Grubbin
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
#735 Gumshoos | #736 Grubbin (Lista Pokemonów) | #737 Charjabug |
Grubbin
|
![]() Zwykły |
![]() Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Vice Grip | ![]() |
![]() |
1 | 55 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Mud-Slap | ![]() |
![]() |
1 | 20 | 100 | Po trafieniu zmniejsza Celność przeciwnika o jeden poziom (5%). |
String Shot | ![]() |
![]() |
5 | - | 95 | Zmniejsza szybkość przeciwnika o dwa poziomy (10%). |
Bug Bite | ![]() |
![]() |
10 | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Bite | ![]() |
![]() |
15 | 60 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
Acrobatics | ![]() |
![]() |
19 | 55 | 100 | Gdy pokemon nie trzyma przedmiotu (np. go zużył) moc to 110. Wyjątek to Klejnot Powietrza - klejnot zostanie zużyty przed obliczeniem mocy ruchu, więc ruch zaatakuje z mocą 110 + wzmocnienie z klejnotu) |
Spark | ![]() |
![]() |
21 | 65 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
Sticky Web | ![]() |
![]() |
25 | - | 1000 | Obniża szybkość przeciwnika o 1 poziom(5%) oraz nakłada na stronę przeciwnika warstwę klejących sieci. Pułapka: Pokemon przeciwnika (o ile jest uziemiony) który wejdzie do walki będzie miał Szybkość zmniejszoną o 5 poziomów (25%). Pułapka ma 3 ładunki (po użyciu zadziała na 3 następne Pokemony przeciwnika). |
X-Scissor | ![]() |
![]() |
30 | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Crunch | ![]() |
![]() |
35 | 80 | 100 | Po trafieniu 20% szans na zmniejszenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
Dig | ![]() |
![]() |
40 | 80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. Magnitude, Fissure i Earthquake zadają podwójne obrażenia gdy jesteśmy zakopani. Dodatkowo jeśli rundę wcześniej użyto Lock-On albo Mind Reader to będziemy trafieni w fazie podziemnej. |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
TM 6 Toxic | ![]() |
![]() |
- | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona. |
TM 24 Thunderbolt | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. |
TM 28 Dig | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. Magnitude, Fissure i Earthquake zadają podwójne obrażenia gdy jesteśmy zakopani. Dodatkowo jeśli rundę wcześniej użyto Lock-On albo Mind Reader to będziemy trafieni w fazie podziemnej. |
TM 32 Double Team | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). |
TM 44 Rest | ![]() |
![]() |
- | 100 | W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz (jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy i nie wykonuje wtedy ataku np. Sleep Talk) leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
TM 45 Thunder Wave | ![]() |
![]() |
- | 90 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. |
TM 59 Snore | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
TM 61 Protect | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne zablokowanie ruchu. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. |
TM 62 Rain Dance | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przywołuje pogodę - Deszcz. |
TM 64 Endure | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne przetrwanie ataku. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. |
TM 65 Frustration | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102). |
TM 68 Return | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102). |
TM 76 Attract | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 rundy, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 82 Swagger | ![]() |
![]() |
- | 85 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go Dezorientuje. |
TM 83 Sleep Talk | ![]() |
![]() |
- | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). Obrażenia zadane ruchem podczas Sleep Talk będą zmniejszone o 15%. |
TM 101 Light Screen | ![]() |
![]() |
- | 100 | Obniża o 40% obrażenia od specjalnych ataków na 3 rundy (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy). |
TM 108 Facade | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. |
TM 138 Charge Beam | ![]() |
![]() |
50 | 90 | Po trafieniu 70% szansy na podniesienie Ataku Specjalnego używającego o 1 poziom (5%). |
TM 153 X-Scissor | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 155 Poison Jab | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na zatrucie przeciwnika. |
TM 179 Round | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 185 Acrobatics | ![]() |
![]() |
55 | 100 | Gdy pokemon nie trzyma przedmiotu (np. go zużył) moc to 110. Wyjątek to Klejnot Powietrza - klejnot zostanie zużyty przed obliczeniem mocy ruchu, więc ruch zaatakuje z mocą 110 + wzmocnienie z klejnotu) |
TM 188 Volt Switch | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 194 Wild Charge | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Obrażenia zwrotne - 25% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
TM 207 Electroweb | ![]() |
![]() |
55 | 95 | Po trafieniu obniża Szybkośc przeciwnika o jeden poziom (5%). |
TM 215 Confide | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect. |
TM 227 Hidden Power | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Typ jest zależny od wyjściowych statystyk Ataku i SpAtaku Pokemona (przyrosty + natura + szkolenie + jagody). Dodawane są ostatnie cyfry obu ataków i Pokemon otrzymuje typ odpowiadający tej liczbie od 1 (Normalny) do 18 (Wróżkowy). W przypadku zera, ruch staje się ruchem Normalnym. Typ tego ruchu nie może być zmieniony przez żaden inny efekt. |
TM 247 Crunch | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Po trafieniu 20% szans na zmniejszenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 277 Mud Shot | ![]() |
![]() |
55 | 95 | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o jeden poziom (5%). |
TM 296 Screech | ![]() |
![]() |
- | 85 | Po trafieniu obniża Obronę przeciwnika o 2 poziomy (10%). |
Nauczyciel Ruchów
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
Snore | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
Shock Wave | ![]() |
![]() |
60 | 1000 | Zawsze trafia. |
Magnet Rise | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Pokemon unosi się w powietrze na 5 rund. Ataki ziemne nie mogą go wtedy trafić. Smack Down i Gravity negują ten efekt. |
Bug Bite | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Electroweb | ![]() |
![]() |
55 | 95 | Po trafieniu obniża Szybkośc przeciwnika o jeden poziom (5%). |
Rising Voltage | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Jeśli aktywny jest Elektryczny Teren oraz przeciwnik jest uziemiony, ruch uderzy z mocą 140. |
Skitter Smack | ![]() |
![]() |
70 | 90 | Po udanym trafieniu zmniejsza SpAtak przeciwnika o 1 poziom. |
Ewolucje
![]() |
> 20 lvl |
![]() |
> 30 lvl Okruch Gromu |
![]() |
Grubbin | Charjabug | Vikavolt |
Powrót do Listy Pokemonów |