Normalny
|
Typ Normalny - Ten typ jest drugim najpowszechniejszym typem w całej serii Pokemon - zaraz za wodnymi. Ich grupa liczy aż 111 osobników. Typ ten można nazwać "domyślnym" z tej racji, że Pokemony tutaj zawarte nie kwalifikują się do żadnego innego typu. Pokemony normalne zazwyczaj przypominają zwierzęta bądź bajkowe stworki (jak np. wróżki). Większość tego typu Pokemonów nie posiada drugiego typu - czasami jednak jest to latający, a pojedyncze okazy posiadają typ psychiczny, wodny, trawiasty czy walczący. Spora liczba Pokemonów tego typu posiada dużą ilość zdrowia i obrony, czasem ataku fizycznego. Tabela efektywności jest najkrótsza z możliwych (o czym poniżej), co czyni ich bardzo przydatnymi w drużynie. Jeśli potrzebujemy Pokemona, który zna wodne ataki, a który nie jest podatny na elektryczność (jak wszystkie wodne), to typ normalny z nauczonym wodnym TM będzie idealny. Normalny typ nie może zranić Ducha, jeśli nie użyje przed tym ruchu Foresight bądź Odor Sleuth.
|
* Efektywność ataków: |
* Odporności pokemonów: |
|||||
Super efektywne (2x): |
Mało efektywne (0,5x): |
Brak efektu (0x): |
Nietykalne (0x): |
Odporne (0,5x): |
Podatne (2x): |
* Spis ataków normalnych: |
Posunięcie | Typ | Kategoria | Moc | Celność | Efekt |
---|---|---|---|---|---|
Acupressure | - | 50 | Losuje jedną ze statystyk i zwiększa ją o dwa poziomy (0.1). | ||
After You | - | 1000 | Zmusza przeciwnika do zaatakowania jako pierwszy w następnej rundzie, niezależnie od priorytetów i szybkości. | ||
Attract | - | 100 | Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 tury, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. | ||
Barrage | 15 | 85 | Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Belly Drum | - | 100 | Pokemon odbiera sobie 10% obecnego HP, w zamian zwiększając swój atak o 4 poziomy (0.2). | ||
Bide | - | 1000 | Czeka przez 2 tury (tura użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał plus 40% (czyli obrażenia mnożone przez 1.4) | ||
Bind | 15 | 85 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. | ||
Body Slam | 85 | 100 | Jeśli wcześniej (nieważne jak dawno temu) przeciwnik użył Minimize, to Body Slam zawsze trafi i podwaja moc. Posiada 30% szans na paraliż przeciwnika. | ||
Boomburst | 140 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Captivate | - | 100 | Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy (10%). Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci. | ||
Chip Away | 70 | 100 | Atakuje korzystając z obrony i uników broniącego po naliczeniu bonusów startowych (ignoruje wzmocnienia stat ) | ||
Comet Punch | 18 | 85 | Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Confide | - | 1000 | Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect. | ||
Constrict | 10 | 100 | Po trafieniu 10% szansy na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Conversion | - | 100 | Zmienia typ Pokemona na typ pierwszego ataku. | ||
Conversion 2 | - | 100 | Zmienia typ Pokemona na odporny na ostatni udany atak przeciwnika. | ||
Copycat | - | 1000 | Kopiuje ostatni użyty w walce ruch. Ostatni ruch jest zapisywany nawet jeśli nie trafi lub zatrzyma się na osłonie/umiejętności. Ruch nie liczy się jako ostatnio użyty jeśli Pokemon w ogóle go nie wykona (czyli przez flinch, freeze, sleep). Ruch kopiowany jest jedynie na jedną rundę, jeśli zostanie skopiowany ruch wielorundowy, zadziała tylko pierwsza runda tego ruchu. | ||
Covet | 60 | 100 | Pokemon kradnie przedmiot przeciwnika. I jeśli nie trzymał żadnego to go używa. Skradzione przedmioty wracają do właściciela na koniec walki 1v1. | ||
Crush Claw | 75 | 95 | Po trafieniu 50% szans na obniżenie Obrony przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Crush Grip | 120 | 100 | Zadaje obrażenia zależne od pozostałego zdrowia przeciwnika. Im mniejszy stosunek obecnego życia do maksymalnego, tym mniejsze obrażenia. | ||
Cut | 50 | 95 | Zadaje obrażenia. | ||
