Ognista Sfera
Na samym końcu każdej rundy ma szansę na podpalenie trzymającego ją Pokemona na 2 rundy. Jeśli Pokemon już jest podpalony, podpalenie zostanie przedłużone o jedną rundę. |
Działanie
Daje X szansy na podpalenie trzymającego ją Pokemona na koniec każdej rundy w walce. Każdy przedmiot występuje w kilku wersjach lekko się od siebie różniących (5 poziomów):
- Poziom I: 20% szansy na podpalenie
- Poziom II: 40% szansy na podpalenie
- Poziom III: 60% szansy na podpalenie
- Poziom IV: 80% szansy na podpalenie
- Poziom V: 100% szansy na podpalenie
Trzymając ten przedmiot atak Fling zadaje dodatkowe + 30 mocy oraz 75% szansy na podpalenie. Moc jest zwiększona na całą walkę, ale przedmiot wówczas nie działa. Przedmiot dany Pokemonowi do trzymania nie jest wieczny. Ognista Sfera działa 168 godzin. Po tym czasie można ją naprawić (wyjątkiem jest Ognista Sfera pierwszego poziomu, która ulega zniszczeniu) za pomocą Pyłu Odnowy. Jeżeli nie chce się naprawiać zużytego przedmiotu, można go przerobić na Pył Odnowy.
Gdzie można zdobyć
- PokeSklep
- Zadania Dzienne / Jednorazowe
- Targ
- Hala Wyzwań / Metasklep,
- Eventy / Konkursy.