Posunięcia

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Działania posunięć

Aspekt ataków statusowych (S):

1. Od czego zależy ich moc?
Każdy atak statusowy ma swój własny efekt (działanie). Nie można pytać, co zrobić by atak statusowy (ogólnie) był mocniejszy, tylko trzeba sprawdzić wszystkie informacje o nim z naszej encyklopedii jakim jest Pokedex.
Musimy odczytać efekt ataku z tego artykułu i wywnioskować sami, czy jest jakakolwiek możliwość zwiększenia mocy danego ataku.

a) jeśli ma słabą celność - możemy ją zwiększyć tylko INNYMI atakami, które naszemu Pokemonowi ją zwiększają, bądź zmniejszają uniki przeciwnika. Im gorzej się porusza, tym łatwiej trafić, prawda?
b) jeśli nakłada stan, typu paraliż, to nie jesteśmy w stanie na to wpłynąć, oprócz oczywiście celności.
c) jeśli ruch zwiększa nam atak, to robi to procentowo i jeśli robi to używającemu, to oblicza to na podstawie statystyki ataku używającego, oraz swojej mocy (poziomowej), którą wytłumaczyłem niżej:

Często widzimy, że pewne posunięcia zmniejszają, bądź zwiększają statystyki o jakąś ilość poziomów.
Jeden poziom odpowiada pięciu procentom, branym z naszych statystyk bądź przeciwnika (w zależności od efektu ataku). Atak zmieniający statystyki o dwa poziomy dodaje lub zabiera już około 10% punktów z aktualnych statystyk.
Na przykład:
Jeśli nasz Pikachu posiada szybkość "90" oraz pierwszy raz użyje ruchu Agility, jego statystyka ataku wzrośnie o 10% (dwa poziomy).
Jeśli użyje drugi raz - to nasza statystyka będzie wynosić 99 i biorąc 10% z tej statystyki - wzrośnie nam o 9,9. I tak aż do zakończenia walki. Gdy zwiększałby nam atak o dwa poziomy, to po prostu musimy dalej trenować nasz atak w salce treningowej, by procentowo zwiększał więcej.

Kolejna sprawa. Jeśli przy ataku jest napisane, że podnosi "atak" to podnosi nam statystykę ataku fizycznego.
Jeśli specjalnego, to mamy jasność.
Posunięcia mogą także nakładać pewne stany na nas lub samych siebie. Wytłumaczenie stanów Pokemona w którym się znajduje jest wytłumaczone TUTAJ.

A

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Absorb 20 100% - Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Acid 40 100% - 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Acid Armor - - - Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Acid Spray 40 100% - Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy co każde trafienie.
Acrobatics 110 100% Tak -
Acupressure - 50% Tak Zwiększa wszystkie statystyki pokemona o pół poziomu
Aerial Ace 60 100% - -
Agility - - - Zwiększa szybkość używającego o 2 poziomy.
Air Cutter 55 95% - -
Air Slash 75 95% - 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Aurora Beam 65 100% - 10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika o 1 poziom.
Amnesia - - - Zwiększa specjalną obronę używającego o 2 poziomy.
AncientPower 60 100% - 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników.
Aqua Jet 40 100% - 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników.
Aqua Ring - - Tak Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.
Aqua Tail 90 90% - -
Aromatherapy - - - Leczy używającego, kiedy dotknięty jest np paraliżem, jest otruty itp. Podobne działanie do Heal Bell.
Assurance 100 100% Tak -
Astonish 30 100% - 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Aura Sphere 90 100% - -
Attract - - - Wprowadza przeciwnika w stan "zakochania".
Avalanche 60 100% Tak Zadaje podwójne obrażenia, jeżeli atakujący doznał obrażeń od przeciwnika.
Autotomize - - - Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy.


B

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Barrage 15 85% - Atakuje 2-5 razy.
Barrier - - - Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Bind 15 85% - Atakuje 4-5 rund.
Bite 60 100% - 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Blaze Kick 85 90% - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Body Slam 85 100% - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Bubble 20 100% - 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
BubbleBeam 65 100% - 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Bide - - - - ND* -
Blizzard 120 70% - 10% szans na zamrożenie przeciwnika. Podczas użycia Hail ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia.
Bone Club 65 85% - 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Bonemerang 50 90% - Atakuje 2 razy w rundzie.
Bounce 85 85% Tak 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Brave Bird 120 100% - 1/3 obrażeń zwrotnych.
Brick Break 75 100% Tak 30% szans na zmniejszenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Brine 110 90% Tak -
Bug Bite 60 100% - Regeneruje 30% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Bug Buzz 90 100% - 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Bulk Up - - - Podnosi atak i obronę używającego o jeden poziom.
Bulldoze 60 100% - Obniża szybkość przeciwnika o jeden poziom.
Bullet Punch 40 100% - -
Bullet Seed 25 80% - Atakuje 4-5 razy na rundę.
Baton Pass - - - - ND* -
Beat Up 65 100% Tak -
Belly Drum - - - Podwyższamy swoją statystykę ataku o 6 poziomów, ale jednocześnie tracimy (w teorii) 30% zdrowia. Atak jednorazowy.
Bone Rush 25 90% - Atakuje od 2 do 5 razy w rundzie.


