Posunięcie
|
Typ
|
Kategoria
|
Min lvl
|
Moc
|
Celność
|
Efekt
|
TM 6 Toxic
|
|
|
15
|
-
|
90
|
Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona.
|
TM 8 Body Slam
|
|
|
37
|
85
|
100
|
Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika.
|
TM 9 Take Down
|
|
|
36
|
90
|
85
|
Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych.
|
TM 10 Double-Edge
|
|
|
46
|
120
|
100
|
Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych.
|
TM 11 Bubble Beam
|
|
|
24
|
65
|
100
|
Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom (5%).
|
TM 12 Water Gun
|
|
|
10
|
40
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 13 Ice Beam
|
|
|
42
|
90
|
100
|
Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika.
|
TM 20 Rage
|
|
|
10
|
20
|
100
|
Jeśli po tym ataku, w tej samej rundzie Pokemon otrzyma obrażenia - zwiększy Atak o jeden poziom.
|
TM 31 Mimic
|
|
|
15
|
1
|
100
|
Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
|
TM 32 Double Team
|
|
|
1
|
-
|
100
|
Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%).
|
TM 34 Bide
|
|
|
15
|
-
|
1000
|
Czeka przez 2 tury (tura użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał plus 40% (czyli obrażenia mnożone przez 1.4)
|
TM 39 Swift
|
|
|
25
|
60
|
1000
|
Zawsze trafia.
|
TM 40 Skull Bash
|
|
|
44
|
130
|
100
|
Ładuje się w pierwszej rundzie i zwiększa obronę używającego o jeden poziom. Atakuje w drugiej rundzie.
|
TM 44 Rest
|
|
|
45
|
-
|
100
|
Leczy 40% aktualnego zdrowia pokemona oraz ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku.
|
TM 51 Headbutt
|
|
|
25
|
70
|
100
|
Po trafieniu 30% szansy na Oszołomienie przeciwnika.
|
TM 52 Curse
|
|
|
15
|
-
|
100
|
Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co turę, przez 3 tury, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%).
|
TM 59 Snore
|
|
|
15
|
50
|
100
|
Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu.
|
TM 60 Icy Wind
|
|
|
18
|
55
|
95
|
Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%).
|
TM 61 Protect
|
|
|
10
|
-
|
100
|
Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4.
|
TM 62 Rain Dance
|
|
|
15
|
-
|
100
|
Przywołuje pogodę - Deszcz.
|
TM 64 Endure
|
|
|
15
|
-
|
100
|
Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu).
|
TM 65 Frustration
|
|
|
15
|
60
|
100
|
Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102).
|
TM 68 Return
|
|
|
15
|
60
|
100
|
Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102).
|
TM 76 Attract
|
|
|
5
|
-
|
100
|
Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 tury, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci.
|
TM 82 Swagger
|
|
|
10
|
-
|
90
|
Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia.
|
TM 83 Sleep Talk
|
|
|
8
|
-
|
100
|
Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch).
|
TM 100 Hail
|
|
|
15
|
-
|
100
|
Przywołuje pogodę - Grad.
|
TM 108 Facade
|
|
|
30
|
70
|
100
|
Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie.
|
TM 109 Secret Power
|
|
|
30
|
70
|
100
|
Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: podpalenie, zmniejszenie szybkości, obniżenie Specjalnego Ataku, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Szybkości, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika.
|
TM 116 Zen Headbutt
|
|
|
35
|
80
|
90
|
Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika.
|
TM 125 Uproar
|
|
|
40
|
90
|
100
|
Chroni przed zaśnięciem jakiegokolwiek Pokemona w trakcie działania (blokuje przez to działanie Rest). Pokemon atakuje do 3 razy, przerywa działanie jeśli spudłuje lub przez inne efekty takie same jak przy Thrash (ale nie otępia po zakończeniu). Blokada zaśnięć przestaje działać wraz z zakończeniem ruchu.
|
TM 126 Aqua Tail
|
|
|
35
|
90
|
90
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 127 Bounce
|
|
|
30
|
85
|
85
|
W pierwszej turze następuje ładowanie ataku, użytkownik wznosi się do góry i uzyskuje odporność na wszelkie ataki przeciwnika. W drugiej turze posyła właściwe obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
|
TM 129 Endeavor
|
|
|
30
|
-
|
35
|
Obniża życie przeciwnika do tej samej wartości procentowej, jaką posiada używający Pokemon. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. Ruch nie może trafić Pokemona z poziomem wyższym niż używający. Zadziała na przeciwników z poziomem niższym lub tym samym.
|
TM 136 Brine
|
|
|
45
|
65
|
100
|
Jeśli przeciwnik ma mniej niż 50% życia zadajemy mu podwójne obrażenia.
|
TM 141 Will-O-Wisp
|
|
|
45
|
-
|
85
|
Po trafieniu podpala przeciwnika.
|
TM 148 Avalanche
|
|
|
40
|
60
|
100
|
Atak o priorytecie -4. Jeśli otrzymaliśmy obrażenia w tej turze (tylko bezpośrednie, klątwa i obrażenia od stanów nie są uwzględniane) podwajamy moc ataku.
|
TM 151 Captivate
|
|
|
5
|
-
|
100
|
Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy (10%). Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci.
|
TM 154 Natural Gift
|
|
|
40
|
80
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 165 Superpower
|
|
|
45
|
120
|
100
|
Zmniejsza Atak i Obronę używającego o 1 poziom (5%).
|
TM 179 Round
|
|
|
35
|
60
|
100
|
Zadaje obrażenia.
|
TM 215 Confide
|
|
|
20
|
-
|
1000
|
Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect.
|