb <section begin=electrowebMoc>55 <section begin=electrowebCel>90 <section begin=electrowebOp>
Parabolic Charge <section begin=parabolic_chargeMoc>50 <section begin=parabolic_chargeCel>100 <section begin=parabolic_chargeOp>
Shock Wave <section begin=shock_waveMoc>60 <section begin=shock_waveCel>1000 <section begin=shock_waveOp>Zadaje obrażenia.
Thunder <section begin=thunderMoc>120 <section begin=thunderCel>70 <section begin=thunderOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Shock <section begin=thunder_shockMoc>40 <section begin=thunder_shockCel>100 <section begin=thunder_shockOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunderbolt <section begin=thunderboltMoc>95 <section begin=thunderboltCel>100 <section begin=thunderboltOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Volt Switch <section begin=volt_switchMoc>70 <section begin=volt_switchCel>100 <section begin=volt_switchOp>
Zap Cannon <section begin=zap_cannonMoc>120 <section begin=zap_cannonCel>50 <section begin=zap_cannonOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Charge <section begin=chargeMoc>- <section begin=chargeCel>100 <section begin=chargeOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak oraz Specjalny Atak używającego o jeden i pół poziomu (7,5%), a także Specjalną Obronę o jeden poziom (5%). Zawsze się udaje.
Eerie Impulse <section begin=eerie_impulseMoc>- <section begin=eerie_impulseCel>100 <section begin=eerie_impulseOp>
Thunder Wave <section begin=thunder_waveMoc>- <section begin=thunder_waveCel>100 <section begin=thunder_waveOp>Po trafieniu paraliżuje przeciwnika.

Typ Powietrzny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Acrobatics <section begin=acrobaticsMoc>110 <section begin=acrobaticsCel>100 <section begin=acrobaticsOp>Zadaje obrażenia.
Aerial Ace <section begin=aerial_aceMoc>70 <section begin=aerial_aceCel>1000 <section begin=aerial_aceOp>Zadaje obrażenia.
Bounce <section begin=bounceMoc>85 <section begin=bounceCel>85 <section begin=bounceOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Brave Bird <section begin=brave_birdMoc>120 <section begin=brave_birdCel>100 <section begin=brave_birdOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 1/3 obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Drill Peck <section begin=drill_peckMoc>80 <section begin=drill_peckCel>100 <section begin=drill_peckOp>Zadaje obrażenia.
Fly <section begin=flyMoc>90 <section begin=flyCel>95 <section begin=flyOp>
Peck <section begin=peckMoc>35 <section begin=peckCel>100 <section begin=peckOp>Zadaje obrażenia.
Pluck <section begin=pluckMoc>60 <section begin=pluckCel>100 <section begin=pluckOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zwiększa Szybkość używającego o jeden poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Sky Attack <section begin=sky_attackMoc>140 <section begin=sky_attackCel>90 <section begin=sky_attackOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30%y szans na oszołomienie przeciwnika.
Sky Drop <section begin=sky_dropMoc>60 <section begin=sky_dropCel>100 <section begin=sky_dropOp>Zadaje obrażenia.
Wing Attack <section begin=wing_attackMoc>60 <section begin=wing_attackCel>100 <section begin=wing_attackOp>Zadaje obrażenia.
Aeroblast <section begin=aeroblastMoc>100 <section begin=aeroblastCel>95 <section begin=aeroblastOp>NIEDOSTĘPNY
Air Cutter <section begin=air_cutterMoc>85 <section begin=air_cutterCel>1000 <section begin=air_cutterOp>Zadaje obrażenia.
Air Slash <section begin=air_slashMoc>75 <section begin=air_slashCel>95 <section begin=air_slashOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Chatter <section begin=chatterMoc>65 <section begin=chatterCel>100 <section begin=chatterOp>NIEDOSTĘPNY
Gust <section begin=gustMoc>40 <section begin=gustCel>100 <section begin=gustOp>Zadaje obrażenia.
Hurricane <section begin=hurricaneMoc>120 <section begin=hurricaneCel>70 <section begin=hurricaneOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na Otępienie przeciwnika.
Oblivion Wing <section begin=oblivion_wingMoc>80 <section begin=oblivion_wingCel>100 <section begin=oblivion_wingOp>
Feather Dance <section begin=feather_danceMoc>- <section begin=feather_danceCel>100 <section begin=feather_danceOp>Po trafieniu obniża atak przeciwnika o 2 poziomy (10%). Zawsze sie udaje.
Roost <section begin=roostMoc>- <section begin=roostCel>100 <section begin=roostOp>Po udanym użyciu leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje.
Tailwind <section begin=tailwindMoc>- <section begin=tailwindCel>100 <section begin=tailwindOp>Po udanym użyciu zwiększa Szybkość używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.