C

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Calm Mind - - - Podnosi specjalny atak i specjalną obronę używającemu o 1 poziom.
Camouflage - - - Używający ataku zmienia swój typ w zależności od terenu na którym się znajduje.
Captivate - - Tak Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy.
Charge - - Tak Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden i pół poziomu, a także specjalną obronę o jeden poziom.
Charge Beam 50 90% - 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego o 1 poziom.
Chip Away 70 100% Tak Podnosi atak używającego o jeden poziom.
Circle Throw 60 90% - -
Clear Smog 50 90% Tak -
Close Combat 120 100% - Obniża obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Comet Punch 18 85% - Atakuje 2-5 razy na rundę.
Coil - - - Zwiększa atak, obronę oraz celność używającego o jeden poziom.
Confuse Ray - 100% - Atak otępiający przeciwnika.
Confusion 50 100% - 10% szans na otępienie przeciwnika.
Constrict 10 100% - 10% szans na obniżenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Cotton Guard - - - Zwiększa obronę używającego o trzy poziomy.
Clamp 35 85% - Atakuje 4-5 razy na rundę.
Conversion - - - Zamienia nasz typ, na taki jakim zostaliśmy ostatnio trafieni przez przeciwnika.
Copycat - - - Zwiększa obronę używającego o 2 poziomy.
Cosmic Power - - - Podnosi obronę i specjalną obronę używającego o 1 poziom.
Counter - 100% - Counter, jak sama nazwa wskazuje - kontruje ostatni atak przeciwnika, ale tylko wtedy gdy zadał nam obrażenia i jeśli był to atak fizyczny. Moc tego ataku jest 1.5-2 raza większa od mocy ostatniego ataku fizycznego przeciwnika.
Crabhammer 90 90% - -
Cross Poison 70 100% - 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Crush Claw 75 100% - 50% szans na obniżenie obrony przeciwnika o 1 poziom.
Cut 50 95% - -
Charm - - - Zmniejsza atak przeciwnika o 2 poziomy.
Conversion 2 - - - Zamienia nasz typ na odporny na ostatni atak, którego użył przeciwnik.
Cotton Spore - - - Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy.
Covet 60 100% Tak -
Cross Chop 100 80% - -
Crunch 80 100% - 20% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom.
Curse - - - Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli:

a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia

b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę o 1 poziom.


D

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Dark Pulse 80 100% - 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Discharge 80 100% - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Defense Curl - - - Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Double Team - - - Zwiększa uniki używającego o jeden poziom.
Double-Edge 120 100% - Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
DoubleSlap 15 85% - Atakuje od 2 do 5 razy na rundę.
Dragon Rage 40 100% - -
Dream Eater 100 100% - Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Dig 80 100% - Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia.
Disable - - - Blokuje ostatni użyty przez przeciwnika atak na kilka rund.
Dive 80 100% - Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik nurkuje i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia.
Dizzy Punch 70 100% - 20% szans na otępienie przeciwnika.
Double Kick 30 100% - Atakuje dwa razy w rundzie.
Double Hit 35 90% - Atakuje 2 razy na rundę.
Drill Peck 80 100% - -
Drill Run 80 95% - -
Destiny Bond - - Tak Nakłada efekt na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń.
Detect - - - Chroni używającego przed większością ataków, przez jedna rundę.
Draco Meteor 140 90% - Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Dragon Claw 80 100% - -
Dragon Dance - - - Podnosi o jeden poziom atak i szybkość używającego.
Dragon Pulse 90 100% - -
Dragon Rush 100 75% - 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
DragonBreath 60 100% - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Dragon Tail 60 90% - -
DynamicPunch 100 50% - Jeśli trafi, otępia przeciwnika.

