Zoroark
#570 Zorua | #571 Zoroark (Lista Pokemonów) | #572 Minccino |
Zoroark
|
![]() Zwykły |
![]() Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Zoroark jest dwunożnym liso-podobnym Pokémonem, a przede wszystkim szaro-brązowy w ubarwieniu z akcentami szkarłatu i czerni. Ma też spiczasty pysk i uszy, których wnętrze jest czerwone. Zoroark ma też kilka czerwonych akcentów otaczających jego oczy i usta. Pokemon ten ma dużą, pojemną grzywę, głównie w czerwonym kolorze ale z czarnymi końcówkami. Grzywa również w pewnym sensie przypomina koński ogon, a turkusowa bransoletka oddziela masę grzywy od dolnej części. Ma czarną kryzę na górnej części ciała, spiczastą na ramionach, z których wyrastają. Jego ramiona są cienkie, a przedramiona niewielkie i umięśnione. Ramiona mają kolczaste rozszerzenia futra na łokciach, a trzy pazury Zoroarka, jak również pazury na nogach, są czerwone w ubarwieniu.
Więzi pomiędzy tymi Pokemonami są bardzo silne. Chroni swoje stado poprzez wykiwanie oponenta. Każdy z nich posiada zdolność wyprowadzania w pole dużą ilość osób na raz. Chroni swoje legowisko tworząc złudne krajobrazy.
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Scratch | ![]() |
![]() |
start | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Night Slash | ![]() |
![]() |
start | 70 | 100 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. |
Hone Claws | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Zwiększa Atak oraz Celność używającego o 1 poziom (5%). |
Pursuit | ![]() |
![]() |
start | 40 | 100 | Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. |
Leer | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Zmniejsza Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%). |
U-turn | ![]() |
![]() |
start | 70 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Fury Swipes | ![]() |
![]() |
start | 18 | 80 | Pokemon atakuje 2-5 razy w ciągu rundy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. |
Scary Face | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Zmniejsza Szybkość przeciwnika o 2 poziomy (10%). |
Feint Attack | ![]() |
![]() |
start | 60 | 10000 | Zawsze trafia. |
Taunt | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Nie pozwala przeciwnikowi użyć ruchów statusowych przez 1-2 rundy (jeśli Taunt będzie pierwszym ruchem w rundzie, wtedy na 2, bo zablokuje też użycie statusu przeciwnika w tej samej rundzie). Zamiast ruchu statusowego przeciwnik użyje Struggle. |
Knock Off | ![]() |
![]() |
start | 65 | 100 | Wytrąca trzymany przedmiot przeciwnika, usuwając go całkiem z walki. Zwiększa swoją moc do 97 po wytrąceniu. Nie może wytrącić Mega Kamienii ani Gwiazdy Życzeń. |
Fake Tears | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy (10%). |
Agility | ![]() |
![]() |
34 | - | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy (10%). |
Embargo | ![]() |
![]() |
44 | - | 100 | Po trafieniu blokuje efekty przedmiotu trzymanego przeciwnika na 5 rund. Blokada nie działa na Mega Kamienie. |
Night Daze | ![]() |
![]() |
46 | 85 | 95 | Po trafieniu 40% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o 1 poziom (5%). |
Punishment | ![]() |
![]() |
49 | 60 | 100 | Moc bazowa 60, zwiększana o 20 za każdy poziom zwiększenia statystyk przeciwnika (poza celnością i unikami). Maksymalna moc 200 |
Nasty Plot | ![]() |
![]() |
52 | - | 100 | Zwiększa Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). |
Foul Play | ![]() |
![]() |
58 | 95 | 100 | Obrażenia zadawane obliczane sa na podstawie ataku fizycznego przeciwnika. |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
TM 1 Mega Punch | ![]() |
![]() |
80 | 85 | Zadaje obrażenia. |
TM 3 Swords Dance | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa Atak używającego o 2 poziomy (10%). |
TM 5 Mega Kick | ![]() |
![]() |
120 | 75 | Zadaje obrażenia. |
TM 6 Toxic | ![]() |
![]() |
- | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona. |
TM 15 Hyper Beam | ![]() |
![]() |
150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