Typ Psychiczny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Heart Stamp <section begin=heart_stampMoc>60 <section begin=heart_stampCel>100 <section begin=heart_stampOp>Zadaje obrażenia.
Psycho Cut <section begin=psycho_cutMoc>70 <section begin=psycho_cutCel>1000 <section begin=psycho_cutOp>Zadaje obrażenia.
Zen Headbutt <section begin=zen_headbuttMoc>80 <section begin=zen_headbuttCel>90 <section begin=zen_headbuttOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Confusion <section begin=confusionMoc>50 <section begin=confusionCel>100 <section begin=confusionOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na otępienie przeciwnika.
Dream Eater <section begin=dream_eaterMoc>100 <section begin=dream_eaterCel>100 <section begin=dream_eaterOp>Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Extrasensory <section begin=extrasensoryMoc>80 <section begin=extrasensoryCel>100 <section begin=extrasensoryOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Future Sight <section begin=future_sightMoc>100 <section begin=future_sightCel>100 <section begin=future_sightOp>Zadaje obrażenia.
Luster Purge <section begin=luster_purgeMoc>70 <section begin=luster_purgeCel>100 <section begin=luster_purgeOp>NIEDOSTĘPNY
Mirror Coat <section begin=mirror_coatMoc>100 <section begin=mirror_coatCel>100 <section begin=mirror_coatOp>Zadaje obrażenia. Odbija ostatni atak przeciwnika z 1.5-2 razy większą mocą, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik użył ataku specjalnego.
Mist Ball <section begin=mist_ballMoc>70 <section begin=mist_ballCel>100 <section begin=mist_ballOp>
PsyBeam <section begin=psybeamMoc>65 <section begin=psybeamCel>100 <section begin=psybeamOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na otępienie przeciwnika.
Psychic <section begin=psychicMoc>90 <section begin=psychicCel>100 <section begin=psychicOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o jeden poziom (5%).
Psycho Boost <section begin=psycho_boostMoc>140 <section begin=psycho_boostCel>90 <section begin=psycho_boostOp>
Psyshock <section begin=psyshockMoc>90 <section begin=psyshockCel>100 <section begin=psyshockOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie Specjalnego Ataku używającego i na zmniejszenie Obrony przeciwnika o jeden poziom (5%).
Psywave <section begin=psywaveMoc>45 <section begin=psywaveCel>80 <section begin=psywaveOp>Zadaje obrażenia. Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo.
Stored Power <section begin=stored_powerMoc>80 <section begin=stored_powerCel>100 <section begin=stored_powerOp>Zadaje obrażenia.
Synchronoise <section begin=synchronoiseMoc>70 <section begin=synchronoiseCel>100 <section begin=synchronoiseOp>Zadaje obrażenia.
Agility <section begin=agilityMoc>- <section begin=agilityCel>100 <section begin=agilityOp>Po udanym użyciu zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Amnesia <section begin=amnesiaMoc>- <section begin=amnesiaCel>100 <section begin=amnesiaOp>Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Barrier <section begin=barrierMoc>- <section begin=barrierCel>100 <section begin=barrierOp>Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Calm Mind <section begin=calm_mindMoc>- <section begin=calm_mindCel>100 <section begin=calm_mindOp>Po udanym użyciu zwiększa Specjalny Atak i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Cosmic Power <section begin=cosmic_powerMoc>- <section begin=cosmic_powerCel>100 <section begin=cosmic_powerOp>Po udanym użyciu zwiększa Obronę i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Heal Pulse <section begin=heal_pulseMoc>- <section begin=heal_pulseCel>100 <section begin=heal_pulseOp>Po udanym użyciu leczy 50% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje.
Hypnosis <section begin=hypnosisMoc>- <section begin=hypnosisCel>50 <section begin=hypnosisOp>Po trafieniu usypia przeciwnika.
Kinesis <section begin=kinesisMoc>- <section begin=kinesisCel>80 <section begin=kinesisOp>Po trafieniu zmniejsza Celność przeciwnika o 1 poziom (5%).
Light Screen <section begin=light_screenMoc>- <section begin=light_screenCel>100 <section begin=light_screenOp>Po udanym użyciu zwiększa Specjalną Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Meditate <section begin=meditateMoc>- <section begin=meditateCel>100 <section begin=meditateOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Miracle Eye <section begin=miracle_eyeMoc>- <section begin=miracle_eyeCel>100 <section begin=miracle_eyeOp>
Power Swap <section begin=power_swapMoc>- <section begin=power_swapCel>100 <section begin=power_swapOp>
Reflect <section begin=reflectMoc>- <section begin=reflectCel>100 <section begin=reflectOp>Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Rest <section begin=restMoc>- <section begin=restCel>100 <section begin=restOp>Leczy 50% obecnego zdrowia, ma 50% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi dwie rundy, po czym w trzeciej budzi się i używa następnego ataku. Nie pomija już żadnych ataków. Zawsze się udaje.
Teleport <section begin=teleportMoc>- <section begin=teleportCel>100 <section begin=teleportOp>Po użyciu pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika. Zawsze się udaje.

