Dzicz Sinnoh

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania


----
REGION SINNOH
generacja: IV
ilość lokacji: 6


SINNOH - to jeden z regionów w Świecie Pokemon. Kraina ta jest usytuowana na północy i położona jest głównie na terenie równinnym. Znajduje się tu jednak pas wzniesień w centrum regionu. Najwyższym szczytem jest Góra Coronet, którą rzekomo rezyduje Trio Kreacji. W Anime pojawia się w serii Diament i Perła. Tutejszym Profesorem jest Rowan, a starterami są Turtwig, Chimchar i Piplup. Każdy z młodych trenerów, który pragnie rozpocząć przygodę z pokemonami musi udać się do laboratorium profesora Rowana (w którym powinniśmy znaleźć również Profesora Oak'a) po kartę trenera oraz po swojego startera i pokedex. Bez tych przedmiotów trenowanie pokemonów jest niemożliwe. Profesor Oak odwiedza również inne regiony aby móc w nich rekrutować kolejne rzesze zdolnych i walecznych Szkoleniowców.


Odznaki Regionu








Liderzy Sal pokemon








Czwarta Generacja Pokemonów, która zamieszkuje te tereny liczy sobie 107 gatunków, jednak niektóre z nich dzielimy również na podgatunki, np. Gastrodon. Wszystkie Pokemony, które przynależą do tego regionu możemy znaleźć na stronie pokedexu: Lista Pokemonów Sinnoh

Istnieje również 40 specjalnych maszyn technicznych (TM) pozwalających uczyć Pokemony ataków, których w większości nie nauczyłyby się w inny sposób wprowadzonych w tym regionie. Ich pełną listę możemy znaleźć tutaj: Lista TM.

W dziczy możemy natknąć się na dzikie pokemony spotykane jednak tylko do 80 poziomu (wyjątkiem są shiny Pokemony spotykane zawsze na poziomach zbliżonych do naszego poziomu trenera).

Koszt polowania w dziczy to 5 punktów akcji (wyjątkiem jest Pustynia Lodowa, w której koszt wyprawy poza walką z trenerem wynosi 12pa). Nie zawsze jednak napotkamy za 1-wszym razem pokemona. W dziczy możemy zdobyć doświadczenie pokonując pokemona oraz go złapać. Oprócz spotkania pokemona możemy również natknąć się na inne wydarzenia, które różnią się między sobą zależnie, od tego w którą partię dziczy się wybierzemy. Możemy tu zdobyć osiągnięcia, których nie można nabić w żadnym innym regionie a mianowicie Osiągnięcia Sinnoh. Podstawowym osiągnięciem jest Kolekcja Sinnoh. Im więcej mamy złapanych różnych gatunkowo pokemonów z tego regionu, tym szansa na złapanie kolejnego pokemona (niezależnie od gatunku!) jest wyższa.




POKEMONY STARTERY DOSTĘPNE DO WYBORU W SINNOH



Turtwig




Chimchar




Piplup




JAKICH POKEMONÓW NIE MOŻNA ZŁAPAĆ W DZICZY?

W dziczy można spotkać wszystkie pokemony z czwartej generacji wraz z ich ewolucjami. Te pokemony jednak nie są możliwe do złapania (tylko do spotkania). Trzeba je zdobyć inną drogą, bądź są niemożliwe do zdobycia:

W JAKI SPOSÓB DOSTAĆ SIĘ DO SINNOH:

W każdym regionie istnieją sieci połączeń komunikacyjnych z innymi regionami. Możemy między nimi swobodnie podróżować o ile stać nas na kupno biletu. W grze jest wiele środków transportu i obsługują one wszystkie regiony w zależności od tego, które rozwiązanie logistyczne jest optymalne przy danej krainie.