E

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Echoed Voice 40 100% Tak Zwiększa specjalny atak używającego o dwa poziomy.
Electro Ball 70 100% Tak -
Ember 40 100% - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Explosion 250 100% - Zadaje 50% obrażeń zwrotnych.
Earthquake 100 100% - Przeciwnika używającego Dig trafia z 2x większą siłą.
Earth Power 90 100% - 10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Egg Bomb 100 75% - -
Endure - - Tak Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30% co rundę.
ExtremeSpeed 80 100% - -
Embargo - 100% - Przeciwnik przez 5 tur nie może użyc przedmiotu w walce. Pokemon pod wpływem ataku nie może używać ataku Fling.
Endeavor - 100% ND* Obniża HP przeciwnika do wartości liczbowej jaką my posiadamy. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem.
Energy Ball 80 100% - 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Eruption 150 100% Tak -
Extrasensory 80 100% - 10% szans na oszołomienie przeciwnika.


F

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Facade zależna 100% - Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy przeciwnik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie
Faint Attack 60 100% - -
Fake Out 40 100% - -
Fake Tears - 100% - Obniża specjalną obronę przeciwnika o 2 poziomy
False Swipe 40 100% - Ten atak nie może zadać ciosu kończącego walkę, ponieważ zawsze zostawia przeciwnika z 1 HP
FeatherDance - 100% - Obniża atak przeciwnika o 2 poziomy.
Feint 60 100% Tak 30% szans na obniżenie obrony i specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Final Gambit 250 100% Tak 50% obrażeń zwrotnych.
Fire Blast 120 85% - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Fang 65 95% - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Pledge 150 100% Tak -
Fire Punch 75 100% - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fissure KO 20% - Jeśli trafi, przeciwnik z miejsca zostaje pokonany.
Flail zależna 100% - Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200.
Flame Burst 85 100% Tak -
Flame Charge 50 100% - Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom.
Flame Wheel 60 100% - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Flamethrower 95 100% - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Flare Blitz 120 100% - 10% szans na podpalenie przeciwnika. 33% obrażeń zwrotnych.
Flash - - - Zmniejsza celność przeciwnika o 1 poziom.
Flash Cannon 80 100% - 10% szans na obniżenie specjalnej obrony o 1 poziom.
Flatter - 100% - Podnosi specjalny atak przeciwnika o 1 poziom i go otępia.
Fling 60 100% Tak -
Focus Blast 120 70% - 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
Focus Energy - - - Podnosi atak i specjalny atak używającego o jeden poziom.
Focus Punch 150 90% Tak -
Follow Me - - - W walkach 6 vs 6 zmniejsza zmęczenie używającego, lub zwiększa przeciwnika (jeśli wygra z używającym ataku).
Foresight - - - Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego oraz walczącego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu.
Foul Play 95 100% Tak -
Frenzy Plant 150 90% - Atak dwurundowy. W pierwszej zadaje obrażenia, w drugiej odpoczywa.
Frustration zależna 100% - Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak. Jest to kontratak do Return.
Fury Attack 15 85% - Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Fury Cutter zależna 95% Tak Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95%. Zaczyna od 20 mocy, kończy na 160. Działanie podobne do Rollout.
Fury Swipes 18 80% - Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Future Sight 100 100% Tak -

G

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Gastro Acid - - - - ND Wyłącza zdolność przeciwnika w walce (Ability)
Giga Drain 75 100% - Regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Giga Impact 150 90% Tak -
Glare - 90% - Paraliżuje przeciwnika, jeśli trafi.
Grass Pledge 150 100% Tak Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy przeciwnik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie
GrassWhistle - - - Usypia przeciwnika, jeśli trafi.
Gravity - - - - ND Usuwa przeciwnikowi zdolność latania oraz lewitowania, a także blokuje działanie ataków z powietrza.
Growl - 100% - Obniża przeciwnikowi atak o jeden poziom.
Growth - - - Zwiększa specjalny oraz fizyczny atak używającego o jeden poziom.
Guillotine KO 20% - Jeśli trafi, przeciwnik z miejsca zostaje pokonany.
GrassWhistle - - - Usypia przeciwnika, jeśli trafi.
Gunk Shot 120 70% - 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Gust 40 100% - -
Gyro Ball 100 100% Tak -

H

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Hail - - - - ND -
Hammer Arm 100 90% - Zmniejsza szybkość używającego o jeden poziom.
Harden - - - Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
Haze - - - Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki).
Headbutt 70 100% - 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Heal Bell - - - Leczy wszystkie zmiany stanów (tj paraliż, zamrożenie, podpalenie).
Heal Block - - ND Blokuje przeciwnika przed samoleczeniem.
Heal Pulse - - - Leczy 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Heart Stamp 60 100% - -
Heat Wave 100 90% - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Heavy Slam 140 100% Tak -
Hex 90 80% Tak -
Hi Jump Kick 130 90% - Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 25% od aktualnego zdrowia używającego.
Hidden Power 30-70 - ND Typ losuje spośród wszystkich dostępnych.
Hone Claws - - - Zwiększa atak oraz celność używającego o jeden poziom.
Horn Attack 65 100% - -
Horn Drill KO 20% - Zadaje bardzo duże obrażenia.
Howl - - - Zwiększa atak używającego o jeden poziom.
Hurricane 120 70% - 30% szans na otępienie przeciwnika.
Hydro Cannon 150 90% ND W drugiej turze odpoczywa regenerując siły.
Hydro Pump 120 80% - -
Hyper Beam 150 90% - Odpoczywa w drugiej rundzie od użycia regenerując siły.
Hyper Fang 80 90% - 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Hyper Voice 90 100% - -
Hypnosis - 60% - Usypia przeciwnika, jeśli trafi.