Typ Trujący

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Cross Poison <section begin=cross_poisonMoc>70 <section begin=cross_poisonCel>1000 <section begin=cross_poisonOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zatrucie przeciwnika.
Gunk Shot <section begin=gunk_shotMoc>120 <section begin=gunk_shotCel>70 <section begin=gunk_shotOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika.
Poison Fang <section begin=poison_fangMoc>65 <section begin=poison_fangCel>100 <section begin=poison_fangOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zatruwa przeciwnika. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Poison Jab <section begin=poison_jabMoc>80 <section begin=poison_jabCel>100 <section begin=poison_jabOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika.
Poison Sting <section begin=poison_stingMoc>30 <section begin=poison_stingCel>100 <section begin=poison_stingOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika.
Poison Tail <section begin=poison_tailMoc>50 <section begin=poison_tailCel>1000 <section begin=poison_tailOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Toxic Spikes <section begin=toxic_spikesMoc>30 <section begin=toxic_spikesCel>90 <section begin=toxic_spikesOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje do 5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie, 25% szansy na otrucie przeciwnika.
Acid <section begin=acidMoc>40 <section begin=acidCel>100 <section begin=acidOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
Acid Spray <section begin=acid_sprayMoc>60 <section begin=acid_sprayCel>100 <section begin=acid_sprayOp>
Clear Smog <section begin=clear_smogMoc>60 <section begin=clear_smogCel>1000 <section begin=clear_smogOp>Zadaje obrażenia.
Sludge <section begin=sludgeMoc>65 <section begin=sludgeCel>100 <section begin=sludgeOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika.
Sludge Bomb <section begin=sludge_bombMoc>90 <section begin=sludge_bombCel>100 <section begin=sludge_bombOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika.
Sludge Wave <section begin=sludge_waveMoc>95 <section begin=sludge_waveCel>100 <section begin=sludge_waveOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zatrucie przeciwnika.
Smog <section begin=smogMoc>20 <section begin=smogCel>70 <section begin=smogOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 40% szansy na zatrucie przeciwnika.
Venoshock <section begin=venoshockMoc>65 <section begin=venoshockCel>90 <section begin=venoshockOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje do 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Acid Armor <section begin=acid_armorMoc>- <section begin=acid_armorCel>100 <section begin=acid_armorOp>Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Coil <section begin=coilMoc>- <section begin=coilCel>100 <section begin=coilOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak, Obronę oraz Celność używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Poison Gas <section begin=poison_gasMoc>- <section begin=poison_gasCel>80 <section begin=poison_gasOp>Po trafieniu zatruwa przeciwnika.
Poison Powder <section begin=poison_powderMoc>- <section begin=poison_powderCel>75 <section begin=poison_powderOp>Po trafieniu zatruwa przeciwnika.
Toxic <section begin=toxicMoc>- <section begin=toxicCel>90 <section begin=toxicOp>Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego.

Typ Duch

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Astonish <section begin=astonishMoc>30 <section begin=astonishCel>100 <section begin=astonishOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Lick <section begin=lickMoc>20 <section begin=lickCel>100 <section begin=lickOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Shadow Claw <section begin=shadow_clawMoc>70 <section begin=shadow_clawCel>1000 <section begin=shadow_clawOp>Zadaje obrażenia.
Shadow Punch <section begin=shadow_punchMoc>60 <section begin=shadow_punchCel>1000 <section begin=shadow_punchOp>Zadaje obrażenia.
Shadow Sneak <section begin=shadow_sneakMoc>40 <section begin=shadow_sneakCel>100 <section begin=shadow_sneakOp>Zadaje obrażenia.
Hex <section begin=hexMoc>90 <section begin=hexCel>80 <section begin=hexOp>Zadaje obrażenia.
Night Shade <section begin=night_shadeMoc>40 <section begin=night_shadeCel>100 <section begin=night_shadeOp>Zadaje obrażenia. Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.
Ominous Wind <section begin=ominous_windMoc>60 <section begin=ominous_windCel>100 <section begin=ominous_windOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz Celności i Uników o jeden poziom (5%).
Shadow Ball <section begin=shadow_ballMoc>80 <section begin=shadow_ballCel>100 <section begin=shadow_ballOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na obniżenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
Confuse Ray <section begin=confuse_rayMoc>- <section begin=confuse_rayCel>100 <section begin=confuse_rayOp>Po trafieniu otępia przeciwnika.
Curse <section begin=curseMoc>- <section begin=curseCel>100 <section begin=curseOp>Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%).
Destiny Bond <section begin=destiny_bondMoc>- <section begin=destiny_bondCel>100 <section begin=destiny_bondOp>Po użyciu nakłada na przeciwnika efekt odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń.