Defense Curl | - | 100 | Zwiększa Obronę używającego o 1 poziom (5%). Podwaja moc ataków Rollout i Ice Ball, działa na całą walkę. | ||
Disable | - | 100 | Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund. | ||
Dizzy Punch | 70 | 100 | Po trafieniu 20% szansy na otępienie przeciwnika. | ||
Double-Edge | 120 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych. | ||
Double Hit | 35 | 90 | Pokemon atakuje 2 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Double Slap | 15 | 85 | Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Double Team | - | 100 | Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%). | ||
Echoed Voice | 40 | 100 | Zaczyna z mocą 40, po każdym użyciu moc wzrasta o 40 do max 200. Po osiągnięciu 200, spada ponownie do 40. Również na koniec walki 1v1 spada do 40 | ||
Egg Bomb | 100 | 75 | Zadaje obrażenia. | ||
Encore | - | 100 | Blokuje zmianę ruchu przeciwnika na 1-3 rundy. Oznacza to, że przeciwnik będzie zmuszony użyć tego samego ataku dodatkowe 1-3 razy zanim przejdzie do następnego ruchu. | ||
Endeavor | - | 35 | Obniża życie przeciwnika do tej samej wartości procentowej, jaką posiada używający Pokemon. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. Ruch nie może trafić Pokemona z poziomem wyższym niż używający. Zadziała na przeciwników z poziomem niższym lub tym samym. | ||
Endure | - | 100 | Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu). | ||
Explosion | 250 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 50% obrażeń zwrotnych. | ||
Extreme Speed | 80 | 100 | Atak o priorytecie 2. | ||
Facade | 70 | 100 | Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie. | ||
Fake Out | 40 | 100 | W pierwszej rundzie walki 100% na oszołomienie przeciwnika, poza tym 10% na oszołomienie. Atak o priorytecie 3. | ||
False Swipe | 40 | 100 | Ten atak nie może zadać ciosu kończącego walkę, ponieważ zawsze zostawia przeciwnika z 1 HP. | ||
Feint | 30 | 100 | Atak o priorytecie 2. Zadaje obrażenia mimo Protect lub Detect, usuwając ich efekt | ||
Flail | 20 | 100 | Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200. | ||
Flash | - | 100 | Obniża celność przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Focus Energy | - | 100 | Zwiększa Atak i Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%). | ||
Foresight | - | 1000 | Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Jeśli wróg ma zwiększoną szybkość lub uniki w trakcie walki, powoduje że wszystkie ruchy atakującego ignorują te pozytywne zmiany. | ||
Frustration | 60 | 100 | Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102). | ||
Fury Attack | 15 | 85 | Pokemon atakuje 2-5 razy w ciągu rundy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Fury Swipes | 18 | 80 | Pokemon atakuje 2-5 razy w ciągu rundy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Giga Impact | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
Glare | - | 100 | Po trafieniu paraliżuje przeciwnika. | ||
Growl | - | 100 | Po trafieniu obniża atak przeciwnika o jeden poziom (5%). | ||
Growth | - | 100 | Zwiększa Atak i Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%) lub w trakcie Ostrego Słońca o 2 poziomy (10%) | ||
Guillotine | 800 | 25 | Gdy Pokemon atakuje przeciwnika na tym samym lub niższym poziomie moc wynosi 1000, gdy przeciwnik ma wyższy poziom - atakuje z mocą 100. | ||
Harden | - | 100 | Zwiększa Obronę używającego o 1 poziom (5%). | ||
Headbutt | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na Oszołomienie przeciwnika. | ||
Head Charge | 120 | 100 | Obrażenia zwrotne - 25% od zadanych obrażeń przeciwnikowi. | ||
Heal Bell | - | 100 | Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie). | ||
Hold Back | 40 | 100 | Zadaje obrażenia, zostawi przeciwnika z 1 punktem życia gdyby miał go powalić. | ||
Horn Attack | 65 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Horn Drill | 450 | 25 | Gdy Pokemon atakuje przeciwnika na tym samym lub niższym poziomie moc wynosi 450, gdy przeciwnik ma wyższy poziom - atakuje z mocą 70. Nie może trafić krytycznie. | ||
