Test: Różnice pomiędzy wersjami

Z PokeLife Pokedex
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 240: Linia 240:
 
<td style="padding:20px; text-align: center;" width="20%" bgcolor="#d7d7d7"></td>
 
<td style="padding:20px; text-align: center;" width="20%" bgcolor="#d7d7d7"></td>
 
</tr></table>
 
</tr></table>
 +
 +
[[Category:Regiony]]

Wersja z 13:13, 25 mar 2014


----
REGION SINNOH
generacja: IV
ilość lokacji: 6


SINNOH - to jeden z regionów w Świecie Pokemon. Kraina ta jest usytuowana na północy i położona jest głównie na terenie równinnym. Znajduje się tu jednak pas wzniesień w centrum regionu. Najwyższym szczytem jest Góra Coronet, którą rzekomo rezyduje Trio Kreacji. W Anime pojawia się w serii Diament i Perła. Tutejszym Profesorem jest Rowan, a starterami są Turtwig, Chimchar i Piplup. Każdy z młodych trenerów, który pragnie rozpocząć przygodę z pokemonami musi udać się do laboratorium profesora Rowana, w którym powinniśmy znaleźć również Profesora Oak'a po kartę trenera oraz po swój starter i pokedex. Bez tych przedmiotów trenowanie pokemonów jest niemożliwe. Profesor Oak odwiedza również inne regiony aby móc w nich rekrutować kolejne rzesze zdolnych i walecznych Szkoleniowców.


Odznaki Regionu








Liderzy Sal pokemon








Czwarta Generacja Pokemonów, która zamieszkuje te tereny liczy sobie 107 gatunków, jednak niektóre z nich dzielimy również na podgatunki, np. Gastrodon. Wszystkie Pokemony, które przynależą do tego regionu możemy znaleźć na stronie pokedexu: Lista Pokemonów Sinnoh

Istnieje również 40 specjalnych maszyn technicznych (TM) pozwalających uczyć Pokemony ataków, których w większości nie nauczyłyby się w inny sposób wprowadzonych w tym regionie. Ich pełną listę możemy znaleźć tutaj: Lista TM.

W dziczy możemy natknąć się na dzikie pokemony spotykane jednak tylko do 80 poziomu (wyjątkiem są shiny Pokemony spotykane zawsze na poziomach zbliżonych do naszego poziomu trenera).

Koszt polowania w dziczy to 5 punktów akcji (wyjątkiem jest Pustynia Lodowa, w której koszt wyprawy wynosi 12pa).
Nie zawsze jednak napotkamy za 1-wszym razem pokemona. W dziczy możemy zdobyć doświadczenie pokonując pokemona oraz go złapać. Oprócz spotkania pokemona możemy również natknąć się na inne wydarzenia, które różnią się między sobą zależnie, od tego w którą partię dziczy się wybierzemy. Możemy tu zdobyć osiągnięcia, których nie można nabić w żadnym innym regionie a mianowicie Osiągnięcia Sinnoh. Podstawowym osiągnięciem jest Kolekcja Sinnoh. Im więcej mamy złapanych różnych gatunkowo pokemonów z tego regionu, tym szansa na złapanie kolejnego pokemona (niezależnie od gatunku!) jest wyższa.




POKEMONY STARTERY DOSTĘPNE DO WYBORU W SINNOH



Turtwig




Piplup




Chimchar




JAKICH POKEMONÓW NIE MOŻNA ZŁAPAĆ W DZICZY?

W dziczy można spotkać wszystkie pokemony z pierwszej generacji wraz z ich ewolucjami. Te pokemony jednak nie są możliwe do złapania (tylko do spotkania). Trzeba je zdobyć inną drogą, bądź są niemożliwe do zdobycia:

W JAKI SPOSÓB DOSTAĆ SIĘ DO SINNOH:

W każdym regionie istnieją sieci połączeń komunikacyjnych z innymi regionami. Możemy między nimi swobodnie podróżować o ile stać nas na kupno biletu. W grze jest wiele środków transportu i obsługują one wszystkie regiony w zależności od tego, które rozwiązanie logistyczne jest optymalne przy danej krainie.

Do zdobycia w inny sposób

Legendy (brak możliwości spotkania):

Pokemony o specyficznej ewolucji:

Sterowiec obsługuje trasę Kanto - Sinnoh - Kanto. Bilety możesz nabyć w pokesklepie [koszt 950.000 ¥]. Rozkład kursów:

- dzień każdego miesiąca,
godzina 3.30

Sterowiec obsługuje trasę Johto - Sinnoh - Johto. Bilety możesz nabyć w pokesklepie [koszt 950.000 ¥]. Rozkład kursów:

- dzień każdego miesiąca,

godzina 3.30
Sterowiec obsługuje trasę Hoenn - Sinnoh - Hoenn. Bilety możesz nabyć w pokesklepie [koszt 950.000 ¥]. Rozkład kursów:

- dzień każdego miesiąca,

godzina 3.30


MIEJSCA, KTÓRE MOŻNA ODWIEDZIĆ:



Gęsty Zagajnik - Ten gęsty zagajnik to idealne miejsce dla młodych trenerów. Jest tu tak spokojnie że czasem zupełnie nic się nie dzieje. Pokemony, które możemy tu spotkać są zazwyczaj życzliwie do nas nastawione, jednak jak każde dzikie stworzenie nie poddadzą się bez walki jeśli będziemy próbowali je atakować. Przeważającymi typami w tej lokacji są typy trawiaste i robacze.