I

  • Ice Beam - Typ lodowy, specjalny. Moc 95, celność 100%. 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
  • Ice Punch - Typ lodowy, fizyczy. Moc 75, celność 100%. 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
  • Icy Wind - Typ lodowy, specjalny. Moc 55, celność 95%. Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
  • Iron Tail - Typ stalowy, fizyczny. Moc 100, celność 75%. 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika.
  • Iron Defense - Typ stalowy, statusowy. Zwiększa obronę używającego o dwa poziomy.
  • Iron Head - Typ stalowy, fizyczny. Moc 80, celność 100%. 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
  • Ice Fang - Typ lodowy, fizyczny. Moc 65, celność 95%. 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
  • Ice Shard - Typ lodowy, fizyczny. Moc 40, celność 100%.
  • Icicle Crash - Typ lodowy, fizyczny. Moc 85, celność 90%. 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
  • Icicle Spear - Typ lodowy, fizyczny. Moc 25, celność 85%. Atakuje do 5 razy w rundzie.
  • Inferno - Typ ognisty, specjalny. Moc 100, celność 50%. Podpala przeciwnika, jeśli trafi.
  • Ingrain - Typ roślinny, statusowy. Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.

J

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Jump Kick 100 95% - Jeśli nie trafi zadaje obrażenia zwrotne w postaci 15% od aktualnego zdrowia używającego.

K

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Karate Chop 50 100% - -
Kinesis - - - Zwiększa celność używającemu o jeden poziom.
Knock Off 20 100% Tak -

L

  • Leech Life - Typ robak, fizyczny. Moc 20, celność 100%. Leczy 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
  • Leech Seed - Typ trawiasty, statusowy. Celność 90%. Co rundę zabiera przeciwnikowi ok. 2-3% zdrowia i regeneruje tyle używającemu.
  • Leer - Typ normalny, statusowy. Obniża obronę przeciwnika o jeden poziom.
  • Lick - Typ duch, fizyczny. Moc 20 ,celność 100%. 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
  • Light Screen - Typ psychiczny, statusowy. Podwyższa specjalną obronę używającego o dwa poziomy.
  • Low Kick - Typ walczący, fizyczny. Moc 50, celność 100%. 30% szans na oszołomienie przeciwnika. *zmienione działanie
  • Low Sweep - Typ walczący, fizyczny. Moc 60, celność 100%. Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
  • Lock-On - Typ normalny, statusowy. Zwiększa celność używającemu o 20-30% co użycie.
  • Lovely Kiss - Typ normalny, statusowy. Celność 75%. Jeśli trafi, usypia przeciwnika.
  • Last Resort - Typ normalny, fizyczny. Moc 140, celność 50%. *zmienione działanie
  • Lava Plume - Typ ognisty, specjalny. Moc 80, celność 100%. 30% szans na podpalenie przeciwnika.
  • Leaf Blade - Typ trawiasty, fizyczny. Moc 90, celność 100%.
  • Leaf Storm - Typ trawiasty, specjalny. Moc 140, celność 90%. Obniża specjalny atak używającego o dwa poziomy.
  • Leaf Tornado - Typ trawiasty, specjalny. Moc 65, celność 90%. 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
  • Lucky Chant - Typ normalny, statusowy. Zwiększa obronę, specjalną obronę i celność używającego o jeden poziom.