Typ Walczący

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Brick Break <section begin=brick_breakMoc>75 <section begin=brick_breakCel>100 <section begin=brick_breakOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony i Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
Circle Throw <section begin=circle_throwMoc>60 <section begin=circle_throwCel>90 <section begin=circle_throwOp>Zadaje obrażenia.
Close Combat <section begin=close_combatMoc>120 <section begin=close_combatCel>100 <section begin=close_combatOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu obniża Obronę i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Counter <section begin=counterMoc>- <section begin=counterCel>100 <section begin=counterOp>Po użyciu kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Moc tego ataku jest 1.5-2 razy większa od mocy ostatniego ataku fizycznego przeciwnika.
Cross Chop <section begin=cross_chopMoc>100 <section begin=cross_chopCel>80 <section begin=cross_chopOp>Zadaje obrażenia.
Double Kick <section begin=double_kickMoc>30 <section begin=double_kickCel>100 <section begin=double_kickOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Drain Punch <section begin=drain_punchMoc>75 <section begin=drain_punchCel>100 <section begin=drain_punchOp>NIEDOSTĘPNY
Dynamic Punch <section begin=dynamic_punchMoc>100 <section begin=dynamic_punchCel>50 <section begin=dynamic_punchOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu otępia przeciwnika. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Focus Punch <section begin=focus_punchMoc>150 <section begin=focus_punchCel>90 <section begin=focus_punchOp>Zadaje obrażenia.
Force Palm <section begin=force_palmMoc>60 <section begin=force_palmCel>100 <section begin=force_palmOp>
Hammer Arm <section begin=hammer_armMoc>100 <section begin=hammer_armCel>90 <section begin=hammer_armOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
High Jump Kick <section begin=high_jump_kickMoc>130 <section begin=high_jump_kickCel>90 <section begin=high_jump_kickOp>Zadaje obrażenia. Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od aktualnego zdrowia używającego.
Jump Kick <section begin=jump_kickMoc>100 <section begin=jump_kickCel>95 <section begin=jump_kickOp>Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 15% od aktualnego zdrowia używającego.
Karate Chop <section begin=karate_chopMoc>50 <section begin=karate_chopCel>100 <section begin=karate_chopOp>Zadaje obrażenia.
Low Kick <section begin=low_kickMoc>50 <section begin=low_kickCel>100 <section begin=low_kickOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Low Sweep <section begin=low_sweepMoc>60 <section begin=low_sweepCel>100 <section begin=low_sweepOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Mach Punch <section begin=mach_punchMoc>40 <section begin=mach_punchCel>100 <section begin=mach_punchOp>Zadaje obrażenia.
Power-Up Punch <section begin=power_up_punchMoc>40 <section begin=power_up_punchCel>100 <section begin=power_up_punchOp>
Revenge <section begin=revengeMoc>120 <section begin=revengeCel>100 <section begin=revengeOp>Zadaje obrażenia.
Reversal <section begin=reversalMoc>- <section begin=reversalCel>100 <section begin=reversalOp>Zadaje obrażenia. Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200.
Rock Smash <section begin=rock_smashMoc>40 <section begin=rock_smashCel>100 <section begin=rock_smashOp>NIEDOSTĘPNY
Rolling Kick <section begin=rolling_kickMoc>60 <section begin=rolling_kickCel>85 <section begin=rolling_kickOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Sacred Sword <section begin=sacred_swordMoc>90 <section begin=sacred_swordCel>100 <section begin=sacred_swordOp>
Seismic Toss <section begin=seismic_tossMoc>50 <section begin=seismic_tossCel>100 <section begin=seismic_tossOp>Zadaje obrażenia.
Sky Uppercut <section begin=sky_uppercutMoc>85 <section begin=sky_uppercutCel>90 <section begin=sky_uppercutOp>Zadaje obrażenia.
Storm Throw <section begin=storm_throwMoc>80 <section begin=storm_throwCel>100 <section begin=storm_throwOp>Zadaje obrażenia.
Submission <section begin=submissionMoc>80 <section begin=submissionCel>80 <section begin=submissionOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Superpower <section begin=superpowerMoc>120 <section begin=superpowerCel>100 <section begin=superpowerOp>Po udanym użyciu zmniejsza Atak i Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Triple Kick <section begin=triple_kickMoc>25 <section begin=triple_kickCel>90 <section begin=triple_kickOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje do 3 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Vital Throw <section begin=vital_throwMoc>70 <section begin=vital_throwCel>10000 <section begin=vital_throwOp>Zadaje obrażenia.
Wake-Up Slap <section begin=wake_up_slapMoc>60 <section begin=wake_up_slapCel>100 <section begin=wake_up_slapOp>NIEDOSTĘPNY
Aura Sphere <section begin=aura_sphereMoc>90 <section begin=aura_sphereCel>1000 <section begin=aura_sphereOp>Zadaje obrażenia.
Final Gambit <section begin=final_gambitMoc>250 <section begin=final_gambitCel>1000 <section begin=final_gambitOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 50% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Focus Blast <section begin=focus_blastMoc>120 <section begin=focus_blastCel>70 <section begin=focus_blastOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%)
Secret Sword <section begin=secret_swordMoc>85 <section begin=secret_swordCel>100 <section begin=secret_swordOp>
Vacuum Wave <section begin=vacuum_waveMoc>40 <section begin=vacuum_waveCel>100 <section begin=vacuum_waveOp>Zadaje obrażenia.
Bulk Up <section begin=bulk_upMoc>- <section begin=bulk_upCel>100 <section begin=bulk_upOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak i Obronę używającego o jeden poziom (5%). Zawsze się udaje.
Detect <section begin=detectMoc>- <section begin=detectCel>100 <section begin=detectOp>Po użyciu chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę.
Quick Guard <section begin=quick_guardMoc>- <section begin=quick_guardCel>100 <section begin=quick_guardOp>Po udanym użyciu zwiększa Obronę i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.