Do zdobycia w inny sposób

Legendy (brak możliwości spotkania):

Pokemony o specyficznej ewolucji:

Sterowiec obsługuje trasę Kanto - Sinnoh - Kanto. Koszt podróży wynosi 650.000 ¥. Rozkład kursów:

7, 17 i 27 dzień każdego miesiąca,
godzina 3.30

Sterowiec obsługuje trasę Johto - Sinnoh - Johto. Koszt podróży wynosi 650.000 ¥. Rozkład kursów:

5, 15 i 25 dzień każdego miesiąca,
godzina 3.30

Sterowiec obsługuje trasę Hoenn - Sinnoh - Hoenn. Koszt podróży wynosi 650.000 ¥. Rozkład kursów:

2, 12 i 22 dzień każdego miesiąca,
godzina 3.30

Autokar obsługuje trasę Unova - Sinnoh - Unova. Koszt podróży wynosi 650.000 ¥. Rozkład kursów:

9, 19, 29 dzień każdego miesiąca,
godzina 3.30



MIEJSCA, KTÓRE MOŻNA ODWIEDZIĆ:



Gęsty Zagajnik - Ten gęsty zagajnik to idealne miejsce dla młodych trenerów. Jest tu tak spokojnie że czasem zupełnie nic się nie dzieje. Pokemony, które możemy tu spotkać są zazwyczaj życzliwie do nas nastawione, jednak jak każde dzikie stworzenie nie poddadzą się bez walki jeśli będziemy próbowali je atakować. Przeważającymi typami w tej lokacji są typy trawiaste i robacze.

Wskazówka: Do zagajnika ze względu na brak negatywnych wydarzeń, najczęściej chodzą początkujący trenerzy. Można znaleźć tu dużą ilość jagód, jednak brak wśród nich najrzadszych gatunków.



Dolina Wiatraków - Elektryczność i wiatr to domena tego miejsca. Przeszukaj dokładnie znajdujące się tu krzaczki. Kto wie jakie cenne jagody można tu znaleźć? Silny wiatr nawiedzający ten region stwarza idealne warunki do latania więc roi się tu od pokemonów latających. Pole elektromagnetyczne otaczające ten rejon wabi również pokemony elektryczne, a wszystko to dzięki wiatrakom pracującym i dostarczającym energię dzień i noc.

Wskazówka: Wyruszając do doliny musimy liczyć się z tym, że silny podmuch może wywiać nam z plecaka część yenów. Możemy jednak temu zaradzić wymieniając yeny na pz. Znajdują tu się również rzadkie jagody.



Koronny Szczyt - Oś całego regionu Sinnoh i jego wizytówka. Pod Koronnym Szczytem wije się plątanina tuneli. Większość z nich tonie w ciemnościach, dlatego lepiej zaopatrzyć się w latarkę. W okolicy tego szczytu możemy znaleźć masę różnorodnych pokemonów bez wskazania na jeden konkretny gatunek.

Wskazówka: W Koronnym szczycie znajdują się 2 pokemony ewoluujące przez wychowawcę: Magmortar i Rhyperior, dodatkowo brak tutaj negatywnych wydarzeń. Jest to zatem dobre miejsce do szukania przedmiotów.



Potrójny Staw - Nadzwyczajny staw składający się z trzech mniejszych. Wykup stanowisko do łowienia i złów największy okaz jaki jesteś w stanie. Żeby wyruszyć na wędkowanie i łapanie pokemonów potrzebujesz Karty Łowieckiej dlatego nie zwlekaj, tylko pędź do najbliższego pokesklepu i zaopatrz się w ten dokument. Jak nie trudno się domyślić można tu znaleźć masę wodnych pokemonów.

Wskazówka: Podczas wypływania na potrójny staw może nas spotkać przykra niespodzianka - strata balli. Jeśli zatem mamy w plecaku jakieś cenniejsze balle to na czas podróży możemy je wystawić na targ po wyższej cenie tak aby nikt ich nie kupił. Dzięki temu uchronimy się przed ich stratą.