M

  • Meditate - Typ psychiczny, statusowy. Zwiększa atak używającego o jeden poziom.
  • Mega Drain - Typ trawiasty, specjalny. Moc 40, celność 100%. Regeneruje użytkownikowi 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
  • Mega Kick - Typ normalny, fizyczny. Moc 120, celność 75%.
  • Mega Punch - Typ normalny, fizyczny. Moc 80, celność 85%.
  • Metronome - nieoskryptowany.
  • Minimize - Typ normalny, statusowy. Zwiększa uniki używającego o dwa poziomy.
  • Mimic - Typ normalny, statusowy. Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
  • Mirror Move - Typ powietrzny, statusowy. Kopiuje ostatni atak przeciwnika. *nieoskryptowany
  • Mist - Typ lodowy, statusowy. Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów.
  • Mach Punch - Typ walczący, fizyczny. Moc 40, celność 100%.
  • Magnitude - Typ ziemny, fizyczny. Zróżnicowana moc, od 10 do 150 co oznaczają cyferki podczas wykonywania ataku (od 1 do 10). Najczęściej atakuje za 70.
  • Mean Look - nieoskryptowany.
  • Megahorn - Typ robak, fizyczny. Moc 120, celność 85%.
  • Metal Claw - Typ stalowy, fizyczny. Moc 50, celność 95%. 10% szans na podwyższenie ataku używającemu o jeden poziom.
  • Milk Drink - Typ normalny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • Mirror Coat - Typ psychiczny, specjalny. Odbija ostatni atak przeciwnika z 1.5-2 razy większą mocą, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik użył ataku specjalnego.
  • Magic Coat - Typ psychiczny, statusowy. Odbija ataki statusowe używane przez przeciwnika i kierowane w używającego tego ataku.
  • Moonlight - Typ normalny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • Morning Sun - Typ normalny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • Mud-Slap - Typ ziemny, specjalny. Moc 20, celność 100%. Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom.
  • Mind Reader - Typ normalny, statusowy. Zwiększa celność używającemu o około 30% co użycie.
  • Magical Leaf - Typ trawiasty, specjalny. Moc 60, celność 100%.
  • Magnet Bomb - Typ stalowy, fizyczny. Moc 60, celność 100%.
  • Magnet Rise - Typ elektryczny, statusowy. Uodparnia używającego na ataki typu ziemnego.
  • Me First - Typ normalny, statusowy. Po użyciu zawsze atakujemy pierwsi w rundzie.
  • Memento - Typ mroczny, specjalny. Moc 200, celność 100%. Zmniejsza atak i specjalny atak przeciwnika o jeden poziom. 50% obrażeń zwrotnych. *zmienione działanie
  • Metal Sound - Typ stalowy, statusowy. Celność 85%. Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika o dwa poziomy.
  • Meteor Mash - Typ stalowy, fizyczny. Moc 100, celność 85%. 20% szans na zwiększenie ataku używającemu o jeden poziom.
  • Miracle Eye - Typ psychiczny, statusowy. Usuwa odporność Pokemonów mrocznych na ataki typu psychicznego. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. *nieoskryptowany
  • Mirror Shot - Typ stalowy, specjalny. Moc 65, celność 85%. 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
  • Mud Bomb - Typ ziemny, specjalny. Moc 65, celność 85%. 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
  • Mud Shot - Typ ziemny, specjalny. Moc 55, celność 95%. Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
  • Mud Sport - Typ ziemny, statusowy. Zmniejsza siłę elektrycznych ataków przeciwnika o 67%. *nieoskryptowany

  • Muddy Water - Typ wodny, specjalny. Moc 95, celność 85%. 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.

N

  • Night Shade - Typ duch, specjalny. Moc zależna od poziomu używającego. Np. 20 poziom = 20 mocy.
  • Nasty Plot - Typ mroczny, statusowy. Podnosi specjalny atak używającego o dwa poziomy.
  • Natural Gift - Typ normalny, fizyczny. Moc 80, celność 100%. *zmienione działanie
  • Night Slash - Typ mroczny, fizyczny. Moc 70, celność 100%.
  • Nightmare - Typ duch, specjalny. Jeśli przeciwnik śpi zadaje obrażenia równe 25% aktualnego zdrowia przeciwnika. *nieoskryptowany

O

  • Octazooka - Typ wodny, specjalny. Moc 65, celność 85%. 50% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
  • Outrage - Typ smok, fizyczny. Moc 120, celność 100%. Zadaje obrażenia przez 2-3 rundy, po czym używający popada w otępienie. Podobny do Thrash i Petal Dance.
  • Overheat - Typ ognisty, specjalny. Moc 140, celność 90%. Zmniejsza specjalny atak używającego o dwa poziomy.
  • Ominous Wind - Typ duch, specjalny. Moc 60, celność 100%. 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników o jeden poziom.
  • Odor Sleuth - Typ normalny, statusowy. Usuwa odporność duchów na ataki typu normalnego i walczącego, oraz normalnych i walczących na duchy. Dodatkowo zwiększa celność używającemu. *nieoskryptowany