Typ Stalowy

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Bullet Punch <section begin=bullet_punchMoc>40 <section begin=bullet_punchCel>100 <section begin=bullet_punchOp>Zadaje obrażenia.
Gear Grind <section begin=gear_grindMoc>50 <section begin=gear_grindCel>85 <section begin=gear_grindOp>
Gyro Ball <section begin=gyro_ballMoc>100 <section begin=gyro_ballCel>100 <section begin=gyro_ballOp>Zadaje obrażenia.
Heavy Slam <section begin=heavy_slamMoc>120 <section begin=heavy_slamCel>100 <section begin=heavy_slamOp>Zadaje obrażenia.
Iron Head <section begin=iron_headMoc>80 <section begin=iron_headCel>100 <section begin=iron_headOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Iron Tail <section begin=iron_tailMoc>100 <section begin=iron_tailCel>75 <section begin=iron_tailOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika.
Magnet Bomb <section begin=magnet_bombMoc>60 <section begin=magnet_bombCel>1000 <section begin=magnet_bombOp>Zadaje obrażenia.
Metal Claw <section begin=metal_clawMoc>50 <section begin=metal_clawCel>95 <section begin=metal_clawOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie Ataku używającego o jeden poziom (5%).
Meteor Mash <section begin=meteor_mashMoc>100 <section begin=meteor_mashCel>85 <section begin=meteor_mashOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na zwiększenie Ataku używającego o jeden poziom (5%).
Steel Wing <section begin=steel_wingMoc>90 <section begin=steel_wingCel>90 <section begin=steel_wingOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie obrony używającego o 1 poziom (5%).
Flash Cannon <section begin=flash_cannonMoc>80 <section begin=flash_cannonCel>100 <section begin=flash_cannonOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%)
Mirror Shot <section begin=mirror_shotMoc>65 <section begin=mirror_shotCel>85 <section begin=mirror_shotOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Celności przeciwnika o jeden poziom (5%).
Autotomize <section begin=autotomizeMoc>- <section begin=autotomizeCel>100 <section begin=autotomizeOp>Po udanym użyciu zwiększa Szybkość używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Iron Defense <section begin=iron_defenseMoc>- <section begin=iron_defenseCel>100 <section begin=iron_defenseOp>Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Metal Sound <section begin=metal_soundMoc>- <section begin=metal_soundCel>85 <section begin=metal_soundOp>Po trafieniu zmniejsza Specjalną Obronę przeciwnika o dwa poziomy (10%).
Shift Gear <section begin=shift_gearMoc>- <section begin=shift_gearCel>100 <section begin=shift_gearOp>NIEDOSTĘPNY

Typ Ziemny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Bone Club <section begin=bone_clubMoc>65 <section begin=bone_clubCel>85 <section begin=bone_clubOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Bone Rush <section begin=bone_rushMoc>25 <section begin=bone_rushCel>90 <section begin=bone_rushOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Bonemerang <section begin=bonemerangMoc>50 <section begin=bonemerangCel>90 <section begin=bonemerangOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Bulldoze <section begin=bulldozeMoc>60 <section begin=bulldozeCel>100 <section begin=bulldozeOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu obniża Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Dig <section begin=digMoc>80 <section begin=digCel>100 <section begin=digOp>Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia.
Drill Run <section begin=drill_runMoc>90 <section begin=drill_runCel>1000 <section begin=drill_runOp>Zadaje obrażenia.
Earthquake <section begin=earthquakeMoc>100 <section begin=earthquakeCel>100 <section begin=earthquakeOp>Zadaje obrażenia. Przeciwnika używającego Dig trafia z 2x większą siłą.
Fissure <section begin=fissureMoc>1000 <section begin=fissureCel>30 <section begin=fissureOp>Zadaje obrażenia.
Land's Wrath <section begin=land_s_wrathMoc>90 <section begin=land_s_wrathCel>100 <section begin=land_s_wrathOp>
Magnitude <section begin=magnitudeMoc>70 <section begin=magnitudeCel>100 <section begin=magnitudeOp>Zadaje obrażenia. Zróżnicowana moc, od 10 do 150 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Najczęściej atakuje za 70.
Sand Tomb <section begin=sand_tombMoc>35 <section begin=sand_tombCel>85 <section begin=sand_tombOp>Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Spikes <section begin=spikesMoc>35 <section begin=spikesCel>100 <section begin=spikesOp>Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Earth Power <section begin=earth_powerMoc>90 <section begin=earth_powerCel>100 <section begin=earth_powerOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
Mud Bomb <section begin=mud_bombMoc>85 <section begin=mud_bombCel>85 <section begin=mud_bombOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Celności przeciwnika o jeden poziom (5%).
Mud Shot <section begin=mud_shotMoc>65 <section begin=mud_shotCel>95 <section begin=mud_shotOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o jeden poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Mud-Slap <section begin=mud_slapMoc>40 <section begin=mud_slapCel>100 <section begin=mud_slapOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Celność przeciwnika o jeden poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Sand Attack <section begin=sand_attackMoc>- <section begin=sand_attackCel>100 <section begin=sand_attackOp>NIEDOSTĘPNY

