Ninetales Alola
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
#2037 Vulpix Alola | #2038 Ninetales Alola (Lista Pokemonów) | #2050 Diglett Alola |
Ninetales Alola
|
![]() Zwykły |
![]() Shiny |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Wygląd i zachowanie
Posunięcia
Posunięcie | Typ | Kategoria | Min lvl | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|---|
Tail Whip | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Po trafieniu zmniejsza Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%). |
Disable | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Blokuje następne użycie ruchu, który przeciwnik użył w tej rundzie. Nie zadziała, jeśli Disable zostanie użyty jako pierwszy ruch w rundzie. |
Mist | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Osłania przed zmianami statystyk na 3 rundy. |
Ice Beam | ![]() |
![]() |
start | 90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. |
Blizzard | ![]() |
![]() |
start | 110 | 70 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia. |
Aurora Beam | ![]() |
![]() |
start | 65 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom (5%). |
Confuse Ray | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Po trafieniu Dezorientuje przeciwnika. |
Powder Snow | ![]() |
![]() |
start | 40 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. |
Icy Wind | ![]() |
![]() |
start | 55 | 95 | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). |
Safeguard | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, dezorientacja itd. Działa 3 rundy. |
Extrasensory | ![]() |
![]() |
start | 80 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
Sheer Cold | ![]() |
![]() |
start | 450 | 25 | Ruch KO. Gdy Pokemon atakuje przeciwnika na tym samym lub niższym poziomie moc wynosi 450, gdy przeciwnik ma wyższy poziom - atakuje z mocą 70. Nie może trafić krytycznie. Nie zadziała na Pokemony z typem Lodowym. |
Nasty Plot | ![]() |
![]() |
start | - | 100 | Zwiększa Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). |
Ice Shard | ![]() |
![]() |
start | 40 | 100 | Atak o priorytecie 1. |
Dazzling Gleam | ![]() |
![]() |
start | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
Aurora Veil | ![]() |
![]() |
start | - | 1000 | Obniża obrażenia od ataków fizycznych i specjalnych o 40% przez 3 tury (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy). Ruch może zostać użyty tylko podczas gradu. |
Dostępne TM
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
TM 6 Toxic | ![]() |
![]() |
- | 90 | Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona. |
TM 8 Body Slam | ![]() |
![]() |
85 | 100 | Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika. |
TM 13 Ice Beam | ![]() |
![]() |
90 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. |
TM 14 Blizzard | ![]() |
![]() |
110 | 70 | Po trafieniu 10% szansy na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia. |
TM 15 Hyper Beam | ![]() |
![]() |
150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
TM 22 Solar Beam | ![]() |
![]() |
120 | 100 | W pierwszej rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. W trakcie Ostrego Słońca atak nie wymaga ładowania w drugiej rundzie. W trakcie Deszczu, Burzy Piaskowej, Gradu i Mgły moc spada do 60. |
TM 28 Dig | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia. Magnitude, Fissure i Earthquake zadają podwójne obrażenia gdy jesteśmy zakopani. Dodatkowo jeśli rundę wcześniej użyto Lock-On albo Mind Reader to będziemy trafieni w fazie podziemnej. |
TM 32 Double Team | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). |
TM 39 Swift | ![]() |
![]() |
60 | 1000 | Zawsze trafia. |
TM 42 Dream Eater | ![]() |
![]() |
100 | 100 | Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 40% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi. |
TM 44 Rest | ![]() |
![]() |
- | 100 | W pierwszej rundzie leczy 25% aktualnego zdrowia pokemona oraz (jeśli pokemon dalej śpi pod koniec kolejnej rundy i nie wykonuje wtedy ataku np. Sleep Talk) leczy o kolejne 20% zdrowia z rundy, w której Rest został użyty. Dodatkowo ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