P

  • Peck - Typ powietrzny, fizyczny. Moc 35, celność 100%.
  • Poison Gas - Typ trujący, statusowy. Celność 80%. Zatruwa przeciwnika.
  • Poison Sting - Typ trujący, fizyczny. Moc 15, celność 100%. 30% szans na zatrucie przeciwnika.
  • Pound - Typ normalny, fizyczny. Moc 40, celność 100%.
  • Psybeam - Typ psychiczny, specjalny. Moc 65, celność 100%. 10% szans na otępienie przeciwnika.
  • Psychic - Typ psychiczny, specjalny. Moc 90, celność 100%. 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika.
  • Pay Day - Typ normalny, fizyczny. Moc 40, celność 100%. Za każde użycie dodaje niewielką ilość Yenów używającemu.
  • Petal Dance - Typ trawiasty, specjalny. Moc 120, celność 100%. Atakuje 2-3 razy pod rząd, a po tym otępia używającego. Podobny do Thrash i Outrage.
  • Pin Missile - Typ robak, fizyczny. Moc 14, celność 85%. Atakuje 4-5 razy na rundę.
  • PoisonPowder - Typ trujący, statusowy. Celność 75%. Zatruwa przeciwnika.
  • Psywave - Typ psychiczny, specjalny. Moc zależna od poziomu używającego. Od 0,5 poziomu używającego do 1,5. Losowo.
  • Pain Split - nieoskryptowany.
  • Perish Song - nieoskryptowany.
  • Powder Snow - Typ lodowy, specjalny. Moc 40, celność 100%. 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
  • Present - Atak fizyczny o zróżnicowanym typie (losuje spośród wszystkich typów). 30% szans na atak o mocy 40, 40% szans na atak o mocy 80 i 10% szans na atak o mocy 120. Jest też 20% szans na uleczenie przeciwnika mocą 60.
  • Protect - Typ normalny, statusowy. Chroni używającego przed obrażeniami na jedną rundę.
  • Pursuit - Typ mroczny, fizyczny. Moc 40, celność 100%. Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się do 80. *zmienione działanie
  • Psych Up - Typ normalny, statusowy. Kopiuje statystyki przeciwnika na używającego (nie licząc zdrowia).
  • Payback - Typ mroczny, fizyczny. Moc 120, celność 100%. *zmienione działanie
  • Pluck - Typ powietrzny, fizyczny. Moc 60, celność 100%. Zwiększa szybkość używającego o jeden poziom. *zmienione działanie
  • Poison Fang - Typ trujący, fizyczny. Moc 65, celność 100%. Zatruwa przeciwnika przy trafieniu. *zmienione działanie
  • Poison Jab - Typ trujący, fizyczny. Moc 80, celność 100%. 30% szans na zatrucie przeciwnika.
  • Power Gem - Typ kamienny, specjalny. Moc 70, celność 100%.
  • Power Whip - Typ trawiasty, fizyczny. Moc 120, celność 85%.
  • Psycho Cut - Typ psychiczny, fizyczny. Moc 70, celność 100%.
  • Psyshock - Typ psychiczny, specjalny. Moc 80, celność 100%. 10% szans na zwiększenie specjalnego ataku używającego i zmniejszenie obrony fizycznej przeciwnika o jeden poziom. *zmienione działanie
  • Psystrike - Typ psychiczny, specjalny. Moc 100, celność 100%. Zwiększa specjalny atak używającego i zmniejsza obronę fizyczną przeciwnika o jeden poziom. *zmienione działanie
  • Punishment - Typ mroczny, fizyczny. Moc 140, celność 100%. *zmienione działanie

Q

  • Quick Attack - Typ normalny, fizyczny. Moc 40, celność 100%.
  • Quash - Typ mroczny, statusowy. Zmniejsza szybkość przeciwnika o 2 poziomy. *zmienione działanie
  • Quick Guard - Typ walczący, statusowy. Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o jeden poziom. *zmienione działanie
  • Quiver Dance - Typ robak, statusowy. Zwiększa specjalny atak, specjalną obronę i szybkość używającego o jeden poziom.