Typ Kamienny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Diamond Storm <section begin=diamond_stormMoc>100 <section begin=diamond_stormCel>95 <section begin=diamond_stormOp>
Head Smash <section begin=head_smashMoc>150 <section begin=head_smashCel>80 <section begin=head_smashOp>
Rock Blast <section begin=rock_blastMoc>25 <section begin=rock_blastCel>90 <section begin=rock_blastOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 4-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Rock Slide <section begin=rock_slideMoc>75 <section begin=rock_slideCel>90 <section begin=rock_slideOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Rock Throw <section begin=rock_throwMoc>50 <section begin=rock_throwCel>90 <section begin=rock_throwOp>Zadaje obrażenia.
Rock Tomb <section begin=rock_tombMoc>50 <section begin=rock_tombCel>80 <section begin=rock_tombOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Rollout <section begin=rolloutMoc>30 <section begin=rolloutCel>90 <section begin=rolloutOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 1-5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafi, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Smack Down <section begin=smack_downMoc>50 <section begin=smack_downCel>100 <section begin=smack_downOp>Zadaje obrażenia.
Stone Edge <section begin=stone_edgeMoc>100 <section begin=stone_edgeCel>1000 <section begin=stone_edgeOp>Zadaje obrażenia.
Ancient Power <section begin=ancient_powerMoc>80 <section begin=ancient_powerCel>100 <section begin=ancient_powerOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz Celności i Uników.
Power Gem <section begin=power_gemMoc>70 <section begin=power_gemCel>100 <section begin=power_gemOp>Zadaje obrażenia.
Rock Polish <section begin=rock_polishMoc>- <section begin=rock_polishCel>100 <section begin=rock_polishOp>Po udanym użyciu zwiększa Szybkość używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Wide Guard <section begin=wide_guardMoc>- <section begin=wide_guardCel>100 <section begin=wide_guardOp>Po udanym użyciu zwiększa Obronę i Specjalną Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.

Typ Lodowy

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Avalanche <section begin=avalancheMoc>90 <section begin=avalancheCel>100 <section begin=avalancheOp>Zadaje podwójne obrażenia, jeżeli atakujący doznał obrażeń od przeciwnika.
Ice Fang <section begin=ice_fangMoc>65 <section begin=ice_fangCel>95 <section begin=ice_fangOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie i/lub oszołomienie przeciwnika.
Ice Punch <section begin=ice_punchMoc>75 <section begin=ice_punchCel>100 <section begin=ice_punchOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika.
Ice Shard <section begin=ice_shardMoc>40 <section begin=ice_shardCel>100 <section begin=ice_shardOp>Zadaje obrażenia.
Icicle Crash <section begin=icicle_crashMoc>85 <section begin=icicle_crashCel>90 <section begin=icicle_crashOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Icicle Spear <section begin=icicle_spearMoc>25 <section begin=icicle_spearCel>85 <section begin=icicle_spearOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Aurora Beam <section begin=aurora_beamMoc>65 <section begin=aurora_beamCel>100 <section begin=aurora_beamOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom (5%).
Blizzard <section begin=blizzardMoc>120 <section begin=blizzardCel>70 <section begin=blizzardOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia.
Frost Breath <section begin=frost_breathMoc>60 <section begin=frost_breathCel>90 <section begin=frost_breathOp>
Glaciate <section begin=glaciateMoc>65 <section begin=glaciateCel>95 <section begin=glaciateOp>
Ice Beam <section begin=ice_beamMoc>95 <section begin=ice_beamCel>100 <section begin=ice_beamOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika.
Icy Wind <section begin=icy_windMoc>55 <section begin=icy_windCel>95 <section begin=icy_windOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%).
Powder Snow <section begin=powder_snowMoc>40 <section begin=powder_snowCel>100 <section begin=powder_snowOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika.
Sheer Cold <section begin=sheer_coldMoc>1000 <section begin=sheer_coldCel>30 <section begin=sheer_coldOp>Zadaje obrażenia.
Haze <section begin=hazeMoc>- <section begin=hazeCel>100 <section begin=hazeOp>Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki).
Mist <section begin=mistMoc>- <section begin=mistCel>100 <section begin=mistOp>Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów.