Howl | - | 100 | Zwiększa Atak używającego o 1 poziom (5%). | ||
Hyper Beam | 150 | 90 | W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły. | ||
Hyper Fang | 80 | 90 | Po trafieniu 10% szansy na Oszołomienie przeciwnika. | ||
Hyper Voice | 90 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Judgment | 100 | 100 | Płyty zmieniają typ tego ataku. Brak płyty to normalny typ ataku. | ||
Laser Focus | - | 1000 | Gwarantuje, że następny ruch użytkownika będzie ciosem krytycznym. | ||
Last Resort | 140 | 20 | Co każde użycie celność zwiększa sie o +10%, bez wartości maksymalnej - wraca do 20% na koniec walki 1v1 | ||
Leer | - | 100 | Zmniejsza Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Lock-On | - | 100 | Następujący po nim ruch zawsze trafi nawet częściowo niewrażliwego przeciwnika, nie działa na KO. | ||
Lovely Kiss | - | 50 | Jeśli trafi, po użyciu usypia przeciwnika. | ||
Lucky Chant | - | 100 | Zwiększa Obronę i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%). | ||
Mega Kick | 120 | 75 | Zadaje obrażenia. | ||
Mega Punch | 80 | 85 | Zadaje obrażenia. | ||
Metronome | - | 100 | Losuje i używa jednego ataku ze wszystkich dostępnych. | ||
Me First | - | 1000 | Jeśli przeciwnik ma na tą rundę wybrany ruch fizyczny lub specjalny i jeszcze go nie użył, Pokemon kopiuje ten ruch i użyje go z 50% większą mocą. Ruch kopiowany jest jedynie na jedną rundę, jeśli zostanie skopiowany ruch wielorundowy, zadziała tylko pierwsza runda tego ruchu. | ||
Milk Drink | - | 100 | Leczy 25% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. | ||
Mimic | 1 | 100 | Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic). | ||
Mind Reader | - | 1000 | Następujący po nim ruch zawsze trafi nawet częściowo niewrażliwego przeciwnika, nie działa na KO. | ||
Minimize | - | 100 | Zwiększa Uniki używającego o dwa poziomy (10%). Stomp trafia nas z 2x większą mocą podobnie jak Steamroller, Body Slam, Dragon Rush | ||
Morning Sun | - | 100 | Leczy 25% aktualnego zdrowia Pokemona. W trakcie Ostrego Słońca leczy o 30%, a w trakcie Deszczu, Gradu i Burzy Piaskowej o 20%. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. | ||
Multi Attack | 120 | 100 | Ruch zmienia swój typ w zależności od typu używającego go pokemona. | ||
Natural Gift | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Nature Power | - | 100 | Zmienia się w inne posunięcie w zależności od miejsca, w którym się przebywa.Tri Attack - Liga, Sale Liderów Pokemon, Opuszczone Miasto, Nawiedzona Wieża, Dolina Wiatraków, Reliktowy Zamek Lava Plume - Wulkan Hydro Pump - Wybrzeże, Morze, Jezioro, Głębina, Potrójny Staw, Strzelisty Most, Lazurowa Zatoka Energy Ball - Łąka, Las, Safari, Równina, Puszcza, Park Narodowy, Alejka Spacerowa, Ogród, Gęsty Zagajnik, Ranczo, Wiejski Most, Francuski Labirynt, Mroczna Gęstwina, Przyjazne Safari Psychic - Cudowny Most Earth Power - Góry, Ruiny Miasta, Pustynia, Opuszczona Elektrownia, Wielkie Bagna, Most Sieci Metra Power Gem - Jaskinie, Meteorytowa Góra, Koronny Szczyt, Jaskinia Elektrokamieni, Lustrzana Grota Ice Beam - Pustynia Lodowa, Most Zwodzony Driftveil, Oszroniona Pieczara | ||
Noble Roar | - | 1000 | Zmniejsza Atak oraz Specjalny Atak przeciwnika o jeden poziom(5%). Zawsze trafia. | ||
Odor Sleuth | - | 1000 | Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Jeśli wróg ma zwiększoną szybkość lub uniki w trakcie walki, powoduje że wszystkie ruchy atakującego ignorują te pozytywne zmiany. | ||
Pay Day | 40 | 100 | Każde użycie daje 1-5 * (poziom + 10) Yenów. Maksymalnie 40k Yenów na walkę 6v6 na 100lvl po 50 rund w każdej walce. | ||
Play Nice | - | 1000 | Zmniejsza Atak przeciwnika o jeden poziom(5%). Zawsze trafia, nawet jeśli przeciwnik użyje Protect. | ||
Pound | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Present | 40 | 90 | Zadaje obrażenia. 40% szans na atak o mocy 40, 30% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika za 10% jego aktualnego HP (może spudłować). | ||