R

  • Rage - Typ normalny, fizyczny. Moc 20, celność 100%. Zwiększa atak używającemu o jeden poziom.
  • Razor Leaf - Typ trawiasty, fizyczny. Moc 55, celność 95%.
  • Recover - Typ normalny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • Reflect - Typ psychiczny, statusowy. Podnosi statystykę obrony używającemu o jeden poziom. *zmienione działanie
  • Rest - Typ psychiczny, statusowy. Celność 100%. Usypiamy na 1 rundę (+1 runda na obudzenie się) regenerując przy tym 100% aktualnego zdrowia.
  • Rock Throw - Typ kamienny, fizyczny. Moc 50, celność 90%.
  • Razor Wind - Typ normalny, specjalny. Moc 80, celność 100%.
  • Rock Slide - Typ kamienny, fizyczny. Moc 75, celność 90%. Ma 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
  • Rolling Kick - Typ walczący, fizyczny. Moc 65, celność 85%. 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
  • Rain Dance - nieoskryptowany.
  • Rapid Spin - Moc 30, celność 100%. Uwalnia z pułapek narzuconych przez przeciwnika: Fire Spin, Bind, Clamp, Wrap, Whirlpool, Sand Tomb i Magma Storm.
  • Return - Typ normalny, fizyczny. Im Pokemon używający ma większe przywiązanie, tym ten atak staje się mocniejszy.
  • Reversal - Typ walczący, fizyczny. Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200.
  • Rock Smash - Typ walczący, fizyczny. Moc 40, celność 100%. 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
  • Rollout - Typ kamienny, fizyczny. Celność 90%. Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy.
  • Razor Shell - Typ wodny, fizyczny. Moc 75, celność 95%. 50% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika o jeden poziom.
  • Reflect Type - nieoskryptowany.
  • Refresh - Typ normalny, statusowy. Leczy nałożone stany na używającego tj: paraliż, otępienie. Podobne do Heal Bell i Aromatherapy.
  • Retaliate - Typ normalny, fizyczny. Moc 70, celność 100%. *zmienione działanie
  • Revenge - Typ walczący, fizyczny. Moc 120, celność 100%. *zmienione działanie
  • Rock Blast - Typ kamienny, fizyczny. Moc 25, celność 90%. Atakuje 4-5 razy w rundzie.
  • Rock Polish - Typ kamienny, statusowy. Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy.
  • Rock Tomb - Typ kamienny, fizyczny. Moc 50, celność 80%. Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom.
  • Roost - Typ powietrzny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
  • Round - Typ normalny, specjalny. Moc 60, celność 100%. *zmienione działanie

S

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Safeguard - - - Chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan paraliż otępienie itd
Sand Tomb 35 85% - Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia
Sand-Attack - - - Zmniejsza celność przeciwnika o jeden poziom
Sandstorm - - - - ND -
Scary Face - - - Zmniejsza szybkość przeciwnika o dwa poziomy
Scratch 40 100% - -
Screech - - - Obniża obronę przeciwnika o dwa poziomy
Seed Bomb 80 100% - -
Seismic Toss zależna 100% - -
Selfdestruct 200 100% - Zadaje też obrażenia zwrotne w postaci 30% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.

T

  • Twister – Typ smok, specjalny. Moc 40, celność 100%.
  • Twineedle – Typ robak, fizyczny. Moc 25, celność 100%. Uderza dwa razy na rundę. 20% szans na zatrucie przeciwnika.
  • Triple Kick – Typ walka, fizyczny. Moc 25, celność 90%. Trafia do 3 razy na rundę. *zmienione działanie
  • Tri Attack – Typ normalny, specjalny. Moc 80, celność 100%. 20% szans na podpalenie, zamrożenie lub sparaliżowanie przeciwnika.
  • Transform – Typ normalny, statusowy. Użytkownik przemienia się w pokemona przeciwnika używając jego ataków.
  • Toxic Spikes – Typ trucizna, fizyczny. Moc 25, celność 80%. Atakuje do 5 razy na rundę. 25% szans na otrucie przeciwnika. *bardzo zmienione działanie
  • Toxic – Typ trucizna, statusowy. Celność 90%. Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego.
  • Tickle – Typ normalny, statusowy, celność 100%. Zmniejsza atak i obronę przeciwnika o jeden poziom.
  • ThunderShock – Typ elektryczny, specjalny. Moc 40, celność 100%. 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
  • ThunderPunch – Typ elektryczny, fizyczny. Moc 75, celność 100%. 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
  • Thunderbolt – Typ elektryczny, specjalny. Moc 95, celność 100%. 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
  • Thunder – Typ elektryczny, specjalny. Moc 120, celność 70%. 30% szansy na sparaliżowanie przeciwnika.
  • Thunder Wave – Typ elektryczny, statusowy, celność 100%. Paraliżuje przeciwnika.
  • Thunder Fang – Typ elektryczny, fizyczny. Moc 65, celność 95%. 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
  • Thrash – Typ normalny, fizyczny. Moc 120, celność 100%. Atakuje 2-3 rundy, a następnie używający popada w otępienie (nawet gdy nie trafi).
  • Teleport – Typ psychiczny, statusowy. Celność 50%. Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika.
  • Teeter Dance – Typ normalny, statusowy. Otępia przeciwnika.
  • Techno Blast – Typ normalny, specjalny. Moc 85, celność 100%.
  • Taunt – Typ mroczny, statusowy. Blokuje przeciwnikowi możliwość używania ataków statusowych.
  • Take Down – Typ normalny, fizyczny. Moc 90, celność 85%. W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/4 z zadanych obrażeń.
  • Tailwind – Typ powietrzny, statusowy. Zwiększa szybkość używającego o dwa poziomy.
  • Tail Whip – Typ normalny, statusowy, celność 100%. Zmniejsza obronę przeciwnika o jeden poziom.
  • Tail Slap – Typ normalny, fizyczny. Moc 25, celność 85%. Trafia do 5 razy na rundę.
  • Tail Glow – Typ robak, statusowy. Zwiększa specjalny atak użytkownika o 3 poziomy.
  • Tackle – Typ normalny, fizyczny. Moc 50, celność 100%.
  • Thief - Typ mroczny, fizyczny. Moc 40, celność 100%. Regeneruje 25% zdrowia od zadanych obrażeń przeciwnikowi. *zmienione działanie