Typ Mroczny

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Assurance <section begin=assuranceMoc>100 <section begin=assuranceCel>100 <section begin=assuranceOp>Zadaje obrażenia.
Beat Up <section begin=beat_upMoc>85 <section begin=beat_upCel>100 <section begin=beat_upOp>Zadaje obrażenia.
Bite <section begin=biteMoc>60 <section begin=biteCel>100 <section begin=biteOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Crunch <section begin=crunchMoc>80 <section begin=crunchCel>100 <section begin=crunchOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szans na zmniejszenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
Feint Attack <section begin=feint_attackMoc>60 <section begin=feint_attackCel>10000 <section begin=feint_attackOp>Zadaje obrażenia.
Fling <section begin=flingMoc>80 <section begin=flingCel>100 <section begin=flingOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szans na oszołomienie.
Foul Play <section begin=foul_playMoc>95 <section begin=foul_playCel>100 <section begin=foul_playOp>Zadaje obrażenia.
Knock Off <section begin=knock_offMoc>20 <section begin=knock_offCel>100 <section begin=knock_offOp>Zadaje obrażenia.
Night Slash <section begin=night_slashMoc>70 <section begin=night_slashCel>1000 <section begin=night_slashOp>Zadaje obrażenia.
Payback <section begin=paybackMoc>120 <section begin=paybackCel>100 <section begin=paybackOp>Zadaje obrażenia.
Punishment <section begin=punishmentMoc>160 <section begin=punishmentCel>100 <section begin=punishmentOp>Zadaje obrażenia.
Pursuit <section begin=pursuitMoc>60 <section begin=pursuitCel>100 <section begin=pursuitOp>Zadaje obrażenia. Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80.
Sucker Punch <section begin=sucker_punchMoc>80 <section begin=sucker_punchCel>100 <section begin=sucker_punchOp>Zadaje obrażenia.
Thief <section begin=thiefMoc>40 <section begin=thiefCel>100 <section begin=thiefOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 25% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Dark Pulse <section begin=dark_pulseMoc>80 <section begin=dark_pulseCel>100 <section begin=dark_pulseOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Memento <section begin=mementoMoc>200 <section begin=mementoCel>100 <section begin=mementoOp>Zadaje obrażenia. Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Atak i Specjalny Atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Po trafieniu używający otrzymuje 10% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Night Daze <section begin=night_dazeMoc>85 <section begin=night_dazeCel>95 <section begin=night_dazeOp>
Snarl <section begin=snarlMoc>55 <section begin=snarlCel>95 <section begin=snarlOp>
Dark Void <section begin=dark_voidMoc>- <section begin=dark_voidCel>50 <section begin=dark_voidOp>NIEDOSTĘPNY
Fake Tears <section begin=fake_tearsMoc>- <section begin=fake_tearsCel>100 <section begin=fake_tearsOp>Po trafieniu obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy (10%). Zawsze sie udaje.
Flatter <section begin=flatterMoc>- <section begin=flatterCel>100 <section begin=flatterOp>Po trafieniu podnosi specjalny atak przeciwnika o 1 poziom (5%) oraz go otępia. Zawsze sie udaje.
Hone Claws <section begin=hone_clawsMoc>- <section begin=hone_clawsCel>100 <section begin=hone_clawsOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak oraz Celność używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Nasty Plot <section begin=nasty_plotMoc>- <section begin=nasty_plotCel>100 <section begin=nasty_plotOp>Po udanym użyciu zwiększa Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). Zawsze się udaje.
Quash <section begin=quashMoc>- <section begin=quashCel>100 <section begin=quashOp>Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o dwa poziomy (10%).