Protect | - | 100 | Po użyciu zablokuje następny, niestatusowy ruch przeciwnika. Atak o priorytecie 4. | ||
Psych Up | - | 1000 | Kopiuje zmiany poziomów statystyk, i modyfikuje swoje staty na podstawie tego. Np. jeśli przeciwnik zwiększył sobie atak o 6 poziomów, a gracz o 4 poziomy, psych up to skopiuje i doda sobie te 2 poziomy ataku. Będzie również kopiował negatywne zmiany poziomów statystyk. | ||
Quick Attack | 40 | 100 | Atak o priorytecie 1. | ||
Rage | 20 | 100 | Jeśli po tym ataku, w tej samej rundzie Pokemon otrzyma obrażenia - zwiększy Atak o jeden poziom. | ||
Rapid Spin | 20 | 100 | Zadaje obrażenia. Po trafieniu uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika: Fire Spin, Bind, Clamp, Wrap, Whirlpool, Sand Tomb, Magma Storm i eliminuje Spikes oraz Toxic Spikes. | ||
Razor Wind | 80 | 100 | Ładuje się, po czym uderza w następnej rundzie. Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. | ||
Recover | - | 100 | Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. | ||
Recycle | - | 100 | Odnawia zużyty przedmiot (np. przez Fling lub Klejnot). Nie może odnowić przedmiotu skradzionego lub zamienionego. | ||
Refresh | - | 100 | Leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie. Podobne do Heal Bell i Aromatherapy. | ||
Relic Song | 75 | 100 | Po trafieniu 10% szans na uśpienie przeciwnika. | ||
Retaliate | 70 | 100 | Jeśli zostanie użyty w pierwszej turze po padnięciu poprzedniego Pokemona, moc podwaja się (nawet jeśli nie trafi). Przed każdym następnym użyciem moc spada o 20, aż do bazowego 70. | ||
Return | 60 | 100 | Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102). | ||
Rock Climb | 90 | 85 | Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Round | 60 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Safeguard | - | 100 | Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, otępienie itd. Działa 3 tury. | ||
Scary Face | - | 100 | Zmniejsza Szybkość przeciwnika o 2 poziomy (10%). | ||
Scratch | 40 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Screech | - | 85 | Po trafieniu obniża Obronę przeciwnika o 2 poziomy (10%). | ||
Secret Power | 70 | 100 | Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: podpalenie, zmniejszenie szybkości, obniżenie Specjalnego Ataku, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Szybkości, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika. | ||
Self-Destruct | 200 | 100 | Po trafieniu używający otrzymuje 30% obrażeń zwrotnych. | ||
Sharpen | - | 100 | Zwiększa Atak używającego o 1 poziom (5%). | ||
Shell Smash | - | 100 | Obniża Obronę i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%), a w zamian zwiększa Atak, Specjalny Atak i Szybkość o 2 poziomy (10%). | ||
Sing | - | 50 | Po trafieniu usypia przeciwnika. | ||
Sketch | - | 100 | Kopiuje ostatni ruch przeciwnika i używa go do końca walki zamiast Sketch. Jeśli jest to walka 1v1 w Dziczy i Smeargle wygra tę walkę, odwzorowany ruch zajmie miejsce Sketch w obecnych ruchach Pokemona. | ||
Skull Bash | 130 | 100 | Ładuje się w pierwszej rundzie i zwiększa obronę używającego o jeden poziom. Atakuje w drugiej rundzie. | ||
Slack Off | - | 100 | Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. | ||
Slam | 80 | 75 | Zadaje obrażenia. | ||
Slash | 70 | 100 | Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom. | ||
Sleep Talk | - | 100 | Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch). | ||
Smelling Salts | 70 | 100 | Jeśli przeciwnik jest sparaliżowany, moc się podwaja. Trafienie kończy paraliż przeciwnika. | ||
Smokescreen | - | 100 | Zmniejsza Celność przeciwnika 1 poziom (5%). | ||
Snore | 50 | 100 | Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu. | ||
Soft-Boiled | - | 100 | Leczy 25% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. | ||
Sonic Boom | 40 | 90 | Ignoruje modyfikatory odporności oraz obron/ataków | ||