TM 55 Psych Up | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Kopiuje zmiany poziomów statystyk, i modyfikuje swoje staty na podstawie tego. Np. jeśli przeciwnik zwiększył sobie atak o 6 poziomów, a gracz o 4 poziomy, psych up to skopiuje i doda sobie te 2 poziomy ataku. Będzie również kopiował negatywne zmiany poziomów statystyk. |
TM 59 Snore | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
TM 60 Icy Wind | ![]() |
![]() |
55 | 95 | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). |
TM 61 Protect | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne zablokowanie ruchu. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. |
TM 62 Rain Dance | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przywołuje pogodę - Deszcz. |
TM 64 Endure | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). Szansa na zadziałanie efektu ruchu jest zmniejszana o -5% za każde skuteczne przetrwanie ataku. Inne ruchy ohronne (Protect, Detect, Endure, Quick Guard, Spiky Shield, King's Shield, Baneful Bunker) dzielą tą samą szansę zadziałania efektu. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden ruch ochronny, minimalna szansa na zadziałanie (równa 50%) jest dzielona przez 2 za każdy ruch ochronny ponad pierwszy. |
TM 65 Frustration | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102). |
TM 66 Iron Tail | ![]() |
![]() |
100 | 75 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika. |
TM 68 Return | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102). |
TM 76 Attract | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 rundy, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. |
TM 82 Swagger | ![]() |
![]() |
- | 85 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go Dezorientuje. |
TM 83 Sleep Talk | ![]() |
![]() |
- | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). Obrażenia zadane ruchem podczas Sleep Talk będą zmniejszone o 15%. |
TM 96 Calm Mind | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa Specjalny Atak i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%). |
TM 100 Hail | ![]() |
![]() |
- | 100 | Przywołuje pogodę - Grad. |
TM 102 Safeguard | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, dezorientacja itd. Działa 3 rundy. |
TM 108 Facade | ![]() |
![]() |
70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. |
TM 116 Zen Headbutt | ![]() |
![]() |
80 | 90 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
TM 144 Payback | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Podwójna moc, jeśli atakujemy jako drudzy |
TM 145 Giga Impact | ![]() |
![]() |
150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. |
TM 148 Avalanche | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Atak o priorytecie -4. Jeśli otrzymaliśmy obrażenia w tej rundzie (tylko bezpośrednie, klątwa i obrażenia od stanów nie są uwzględniane) podwajamy moc ataku. |
TM 152 Dark Pulse | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
TM 172 Psyshock | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Używa obrony zamiast specjalnej obrony przeciwnika przy obliczaniu obrażeń, jest podatny na Light Screen i Mirror Coat |
TM 179 Round | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 191 Frost Breath | ![]() |
![]() |
60 | 90 | Zadaje obrażenia. |
TM 208 Foul Play | ![]() |
![]() |
95 | 100 | Obrażenia zadawane obliczane sa na podstawie ataku fizycznego przeciwnika. |
TM 214 Dazzling Gleam | ![]() |
![]() |
80 | 100 | Zadaje obrażenia. |
TM 215 Confide | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect. |
TM 219 Wonder Room | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zamienia obronę z sp. obroną u obu Pokemonów. Efekt trwa 5 rund. |
TM 223 Aurora Veil | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Obniża obrażenia od ataków fizycznych i specjalnych o 40% przez 3 tury (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy). Ruch może zostać użyty tylko podczas gradu. |
