Posunięcia
Spis treści
Działania posunięć
UWAGA! LISTA RUCHÓW W TRAKCIE AKTUALIZACJI, OPISY MOGĄ SIĘ NIE ZGADZAĆ Z RZECZYWISTOŚCIĄ!
Aspekt ataków statusowych (S):
1. Od czego zależy ich moc?
Każdy atak statusowy ma swój własny efekt (działanie). Nie można pytać, co zrobić by atak statusowy (ogólnie) był mocniejszy, tylko trzeba sprawdzić wszystkie informacje o nim w naszej encyklopedii jaką jest Pokedex.
Musimy odczytać efekt ataku z tego artykułu i wywnioskować sami, czy jest jakakolwiek możliwość zwiększenia mocy danego ataku.
a) jeśli ma słabą celność - możemy ją zwiększyć tylko INNYMI atakami, które naszemu Pokemonowi ją zwiększają, bądź zmniejszają uniki przeciwnika. Im gorzej się porusza, tym łatwiej trafić, prawda?
b) jeśli nakłada stan, typu paraliż, to nie jesteśmy w stanie na to wpłynąć, oprócz oczywiście celności.
c) jeśli ruch zwiększa nam atak, to robi to procentowo i jeśli robi to używającemu, to oblicza to na podstawie statystyki ataku używającego, oraz swojej mocy (poziomowej), którą wytłumaczyłem niżej:
Często widzimy, że pewne posunięcia zmniejszają, bądź zwiększają statystyki o jakąś ilość poziomów.
Jeden poziom odpowiada pięciu procentom, branym z naszych statystyk bądź przeciwnika (w zależności od efektu ataku). Atak zmieniający statystyki o dwa poziomy dodaje lub zabiera już około 10% punktów z aktualnych statystyk.
Na przykład:
Jeśli nasz Raticate posiada atak "90" oraz pierwszy raz użyje ruchu Swords Dance, jego statystyka atak wzrośnie o 10% (dwa poziomy).
Jeśli użyje drugi raz - to nasza statystyka będzie wynosić 99 i biorąc 10% z tej statystyki - wzrośnie nam o 9,9. I tak aż do zakończenia walki. Gdy zwiększałby nam szybkość o dwa poziomy, to po prostu musimy dalej trenować nasz atak w salce treningowej, by procentowo zwiększał więcej.
Kolejna sprawa. Jeśli przy ataku jest napisane, że podnosi "atak" to podnosi nam statystykę ataku fizycznego.
Jeśli specjalnego, to mamy jasność.
Posunięcia mogą także nakładać pewne stany na nas lub przeciwnika.
Wytłumaczenie stanów Pokemona w którym się znajduje jest wytłumaczone TUTAJ.
UWAGA co do celności ponad 100:
Tak, obecnie tak jest ona ustawiona w grze. Było to niegdyś zrobione w tym celu aby zrekompensować ataki o wyższym priorytecie czy szansie na trafienie krytyczne. Przy okazji zmiany wartości niektórych ataków i wyrównania błędnych wartości, zostanie to zmienione. Żaden atak nie będzie już miał tak wielkiej celności.