Pustynia Lodowa - Mroźne i ciężkie w eksploracji miejsce, warte jest jednak odwiedzenia ze względu na znajdowany tutaj diamentowy pył. Niekiedy można za niego zgarnąć naprawdę pokaźną sumkę. Ze względu na warunki wyprawa tutaj zabiera 12 punktów akcji. Zdecydowanie dominują tutaj pokemony lodowe.

Wskazówka: Pustynię lodową zamieszkuje bardzo mała ilość pokemonów. Głównym celem wypraw tutaj jest uzupełnienie kolekcji lub zdobycie przedmiotu ewolucyjnego.

  • W tej dziczy walka z trenerem zabiera 5 PA



Wielkie Bagna - Podmokły rezerwat w którym można spotkać unikatowe i rzadkie pokemony. Można kupić bilet wstępu tylko raz w tygodniu i kosztuje on 10 000 ¥. Kasa biletowa jest otwarta w godzinach od 17:30 w Piątek, do 22:30 w Niedzielę.

Wskazówka: Jeśli zależy nam na pokemonach dostępnych tylko na bagnach starajmy się nie rzucać Marshballami we wszystkie pokemony tylko zostawiajmy je na te, które nas interesują, tak aby mieć więcej prób pochwycenia stworka.

  • W tej dziczy walka z trenerem zabiera 5 PA


PRZEDMIOTY REGIONALNE DOSTĘPNE DO KUPIENIA W POKESKLEPIE:

Detektor Zapachu

Latarka

Baterie

Rakiety Śnieżne

Karta Łowiecka

Wodery

---

---






CIEKAWOSTKI DOTYCZĄCE ZARÓWNO ANIME JAK I GRY:



W czwartej generacji jest tylko jeden pokemon typu ogień, którego możemy złapać w dziczy. Jest to Chimchar i jego linia ewolucyjna.

Region Sinnoh jest podobny do regionu Johto:

  • szóści liderzy mają typ stalowy, a siódmi - lodowy.
  • jest 6 dostępnych lokacji


Sinnoh wzorowany był na japońskiej wyspie Hokkaido i zgodnie z anime znajduje się na północ od regionu Kanto.



Wszystkie ostatnie formy starterów z tego regionu mają dwa typy.


POKEMONY W DZICZY, KTÓRE MOŻNA ZŁAPAĆ:
  • #387 Turtwig
  • #388 Grotle
  • #389 Torterra
  • #390 Chimchar
  • #391 Monferno
  • #392 Infernape
  • #393 Piplup
  • #394 Prinplup
  • #395 Empoleon
  • #396 Starly
  • #397 Staravia
  • #398 Staraptor
  • #399 Bidoof
  • #400 Bibarel
  • #401 Kricketot
  • #402 Kricketune
  • #403 Shinx
  • #404 Luxio
  • #405 Luxray
  • #412a Burmy
  • #412b Burmy
  • #412c Burmy
  • #413a Wormadam
  • #413b Wormadam
  • #413c Wormadam
  • #415 Combee
  • #416 Vespiquen
  • #417 Pachirisu
  • #418 Buizel
  • #419 Floatzel
  • #420 Cherubi
  • #421a Cherrim
  • #421b Cherrim
  • #422a Shellos
  • #422b Shellos
  • #423a Gastrodon
  • #423b Gastrodon
  • #424 Ambipom
  • #425 Drifloon
  • #426 Drifblim
  • #427 Buneary
  • #431 Glameow
  • #432 Purugly
  • #434 Stunky
  • #435 Skuntank
  • #436 Bronzor
  • #437 Bronzong
  • #441 Chatot
  • #442 Spiritomb
  • #449 Hippopotas
  • #450 Hippowdon
  • #451 Skorupi
  • #452 Drapion
  • #453 Croagunk
  • #454 Toxicroak
  • #455 Carnivine
  • #456 Finneon
  • #457 Lumineon
  • #459 Snover
  • #460 Abomasnow
  • #463 Lickilicky
  • #465 Tangrowth
  • #469 Yanmega
  • #473 Mamoswine
---