Vivillon

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

#665 Spewpa #666 Vivillon (Lista Pokemonów) #667 Litleo


Vivillon
Przyrosty
Atak +3
Obrona +3
SpAtak +5
SpObrona +3
Szybkość +5
Życie +25
Wzrost: 1.2m
Waga: 17kg
Zwykły
Zwykły
Shiny
Shiny
ID: #666
Inne formy: Brak
Typ: Robak Powietrzny
Płeć: 50% samica, 50% samiec
Region: Kalos
Występowanie w Dziczy: Francuski Labirynt, Lazurowa Zatoka, Mroczna Gęstwina, Lustrzana Grota, Oszroniona Pieczara, Przyjazne Safari
Możliwość złapania: Tak
Trudność złapania: Średnia
Występowanie Shiny: Brak danych
Dodawany do kolekcji przez: Złapanie
Dostępny od poziomu: 12
Umiejętności: Shield Dust Compound Eyes Friend Guard
1 2 1 0.25 2 2 1 1 1 0.25 1 0 4 2 1 0.5 1 1


Poniższe obrazy przedstawiają różne warianty kolorystyczne pokemona. Niezależnie od koloru pokemon ma zawsze te same cechy, przyrosty i umiejętności!

666.png
Miejsce Występowania:
Mroczna Gęstwina
666_1.png
Miejsce Występowania:
Lazurowa Zatoka
666_2.png
Miejsce Występowania:
Francuski Labirynt
666_3.png
Miejsce Występowania:
Nie występuje
666_4.png
Miejsce Występowania:
Mroczna Gęstwina
666_5.png
Miejsce Występowania:
Przyjazne Safari
666_6.png
Miejsce Występowania:
Oszroniona Pieczara
666_7.png
Miejsce Występowania:
Mroczna Gęstwina
666_8.png
Miejsce Występowania:
Lazurowa Zatoka
666_9.png
Miejsce Występowania:
Przyjazne Safari
666_10.png
Miejsce Występowania:
Lustrzana Grota
666_11.png
Miejsce Występowania:
Lustrzana Grota
666_12.png
Miejsce Występowania:
Lazurowa Zatoka
666_13.png
Miejsce Występowania:
Nie występuje
666_14.png
Miejsce Występowania:
Oszroniona Pieczara
666_15.png
Miejsce Występowania:
Lazurowa Zatoka
666_16.png
Miejsce Występowania:
Lustrzana Grota
666_17.png
Miejsce Występowania:
Przyjazne Safari
666_18.png
Miejsce Występowania:
Francuski Labirynt
666_19.png
Miejsce Występowania:
Oszroniona Pieczara

Wygląd i zachowanie

Jest to pokemon, który wygląda jak motyl. Na czubku jego głowy umieszczone są dwie pary czułek, które są czarno-beżowe. Vivillon posiada po trzy białe kwadraty na każdym oku. Barwy na jego skrzydłach zależą od tego, w jakim regionie geograficzny występuje. Oznacza to, że istnieje aż 20 różnych odmian kolorystycznych tego pokemona!

Jest to jedyny pokemon spośród wszystkich, który potrafi nauczyć się ataku Powder.

Posunięcia

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
Poison Powder start - 75 Po trafieniu zatruwa przeciwnika.
Stun Spore start - 75 Po trafieniu paraliżuje przeciwnika.
Gust start 40 100 Trafia Pokemona w fazie lotu, wyskoku i podczas odporności Sky Drop z podwójną mocą.
Light Screen start - 100 Obniża o 40% obrażenia od specjalnych ataków na 3 tury (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy).
Sleep Powder start - 50 Po trafieniu usypia przeciwnika.
Powder start - 100 Pokrywa przeciwnika łatwopalnym pyłem. Jeśli przeciwnik użyje w tej samej rundzie ruchu ognistego, zrani on sam siebie za 15% obecnego zdrowia oraz nie wykona ruchu.
Struggle Bug 12 50 100 Po trafieniu zmniejsza Specjalny Atak przeciwnika o 1 poziom (5%).
PsyBeam 17 65 100 Po trafieniu 10% szansy na otępienie przeciwnika.
Supersonic 21 - 55 Po trafieniu otępia przeciwnika.
Draining Kiss 25 50 100 Leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki.
Aromatherapy 31 - 100 Leczy używającego, kiedy dotknięty jest np. paraliżem, jest otruty itp. Podobne działanie do Heal Bell.
Bug Buzz 35 90 100 Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Safeguard 41 - 100 Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, otępienie itd. Działa 3 tury.
Quiver Dance 45 - 100 Zwiększa Specjalny Atak, Specjalną Obronę i Szybkość używającego o 1 poziom (5%).
Hurricane 50 110 70 Po trafieniu 30% szansy na Otępienie przeciwnika. Trafia w przeciwnika podczas Fly, Bounce, Sky Drop. W trakcie Ostrego Słońca celność spada o 50%, a w trakcie Deszczu ma pewne trafienie.