Typ Normalny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Barrage | 15 | 85 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Bind | 15 | 85 | |||
Body Slam | 85 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Chip Away | 70 | 1000 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu podnosi Atak używającego o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Comet Punch | 18 | 85 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Constrict | 10 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Covet | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Crush Claw | 75 | 95 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 50% szans na obniżenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Dizzy Punch | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na otępienie przeciwnika. | ||
Double Hit | 35 | 90 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Double Slap | 15 | 85 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Double-Edge | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Egg Bomb | 100 | 75 | Zadaje obrażenia. | ||
Endeavor | - | 100 | Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. | ||
Explosion | 250 | 1000 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 50% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Extreme Speed | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Facade | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie | ||
Fake Out | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
[[False Swipe ]] | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Ten atak nie może zadać ciosu kończącego walkę, ponieważ zawsze zostawia przeciwnika z 1 HP. | ||
Feint | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
Flail | - | 100 | Zadaje obrażenia. Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200. | ||
Frustration | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to kontratak do Return. | ||
Fury Attack | 15 | 85 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-5 razy w ciągu rundy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Fury Swipes | 18 | 80 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-5 razy w ciągu rundy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Giga Impact | 150 | 90 | Zadaje obrażenia. | ||
Guillotine | 1000 | 30 | Zadaje obrażenia. | ||
Head Charge | 120 | 100 | |||
Headbutt | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na Oszołomienie przeciwnika. | ||
Horn Attack | 65 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Horn Drill | 1000 | 30 | Zadaje obrażenia. | ||
Hyper Fang | 80 | 90 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na Oszołomienie przeciwnika. | ||
Last Resort | 140 | 50 | Zadaje obrażenia. | ||
Mega Kick | 120 | 75 | Zadaje obrażenia. | ||
Mega Punch | 80 | 85 | Zadaje obrażenia. | ||
Natural Gift | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
PayDay | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Pound | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Present | 40 | 90 | Zadaje obrażenia. Atakuje zróżnicowanym typem (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika mocą 60. | ||
Quick Attack | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Rage | 20 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zwiększa Atak używającemu o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Rapid Spin | 30 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika: Fire Spin, Bind, Clamp, Wrap, Whirlpool, Sand Tomb i Magma Storm. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Retaliate | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Return | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy. | ||
Scratch | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Secret Power | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Szybkości, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika. | ||
Self-Destruct | 200 | 1000 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 30% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Skull Bash | 100 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zwiększa Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje | ||
Slam | 80 | 75 | Zadaje obrażenia. | ||
Slash | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Spike Cannon | 20 | 85 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje do 5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Stomp | 65 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Super Fang | 65 | 90 | Zadaje obrażenia. | ||
Tackle | 50 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Tail Slap | 25 | 85 | |||
Take Down | 90 | 85 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Thrash | 120 | 100 | Atakuje 2-3 rundy, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi). | ||
Vice Grip | 55 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Wrap | 15 | 90 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Boomburst | 140 | 100 | |||
Echoed Voice | 40 | 1000 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zwiększa atak używającego o 2 poziomy (10%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Hyper Beam | 150 | 90 | Zadaje obrażenia. W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
Hyper Voice | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Judgment | 100 | 100 | NIEDOSTĘPNY | ||
Razor Wind | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Relic Song | 75 | 100 | |||
Round | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Sonic Boom | 40 | 90 | Zadaje obrażenia. | ||
Swift | 60 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Techno Blast | 120 | 100 | |||
Tri Attack | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Trump Card | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Uproar | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Wring Out | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Acupressure | - | 50 | |||
Attract | - | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. | ||
Belly Drum | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Atak używającego o 6 poziomów (30%), ale jednocześnie tracimy (w teorii) 50% zdrowia. Atak jednorazowy. Zawsze się udaje. | ||
Captivate | - | 100 | |||
Confide | - | 1000 | |||
Conversion | - | 100 | Po użyciu zamienia nasz typ, na taki jakim zostaliśmy ostatnio trafieni przez przeciwnika. Zawsze się udaje. | ||
Conversion 2 | - | 100 | Po użyciu zamienia nasz typ, na odporny na ostatni atak, którego użył przeciwnik. Zawsze się udaje. | ||
Defense Curl | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Disable | - | 100 | Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund. | ||
Double Team | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Endure | - | 100 | Po udanym użyciu zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30% w następnej rundzie. Zawsze się udaje. | ||