Typ Robaczy

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Attack Order <section begin=attack_orderMoc>90 <section begin=attack_orderCel>100 <section begin=attack_orderOp>NIEDOSTĘPNY
Bug Bite <section begin=bug_biteMoc>60 <section begin=bug_biteCel>100 <section begin=bug_biteOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 30% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Fury Cutter <section begin=fury_cutterMoc>20 <section begin=fury_cutterCel>95 <section begin=fury_cutterOp>Zadaje obrażenia. Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95%. Zaczyna od 20 mocy, kończy na 160.
Leech Life <section begin=leech_lifeMoc>20 <section begin=leech_lifeCel>100 <section begin=leech_lifeOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Megahorn <section begin=megahornMoc>120 <section begin=megahornCel>95 <section begin=megahornOp>Zadaje obrażenia.
Pin Missile <section begin=pin_missileMoc>14 <section begin=pin_missileCel>85 <section begin=pin_missileOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 4-5 razy w ciągu jednej rundy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Steamroller <section begin=steamrollerMoc>90 <section begin=steamrollerCel>100 <section begin=steamrollerOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Twineedle <section begin=twineedleMoc>50 <section begin=twineedleCel>100 <section begin=twineedleOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie, 20% szansy na otrucie przeciwnika.
U-turn <section begin=u_turnMoc>100 <section begin=u_turnCel>100 <section begin=u_turnOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zwiększa Szybkość o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje.
X-Scissor <section begin=x_scissorMoc>80 <section begin=x_scissorCel>100 <section begin=x_scissorOp>Zadaje obrażenia.
Bug Buzz <section begin=bug_buzzMoc>90 <section begin=bug_buzzCel>100 <section begin=bug_buzzOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Infestation <section begin=infestationMoc>20 <section begin=infestationCel>100 <section begin=infestationOp>
Signal Beam <section begin=signal_beamMoc>85 <section begin=signal_beamCel>100 <section begin=signal_beamOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na otępienie przeciwnika.
Silver Wind <section begin=silver_windMoc>80 <section begin=silver_windCel>100 <section begin=silver_windOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o 1 poziom (5%) oprócz Celności i Uników.
Struggle Bug <section begin=struggle_bugMoc>50 <section begin=struggle_bugCel>100 <section begin=struggle_bugOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Specjalny Atak przeciwnika o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Defend Order <section begin=defend_orderMoc>- <section begin=defend_orderCel>100 <section begin=defend_orderOp>NIEDOSTĘPNY
Heal Order <section begin=heal_orderMoc>- <section begin=heal_orderCel>100 <section begin=heal_orderOp>
Quiver Dance <section begin=quiver_danceMoc>- <section begin=quiver_danceCel>100 <section begin=quiver_danceOp>Po udanym użyciu zwiększa Specjalny Atak, Specjalną Obronę i Szybkość używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
Spider Web <section begin=spider_webMoc>- <section begin=spider_webCel>100 <section begin=spider_webOp>Po udanym użyciu zmniejsza Celność, Uniki oraz Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.
String Shot <section begin=string_shotMoc>- <section begin=string_shotCel>95 <section begin=string_shotOp>Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%).

Typ Smoczy

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Dragon Claw <section begin=dragon_clawMoc>80 <section begin=dragon_clawCel>100 <section begin=dragon_clawOp>Zadaje obrażenia.
Dragon Rush <section begin=dragon_rushMoc>100 <section begin=dragon_rushCel>75 <section begin=dragon_rushOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Dragon Tail <section begin=dragon_tailMoc>60 <section begin=dragon_tailCel>90 <section begin=dragon_tailOp>Zadaje obrażenia.
Dual Chop <section begin=dual_chopMoc>40 <section begin=dual_chopCel>90 <section begin=dual_chopOp>NIEDOSTĘPNY
Outrage <section begin=outrageMoc>120 <section begin=outrageCel>100 <section begin=outrageOp>Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-3 razy po czym używający popada w otępienie. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie.
Draco Meteor <section begin=draco_meteorMoc>140 <section begin=draco_meteorCel>90 <section begin=draco_meteorOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu obniża Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu.
Dragon Breath <section begin=dragon_breathMoc>60 <section begin=dragon_breathCel>100 <section begin=dragon_breathOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
Dragon Pulse <section begin=dragon_pulseMoc>90 <section begin=dragon_pulseCel>100 <section begin=dragon_pulseOp>Zadaje obrażenia.
Dragon Rage <section begin=dragon_rageMoc>40 <section begin=dragon_rageCel>100 <section begin=dragon_rageOp>Zadaje obrażenia.
Spacial Rend <section begin=spacial_rendMoc>100 <section begin=spacial_rendCel>95 <section begin=spacial_rendOp>
Twister <section begin=twisterMoc>40 <section begin=twisterCel>100 <section begin=twisterOp>Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika.
Dragon Dance <section begin=dragon_danceMoc>- <section begin=dragon_danceCel>100 <section begin=dragon_danceOp>Po udanym użyciu zwiększa Atak i Szybkość używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje.

Typ Wróżkowy

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność Efekt
Play Rough <section begin=play_roughMoc>90 <section begin=play_roughCel>90 <section begin=play_roughOp>
Disarming Voice <section begin=disarming_voiceMoc>40 <section begin=disarming_voiceCel>1000 <section begin=disarming_voiceOp>
Draining Kiss <section begin=draining_kissMoc>50 <section begin=draining_kissCel>100 <section begin=draining_kissOp>
Fairy Wind <section begin=fairy_windMoc>40 <section begin=fairy_windCel>100 <section begin=fairy_windOp>
Moonblast <section begin=moonblastMoc>95 <section begin=moonblastCel>100 <section begin=moonblastOp>
Baby-Doll Eyes <section begin=baby_doll_eyesMoc>- <section begin=baby_doll_eyesCel>100 <section begin=baby_doll_eyesOp>
Charm <section begin=charmMoc>- <section begin=charmCel>100 <section begin=charmOp>
Moonlight <section begin=moonlightMoc>- <section begin=moonlightCel>100 <section begin=moonlightOp>Po udanym użyciu leczy 50% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje.
Sweet Kiss <section begin=sweet_kissMoc>- <section begin=sweet_kissCel>75 <section begin=sweet_kissOp>Po trafieniu otępia przeciwnika.