Wskazówka: Na łąkę ze względu na brak negatywnych wydarzeń, najczęściej chodzą początkujący trenerzy. Można znaleźć tu jagody, jednak pod względem ich ilości łąka ustępuje miejsca innym dziczom.



Dolina Wiatraków - Elektryczność i wiatr to domena tego miejsca. Przeszukaj dokładnie znajdujące się tu krzaczki. Kto wie jakie cenne jagody można tu znaleźć? Silny wiatr nawiedzający ten region stwarza idealne warunki do latania więc roi się tu od pokemonów latających. Pole elektromagnetyczne otaczające ten rejon wabi również pokemony elektryczne, a wszystko to dzięki wiatrakom pracującym i dostarczającym energię dzień i noc.

Wskazówka: W lesie znajduje się mnóstwo jagód, jednak nie znajdziemy tu tych zmieniających statystyki. Mimo że często można zgubić drogę to ilość owoców w pełni rekompensuje stracone punkty akcji.



Koronny Szczyt - Oś całego regionu Sinnoh i jego wizytówka. Pod Koronnym Szczytem wije się plątanina tuneli. Większość z nich tonie w ciemnościach, dlatego lepiej zaopatrzyć się w latarkę. W okolicy tego szczytu możemy znaleźć masę różnorodnych pokemonów bez wskazania na jeden konkretny gatunek.

Wskazówka: Na wybrzeżu często możemy natknąć się na drogocenne perły, które możemy sprzedać udając się do miasta. Podobnie jak na łące nie znajdziemy tu negatywnych wydarzeń.


Potrójny Staw - Nadzwyczajny staw składający się z trzech mniejszych. Wykup stanowisko do łowienia i złów największy okaz jaki jesteś w stanie. Żeby wyruszyć na wędkowanie i łapanie pokemonów potrzebujesz Karty Łowieckiej dlatego nie zwlekaj, tylko pędź do najbliższego pokesklepu i zaopatrz się w ten dokument. Jak nie trudno się domyślić można tu znaleźć masę wodnych pokemonów.

Wskazówka: Udając się na morze musimy pamiętać o naszym stanie portfela: po pierwsze musimy mieć yeny potrzebne na wynajem kutra, a po drugie musimy liczyć się z tym, że łatwo wpaść w sztorm i stracić część swoich oszczędności.


Pustynia Lodowa - Mroźne i ciężke w eksploracji miejsce, warte jest jednak odwiedzenia ze względu na znajdowany tutaj diamentowy pył. Niekiedy można za niego zgarnąć naprawdę pokaźną sumkę. Ze względu na warunki wyprawa tutaj zabiera 12 punktów akcji. Zdecydowanie dominują tutaj pokemony lodowe.

Wskazówka: Chodząc po górach możemy natrafić na źródło regenerujące nam 20pa. Dodatkowo góry są jedynym rejonem w Kanto z rzadkimi rodzajami jagód zmieniającymi statystyki.


Wielkie Bagna - Podmokły rezerwat w którym można spotkać unikatowe i rzadkie pokemony. Można kupić bilet wstępu tylko raz w tygodniu i kosztuje on 10 000 ¥. Kasa biletowa jest otwarta w godzinach od 17:30 w Piątek, do 22:30 w Niedzielę.

Wskazówka: Będąc na safari możemy znaleźć drogocenne TM'y.


PRZEDMIOTY REGIONALNE DOSTĘPNE DO KUPIENIA W POKESKLEPIE:

Detektor Zapachu

Latarka

Karta Łowiecka

Rakiety Śnieżne

Wodery

---

---

---






CIEKAWOSTKI DOTYCZĄCE ZARÓWNO ANIME JAK I GRY:



W pierwszej generacji nie ma żadnego pokemona typu mrok. Pokemony z tym typem pojawiły się dopiero w kolejnym regionie.

W Anime główny bohater Ash rozpoczynając swą przygodę, nie mógł wybrać żadnego z podstawowych starterów ponieważ się spóźnił. Oak miał jednak jeszcze jednego pokemona - Pikachu.


Kanto to kraina, która w rzeczywistości została stworzona na wzór regionu Kantō znajdującego się w środkowej części Japonii.