Flash | - | 100 | Po trafieniu obniża celność przeciwnika o 1 poziom (5%). Zawsze sie udaje. | ||
Focus Energy | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Atak i Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Foresight | - | 100 | Po trafieniu usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Glare | - | 90 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. | ||
Growl | - | 100 | Po trafieniu obniża atak przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
Growth | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Atak i Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Harden | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Heal Bell | - | 100 | Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie). Zawsze się udaje. | ||
Howl | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Atak używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Leer | - | 100 | Po udanym użyciu zmniejsza Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Lock-On | - | 100 | Po użyciu zwiększa Celność używającemu o 20-30% co użycie. | ||
Lovely Kiss | - | 50 | Jeśli trafi, po użyciu usypia przeciwnika. | ||
Lucky Chant | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę, Specjalną Obronę i Celność używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Metronome | - | 100 | Losuje i używa jednego ataku ze wszystkich dostępnych. | ||
Milk Drink | - | 100 | Po udanym użyciu leczy 50% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje. | ||
Mimic | 1 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). | ||
Mind Reader | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Celność używającego o sześć poziomów (30%). Zawsze się udaje. | ||
Minimize | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Uniki używającego o dwa poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Morning Sun | - | 100 | Po udanym użyciu leczy 50% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje. | ||
Noble Roar | - | 100 | |||
Play Nice | - | 1000 | |||
Protect | - | 100 | Po użyciu używający nie otrzyma obrażeń w następnej rundzie. Zawsze się udaje. | ||
Psych Up | - | 100 | Kopiuje pozytywne efekty dodanych statystyk przeciwnika na używającego. Zawsze się udaje. | ||
Recover | - | 100 | Po udanym użyciu leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje. | ||
Refresh | - | 100 | Po użyciu leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie. Podobne do Heal Bell i Aromatherapy. Zawsze się udaje. | ||
Safeguard | - | 100 | Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, otępienie itd. | ||
Scary Face | - | 100 | Po udanym użyciu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Screech | - | 85 | Po trafieniu obniża Obronę przeciwnika o 2 poziomy (5%). | ||
Sharpen | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Atak używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Shell Smash | - | 100 | Po użyciu obniża Obronę i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%) a w zamian zwiększa Atak, Specjalny Atak i Szybkość o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Sing | - | 50 | Po trafieniu usypia przeciwnika. | ||
Slack Off | - | 100 | Po udanym użyciu leczy 20% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje. | ||
Smokescreen | - | 100 | Po udanym użyciu zmniejsza Celność przeciwnika 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Soft-Boiled | - | 100 | Po udanym użyciu leczy 25% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje. | ||
Supersonic | - | 55 | Po trafieniu otępia przeciwnika. | ||
Swagger | - | 90 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia. | ||
Sweet Scent | - | 100 | Po udanym użyciu zmniejsza Uniki przeciwnika o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Swords Dance | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Atak używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Tail Whip | - | 100 | Po trafieniu zmniejsza Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Tickle | - | 100 | Po trafieniu zmniejsza Atak i Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Transform | - | 100 | Używający przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków. | ||
Wish | - | 100 | Po udanym użyciu leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje. | ||
Work Up | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Atak oraz Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Yawn | - | 50 | Po trafieniu usypia przeciwnika. |
Typ Ognisty
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Blaze Kick | 85 | 90 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na podpalenie przeciwnika. | ||
Fire Fang | 65 | 95 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Fire Punch | 75 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Flame Charge | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zwiększa szybkość używającego o jeden poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Flame Wheel | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Flare Blitz | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych gdy podpalimy przeciwnika. | ||
Sacred Fire | 100 | 95 | NIEDOSTĘPNY | ||
V-create | 180 | 95 | |||
Blast Burn | 150 | 70 | Po użyciu używający w następnej rundzie odpoczywa. | ||
Blue Flare | 130 | 85 | |||
Ember | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Eruption | 150 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Fiery Dance | 80 | 100 | |||
Fire Blast | 120 | 85 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Fire Pledge | 80 | 100 | |||
Fire Spin | 35 | 85 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu więzi przeciwnika w ognistej pułapce przez 4-5 rund. | ||
Flame Burst | 85 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Flamethrower | 95 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. | ||
Fusion Flare | 100 | 100 | |||
Heat Wave | 100 | 90 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na podpalenie przeciwnika. | ||
Incinerate | 60 | 100 | |||
Inferno | 100 | 50 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu podpala przeciwnika. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Lava Plume | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na podpalenie przeciwnika. | ||
Mystical Fire | 65 | 100 | |||
Overheat | 140 | 90 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Searing Shot | 100 | 100 | |||
Will-O-Wisp | - | 75 | Po trafieniu podpala przeciwnika. |
Typ Wodny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Aqua Jet | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Aqua Tail | 90 | 90 | Zadaje obrażenia. | ||
Clamp | 35 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. | ||
Crabhammer | 90 | 90 | Zadaje obrażenia. | ||
Dive | 80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik nurkuje i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. | ||