Dostępne TM

Posunięcie Typ Kategoria Min lvl Moc Celność Efekt
TM 2 Razor Wind 34 80 100 Ładuje się, po czym uderza w następnej rundzie. Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom.
TM 6 Toxic 15 - 90 Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego. Zawsze trafia, gdy zostanie użyty przez trującego Pokemona.
TM 9 Take Down 36 90 85 Po trafieniu używający otrzymuje 25% obrażeń zwrotnych.
TM 10 Double-Edge 46 120 100 Po trafieniu używający otrzymuje 33% obrażeń zwrotnych.
TM 15 Hyper Beam 60 150 90 W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły.
TM 20 Rage 10 20 100 Jeśli po tym ataku, w tej samej rundzie Pokemon otrzyma obrażenia - zwiększy Atak o jeden poziom.
TM 21 Mega Drain 15 40 100 Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki.
TM 22 Solar Beam 52 120 100 W pierwszej rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia. W trakcie Ostrego Słońca atak nie wymaga ładowania w drugiej rundzie. W trakcie Deszczu, Burzy Piaskowej, Gradu i Mgły moc spada do 60.
TM 29 Psychic 40 90 100 Po trafieniu 10% szansy na zmniejszenie Specjalnej Obrony przeciwnika o jeden poziom (5%).
TM 31 Mimic 15 1 100 Uczy się ostatniego posunięcia przeciwnika i używa go do końca walki (zamiast Mimic).
TM 32 Double Team 1 - 100 Zwiększa Unik używającego o 1 poziom (5%).
TM 34 Bide 15 - 1000 Czeka przez 2 tury (tura użycia, następna, w trzeciej uderza) i zadaje tyle samo obrażeń co w tym czasie otrzymał plus 40% (czyli obrażenia mnożone przez 1.4)
TM 39 Swift 25 60 1000 Zawsze trafia.
TM 42 Dream Eater 46 100 100 Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 40% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
TM 44 Rest 45 - 100 Leczy 40% aktualnego zdrowia pokemona oraz ma 100% szans na usunięcie statusów (poparzenie, trucizna, paraliż). Po użyciu Rest, Pokemon śpi rundę, po czym w drugiej budzi się i używa następnego ataku.
TM 46 Psywave 18 45 100 Moc Między 0.5 poziomu oraz 1.5 poziomu Pokemona
TM 52 Curse 15 - 100 Po użyciu działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu Pokemon go używa. Jeśli a) duch - Pokemon odbiera sobie 25% obecnego HP. Przeciwnik zostaje przeklęty i co turę, przez 3 tury, traci ilość życia równą 40% tego ile odjął sobie atakujący Pok. Czyli w sumie 120%. b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy Atak i Obronę o 1 poziom (5%).
TM 55 Psych Up 15 - 1000 Kopiuje zmiany poziomów statystyk, i modyfikuje swoje staty na podstawie tego. Np. jeśli przeciwnik zwiększył sobie atak o 6 poziomów, a gracz o 4 poziomy, psych up to skopiuje i doda sobie te 2 poziomy ataku. Będzie również kopiował negatywne zmiany poziomów statystyk.
TM 57 Sunny Day 15 - 100 Przywołuje pogodę - Ostre Słońce
TM 58 Sweet Scent 1 - 100 Zmniejsza Uniki przeciwnika o 1 poziom (5%).
TM 59 Snore 15 50 100 Ruch dojdzie do skutku jedynie kiedy zostanie użyty podczas snu. Jeśli ruch jest następny w kolejności po rundzie, w której Pokemon zasnął, zostanie on wykonany. Wykonanie ruchu nie przedłuża czasu trwania snu.
TM 61 Protect 10 - 100 Chroni używającego przed oberwaniem ruchem fizycznym lub specjalnym w następnej rundzie.. Atak o priorytecie 4.
TM 62 Rain Dance 15 - 100 Przywołuje pogodę - Deszcz.
TM 63 Giga Drain 30 75 100 Po trafieniu leczy 40% z zadanych obrażeń. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki.
TM 64 Endure 15 - 100 Przez 2 rundy nie można powalić Pokemona bezpośrednim atakiem (efekt znika po zablokowaniu pierwszego ruchu).
TM 65 Frustration 15 60 100 Moc zależna od przywiązania używającego. Moc 1 na 100% przywiązania oraz 102 na 0% (minusowe również 102).
TM 68 Return 15 60 100 Moc wynosi 2 plus procent przywiązania Pokemona (maksymalnie 102).
TM 76 Attract 5 - 100 Po trafieniu wprowadza przeciwnika w stan zakochania. Zakochanie trwa 2 tury, podczas których Pokemon ma 50% na zaatakowanie. Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci.