TM 28 Dig | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. Magnitude, Fissure i Earthquake zadają podwójne obrażenia gdy jesteśmy zakopani. Dodatkowo jeśli rundę wcześniej użyto Lock-On albo Mind Reader to będziemy trafieni w fazie podziemnej. |
TM 32 Double Team | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). |
TM 39 Swift | ![]() |
![]() |
60 | 1000 | Zawsze trafia. |
TM 44 Rest | ![]() |
![]() |
- | 100 | W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz (jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy i nie wykonuje wtedy ataku np. Sleep Talk) leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
TM 55 Psych Up | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Kopiuje zmiany poziomów statystyk, i modyfikuje swoje staty na podstawie tego. Np. jeśli przeciwnik zwiększył sobie atak o 6 poziomów, a gracz o 4 poziomy, psych up to skopiuje i doda sobie te 2 poziomy ataku. Będzie również kopiował negatywne zmiany poziomów statystyk. |
TM 57 Sunny Day | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przywołuje pogodę - Ostre Słońce |
TM 59 Snore | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
TM 61 Protect | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne zablokowanie ruchu. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. |
TM 62 Rain Dance | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przywołuje pogodę - Deszcz. |
TM 64 Endure | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne przetrwanie ataku. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. |
TM 65 Frustration | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102). |
TM 68 Return | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102). |
TM 69 Shadow Ball | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na obniżenie Specjalnej Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 72 Sludge Bomb | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. |
TM 76 Attract | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 rundy, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 77 Thief | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Jeśli Pokemon nie posiada przedmiotu, po trafieniu kradnie przedmiot przeciwnika. Skradziony przedmiot wraca do właściciela na koniec Tury (z wyjątkiem Lepkiego Kolca i Celu Pierścieniowego). Nie może ukraść Mega Kamienia. |
TM 82 Swagger | ![]() |
![]() |
- | 85 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go Dezorientuje. |
TM 83 Sleep Talk | ![]() |
![]() |
- | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). Obrażenia zadane ruchem podczas Sleep Talk będą zmniejszone o 15%. |
TM 84 Flamethrower | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Po trafieniu 10% szans na podpalenie przeciwnika. |
TM 90 Low Kick | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Im przeciwnik cięższy tym otrzyma większe obrażenia. |
TM 96 Calm Mind | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa Specjalny Atak i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%). |
TM 99 Taunt | ![]() |
![]() |
- | 100 | Nie pozwala przeciwnikowi użyć ruchów statusowych przez 1-2 rundy (jeśli Taunt będzie pierwszym ruchem w rundzie, wtedy na 2, bo zablokuje też użycie statusu przeciwnika w tej samej rundzie). Zamiast ruchu statusowego przeciwnik użyje Struggle. |
TM 106 Aerial Ace | ![]() |
![]() |
60 | 1000 | Zawsze trafia. |
TM 108 Facade | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. |
TM 109 Secret Power | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na specjalny efekt. Efekt jest zależny od Dziczy w której odbywa się walka. Każda Dzicz ma przypisany jeden efekt z następujących: Podpalenie, Paraliż, Uśpienie, Zamrożenie, obniżenie Ataku przeciwnika o 1 poziom (5%), obniżenie Sp Ataku przeciwnika o 1 poziom (5%), obniżenie Szybkości przeciwnika o 1 poziom (5%), obniżenie Celności przeciwnika o 1 poziom (5%). Poza Dziczami wybranym efektem jest Paraliż. |
TM 125 Uproar | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Chroni przed zaśnięciem jakiegokolwiek Pokemona w trakcie działania (blokuje przez to działanie Rest). Pokemon atakuje przez 2-3 rundy. Każda runda ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, wykonanie ruchu będzie niemożliwe (Paraliż, Dezorientacja, Zamrożenie) lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ. Blokada zaśnięć przestaje działać wraz z zakończeniem ruchu. |