Razor Shell | 75 | 95 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 50% szans na zmniejszenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Waterfall | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Brine | 110 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Bubble | 20 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Bubble Beam | 65 | 100 | NIEDOSTĘPNY | ||
Hydro Cannon | 150 | 70 | Zadaje obrażenia. | ||
Hydro Canon | 150 | 90 | Zadaje obrażenia. W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
Hydro Pump | 120 | 80 | Zadaje obrażenia. | ||
Muddy Water | 95 | 85 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Celności przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
Octazooka | 65 | 85 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 50% szansy na zmniejszenie Celności przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
Splash | 10 | 80 | Zadaje obrażenia. | ||
Water Gun | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Water Pledge | 80 | 100 | |||
Water Pulse | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na otępienie przeciwnika. | ||
Water Spout | 150 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Whirlpool | 35 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. Jeśli przeciwnik użył Dive zadaje 2 razy większe obrażenia. | ||
Aqua Ring | - | 100 | Po udanym użyciu leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje. | ||
Withdraw | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. |
Typ Trawiasty
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Bullet Seed | 25 | 80 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 4-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Leaf Blade | 90 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Needle Arm | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Petal Blizzard | 90 | 100 | |||
Power Whip | 120 | 85 | Zadaje obrażenia. | ||
Razor Leaf | 55 | 95 | Zadaje obrażenia. | ||
Seed Bomb | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Vine Whip | 35 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Wood Hammer | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Absorb | 20 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 50% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Energy Ball | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Frenzy Plant | 150 | 90 | Zadaje obrażenia. Atak dwurundowy. W pierwszej rundzie zadaje obrażenia, w drugiej odpoczywa. | ||
Giga Drain | 75 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 50% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Grass Pledge | 80 | 100 | |||
Leaf Storm | 140 | 90 | Po użyciu obniża Specjalny Atak używającego o 2 poziomy (10%). | ||
Leaf Tornado | 85 | 90 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Celności przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Magical Leaf | 60 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Mega Drain | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 50% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Petal Dance | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-3 razy po czym używający popada w otępienie. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Seed Flare | 120 | 85 | NIEDOSTĘPNY | ||
Solar Beam | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. W pierwszej rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. | ||
Aromatherapy | - | 100 | Po użyciu leczy używającego, kiedy dotknięty jest np. paraliżem, jest otruty itp. Podobne działanie do Heal Bell. Zawsze się udaje. | ||
Cotton Guard | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 3 poziomy (15%). | ||
Cotton Spore | - | 100 | |||
Grass Whistle | - | 50 | Po trafieniu usypia przeciwnika. | ||
Ingrain | - | 100 | Po udanym użyciu Leczy po 6.25% aktualnego zdrowia Pokemona (zaczynając od rundy po użyciu ataku). Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje. | ||
Leech Seed | - | 90 | Po użyciu co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 3-5% zdrowia i regeneruje tyle używającemu. | ||
Sleep Powder | - | 50 | Po trafieniu usypia przeciwnika. | ||
Spore | - | 50 | Po trafieniu usypia przeciwnika. | ||
Stun Spore | - | 75 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. | ||
Synthesis | - | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 25% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. |
Typ Elektryczny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Bolt Strike | 130 | 85 | |||
Fusion Bolt | 100 | 100 | |||
Nuzzle | 20 | 100 | |||
Spark | 65 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Thunder Fang | 65 | 95 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie i/lub oszołomienie przeciwnika. | ||
Thunder Punch | 75 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Wild Charge | 90 | 100 | |||
Charge Beam | 70 | 90 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 70% szansy na podniesienie Ataku Specjalnego używającego o 1 poziom (5%). | ||
Discharge | 85 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Electro Ball | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Electroweb | 55 | 90 | |||
Parabolic Charge | 50 | 100 | |||
Shock Wave | 60 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Thunder | 120 | 70 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Thunder Shock | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Thunderbolt | 95 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Volt Switch | 70 | 100 | |||
Zap Cannon | 120 | 50 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Charge | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Atak oraz Specjalny Atak używającego o jeden i pół poziomu (7,5%), a także Specjalną Obronę o jeden poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Eerie Impulse | - | 100 | |||
Thunder Wave | - | 100 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. |
Typ Powietrzny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Acrobatics | 110 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Aerial Ace | 70 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Bounce | 85 | 85 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Brave Bird | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 1/3 obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Drill Peck | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Fly | 90 | 95 | |||
Peck | 35 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Pluck | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zwiększa Szybkość używającego o jeden poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Sky Attack | 140 | 90 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30%y szans na oszołomienie przeciwnika. | ||
Sky Drop | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Wing Attack | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Aeroblast | 100 | 95 | NIEDOSTĘPNY | ||