TM 227 Hidden Power | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Typ jest zależny od wyjściowych statystyk Ataku i SpAtaku Pokemona (przyrosty + natura + szkolenie + jagody). Dodawane są ostatnie cyfry obu ataków i Pokemon otrzymuje typ odpowiadający tej liczbie od 1 (Normalny) do 18 (Wróżkowy). W przypadku zera, ruch staje się ruchem Normalnym. Typ tego ruchu nie może być zmieniony przez żaden inny efekt. |
TM 232 Agility | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy (10%). |
TM 243 Charm | ![]() |
![]() |
- | 100 | Po trafieniu zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy (10%). |
TM 251 Draining Kiss | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Leczy 60% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. Efekty leczące w walce są zmniejszane jeśli Pokemon posiada więcej niż jeden efekt leczący. |
TM 255 Encore | ![]() |
![]() |
- | 100 | Blokuje zmianę ruchu przeciwnika na 1-3 rundy. Oznacza to, że przeciwnik będzie zmuszony użyć tego samego ataku dodatkowe 1-3 razy zanim przejdzie do następnego ruchu. |
TM 256 Fake Tears | ![]() |
![]() |
- | 100 | Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy (10%). |
TM 265 Hex | ![]() |
![]() |
65 | 100 | Moc się podwaja, jeśli przeciwnik jest zatruty, śmiertelnie zatruty, sparaliżowany, uśpiony, zamrożony lub podpalony. |
TM 276 Misty Terrain | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Pokrywa pole walki mglistym terenem na 5 rund. Tylko jeden teren może być aktywny w danym czasie. Podczas trwania tego efektu: uziemione Pokemony nie mogą mieć nałożonego głównego statusu oraz być zdezorientowane, moc ruchów smoczych uziemionych Pokemonów jest mniejsza o 30%, uziemione Pokemony nie mogą użyć Rest, zmienia się efekt Nature Power i Secret Power |
TM 280 Nasty Plot | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zwiększa Specjalny Atak używającego o dwa poziomy (10%). |
TM 300 Stored Power | ![]() |
![]() |
20 | 100 | Moc ruchu jest zwiększona o 10 za każdy poziom zwiększenia statystyk ale liczy się jedynie 6 poziomów z danej statystyki. Jeśli Pokemon ma zwiększony Atak o 12 poziomów, nadal moc ruchu zostanie zwiększona jedynie o 60. Maksymalna moc nie może przekroczyć 300. |
TM 301 Tail Slap | ![]() |
![]() |
25 | 85 | Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. |
TM 305 Weather Ball | ![]() |
![]() |
50 | 100 | W czasie trwania pogody innej niż Czyste Niebo moc rośnie do 100. W czasie Ostrego Słońca zmienia typ na ognisty, w trakcie Deszczu na wodny, Burzy Piaskowej na kamienny a Gradu na lodowy. |
Nauczyciel Ruchów
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
Snore | ![]() |
![]() |
50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. |
Icy Wind | ![]() |
![]() |
55 | 95 | Po trafieniu zmniejsza Szybkość przeciwnika o 1 poziom (5%). |
Heal Bell | ![]() |
![]() |
- | 100 | Leczy używającego z Podpalenia, Zatrucia, Paraliżu lub Zamrożenia. Ruch zostanie wykonany nawet jeśli Pokemon jest sparaliżowany lub zamrożony. |
Iron Tail | ![]() |
![]() |
100 | 75 | Po trafieniu 30% szansy na zmniejszenie Obrony przeciwnika. |
Covet | ![]() |
![]() |
60 | 100 | Jeśli Pokemon nie posiada przedmiotu, po trafieniu kradnie przedmiot przeciwnika. Skradziony przedmiot wraca do właściciela na koniec Tury (z wyjątkiem Lepkiego Kolca i Celu Pierścieniowego). Nie może ukraść Mega Kamienia. |
Aqua Tail | ![]() |
![]() |
90 | 90 | Zadaje obrażenia. |
Zen Headbutt | ![]() |
![]() |
80 | 90 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. |
Wonder Room | ![]() |
![]() |
- | 100 | Zamienia obronę z sp. obroną u obu Pokemonów. Efekt trwa 5 rund. |
Foul Play | ![]() |
![]() |
95 | 100 | Obrażenia zadawane obliczane sa na podstawie ataku fizycznego przeciwnika. |
Laser Focus | ![]() |
![]() |
- | 1000 | Gwarantuje, że następny ruch użytkownika będzie ciosem krytycznym, o ile jego moc nie jest wyższa niż 150. |
Triple Axel | ![]() |
![]() |
20 | 90 | Pokemon atakuje do 3 razy w jednej rundzie. Jeśli jeden z ataków spudłuje, seria jest przerywana. Moc drugiego ataku wzrasta do 40, a trzeciego do 60. |
Ewolucje
![]() |
> 16 lvl Lodowy Okruch |
![]() |
Vulpix Alola | Ninetales Alola |
Powrót do Listy Pokemonów |