TM 127 Bounce | ![]() |
![]() |
85 | 85 | W pierwszej rundzie następuje ładowanie ataku, użytkownik wznosi się do góry i uzyskuje odporność na wszelkie ataki przeciwnika. W drugiej rundzie posyła właściwe obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
TM 133 Focus Blast | ![]() |
![]() |
120 | 70 | Po trafieniu 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 137 Fling | ![]() |
![]() |
1 | 100 | Pokemon rzuca trzymany przedmiot. Moc ataku jest zależna od tego, jakim przedmiotem rzucił i pozostaje na całą walkę. Niektóre przedmioty dodają efekty specjalne (moc oraz efekty opisane na stronie przedmiotu). Po skutecznym użyciu Fling Pokemon nie trzyma już żadnego przedmiotu i może zdobyć nowy. Pokemon nie rzuci drugim przedmiotem. |
TM 143 Shadow Claw | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. |
TM 144 Payback | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Podwójna moc, jeśli atakujemy jako drudzy |
TM 145 Giga Impact | ![]() |
![]() |
150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
TM 152 Dark Pulse | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
TM 156 Grass Knot | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Zadaje obrażenia zależnie od wagi przeciwnika - im cięższy tym większe obrażenia. |
TM 158 U-turn | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 171 Hone Claws | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa Atak oraz Celność używającego o 1 poziom (5%). |
TM 178 Low Sweep | ![]() |
![]() |
65 | 100 | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 179 Round | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 183 Incinerate | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Całkowicie niszczy trzymany klejnot przeciwnika na czas walki. |
TM 186 Embargo | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po trafieniu blokuje efekty przedmiotu trzymanego przeciwnika na 5 rund. Blokada nie działa na Mega Kamienie. |
TM 187 Retaliate | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Jeśli zostanie użyty w pierwszej rundzie po padnięciu poprzedniego Pokemona, moc podwaja się (nawet jeśli nie trafi). Przed każdym następnym użyciem moc spada o 20, aż do bazowego 70. |
TM 195 Snarl | ![]() |
![]() |
55 | 95 | Po trafieniu zmniejsza specjalny atak przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 206 Hyper Voice | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 208 Foul Play | ![]() |
![]() |
95 | 100 | Obrażenia zadawane obliczane sa na podstawie ataku fizycznego przeciwnika. |
TM 215 Confide | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect. |
TM 216 Trick | ![]() |
![]() |
- | 100 | Jeśli trafi i przynajmniej jeden z Pokemonów posiada przedmiot, przedmioty zostaną zamienione. Do zamiany nie dojdzie jeśli przeciwnik posiada Lepki Kolec, Cel Pierścieniowy lub Mega Kamień. Do zamiany nie dojdzie również kiedy używający Pokemon posiada Mega Kamień. |
TM 227 Hidden Power | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Typ jest zależny od wyjściowych statystyk Ataku i SpAtaku Pokemona (przyrosty + natura + szkolenie + jagody). Dodawane są ostatnie cyfry obu ataków i Pokemon otrzymuje typ odpowiadający tej liczbie od 1 (Normalny) do 18 (Wróżkowy). W przypadku zera, ruch staje się ruchem Normalnym. Typ tego ruchu nie może być zmieniony przez żaden inny efekt. |
TM 230 Throat Chop | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Nie pozwala przeciwnikowi użyć ruchów bazujących na dźwięku przez 1-2 rundy (jeśli Throat Chop będzie pierwszym ruchem w rundzie, wtedy na 2, bo zablokuje też użycie statusu przeciwnika w tej samej rundzie). |
TM 232 Agility | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy (10%). |
TM 235 Assurance | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Jeśli przeciwnik otrzymał już w rundzie jakiekolwiek (bezpośrednie lub nie) obrażenia moc podwaja się. |
TM 255 Encore | ![]() |
![]() |