Air Cutter | 85 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Air Slash | 75 | 95 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Chatter | 65 | 100 | NIEDOSTĘPNY | ||
Gust | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Hurricane | 120 | 70 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na Otępienie przeciwnika. | ||
Oblivion Wing | 80 | 100 | |||
Feather Dance | - | 100 | Po trafieniu obniża atak przeciwnika o 2 poziomy (10%). Zawsze sie udaje. | ||
Roost | - | 100 | Po udanym użyciu leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje. | ||
Tailwind | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Szybkość używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. |
Typ Psychiczny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Heart Stamp | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Psycho Cut | 70 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Zen Headbutt | 80 | 90 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Confusion | 50 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na otępienie przeciwnika. | ||
Dream Eater | 100 | 100 | Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Extrasensory | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Future Sight | 100 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Luster Purge | 70 | 100 | NIEDOSTĘPNY | ||
Mirror Coat | 100 | 100 | Zadaje obrażenia. Odbija ostatni atak przeciwnika z 1.5-2 razy większą mocą, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik użył ataku specjalnego. | ||
Mist Ball | 70 | 100 | |||
PsyBeam | 65 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na otępienie przeciwnika. | ||
Psychic | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
Psycho Boost | 140 | 90 | |||
Psyshock | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie Specjalnego Ataku używającego i na zmniejszenie Obrony przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
Psywave | 45 | 80 | Zadaje obrażenia. Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo. | ||
Stored Power | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Synchronoise | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Agility | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Amnesia | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Barrier | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Calm Mind | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Specjalny Atak i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Cosmic Power | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Heal Pulse | - | 100 | Po udanym użyciu leczy 50% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje. | ||
Hypnosis | - | 50 | Po trafieniu usypia przeciwnika. | ||
Kinesis | - | 80 | Po trafieniu zmniejsza Celność przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Light Screen | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Specjalną Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Meditate | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Atak używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Miracle Eye | - | 100 | |||
Power Swap | - | 100 | |||
Reflect | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Rest | - | 100 | Leczy 50% obecnego zdrowia, ma 50% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi dwie rundy, po czym w trzeciej budzi się i używa następnego ataku. Nie pomija już żadnych ataków. Zawsze się udaje. | ||
Teleport | - | 100 | Po użyciu pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika. Zawsze się udaje. |
Typ Trujący
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Cross Poison | 70 | 1000 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
Gunk Shot | 120 | 70 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
Poison Fang | 65 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zatruwa przeciwnika. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Poison Jab | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
Poison Sting | 30 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
Poison Tail | 50 | 1000 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na zatrucie przeciwnika. | ||
Toxic Spikes | 30 | 90 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje do 5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie, 25% szansy na otrucie przeciwnika. | ||
Acid | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Acid Spray | 60 | 100 | |||
Clear Smog | 60 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Sludge | 65 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
Sludge Bomb | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
Sludge Wave | 95 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
Smog | 20 | 70 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 40% szansy na zatrucie przeciwnika. | ||
Venoshock | 65 | 90 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje do 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Acid Armor | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Coil | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Atak, Obronę oraz Celność używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Poison Gas | - | 80 | Po trafieniu zatruwa przeciwnika. | ||
Poison Powder | - | 75 | Po trafieniu zatruwa przeciwnika. | ||
Toxic | - | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. |
Typ Duch
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Astonish | 30 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Lick | 20 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Shadow Claw | 70 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Shadow Punch | 60 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Shadow Sneak | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Hex | 90 | 80 | Zadaje obrażenia. | ||
Night Shade | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy. | ||
Ominous Wind | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz Celności i Uników o jeden poziom (5%). | ||
Shadow Ball | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na obniżenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Confuse Ray | - | 100 | Po trafieniu otępia przeciwnika. | ||
Curse | - | 100 | Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%). | ||
Destiny Bond | - | 100 | Po użyciu nakłada na przeciwnika efekt odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń. |
Typ Walczący
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Brick Break | 75 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony i Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Circle Throw | 60 | 90 | Zadaje obrażenia. | ||
Close Combat | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu obniża Obronę i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Counter | - | 100 | Po użyciu kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Moc tego ataku jest 1.5-2 razy większa od mocy ostatniego ataku fizycznego przeciwnika. | ||