TM 77 Thief 45 60 100 Kradniemy przedmiot przeciwnika. I jeśli nie mieliśmy żadnego to go używamy. Skradzione przedmioty wracają do właściciela na koniec walki 1v1.
TM 82 Swagger 10 - 90 Po udanym użyciu zwiększa Atak przeciwnika o 2 poziomy (10%) ale także go otępia.
TM 83 Sleep Talk 8 - 100 Jeśli Pokemon śpi podczas użycia tego ruchu (został uśpiony w tej samej rundzie przed użyciem tego ruchu lub ruch jest następny w kolejce), zostanie wybrany jeden z pozostałych ruchów i użyty podczas snu. Wykonanie ruchu nie przedłuża trwania snu. Nie wszystkie ruchy mogą być wybrane do użycia (odpadają ruchy wielorundowe i inne zmieniające ruch).
TM 88 Twister 16 40 100 Trafia z podwójną mocą Pokemony w trakcie Fly, Bounce i Sky Drop. Po trafieniu 20% szansy na oszołomienie przeciwnika.
TM 91 String Shot 6 - 95 Zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden poziom (5%).
TM 96 Calm Mind 20 - 100 Zwiększa Specjalny Atak i Specjalną Obronę używającego o 1 poziom (5%).
TM 101 Light Screen 1 - 100 Obniża o 40% obrażenia od specjalnych ataków na 3 tury (z wyjątkiem obrażeń niezależnych od mocy).
TM 102 Safeguard 20 - 100 Po użyciu chroni używającego przed atakami zmieniającymi stan: paraliż, otępienie itd. Działa 3 tury.
TM 106 Aerial Ace 30 60 1000 Zawsze trafia.
TM 108 Facade 30 70 100 Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie.
TM 109 Secret Power 30 70 100 Po trafieniu 30% szansy na losowy efekt: podpalenie, zmniejszenie szybkości, obniżenie Specjalnego Ataku, paraliż, sen, zamrożenie, obniżenie Szybkości, obniżenie Celności o 1 poziom (5%) u przeciwnika.
TM 113 Ominous Wind 30 60 100 Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz Celności i Uników o jeden poziom (5%).
TM 121 Air Cutter 30 60 95 Ma zwiększoną szansę na cios krytyczny o 1 poziom.
TM 129 Endeavor 30 - 35 Obniża życie przeciwnika do tej samej wartości procentowej, jaką posiada używający Pokemon. Jeśli posiadamy więcej życia, ruch kończy się niepowodzeniem. Ruch nie może trafić Pokemona z poziomem wyższym niż używający. Zadziała na przeciwników z poziomem niższym lub tym samym.
TM 132 Roost 45 - 100 Używający traci typ latający i odzyskuje go przed swoim następnym ruchem. Leczy 30% aktualnego zdrowia Pokemona. Nie może wyleczyć poza ilość z jaką Pokemon wszedł do walki.
TM 134 Energy Ball 45 90 100 Po trafieniu 10% szansy na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika o 1 poziom (5%).
TM 142 Silver Wind 30 60 100 Po trafieniu 10% szansy na zwiększenie wszystkich statystyk używającego o 1 poziom (5%) oprócz Celności i Uników.
TM 145 Giga Impact 60 150 90 W drugiej rundzie odpoczywa regenerując siły.
TM 151 Captivate 5 - 100 Obniża atak specjalny przeciwka o dwa poziomy (10%). Działa tylko jeśli pokemony są przeciwnych płci.
TM 154 Natural Gift 40 80 100 Zadaje obrażenia.
TM 158 U-turn 30 70 100 Zadaje obrażenia.
TM 164 Signal Beam 40 75 100 Po trafieniu 10% szansy na otępienie przeciwnika.
TM 166 Bug Bite 35 60 100 Zadaje obrażenia.
TM 179 Round 35 60 100 Zadaje obrażenia.
TM 185 Acrobatics 50 55 100 Gdy pokemon nie trzyma przedmiotu (np. go zużył) moc to 110. Wyjątek to Klejnot Powietrza - klejnot zostanie zużyty przed obliczeniem mocy ruchu, więc ruch zaatakuje z mocą 110 + wzmocnienie z klejnotu)
TM 189 Struggle Bug 25 50 100 Po trafieniu zmniejsza Specjalny Atak przeciwnika o 1 poziom (5%).
TM 198 Tailwind 30 - 100 Podwaja Szybkość używającego w następnej rundzie.
TM 207 Electroweb 30 55 95 Po trafieniu obniża Szybkośc przeciwnika o jeden poziom (5%).
TM 211 Infestation 20 20 100 Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia.
TM 215 Confide 20 - 1000 Obniża Specjalny atak przeciwnika o jeden poziom (5%). Działa pomimo użycia przez przeciwnika Protect czy Detect.




Ewolucje

664.gif
>
9 lvl
665.gif
>
12 lvl
666.gif
Scatterbug Spewpa Vivillon



Powrót do Listy Pokemonów