- | 100 | Blokuje zmianę ruchu przeciwnika na 1-3 rundy. Oznacza to, że przeciwnik będzie zmuszony użyć tego samego ataku dodatkowe 1-3 razy zanim przejdzie do następnego ruchu. |
TM 256 Fake Tears | ![]() |
![]() |
- | 100 | Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy (10%). |
TM 265 Hex | ![]() |
![]() |
65 | 100 | Moc się podwaja, jeśli przeciwnik jest zatruty, śmiertelnie zatruty, sparaliżowany, uśpiony, zamrożony lub podpalony. |
TM 280 Nasty Plot | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). |
TM 291 Revenge | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Atak o priorytecie -4. Jeśli otrzymaliśmy obrażenia w tej rundzie moc podwaja się |
TM 295 Scary Face | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zmniejsza Szybkość przeciwnika o 2 poziomy (10%). |
Nauczyciel Ruchów
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
Low Kick | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Im przeciwnik cięższy tym otrzyma większe obrażenia. |
Snore | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
Sleep Talk | ![]() |
![]() |
- | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). Obrażenia zadane ruchem podczas Sleep Talk będą zmniejszone o 15%. |
Uproar | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Chroni przed zaśnięciem jakiegokolwiek Pokemona w trakcie działania (blokuje przez to działanie Rest). Pokemon atakuje przez 2-3 rundy. Każda runda ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon nie trafi, wykonanie ruchu będzie niemożliwe (Paraliż, Dezorientacja, Zamrożenie) lub zaatakuje Pokemona używającego Fly, Dig bądź odpornego na typ. Blokada zaśnięć przestaje działać wraz z zakończeniem ruchu. |
Trick | ![]() |
![]() |
- | 100 | Jeśli trafi i przynajmniej jeden z Pokemonów posiada przedmiot, przedmioty zostaną zamienione. Do zamiany nie dojdzie jeśli przeciwnik posiada Lepki Kolec, Cel Pierścieniowy lub Mega Kamień. Do zamiany nie dojdzie również kiedy używający Pokemon posiada Mega Kamień. |
Knock Off | ![]() |
![]() |
65 | 100 | Wytrąca trzymany przedmiot przeciwnika, usuwając go całkiem z walki. Zwiększa swoją moc do 97 po wytrąceniu. Nie może wytrącić Mega Kamienii ani Gwiazdy Życzeń. |
Snatch | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Przejmuje ruch przeciwnika (tylko niektóre ruchy). Przeciwnik używa wtedy Struggle. |
Hyper Voice | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Bounce | ![]() |
![]() |
85 | 85 | W pierwszej rundzie następuje ładowanie ataku, użytkownik wznosi się do góry i uzyskuje odporność na wszelkie ataki przeciwnika. W drugiej rundzie posyła właściwe obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
Covet | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Jeśli Pokemon nie posiada przedmiotu, po trafieniu kradnie przedmiot przeciwnika. Skradziony przedmiot wraca do właściciela na koniec Tury (z wyjątkiem Lepkiego Kolca i Celu Pierścieniowego). Nie może ukraść Mega Kamienia. |
Dark Pulse | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
Foul Play | ![]() |
![]() |
95 | 100 | Obrażenia zadawane obliczane sa na podstawie ataku fizycznego przeciwnika. |
Laser Focus | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Gwarantuje, że następny ruch użytkownika będzie ciosem krytycznym, o ile jego moc nie jest wyższa niż 150. |
Throat Chop | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Nie pozwala przeciwnikowi użyć ruchów bazujących na dźwięku przez 1-2 rundy (jeśli Throat Chop będzie pierwszym ruchem w rundzie, wtedy na 2, bo zablokuje też użycie statusu przeciwnika w tej samej rundzie). |
Skitter Smack | ![]() |
![]() |
70 | 90 | Po udanym trafieniu zmniejsza SpAtak przeciwnika o 1 poziom. |
Burning Jealousy | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Podstawowo ruch ma 0% szansy na Podpalenie przeciwnika. Jeśli przeciwnik zwiększył poziom dowolnej statystyki w tej samej rundzie, szansa na Podpalenie ruchu zwiększa się do 100%. |
Lash Out | ![]() |
![]() |
75 | 100 | Jeśli używający miał zmniejszony poziom dowolnej statystyki w tej samej rundzie, moc ruchu wzrośnie do 150. |
Ewolucje
![]() |
> 30 lvl |
![]() |
Zorua | Zoroark |
Powrót do Listy Pokemonów |