Cross Chop | 100 | 80 | Zadaje obrażenia. | ||
Double Kick | 30 | 100 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Drain Punch | 75 | 100 | NIEDOSTĘPNY | ||
Dynamic Punch | 100 | 50 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu otępia przeciwnika. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Focus Punch | 150 | 90 | Zadaje obrażenia. | ||
Force Palm | 60 | 100 | |||
Hammer Arm | 100 | 90 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
High Jump Kick | 130 | 90 | Zadaje obrażenia. Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od aktualnego zdrowia używającego. | ||
Jump Kick | 100 | 95 | Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 15% od aktualnego zdrowia używającego. | ||
Karate Chop | 50 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Low Kick | 50 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Low Sweep | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Mach Punch | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Power-Up Punch | 40 | 100 | |||
Revenge | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Reversal | - | 100 | Zadaje obrażenia. Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200. | ||
Rock Smash | 40 | 100 | NIEDOSTĘPNY | ||
Rolling Kick | 60 | 85 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Sacred Sword | 90 | 100 | |||
Seismic Toss | 50 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Sky Uppercut | 85 | 90 | Zadaje obrażenia. | ||
Storm Throw | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Submission | 80 | 80 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Superpower | 120 | 100 | Po udanym użyciu zmniejsza Atak i Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Triple Kick | 25 | 90 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje do 3 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Vital Throw | 70 | 10000 | Zadaje obrażenia. | ||
Wake-Up Slap | 60 | 100 | NIEDOSTĘPNY | ||
Aura Sphere | 90 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Final Gambit | 250 | 1000 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu używający otrzymuje 50% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Focus Blast | 120 | 70 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%) | ||
Secret Sword | 85 | 100 | |||
Vacuum Wave | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Bulk Up | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Atak i Obronę używającego o jeden poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Detect | - | 100 | Po użyciu chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę. | ||
Quick Guard | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. |
Typ Stalowy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Bullet Punch | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Gear Grind | 50 | 85 | |||
Gyro Ball | 100 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Heavy Slam | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Iron Head | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Iron Tail | 100 | 75 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika. | ||
Magnet Bomb | 60 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Metal Claw | 50 | 95 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie Ataku używającego o jeden poziom (5%). | ||
Meteor Mash | 100 | 85 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na zwiększenie Ataku używającego o jeden poziom (5%). | ||
Steel Wing | 90 | 90 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie obrony używającego o 1 poziom (5%). | ||
Flash Cannon | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%) | ||
Mirror Shot | 65 | 85 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Celności przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
Autotomize | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Szybkość używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Iron Defense | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Metal Sound | - | 85 | Po trafieniu zmniejsza Specjalną Obronę przeciwnika o dwa poziomy (10%). | ||
Shift Gear | - | 100 | NIEDOSTĘPNY |
Typ Ziemny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Bone Club | 65 | 85 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Bone Rush | 25 | 90 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Bonemerang | 50 | 90 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Bulldoze | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu obniża Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Dig | 80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. | ||
Drill Run | 90 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Earthquake | 100 | 100 | Zadaje obrażenia. Przeciwnika używającego Dig trafia z 2x większą siłą. | ||
Fissure | 1000 | 30 | Zadaje obrażenia. | ||
Land's Wrath | 90 | 100 | |||
Magnitude | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. Zróżnicowana moc, od 10 do 150 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Najczęściej atakuje za 70. | ||
Sand Tomb | 35 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Spikes | 35 | 100 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Earth Power | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Mud Bomb | 85 | 85 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Celności przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
Mud Shot | 65 | 95 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o jeden poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Mud-Slap | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Celność przeciwnika o jeden poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Sand Attack | - | 100 | NIEDOSTĘPNY |
Typ Kamienny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Diamond Storm | 100 | 95 | |||
Head Smash | 150 | 80 | |||
Rock Blast | 25 | 90 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 4-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Rock Slide | 75 | 90 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Rock Throw | 50 | 90 | Zadaje obrażenia. | ||
Rock Tomb | 50 | 80 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Rollout | 30 | 90 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 1-5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafi, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Smack Down | 50 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Stone Edge | 100 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Ancient Power | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz Celności i Uników. | ||
Power Gem | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Rock Polish | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Szybkość używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Wide Guard | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Obronę i Specjalną Obronę używającego o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. |