Spike Cannon | 20 | 100 | Pokemon atakuje od 2 do 5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Spit Up | 100 | 100 | Wymaga przynajmniej 1 "ładunku mocy" do użycia. Ruch ma bazową moc 100 i otrzymuje dodatkowe 10 mocy za każdy posiadany ładunek do maksymalnej mocy 160. Po użyciu Pokemon traci 1 ładunek. | ||
Splash | - | 100 | Ten atak nie ma efektu. | ||
Stockpile | - | 100 | Po użyciu Pokemon otrzymuje 2 "ładunki mocy" które są używane do Swallow oraz Spit Up. Pokemon może mieć maksymalnie 6 ładunków. Dodatkowo jeśli Pokemon posiada mniej niż 4 ładunki w momencie użycia Stockpile, jego Obrona i Sp. Obrona wzrastają o 1 poziom(5%). | ||
Stomp | 65 | 100 | Zawsze trafi w przeciwnika, który użył Minimize, oraz zada mu podwójne obrażenia. Po trafieniu 30% szansy na oszołomienie przeciwnika. | ||
Strength | 80 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Supersonic | - | 55 | Po trafieniu otępia przeciwnika. | ||
Super Fang | 65 | 90 | Zabiera 15% obecnego życia wrogowi. | ||
Swagger | - | 90 | Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia. | ||
Swallow | - | 100 | Wymaga przynajmniej 1 "ładunku mocy" do użycia. Pokemon leczy się za 20% obecnego zdrowia plus 3% za każdy posiadany ładunek - czyli maksymalnie 38%. Po użyciu Pokemon traci 1 ładunek. | ||
Sweet Scent | - | 100 | Zmniejsza Uniki przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Swift | 60 | 1000 | Zawsze trafia. | ||
Swords Dance | - | 100 | Zwiększa Atak używającego o 2 poziomy (10%). | ||
Tackle | 50 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Tail Slap | 25 | 85 | Pokemon atakuje 2-5 razy. Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. | ||
Tail Whip | - | 100 | Po trafieniu zmniejsza Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Take Down | 90 | 85 | Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych. | ||
Tearfull Look | - | 1000 | Obniża atak i sp. atak przeciwnika o 1 poziom(5%). Zawsze trafia. | ||
Techno Blast | 120 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Teeter Dance | - | 100 | Po trafieniu otępia przeciwnika. | ||
Thrash | 120 | 100 | Pokemon atakuje 2-3 razy po czym używający popada w otępienie (lub gdy spudłuje). Każdy atak ma osobną szansę na trafienie. Działanie ataku jest od razu przerywane jeśli Pokemon zostanie oszołomiony, zamrożony, otępiony, uśpiony lub sparaliżowany. | ||
Tickle | - | 100 | Po trafieniu zmniejsza Atak i Obronę przeciwnika o 1 poziom (5%). | ||
Transform | - | 100 | Używający przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków. | ||
Tri Attack | 80 | 100 | 20% na wystąpienie jakiegokolwiek efektu - potem każdy z nich ma 33% szansy na wystąpienie (podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika). | ||
Trump Card | 40 | 1000 | Pierwsze dwa ataki mają moc 40, potem trzeci 50, czwarty 60, piąty 80 i szósty 200. Przy następnym użyciu moc wraca do 40 i od nowa | ||
Uproar | 90 | 100 | Chroni przed zaśnięciem jakiegokolwiek Pokemona w trakcie działania (blokuje przez to działanie Rest). Pokemon atakuje do 3 razy, przerywa działanie jeśli spudłuje lub przez inne efekty takie same jak przy Thrash (ale nie otępia po zakończeniu). Blokada zaśnięć przestaje działać wraz z zakończeniem ruchu. | ||
Vice Grip | 55 | 100 | Zadaje obrażenia. | ||
Weather Ball | 50 | 100 | W czasie trwania pogody innej niż Czyste Niebo moc rośnie do 100. W czasie Ostrego Słońca zmienia typ na ognisty, w trakcie Deszczu na wodny, Burzy Piaskowej na kamienny a Gradu na lodowy. | ||
Wish | - | 100 | Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki. | ||
Work Up | - | 100 | Zwiększa Atak oraz Specjalny Atak używającego o 1 poziom (5%). | ||
Wrap | 15 | 90 | Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. | ||
Wring Out | 120 | 100 | Moc 1-120, im mniej życia ma przeciwnik tym mniejsza moc. | ||
Yawn | - | 50 | Przeciwnik zasypia pod koniec następnej rundy. |
Lista pokemonów normalnych:
Pokemony typowo : |
Pokemony o pierwszym typie : |
Pokemony o drugim typie : |
> KANTO
> JOHTO > HOENN
> SINNOH
> UNOVA > KALOS > ALOLA |
> KANTO > JOHTO > HOENN > SINNOH > UNOVA > KALOS > ALOLA |
> KANTO > ALOLA |