  • Trump Card - Typ normalny, specjalny. Moc 80, celność 100%. *zmienione działanie

U

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
U-turn 100 100% Tak -
Uproar 90 100% Tak -

V

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Venoshock 65 90% Tak Uderza do dwóch razy na rundę.
Vice Grip 35 100% - -
Vine Whip 35 100% - -
Vital Throw 70 100% - -
Volt Switch 70 100% - -
Volt Tackle 120 100% - 10% szansy na sparaliżowanie przeciwnika. W wyniku zadanych obrażeń, użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń.

W

  • Water Gun - Typ wodny, specjalny. Moc 40, celność 100%.
  • Water Pledge - Typ wodny, specjalny. Moc 50, celność 100%. *zmienione działanie
  • Waterfall – Typ wodny, fizyczny. Moc 80, celność 100%.
  • Wing Attack - Typ powietrzny, fizyczny. Moc 60, celność 100%.
  • Will-O-Wisp – Typ ognisty, statusowy, celność 75%. Jeśli trafi, podpala przeciwnika. *niedopracowane działanie
  • Wild Charge – Typ elektryczny, fizyczny. Moc 90, celność 100%. W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 25% z zadanych obrażeń.
  • Wide Guard – Typ kamienny, statusowy. Zwiększa obronę i specjalną obronę używającego o 2 poziomy. *zmienione działanie
  • Withdraw – Typ wodny, statusowy. Zwiększa obronę używającego o jeden poziom.
  • Wish – Typ normalny, statusowy. Regeneruje 50% aktualnego zdrowia. *zmienione działanie
  • Wrap - Typ normalny, fizyczny. Moc 15, celność 90%. Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 16% jego zdrowia.
  • Work Up – Typ normalny, statusowy. Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego o jeden poziom.
  • Wood Hammer – Typ trawiasty, fizyczny. Moc 120, celność 100%. W wyniku zadanych obrażeń użytkownik otrzymuje obrażenia zwrotne o wartości 1/3 z zadanych obrażeń.
  • Wonder Room - Typ psychiczny, statusowy. Użytkownik tworzy obszar, który utrzymuje się przez 5 tur. Obrona i Sp. Obrona wszystkich obecnych w nim Pokemonów zostają zamienione ze sobą.
  • Whirlpool - Typ wodny, specjalny. Moc 35, celność 85%. Więzi przeciwnika na 4-5 rund i zadaje obrażenia równe 16% jego zdrowia. Jeśli przeciwnik użył Dive. zadaje 2x większe obrażenia.
  • Weather Ball – Typ normalny, specjalny. Moc 50, celność 100%.
  • Wring Out - Typ normalny, specjalny. Moc 120, celność 100%. *zmienione działanie
  • Water Spout – Typ wodny, specjalny. Moc 150, celność 100%. *zmienione działanie
  • Water Sport – Typ wodny, statusowy. Zmniejsza o 67% moc ognistych ataków.
  • Water Pulse – Typ wodny, specjalny. Moc 60, celność 100%. 20% szans na otępienie przeciwnika.
  • Wake-Up Slap – Typ walka, fizyczny. Moc 60, celność 100%. *zmienione działanie

X

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
X-Scissor 80 100% - -

Y

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Yawn - 50% Tak Usypia przeciwnika.

Z

Posunięcie Typ Kategoria Moc Celność ZD* Efekt
Zap Cannon 120 50% - Jeśli trafi, paraliżuje przeciwnika.
Zen Headbutt 80 90% - 20% szans na oszołomienie przeciwnika.



Brakujące ataki zostaną dodane w przyszłości.


Legenda:
ZD - Zmienione Działanie
ND - Niedostępny/Nieoskryptowany