Typ Lodowy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Avalanche | 90 | 100 | Zadaje podwójne obrażenia, jeżeli atakujący doznał obrażeń od przeciwnika. | ||
Ice Fang | 65 | 95 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie i/lub oszołomienie przeciwnika. | ||
Ice Punch | 75 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. | ||
Ice Shard | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Icicle Crash | 85 | 90 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Icicle Spear | 25 | 85 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Aurora Beam | 65 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Blizzard | 120 | 70 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia. | ||
Frost Breath | 60 | 90 | |||
Glaciate | 65 | 95 | |||
Ice Beam | 95 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. | ||
Icy Wind | 55 | 95 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Powder Snow | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. | ||
Sheer Cold | 1000 | 30 | Zadaje obrażenia. | ||
Haze | - | 100 | Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki). | ||
Mist | - | 100 | Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów. |
Typ Mroczny
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Assurance | 100 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Beat Up | 85 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Bite | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Crunch | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szans na zmniejszenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Feint Attack | 60 | 10000 | Zadaje obrażenia. | ||
Fling | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szans na oszołomienie. | ||
Foul Play | 95 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Knock Off | 20 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Night Slash | 70 | 1000 | Zadaje obrażenia. | ||
Payback | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Punishment | 160 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Pursuit | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. | ||
Sucker Punch | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Thief | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 25% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Dark Pulse | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Memento | 200 | 100 | Zadaje obrażenia. Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Atak i Specjalny Atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Po trafieniu używający otrzymuje 10% obrażeń zwrotnych. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Night Daze | 85 | 95 | |||
Snarl | 55 | 95 | |||
Dark Void | - | 50 | NIEDOSTĘPNY | ||
Fake Tears | - | 100 | Po trafieniu obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy (10%). Zawsze sie udaje. | ||
Flatter | - | 100 | Po trafieniu podnosi specjalny atak przeciwnika o 1 poziom (5%) oraz go otępia. Zawsze sie udaje. | ||
Hone Claws | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Atak oraz Celność używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Nasty Plot | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
Quash | - | 100 | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o dwa poziomy (10%). |
Typ Robaczy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Attack Order | 90 | 100 | NIEDOSTĘPNY | ||
Bug Bite | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 30% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Fury Cutter | 20 | 95 | Zadaje obrażenia. Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95%. Zaczyna od 20 mocy, kończy na 160. | ||
Leech Life | 20 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Megahorn | 120 | 95 | Zadaje obrażenia. | ||
Pin Missile | 14 | 85 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 4-5 razy w ciągu jednej rundy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Steamroller | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Twineedle | 50 | 100 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie, 20% szansy na otrucie przeciwnika. | ||
U-turn | 100 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zwiększa Szybkość o 2 poziomy (10%). Zawsze się udaje. | ||
X-Scissor | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Bug Buzz | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika. | ||
Infestation | 20 | 100 | |||
Signal Beam | 85 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na otępienie przeciwnika. | ||
Silver Wind | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o 1 poziom (5%) oprócz Celności i Uników. | ||
Struggle Bug | 50 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu zmniejsza Specjalny Atak przeciwnika o 1 poziom (5%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Defend Order | - | 100 | NIEDOSTĘPNY | ||
Heal Order | - | 100 | |||
Quiver Dance | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Specjalny Atak, Specjalną Obronę i Szybkość używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
Spider Web | - | 100 | Po udanym użyciu zmniejsza Celność, Uniki oraz Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. | ||
String Shot | - | 95 | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). |
Typ Smoczy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Dragon Claw | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Dragon Rush | 100 | 75 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Dragon Tail | 60 | 90 | Zadaje obrażenia. | ||
Dual Chop | 40 | 90 | NIEDOSTĘPNY | ||
Outrage | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. Pokemon atakuje 2-3 razy po czym używający popada w otępienie. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Draco Meteor | 140 | 90 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu obniża Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). Efekt występuje zawsze po udanym trafieniu. | ||
Dragon Breath | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. | ||
Dragon Pulse | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Dragon Rage | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Spacial Rend | 100 | 95 | |||
Twister | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Dragon Dance | - | 100 | Po udanym użyciu zwiększa Atak i Szybkość używającego o 1 poziom (5%). Zawsze się udaje. |
Typ Wróżkowy
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
Play Rough | 90 | 90 | |||
Disarming Voice | 40 | 1000 | |||
Draining Kiss | 50 | 100 | |||
Fairy Wind | 40 | 100 | |||
Moonblast | 95 | 100 | |||
Baby-Doll Eyes | - | 100 | |||
Charm | - | 100 | |||
Moonlight | - | 100 | Po udanym użyciu leczy 50% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Zawsze się udaje. | ||
Sweet Kiss | - | 75 | Po trafieniu otępia przeciwnika. |